EIGHT DAYS
Katalog znalezionych frazArchiwum
- Odchudzanie brzucha
- Genji 2: Days of the Blade (wczesniej Giant Enemy Crab ;P )
- Advance Wars: Days of Ruin
- Aliens vs. Predator
- Nowy Numer Tym Ostatnim
- ¤Miesięczny rozkład jazdy: Monthly Most Wanted Games for PS3
- PSP Go
- Jak pokonać Weigrafa pod koniec III AKTU ???
- Fahrenheit (Indigo Prophecy)
- Silent Hill Origins
- Tales of VS
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- etherlord.pev.pl
Odchudzanie brzucha
Odsy³am was na gametrailers.
Ten trailerm mnie doszczetnie ROZJE/BA/£
Trailer s³odki. Ciekawe ile w nim prawdy, ale tak czy siak jest naprawdê super.
Gra masakruje O____OOOO
Widzieli¶my ju¿ wcze¶niej jej fragmenty: wybuchaj±ca stacja benzynowa rok temu i niszczony samochód na E3. Dlatego s±dzê ¿e grafika na filmiku by³a real-time, choæ oczywi¶cie re¿yserowana.
sorka panowie ale IMO to byl 100% reneder...przeciez gyby chcieli nas tym zmasakrowac i zniszczyc to ktos by w kto gral..mam podejrzenia i to wielkie..chociaz bardzo bym chcial zeby to byl real-time...i po cichu na to licze
I znowu render. Mam mieszane uczucia poniewa¿ w scenkach filmowych nie wygl±da najgorzej natomiast podczas takiej, wygl±daj±cej na realtime sekwencji, po¶cigu i strzelaniny w samochodach, moment w ktorym jeden z nich zaczo³ "kozio³kowaæ"(jaka¶ kieprawa fizyka) by³ dziwny. Czy¿by powtorka z rozrywki??.
MOC! oO
wskakiwanie do budynku przez szybe daje rade.. wszystko jest oczywiscie wyrezyserowane, ale jesli tak to bedzie wygladac, tak sie ruszac, itp to bedzie grubo ;]
no wlasnie animacja imo mowi ze to reneder;/ zobaczcie chociazby HS..wszystko cacy..gra wyglada pieknie ale glowna bohaterka rusza sie juz tak jak ruszaja sie postacie w grach..zerknijcie na 8 days..roznica hmm jeden generacji konsol jesli chodzi o animacje..
nie wiem juz sam zreszta..ale wczoraj siedzac na czacie w jakies 20 osob - odrazu po obejrzeniu tego filmiku stwierdzilismy ze to byl render..ba nawet czychu powiedzial ze to render jak nic..
ale jak by to tak wygladalo to - NA KOLANA!!!!!!!!!!!!1111111111
Ryo ale taka sama animacje masz w tej nowej grze NAUGHTY DOG.
W s³awnym Renderze KZ te¿ by³a podobna. Znaj±c Sony lepiej siê nie napalaæ poniewa¿ lepiej byæ mile rozczarowanym ni¿ srodze zawiedzionym. Niech poka¿± grywaln± wersjê ktorej¶ z tych gier to: :skacze:
Ryo ale taka sama animacje masz w tej nowej grze NAUGHTY DOG.
ale wez pod uwage ze to tez w duzej mierze wyrezyserowany filmik
zrozumcie jedno, ze kazda gra wypada korzystniej jak sie ja jakos wyrezyseruje z pomyslem-wtedy wlasnie braki w animacji podczas normalnego gameplayu mo¿na ³adnie zatuszowaæ i st±d te :OOOO
Co do gry - jasne, szczena mi opad³a podczas drugiej czesci trailerka, ale mowie - dopoki nie przeczytam ze gameplay tak wyglada to nie uwierze i basta
A mnie nie porwa³o :) Ca³a akcja jest mocno rezyserowana, nawet jezeli miejscami widac faktyczny gameplay. Poczekajmy az pojawi± sie filmiki w³a¶ciwej gry.
A juz tak zupe³nie btw to dla mnie zapowiada sie fajna gra, ale zaden mega killer.
podobnie jak przy grze ND - szokers dla mnie. I tu znowu animacja wygrywa. I mam nadziejê, ¿e dziêki tym siedmiu rdzeniom Cella i PhysiX, czy jak to siê pisze w³a¶nie tak siê to wszystko bêdzie ruszaæ. Piêknie, choæ nie lubiê takich gier ala GTA, czy Max Payne
Trailer wygl±da super ale...Ale t± gre robi Sony London Studios - czy to nie Ci od s³ynnej ju¿ ¶ciemy z Gateaway?
Trailer wygl±da super ale...Ale t± gre robi Sony London Studios - czy to nie Ci od s³ynnej ju¿ ¶ciemy z Gateaway?
Getaway robi Team Soho, London Studios zrobili chyba Wipeout Fusion.
Filmik masakra :cooo: tylko ¿e prawdopodobnie znowu render :sciana:
Trailer wygl±da super ale...Ale t± gre robi Sony London Studios - czy to nie Ci od s³ynnej ju¿ ¶ciemy z Gateaway?
Getaway robi Team Soho, London Studios zrobili chyba Wipeout Fusion.
Getaway robil Team Soho razem z London Studios
MASAKRATOR !! Rozwali³ mnie mimo iz to pewnie render.Ale licze na ten tytu³.
Oczywiscie, ze to zalosny, oszukanczy, nieuczciwy render dla naiwnych. Do tego widac, ze sama gra bedzie co najwyzej przecietna. Sony zaczyna mnie wk.... denerwowac:)
tak sobie obejrzalem ten trailer jakies XXX razy..pieknie zmontowany..wypas totalny...daj boze zeby tak wygladaly gry..tylko mam kilka zastrzezen
- skoro masakruj± nam czyms takim to dlaczego na scenie nie moze stanac jakis elo pan z padem w reku i postawic kropke nad i??
przeciez skoro to byl gameplay - a HUD wlasnie mial nas w tym upewnic - to w czym problem? :hmmm:
co do animacji glownego bohatera ktora jest kosmiczna..ba koles biega, zachowuje sie jak w 100% czlowiek i teraz powiedzcie czy taka ciagla plynnosc tak nieprawdopodobnej animacji jest do osiagniecia na padzie, ktory przeciez ma jakby nie patrzec ograniczenia..zwrodzcie uwage na motyw gdzie koles biegnie i strzela - IMO tak na padzie nie da sie tak poruszac postaci±..
no ale moze czegos nie wiem..
niepokoi mnie tez developer - chlopaki od Gateway - kilka lat temu juz nam niezle nasciemniali..no ale sadze ze grzechy zostaly im odpuszczone i juz nas nie bêda tak dymac...
czekam z jezykiem na brodzie na dalesze info odnosnie 8 days bo jak nie ma tutaj ani sekundy sciemy to na kolana :kult: ..a jak jest to do pieca http://www.psxextreme.info/style_emoticons/default/butcher.gif
Eight Days in HD :]
http://www.megaupload.com/?d=08JFEDQV
Obejrza³em jeszcze kilkukrotnie ten trailer i jedno powiem - RENDER :!: :klaszcze:
Render nie render. Wisi mi to. Gameplay wygl±da ³adnie i wszystko siê nie¼le prezentuje. Napewno nie bêdzie tak ³adnie jak tutaj, ale... mo¿e zastosuj± patent z szybkim przechodzeniem z filmiku do gameplayu :hmmm: to by³o by niez³e... Nie powala, ale jest cacy. Trzeba byæ dobrej my¶li :)
i teraz powiedzcie czy taka ciagla plynnosc tak nieprawdopodobnej animacji jest do osiagniecia na padzie, ktory przeciez ma jakby nie patrzec ograniczenia..
Zdaje mi siê, ¿e to móg³by byæ skrypt - po porstu rozwalamy kogo¶, a potem odpala siê megasuperfkincool animacja w której niby to nasz bohater gdzie¶ tam sobie biegnie.
Zdaje mi siê, ¿e to móg³by byæ skrypt - po porstu rozwalamy kogo¶, a potem odpala siê megasuperfkincool animacja w której niby to nasz bohater gdzie¶ tam sobie biegnie.
Dobra zapomnijmy przez chwilkê, ¿e to by³ render i przyjmijmy, ¿e ta akcja by³a zaskryptowana. A skoro jedna akcja by³a tak poskryptowana to pewnie inne te¿ bêd±. Co za tym idzie? Ano to, ¿e ca³ej gry trzeba siê bêdzie wykuæ na pamiêæ, bo je¿eli czego¶ nie zrobimy, tak jak to autorzy przewidzieli, to akcja nie pójdzie dalej. Jednym s³owem gra do przej¶cia na raz.
Od siebie chcia³em jeszcze dodaæ, ¿e jak dla mnie taki R6:Las Vegas pod wzglêdem graficznym roznosi 8N na strzêpy. Pod wzglêdem animacji ju¿ niestety nie.
Faktycznie, a¿ przyponia³a mi siê leciwa gierka "Crime Patrol" z SegiCD w której to lecia³o sobie FMV za¶ naszym celem by³o ustrzelenie "bandytów" wyskakuj±cych z nienacka na ekranie- gra by³a fajna, za¶ w tamtych czasach dynamik± powala³a niejedn± dzisiejsz± produkcjê (przecie¿ ogl±dali¶my film). Jednak to by³o FMV wiêc owe "bandyty" pojawia³y siê zawsze w tym samym miejscu co za 2-podej¶ciem do tej samej planszy nie by³o ju¿ takie fajowe. A w 8D mog³oby byæ (a raczej bêdzie, je¿eli gra bêdzie tak uskryptowiona) tak samo zatem te¿ twierdzê, ¿e gra by³aby na raz - zreszt± wiêkszo¶æ shotterów taka jest w³a¶nie :D
nie mogê siê doczekaæ prezentacji gameplayu z tej gierki :)
Ciekawi mnie czy bedzie powtórka z rozrywki - tak jak z Motorstormem :)
Patrz±c na takie Genji II my¶lê, ze jednak bêdzie :)
Zastanawiaj±ce jest to, ¿e Sony samo sobie rzuca te k³ody pod nogi ;]
Nie uczy sie Kutaragi z reszt± brygady, oj nie uczy ;]
nie mogê siê doczekaæ prezentacji gameplayu z tej gierki :)
Ciekawi mnie czy bedzie powtórka z rozrywki - tak jak z Motorstormem :)
Patrz±c na takie Genji II my¶lê, ze jednak bêdzie :)
A ja patrzac na takie NaughtyDogGame czy Heavenly Sword jestem bardzo dobrej mysli :)
Czekam na jakies szersze info na temt samej gry, bo na chwile obecna nic nie wiadomo :/
Render nie render ale na kolana powala.Je¿eli gra bedzie mia³± podobn± grafikê to bede pierwszym który ja kupi.Czekam na wiecej newsów ;)
EDIT:To mój 200 post :ninjadance:
Render nie render ale na kolana powala.Je¿eli gra bedzie mia³± podobn± grafikê to bede pierwszym który ja kupi.Czekam na wiecej newsów ;)
EDIT:To mój 200 post :ninjadance:
A to ciekawe bo ma³o znam osób które ten render powali³ na kolana. Szczerze mówi±c to nie widze niczego czym mo¿na siê w nim podniecaæ. Pocz±wszy od kulawej jazdy samochodem a skoñczywszy na wygl±dzie postaci. Kurde dla mnie to s± one brzydkie.
And here's the video of the same game (i.e. 8 Days) in 2005. It was a similar gas station at E3 2K5 demo that was shown exploding in real-time.
Originally known only for its breathtaking demo of an exploding gas station shown in video form at E3 2005(and later, a demo of a car being shot up in a different CES 2006 presentation) , this game eventually was revealed as Eight Days
¬ród³o: IGN
http://video.google....videoplay?docid ... tation+ps3
Eight Days bedzie pokaz n GDC 2007! :)
Ciekawy jestem grafy tym bardziej ¿e mam w pamiêci genialnie zrobiony render z E3 :D
wow GDC zapowiada sie bardzo ciekawie, podobno mozna sie spodziewac nowego dema LAIR i prezentacji gry od NaughtyDog :)
Moze Ninja Theory tez cos pokaza? ^^
Eight Days bedzie pokaz n GDC 2007! :)
tylko jeszcze poprosze link do tej informacji
Radzê wyrzuciæ z g³owy grafikê z renderu :D
Mnie ciekawi jedno. O ile intensywno¶æ akcji Motor Storma dorówna³a renderowi to ciekawe czy bêdzie tak samo z Eight Days. Oby tak by³o :)
___________________
D'arcy Wretzky
http://www.czychu3.tivi.net.pl/dwsp.jpg
Xbox360 pad³ nastêpuj±cym userom: Frank Jaeger, 1qaz1q, T3xz, Pawlik, MaxVarEmreis, Sensei, Yeti, Luck1985, Mani.
Nie chcesz do nich do³±czyæ? Nie kupuj Xboxa360 !!!
Wybierz P L A Y S T A T I O N 3 !!!
Graficznie to moim zdaniem nic nadzwyczajnego, bardzo dobry poziom i tyle.
Tu wszytsko rozbija sie o ANIMACJE, ktora na tym filmiki prezentuje sie zabojczo.
podobno mozna sie spodziewac nowego dema LAIR i prezentacji gry od NaughtyDog
Mo¿na siê spodziewaæ tzn nie ma pewno¶ci ¿e zaprezentuj± te gry :?:
Mam nadziejê ¿e nowa gra Naughty Dog wygl±da tak samo dobrze jak w trailerze z E3. IMO jedna z najciekawiej zapowiadaj±cych siê gier na PS3.
Czychu3 nie zrozumieli¶my siê. Ja siê obawiam ¿e grafa mnie zwiedzie (nawet jak bêdzie ³adna ) bo logiczne ¿e do rendera bêdzie jej daleko a kiedy wcze¶niej widzi siê render a potem real-time to nie jest weso³o :)
serio chodzi ci o ten news?
http://www.psu.com/node/7401
Tam tylko pisze ze w tamtym roku pokazali takie i takie gry i ze spodziewaja sie jakis nowych prezentacji starych jak i nowych tytu³ów.
Nigdzie nie pisze ze na 100% zaprezentuja EightyDays.
No chyba ze chodzi³o ci o jakis inny news, ktorego nie poda³es ;)
Przecie¿ ju¿ pokazali Eight Days ;]
Od 1:47
http://youtube.com/watch?v=2dUm_1a5mto
I to:
http://video.google....videoplay?docid ... 5115926132
Przecie¿ ju¿ pokazali Eight Days ;]
Od 1:47
http://youtube.com/watch?v=2dUm_1a5mto
I to:
http://video.google....videoplay?docid ... 5115926132
wiemy to ;)
ale nie pokazali PE£NEGO fragmentu gry, czyli ludka biegajacego z pistolecikiem i strzelajacego do z³ych ludzi
;)
o tak± prezentacje chodzi
Te¿ pokazali:
http://youtube.com/watch?v=lIi9kskM4qY
;]
Mam nadziejê ¿e nowa gra Naughty Dog wygl±da tak samo dobrze jak w trailerze z E3.
Przeca ND ju¿ dawno temu potwierdzi³o ¿e trailer z ich nowej gry by³ w real-time wiêc o t± grê bym siê nie martwi³.
A co tyczy siê grafy 8Day's to wed³ug mnie jest ona bardzo mo¿liwa do osi±gniêcia. Przyjrzyjcie siê chocia¿ drodze na tym trailerze. Rozpikselowana.
Rumor: Eight Days to be at E3?
http://www.rumorreporter.com/?p=269
Hey Bruce, I was linked to your page, and found it to be pretty cool,
and I had some Questions of my own:1: Was Coded Arms: Assault canceled or not? There are conflicting
news stories at different sites.
2: What happened to the PSP Elder Scrolls IV: Oblivion, will we see
anymore of it?
3: Will there be any news of the next Driver game anytime soon?
4: What happened to Eight Days? We haven’t seen anything of it in a
long time..
5: Golden Axe on the PS3, is it still planned?
6: Is there going to be a PSP Resistance title?
7: Was Saints Row PS3 really canceled?
Thanks for your time, and for a cool site to keep an eye on, I had a
lot more questions then I thought, sorry about that.
—ChrisArthur
1.) Not canceled yet
2.) Will be shown at E3… hopefully
3.) Of course… very soon.
4.) Until two more weeks.
5.) Yes – it’s still planned, but development of it at Secret Level is going real slow right now. Don’t expect it to come out until 2008, but the game does look good.
6.) Probably not
7.) Yes – it was really canceled
Mam wielka nadzieje ze w koncu zaprezentuja t± gre, E3 jest do tego swietn± okazja ^^
Patrz±c na R&C, HS, U:DF i to stare tech demo mo¿na powiedzieæ, ¿e dev'y s± w stanie osi±gn±æ ten render.
Podczas jednego wieczoru 3 ró¿ne informacje (plotki)
http://www.ps3inform...om/playstation- ... 008730.php
http://www.ps3inform...om/playstation- ... 008731.php
http://www.neogaf.co...rum/showpost.ph ... ostcount=1
:ninjadance:
ja wiedzia³em ¿e tak bêdzie, ja wiedzia³em... gra zarz±dzi i wypali wam ga³ki oczne!
;)
Zapewne niektórzy z Was nie zapomnieli jeszcze o grze Eight Days, która zosta³a zaprezentowana podczas konferencji Sony na E3 2006. Otó¿ na forum NeoGAF, jak i na PS3 Informer pojawi³y siê nowe szczegó³y na temat tego tytu³u. Jak na razie to oczywi¶cie plotki, jednak artyku³y na obu stronach pokrywaj± siê, a pochodz± rzekomo z dwóch ró¿nych ¼róde³. Przede wszystkim gra zmieni³a tytu³, jednak nie wiemy jeszcze na jaki, dlatego nadal bêdziemy odwo³ywaæ siê do pierwotnej nazwy.
Gra ma ukazaæ siê w pa¼dzierniku 2008, choæ mówi siê, ¿e mo¿e zostaæ przesuniêta na wiosnê 2009. Jej pokaz ma nast±piæ w przeci±gu kilku tygodni.
Scenariusz Eight Days pozwoli nam zwiedziæ osiem stanów USA w osiem dni. Gracz wcieli siê w rolê jednego z dwóch g³ównych bohaterów. Ka¿dy z nich ma inn± historiê, umiejêtno¶ci i specjalno¶ci. Jeden jest by³ym cz³onkiem mafii szukaj±cym zemsty na swoim by³ym pracodawcy, który zostawi³ go na pewn± ¶mieræ. Drugi jest detektywem, którego syn zosta³ porwany przez mafiê.
Tempo rozgrywki jest podobno tak szybkie, i¿ gracz nie bêdzie mia³ czasu na cofanie siê. Zamiast tego bêdzie musia³ przeæ do przodu. Nie oznacza to, ¿e nie bêdzie mo¿na wróciæ do miejsc ju¿ odwiedzanych. Po prostu lepiej bêdzie je¶li bêdziemy i¶æ stale do przodu, gdy¿ czas i poznawanie nowych ludzi bêdzie mia³o kluczowe znaczenie, za¶ nowe wydarzenia bêd± zbli¿a³y nas do celu.
Je¶li spó¼nimy siê na spotkanie z naszym kontaktem, bêdziemy musieli postaraæ siê dogoniæ go zanim bêdzie za pó¼no. Twórcy mówi± o swojej grze jak o filmie akcji w którym non stop co¶ siê dzieje. Jako przyk³ad podano ¶wiadka, z którym mamy siê spotkaæ. je¶li bêdziemy siê zbytnio oci±gaæ mafia dopadnie go pierwsza i zabije. Wtedy trzeba bêdzie urz±dziæ strzelaninê, dziêki której dowiemy siê co dalej.
Eight Days bêdzie pierwsz± gr±, w której zaimplementowano Google Maps do mechaniki gry.
Produkcja Sony ma tak¿e nastêpstwo dnia i nocy w czasie rzeczywistym. O ile dobrze zrozumia³em chodzi o to, ¿e je¿eli gramy w nocy, w samej grze tak¿e bêdzie noc i analogicznie dla dnia.
Od strony technicznej tytu³ ten prezentuje siê lepiej ni¿ jakakolwiek gra zaprezentowana do tej pory. Ma stanowiæ po³±czenie krótkich wstawek CG i gameplay'u. Przyk³adem tego mo¿e byæ trailer z E3 2006, w którym gra w³a¶ciwa jest przeplatana wstawkami renderowanymi. Efekt ostateczny ma sprawiæ, i¿ nie bêdziemy pewni co jest liczone w czasie rzeczywistym, a co nie. Obecnie Eight Days wygl±da lepiej ni¿ pierwszy filmik. Deweloper opracowa³ tak¿e unikalny system animacji, który mo¿e swobodnie konkurowaæ z tym z Uncharted, a nawet go przewy¿sza.
http://www.gameonly.pl/newsy/13692
Hmm 2009 rok to troche daleko ale lepiej ¿eby dopracowali gre zamiast wydawaæ ¶redniaka, z t± stref± czasow± to ciekawe do¶æ jak gra sie w nocy to jest noc w grze, oby tylko zrobili tak ¿eby w ka¿dej strefie czasowej by³a odpowiednia pora dnia a nie tak ¿e ten cykl zgodno¶ci z rzeczywistym by³ zgodny tylko z czasem Hamburgerów.
Pamiêtam, jak kiedy¶ zaskoczy³a mnie informacja o tym, ¿e Black and White pobiera informacje dotycz±ce pogody w miejscu, w którym gramy i odzwierciedla j± w grze. Akurat ja nie mia³em po³±czenia netowego, ponadto akcja dotyczy³a zapewne krajów objêtych jak±¶ tam struktur± pogodowo-informatyczno-internetow±, ale takie pomys³y z przechodzeniem wydarzeñ realnych na komputerowe zawsze mi siê strasznie podoba³ :)
B&W mia³ jeszcze patent z Outlookiem - po zintegrowaniu, je¶li otrzyma³e¶ now± wiadomo¶æ, macha³ do Ciebie wie¶niak z imieniem osoby z Twej poczty XD Znów nie stestowa³em, ale mocarne patenty :D
Ja wiedzia³em ¿e tak bêdzie, ja wiedzia³em... gra zarz±dzi i wypali wam ga³ki oczne!
;)
No to sie przeliczy³e¶:P Eight Days anulowany http://kotaku.com/50...9/eight-days-an ... g-concerns zamkn±æ posty!!onene!11. Temat te¿. Tylko go na mi³o¶æ Bosk± nie wyrzucac. Bêdzie z czego siê po¶miaæ za pare lat:P
No to close :|
Zobaczymy, mo¿e jednak im siê odmieni bo ta gra znika i pojawia siê co jaki¶ czas :wink:
Chwilowo otwieram temat bo znalaz³em filmik prezentuj±cy animacjê w grze:
http://www.gametrail...com/player/user ... 67924.html
Szkoda ¿e j± skasowali :(
:D To ja korzystajac z okazji napisze, ze siegasz nowego dna dante2003 próbujac ozywic dzial Playstation3 :D
edit: uwazam ze to http://pl.youtube.co...3k&feature=user swietny utwor na ta okazje :tak:
¯e co? O_o Id¼ siê lepiej przewietrz....
ED zostalo oficjalnie skasowane jak sie nie myle.
No shit Sherlock....
Przypadkiem trafi³em na ten filmik, animacja wygl±da ¶wietnie wiêc wklei³em tu link ¿eby pokazaæ co stracili¶my.
Animacja wygl±da ¶wietnie? Animacja wygl±da szokuj±co o___O
Jakim prawem skasowali t± grê...
Wyciek³ nowy filmik, a konkretnie clip, w którym zawarty jest gameplay z Eight Days z dosyæ mocno zaawansowanego developingu (otoczenie z grubsza oteksturowane itp.). Polecam obejrzeæ, ¶wietna animacja (popatrzcie jak siê wymieniaj± miejscami w 53 sekundzie). Jako¶ nie chce mi siê wierzyæ, ¿e ca³kowicie skasowali ten projekt. Taka strzelanina dobrze by uzupe³nia³a bibliotekê exów na PS3.
http://www.viddler.c...rse/videos/139/
£adnie liczona animacja, zastanawiam siê tylko czy gotowa, czy w trakcie przeliczana na podstawie silnika fizycznego. Wskakiwanie na murki to mus, ale ju¿ elegancko sk³adaj±cy siê go¶æ po popchniêciu na glebê wywo³uje pewnie niedowierzanie, ¿e to by³o w ca³o¶ci zamierzone. Tak, ta gra mog³a przebiæ takie GTAIV i Uncharted pod wzglêdem animacji. Gdyby tylko nam dane by³o sprawdziæ j± w³asnorêcznie w akcji.
Jak dla mnie TAXZ to Eight Days nie tyle moglo przebic Uncharted co byc raczej swietna alternatywa w innych klimatach. Pamietam pierwszy render. Oprocz sciemy z celownikiem z ekranu wylewal sie wlasnie klimat. A powod skasowania? Pozwole sobie tu przytoczyc fragment starszego newsa z kikoo zawierajacego wypowiedzi Yoshidy odnosnie zaprzestania prac nad Eight Days i The Getaway.
" Tak¿e otwarcie mówi o tym, ¿e nowe The Gateway oraz Eight Days zosta³y skasowane kosztem EyePet. Wedle jego s³ów w du¿ej mierze wynika³o to z tego, ¿e, pierwsze primo- koncepcja obu gier przeros³a mo¿liwo¶ci developera, drugie primo- pieni±dze które mia³yby pój¶æ na produkcje, które niekoniecznie zawojowa³yby rynek, lepiej przeznaczyæ na gry dla casuali i dofinansowaæ takie tytu³y jak chocia¿by Singstar czy wspomniane wcze¶niej EyePet."
Nasuwa sie pytanie czy Yoshida wiedzial cos wiecej o tych produkcjach "które niekoniecznie zawojowa³yby rynek" ze wysnul takie argumenty.
PS: Sory za brak polskich znakow ale pisze z kompa ktory takowych nie ma.
Mo¿liwe, ¿e te gry wcale takie dobre nie by³y. Ot dobre, ¶rednio dobre pozycje na 7. Ciê¿ko wywnioskowaæ po kilku wyrwanych z kontekstu gameplayach, prezentuj±cych kilka sekund z gry, która powinna zajmowaæ kilka/kilkana¶cie godzin z ¿ycia.
Przypomina mi siê deklaracja Activision, które og³osi³o ¿e zwiêksza produkcjê gier z pod znaku Guitar Hero w nastêpnych latach, kosztem jaki¶ bardziej ambitnych pozycji, bo to siê po prostu sprzedaje i ju¿.
Niektorzy moze nie wiedza ale owy film prezentujacy gameplay trafil do sieci dzieki animatorowi 3D, Jimowi Jaggere'owi, pracujacemu nad animacja wlasnie przy Eight Days. W owym filmie momentami przedstawiane sa postacie z Looney Tunes oraz Eye Pet co wedlug wielu osob mialo byc osobistym prztyczkiem w nos Sony (nawiazaniem do casual gamingu) za podjecie decyzji o zaprzestaniu prac. Nic bardziej mylnego. Po prostu, tak jak powiedzial swego czasu Yoshida, wszyscy zostali przeniesieni do innych projektow, a Jimowi przypadly prace na Eye Pet. A o fachowosci animacji niech poswiadczy portfolio Jima (ma na koncie m.in. prace przy Splinter Cell)
Po prostu szok, animacje s± naprawdê genialne i, jak gra nie grza³a mnie wcze¶niej, tak teraz (prawie) nie mogê siê jej doczekaæ :ninja:
I siê nie doczekasz :P
Dlatego cieszê siê z tego "prawie" :cooo:
Przekozak. A¿ szkoda, ¿e skasowali/ anulowali ten projekt. Zobaczymy co z tego wyniknie w przysz³o¶ci.
Jednak nie przestaje mnie ¶mieszyæ to, ¿e "wychodzi" wiêcej materia³ów z gry, która zosta³a skasowana/anulowana ni¿ z takiej np. nowej gry od Team'u ICO, która jest w pe³nej fazie developingu.
Przekozak. A¿ szkoda, ¿e skasowali/ anulowali ten projekt. Zobaczymy co z tego wyniknie w przysz³o¶ci.
Jednak nie przestaje mnie ¶mieszyæ to, ¿e "wychodzi" wiêcej materia³ów z gry, która zosta³a skasowana/anulowana ni¿ z takiej np. nowej gry od Team'u ICO, która jest w pe³nej fazie developingu.
Znowu zacznê zdanie od "mo¿e" ale có¿ pocz±æ. Mo¿e to jaka¶ forma specjalnie przemy¶lanego dzia³ania nakierowana na ludzi odpowiedzialnych za skasowanie tej gry z list wydawniczych? Wypuszczaj± materia³y dla publiki, aby ta swoim rozgoryczeniem wywrzeæ presjê i byæ mo¿e da³a podstawy do kontynuacji zaniechanych prac? Przynajmniej ja to tak widzê i nie ukrywam, ¿e tak w³a¶nie chcia³ bym ¿eby siê sta³o.
Przekozak. A¿ szkoda, ¿e skasowali/ anulowali ten projekt. Zobaczymy co z tego wyniknie w przysz³o¶ci.
Jednak nie przestaje mnie ¶mieszyæ to, ¿e "wychodzi" wiêcej materia³ów z gry, która zosta³a skasowana/anulowana ni¿ z takiej np. nowej gry od Team'u ICO, która jest w pe³nej fazie developingu.
Znowu zacznê zdanie od "mo¿e" ale có¿ pocz±æ. Mo¿e to jaka¶ forma specjalnie przemy¶lanego dzia³ania nakierowana na ludzi odpowiedzialnych za skasowanie tej gry z list wydawniczych? Wypuszczaj± materia³y dla publiki, aby ta swoim rozgoryczeniem wywrzeæ presjê i byæ mo¿e da³a podstawy do kontynuacji zaniechanych prac? Przynajmniej ja to tak widzê i nie ukrywam, ¿e tak w³a¶nie chcia³ bym ¿eby siê sta³o.
Mo¿liwe, ¿e to co piszesz jest prawd±. Zobaczymy w przysz³o¶ci. Niestety :?
Oj panowie. Czytajcie co ludzie pisz±. Nie doszukujcie siê tutaj ¿adnych teorii spiskowych. Jim po prostu chcia³ siê pochwaliæ swoim portfolio i dlatego ten film wyl±dowa³ w sieci (po to w³a¶nie s± przedstawione animacje nieoteksturowanych postaci). Dodatkowo doda³ sobie presti¿u sugeruj±c tym filmem ¿e pracuje przy wa¿nych dla Sony projektach. Nic wiêcej.
¯al, ¿e team jednak wymiêk³. Eight Days to zmarnowany potencja³ na przynajmniej ¶wietny pod wzglêdem oprawy produkt. Szkoda, ¿e koderzy porwali siê z motyk± na s³oñce. O Eight Days przeczytamy ju¿ niestety tylko w Martwych Pikselach w Neo+.
Pokaza³y siê nowe materia³y ze skasowanego projektu Eight Days: http://www.dailymoti...l/video/xaam26_ ... videogames
Warto zobaczyæ w ca³o¶ci. Animacja chowania siê za os³onami i wzajemne wymienianie siê pozycjami przez bohaterów nadal robi wra¿enie.
Tylko same strzelanie jakie¶ takie md³e.
Serwis Gamekult przeprowadzi³ wywiad z Nicolasem Doucetem, pracownikiem londyñskiego studia SONY. Nicolas poinformowal, ¿e Eight Days i The Getaway 3 nie zosta³y tak naprawdê skasowane, ale jedynie zosta³y od³o¿one do szuflady, bo teraz zajmuj± siê Eye Petem, Singstarami i Eye Toyem.
http://www.play3-liv...vie--17019.html
I jak tu nie kochac casuali OLO.