Killzone:Liberation
Katalog znalezionych frazArchiwum
- Odchudzanie brzucha
- KILLZONE - opinie, komentarze... i najazdy (cz.2)
- Killzone 2 - Neo Plus Corps
- Killzone 2
- Killzone 3
- Need for Speed - dyskusje o serii
- Singiel czy multi?
- C.O.R.E.
- Pokemon Hearth Gold/Soul Silver
- Donkey Kong: Jungle Beat
- Kaxi fanboyem??????
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- forum-gsm.htw.pl
Odchudzanie brzucha
Screeny z Killzone Liberation:
http://sylphys.ddo.j...ld2nd/game2/src ... 350037.jpg
http://sylphys.ddo.j...ld2nd/game2/src ... 253066.jpg
http://sylphys.ddo.j...ld2nd/game2/src ... 171818.jpg
Co to będzie to bedzie fps czy jaieś coś innego bo nie wiem za bardzo :mrgreen:
Na pewno nie FPS. :)
Ale widok za plecami też to nie będzie jak widać na załączonych obrazkach.
Zresztą zapomnijcie o tych screenach do których linka podawałem w poprzednim poście. Macie skany z OPM:
http://img498.images...e=kzpsp04oh.jpg
http://img498.images...e=kzpsp10ir.jpg
http://img498.images...e=kzpsp23sx.jpg
http://img498.images...e=kzpsp33ra.jpg
Wygląda na TPP w stylu wiekowego Apocalipse z PSX'a (gdzies tam występowała podwójna litera, nie pamiętam która). Jeżeli rozwiną elementy skradankowe (które zostały oficjalnie już zapowiedziane), będzie ciekawie. (szkoda że zrezygnowano z fpp).
http://img44.imageshack.us/img44/8288/rez2copy4gi.jpg
po prostu musiałem to wkleić. 8)
"srednio to wyglada szczerze mowiac... zobaczymy"
The oldschool way :)
srednio to wyglada szczerze mowiac... zobaczymy
buahahah....sory nie mogłem sie powstrzymać jak zobaczyłem screeny z KZ.Pewnie teraz fani są zagubieni gdyż podobnie jak ja oczekiwali FPS.Nie no nie spisuje jej na straty ale to zupełnie nie to czego oczekiwałem choć może być niezła.T3xz jak kupisz dasz przetestować :wink:
Maniek, jedyne co działało by na analogu 2 spustach i przyciskach to gra zbliżona mechanizmem rozrywki do Metroida na GC. Wiem że to jest nie możliwe i wogóle kilo softu przez okno Politechniki w Opolu, lecz kiedy to pojmą genialni developerzy odpowiedzialni za FPS'y na PSP.
kretyństwo developerów nie zna granic, jak można rozglądanie się w fpsie przypisać do przycisków geometrycznych>
Czemu nie można zrobić szpili na zasadzie RE4, Przecież tam się też używało jednego analoga do samej rozgrywki. I co? Płakał ktoś? Nie.. Re4 zostało Grą Roku 2005 mimo iż walka polegała na bieganiu, przystawaniu, celowaniu i strzelaniu. (w duuużym skrócie mechanizm walki).
pamieta ktos fppy na N64? przeciez tam sterowanie bylo na zasadzie analog plus przyciski geometryczne i gralo sie extra! na DC przeciez bylo podobnie... da sie tylko trzeba umiec zrobic
IMo poszli na łatwizne z tym KZ.Inaczej tego nie umiem nazwać.
na latwizne? zrobili calkiem nowa gre, w calkiem innym rzucie! kurcze, nie rozumiem was, jak by zrobili konwersje Killzone z PS2 byloby ze kotlet, jak zrobili nowa gre na licencji to poszli na latwizne... moze powiedz mi w jaki sposob ta latwizne widzisz?
Greg ja nie mówiłem o tym by zrobić konwersje z PS2 ...poprostu nowego KZ ale FPS.No ale moze panowie którzy to płodzą mają swoją wizje ....poczekam aż zobacze może to bedzie tak jak T3xz mówi ? MGS w klimatach KZ ? tak czy siak jeśli T3xz bedzie KZ mieć to napewno przetestuje.
ja tez bym wolal fpp
ten Killzone nie wyglada mi na skradanke, raczej obstawiam gre taktyczna, turowke jakas, moze cos a`la FFT - w sumie lubie takie gry wiec czemu nie, oby sie udalo
Jako że zauwazyłem ze w topicu ogólnym o PSP wywiązała się ciekawa dyskusja na temat tego tytułu, postanowiłem załozyć o nim odpowiedni topic 8) szczerze mowiac jako fan Killzone byłem poztywnie zaskoczony wiadomoscia o KZ na PSP :twisted: jednak już kolejne info troche zbiły mnie z tropu...osobiscie podzielam zdanie ze PSP nienadaje sie do FPSow, ale chetnie zobaczyłbym co pokazała by Guerilla w KZ na PSP :wink: ciekawy jestem tylko jak będzie się prezentowało Liberation w praniu, bo poki co jakoś ciezko mi wyobrazic sobie strzelanke z tej perspektywy i boje sie się ze sterowanie bedzie poprostu zjebane :? no ale pozyjemy zobaczymy :angel: a co do samych screenów-to jak dla niesą one powalające :o ale niesą tez jakos specjalnie tragiczne :|
ps:dante Bro, jakbys mogl to powklejaj tu wypowiedzi dotyczace KZ:Liberation z topicu ogolnego o PSP do tego tematu :!:
Gamming 4 Life :ninja:
Zrobione Bro, 4 Life :!: - Dante
pamieta ktos fppy na N64? przeciez tam sterowanie bylo na zasadzie analog plus przyciski geometryczne i gralo sie extra! na DC przeciez bylo podobnie... da sie tylko trzeba umiec zrobic
Może i było fajnie, lecz nie widzę tego w dzisiejszych czasach. Patrząc przez pryzmat wymasherowanego w kwestii sterowania i headshotów Halo, sterowanie fpp na zasadzie 3 przyciśnięcia przycisku w górę, 2 w bok i najezdżamy analogiem na gostka i walimy serią wklatę, nie jest tym czego oczekuję od gier fpp ogólnie rzecz biorąc. Taki typ rozgrywki przypomina mi gostków którzy robią filmiki z gameplayu dla TV jak GameNetwork. Wpisują God cudem zabijają gostków po niezwykle chaotycznej przeprawie przez sterowanie. O tym że przy premierze Halo1 na GN gostek podchodził do Grunta i przez pół minuty walczy z kamerą żeby go dobićw humanitarny sposób. Nie dziękuję. Moje własne doświadczenie mówi mi, że ciężko zrobić rewolucyjną w założeniu grę Fpp bez oddania graczom narzędzia do wymasherowania sterowania i headshotów.
czy ja wiem? przeciez galka mozesz sie rozgladac a geometrycznymi strafowac, chodzic w przod i w tyl... taki Turok byl dosc dynamiczna gra a po opanowaniu sterowania gralo sie naprawde wysmienicie
przeciez galka mozesz sie rozgladac
kolejne negatywne doświadczenie z gałką od PSP - po obcowaniu z manualnym namierzaniem w GTA:LCS.
Nie jestem przekonany do końca czy PSP powstał żeby udźwingąć FPSy. Przynajmniej nie w takim stopniu jak jest to na Dualu, czy rewelacyjnym Xboxowym padzie. Coded Arms pokazuje mniej więcej, że ciężko jest zrobić dobrego fps'a, w którego bez problemowo można "poszpilać", nie klnąć na sterowanie.
Chmm... no ciężko będzie mi to traktować jako kontynuację ale szczeże mówiąc wygląda ciekawie jednak poprosiłbym troszkę więcej klimaciku z kz na ps2 :wink:
Hmm szczerze mówiąc to jak się tak przyjrzę to można dostawić dobrą klawiszologię i może być nawet ładna przyjemna i wciągająca rozwałka :klaszcze:
w GTA te manualne celowanie jest totalnie sztywne i to nie jest wina analoga
coz, przekonamy sie jak wyjdzie jakis porzadny fpp na psp, nie wczesniej :twisted:
w GTA te manualne celowanie jest totalnie sztywne i to nie jest wina analoga
coz, przekonamy sie jak wyjdzie jakis porzadny fpp na psp, nie wczesniej Twisted Evil
W zapowiedziach gier na PSP (2006) niestety nie uswiadczyłem ani jednego FPS-a, tym bardziej godnego uwagi... wiec podczas tego oczekiwania możemy dostac odleżyny, tak myśle..
killzone z 3 osoby no no ale to psp wkoncu! a wygląda przyzwoicie, choć ja nie lubie takich klimatów ale dla jakiegos fana...
W zapowiedziach gier na PSP (2006) niestety nie uswiadczyłem ani jednego FPS-a
brothers in arms, "podobno" pierwszy kwartał tego roku.
Trochę info.
http://www.eurogamer...rticle_id=63013
serio:
The information that previously appeared here has been removed under the threat of legal action from Sony Computer Entertainment Europe.
Nowe obrazki:
http://videogamerx.g...onga.co.kr/bbs/ ... ws&no=6589
Cztery filmiki - http://psp.ign.com/a...3/703462p1.html
gry super wyglada, kojaży mi sie system walki z MGS1 tylko to jest open fight :) do tego pojazdy i fizyka ciał :)
Edit: do tego rewelacyjny system kierowania kompanem :) fajny motyw zwolnienia czasu w czasie wydawania rozkazów i zmiany broni :)
Niezły szoker po tym co zobaczyłem. Ekstra fizyka ciał po wybuchach, super grafa, no i klimat killzone'owski. Niech mi ktoś powie teraz, że Guerilla jest niezdolnym teamem. Gra wymiata na maksa. olejny hicior na PSP.
___________________
Ngawang Sangdrol
http://www.czychu3.tivi.net.pl/ngawangsangdrol.jpg
"I was ready to die. They will never take my heart"
z ty ze to bedzie strategia wiec niewiem czy to taki pewniak i hicior
strategia?? ja tu widze tactical action shoter
blah, powalilo mi sie z The Gateway na PSP :P
No Greg się pomylił. Na poczatku coś się mówiło o grze taktycznej, turowej, ale po tych filmikach o turówce nie może być jednak mowy. Będzie tak, jak napisał Dziq.
___________________
Ngawang Sangdrol
http://www.czychu3.tivi.net.pl/ngawangsangdrol.jpg
"I was ready to die. They will never take my heart"
Czywiście zauważyliście, że można wydawać polecenia kolegom z drużyny i jeździć pojazdami?
Toż to jakieś takie nijakie ? Czym tu sie podniecacie ? No ja was prosze no ... MGS w klimatach KZ ? LOL.Widziałem filmiki i gra niczym nie powala ...można porównać tego shooterka do apocalypse z Bruce'm Willisem z PSone.Tak jak przypuszczałem (i nie tylko ja bo na zachodnich forach również), że jeżeli to nie bedzie FPS to średniak wyjdzie ... gra dostanie mimo wszystko z 7-max 8 bo grafa nawet nawet.
To i tak lepiej niż Killzone (fps) na PS2 :cojest: Nie przyrównywałbym tej gry do Apocalypsy, bo tam tylko parłeś przed siebie, w Liberation będziesz współpracował z kompanami, wydawał im rozkazy i ogólnie będzie więcej taktyki i skradania. Do tego pojazdy, których nie było do tej pory i nie ma w wiadomym tytule. A podniecać się można: grafiką i fizyką :ninjadance: I pewnie scenariusz będzie niekiepski.
Ta gra nie przemawia do mnie. Gdybym miał ją na półce, a w rękach 2 setki - Musiałbym w nią wcześniej pograć. Jak na razie średniak.
Fizyka tych latających cial lepsza niż w Killzone na ps2 ;]
Nie wiem o co niektórym chodzi. Gra prezentuje się wybornie ;]
___________________
Ngawang Sangdrol
http://www.czychu3.tivi.net.pl/ngawangsangdrol.jpg
"I was ready to die. They will never take my heart"
może niektórzy podchodzą do tej gry pod kątem stacjonarnej konsoli a nie handhelda ;)
Podchodze do Killzone jak do GRY.I jak narazie to dla mnie średniak i tak jak T3xz mówi najpierw musiałbym pograć w to zanim kupie.
Podchodze do Killzone jak do GRY.I jak narazie to dla mnie średniak i tak jak T3xz mówi najpierw musiałbym pograć w to zanim kupie.
Biorąc pod uwagą to jakim średniakiem okazał sie pierwszy killzone na Ps2 - do zapowiedzi kontynuacji tej gry na jakąkolwiek platformę( wliczając w to oczywiście PSP ), należy podchodzić z dużą rezerwą.
Śmiech na sali Pomezz. Dobrze wiesz, że Killzone na PS3 będzie pretendował do najlepszego fpsa nowej generacji i będzie bezpośrednio konkurował z Halo 3. To, że Guerilla miala ograniczony sprzęt, jakim jest PS2 to nic nie znaczy.
No zobaczymy, jakie oceny zbierze Killzone: Liberation.
___________________
Ngawang Sangdrol
http://www.czychu3.tivi.net.pl/ngawangsangdrol.jpg
"I was ready to die. They will never take my heart"
To, że Guerilla miala ograniczony sprzęt, jakim jest PS2 to nic nie znaczy.
>Sorry za oftop, ale nie potrafie sie powstrzymać.
Ściągnijcie interview z Killzone: Liberation. Ten duży plik 38 MB.
Lepsza jakość obrazu oraz nowe akcje są ukazane. Można zobaczyć, że po strzale przeciwnik wpada do wody, jest też pokazana jaza pojazdami, w tym akuratprzypadku czołgami. Spójrzcie się się zachowują ciała wrogów, gdy się na nie czołgiem wjedzie. Ciało jest odpychane lub wleczone przy czołgu. Fizyka ciał jest naprawdę godna podziwu.
Ta gra będzie must have, mówię to Wam już dziś :D
Koleś (ze SCEA) mówi, że to będzie taktyczny shooter z wartką akcją. Mówi też coś o mutliplayerze, będzie deatchmatch itp. Na końcu coś gada o PS3 i Killzone, ale już nie zrozumiałem tego, ale raczej nic konkretnego.
Ściągać i oglądać:
Klik Klik Klik
___________________
Ngawang Sangdrol
http://www.czychu3.tivi.net.pl/ngawangsangdrol.jpg
"I was ready to die. They will never take my heart"
Niezla beka ten filmik.
:offtop: Koles, ktory sie tam produkuje jest tak totalnie typowym nerdem, ze az strach. Wiecie, zupelnie jak prosto z jakiejs komedii: Grubasek w okularkach, i pewnie z niezlym zarostem miedzy palcami :lol: A jakie to miny strzela, kiedy zaczyna sie podniecac tym co mowi :D
Gdybym to ja z nim przeprowadzal ten wywiad chyba nie wytrzymal by nie zapytac:
-kiedy ostatnio rozmawiales z kobieta, nie muszac jej podawac numeru karty? :rower: (Šby Triumph)
Ale do rzeczy:
Jezdzenie czolgiem moze byc nawet fajne, ale dlaczego ten czolg jest ledwo wiekszy od czlowieka? :cooo: Co to jest? Opancerzony maluch?
AI wrogow jest chyba (o ile to mozliwe) jeszcze gorsze niz w kz z ps2, bo prawie nie istniej. Wrog sie pojawia i strzela, jesli musi podejsc, to sie ruszy, jak nie to stoi i strzela :wariat:
Fajnie jakby pokazali rozgrywke toczaca sie gdzies indziej, bo jak na razie to gra wyglada jakby miala miejsce w swiecie kontenerow itp :lol:
Jedno co mnie ciekawi to to ze ten geek obiecuje multi po Infrastructure. Jesli gra bedzie grywalna, to moze bedzie w co grac po sieci bo jak na razie cale Infrastructure to Twisted Metal :twisted: i lamerski s.o.c.o.m. Ale z kolei jestesmy przyzwyczajeni do tego ze guerilasi i sce obiecuja duzo... zobaczymy :gwizdek:
http://www.skizo.org...id=1414&sys=psp
Killzone Liberation, planowany na końcówkę października przebój teamu Guerrilla, doczekał się strony oficjalnej. Znajdziecie na niej najnowsze informacje na temat gry, zarys fabuły i główne cechy produkcji. Ponadto opis głównych postaci, porządną dawkę screenów i filmików, w tym także materiały do ściągnięcia i obejrzenia na swoim PSP oraz link do forum poświęconego grze.
Oficjalna strona tego nadchodzącego hitu na PSP, dużo stuffu:
http://www.killzone.com/
___________________
Ngawang Sangdrol
http://www.czychu3.tivi.net.pl/ngawangsangdrol.jpg
"I was ready to die. They will never take my heart"
W Killzone: Liberation zobaczymy nowych przeciwników m.in. mechaniczne psy oraz nowe pojazdy. Psa można zobaczyć na jednym z 4 filmików ze strony.
Również będzie Wifi między 6 konsolkami.
___________________
Ngawang Sangdrol
http://www.czychu3.tivi.net.pl/ngawangsangdrol.jpg
"I was ready to die. They will never take my heart"
mechaniczne psy :ninja: tak to się ma do klimatu uniwersum jak ... Gackt do FF 7 :skacze:
bardziej bym się cieszył gdyby ktoś zrobił remake oldschoolowego Cannon Fodder. to była gierka....
WAR! never been so much fun!
WAR! never been so much fun!
now get your brother and kill him with your gun!
kill him with your gun!
jak dla mnie guerillasi są przereklamowani, tak jak ich killzone. w przypadku tej gry zadziałał czynnik POS (jak ktoś oglądał "Formuła" z Samuelem L. Jacksonem to wie o co chodzi). wiara czyni cuda, szczególnie ślepa. gra może być przeciętna ale jej wyznawcy i tak będą piali z zachwytu.
żeby nie było, że jestem jakimś hejterem, nic z tych rzeczy. dobych gier na moje psp nigdy za wiele. kluczowa rolę w przypadku tej pozycji odegra sterowanie, AI przy singlu, jak rozwiązany zostanie multi oraz zróżnicowanie terenu gry bo jak już ktoś napisał, gra toczy sie w "krainie kontenerów"
a kojarzyccie gierkę na psONE, w której zasiadaliśmy za sterami ala transformersa (taki jeżdżąco-latający pojazd) i zwalczaliśmy przestępców w Los Angeles?? w tytule było coś z LAPD ae reszta mi umknęła.
New trailer - Trench Warfare Gameplay
http://www.gametrail...age.php?id=2572
Screeny
http://www.gfdata.de...hiv07-2006-game ... zone01.jpg
http://www.gfdata.de...hiv07-2006-game ... zone02.jpg
http://www.gfdata.de...hiv07-2006-game ... zone03.jpg
po artykule w neo i nowych trailerach można być dobrej myśli ale mi cały czas coś nie pasuje.... trochę wkurza monotonność krajobrazów no ale to taki klimat (fajnie jak by jungle dołożyli), obawiam się trochę o AI przeciwników, no i gra pewnie będzie poskryptowana. wiadomo->guerillas...ach...obym się mylił.
p.s.nie ma uderzenia kolbą??
po artykule w neo i nowych trailerach można być dobrej myśli ale mi cały czas coś nie pasuje.... trochę wkurza monotonność krajobrazów no ale to taki klimat
hmm...bo do tej pory pokazali tylko jeden level ?
były okopy i kraina kontenerów. to razem 2 poziomy. wiecie kiedy premiera?
a kojarzyccie gierkę na psONE, w której zasiadaliśmy za sterami ala transformersa (taki jeżdżąco-latający pojazd) i zwalczaliśmy przestępców w Los Angeles?? w tytule było coś z LAPD ae reszta mi umknęła
Future Cop LAPD. Jakoś tak.Zarąbista to była gierka.Aż chyba zaraz znów zagram bo nudno mi jak cholera :skacze: a co do Killzone PSP to obejżałem wszystkie filmiki jakie do tej pory sie ukazały i gra jeszcze bardziej mnie odpycha od siebie ale dam jej szanse bo MGS:Acid tez mnie odpychał ale jak zagrałem to pokochałem jak swoje :ninjadance:
a kojarzyccie gierkę na psONE, w której zasiadaliśmy za sterami ala transformersa (taki jeżdżąco-latający pojazd) i zwalczaliśmy przestępców w Los Angeles?? w tytule było coś z LAPD ae reszta mi umknęła
Future Cop LAPD. Jakoś tak.Zarąbista to była gierka.Aż chyba zaraz znów zagram bo nudno mi jak cholera :skacze:
pamietam ten tytuł, miałem tylko demo, ale zagrywałem sie godzinami :]
nowe screeny
http://www.neogaf.co...ad.php?t=118493
http://www.meristation.com/EPORTAL_IMGS/GENERAL/juegos/SonyPSP-Accion/82/IMG2-cw45006b0ab1514/KiLiber.jpg
to bedzie wielka gra! universium Killzone uwazam za jedno z najciekawszych jakie wymyslono na potrzeby gry
Własnie czytałem dosc obszerna zapowiedz ktora znajduje sie w nowym N+ i co sie dowiedziałęm?
Gra bedzi eposiadała polskie napisy (wszytsko przetłumaczone) ale uwaga...POLSKI DUBBING!!!
Ciekawe jak to wyjdzie :) hehe
po lekturze nowego N+ wróciła mi wiara, że ta gra będzie czegoś warta. co do polskiej wersji gry to spoko, będzie opcjonalna!
Super są te nowe screeny a gry sie juz nie moge doczekac pamietam ze bylem jednym z tych ludzi ktoryz na tym forum bronili pierwszej czesci Killzona przed funboyami Halo:) spoko Halo też lubie wiec nie zaczynac :) mam pytanie czy macie jakiekolwiek namiary na szkice z liberation chodzi mi o to co jest w najnowszym neo np szkic tego grey troopera bardzo pliz o linki i pozdrawiam
Tu masz na 2 stronach różne szkice i arty:
http://www.play3-liv...killzone-3.html
Dzieki ci wielkie Czychu jak jeszcze cos bedziesz mial to wal smialo:) jak ktos jeszcze ma jakies linki to slac nie gadac:)
Czy w Libsku była wystawiona konsolka z KZ do pogiercowania??
Dzieki ci wielkie Czychu jak jeszcze cos bedziesz mial to wal smialo:) jak ktos jeszcze ma jakies linki to slac nie gadac:)
Czy w Libsku była wystawiona konsolka z KZ do pogiercowania??
ja bylem ale nie widzialem (Lipsku sie pisze )
Nie wiem czy to full intro ale wyglada niezle no i kawalek chyab pierwszego lvl. Troche martwi czas bo nie jest to etap na 10-20 minut...
http://www.pspfanboy.../2006/08/07/an- ... iberation/
Miłego oglądania
Pozdrawiam
wyszlo demko :)
UMD demos of Killzone Liberation have been deployed and may be coming to a mailbox near you. QJ reader N3M3515 already received his copy and he sent us an image (seen right). If you've signed up to receive the demo, then you should receive it in a week or two (sometimes more, USPS's speed is inconsistent).
How do you know if you'll get one? Simple, if you have a Playstation Underground account and have signed up to receive free demos in the mail, and they know that you have a PSP (did you register yours when you got it?), then they'll probably send you one. If you don't have a Playstation Underground account, then you can sign up for one and receive future demos and be eligible for BETA testing.
Killzone: Liberation is not a port of the PS2 game Killzone, but rather a sequel that has an entirely new chapter. It's said to feature a more tactical approach than its predecessor. It'll include the weapons of the original game, as well as an expanded arsenal. Something tells us this is one explosive sequel.
http://pspupdates.qj.net/uploads/articles_module/65592/KZDemo%20copy.jpg
Jezeli to twoje to wiesz o co poprosze:) ale to brzmi jak bajka ze rejestrujesz sie i juz hmm z rejestracja konsolki musze czekac az do grudnia wiec...jak ktos to ma to moze pozyczy??
żeby otrzymać demo z playstation underground trzeba mieszkać w usa lub kanadzie.
gram sobie w demko Killzone i jestem pozytywnie zaskoczony! pierwsze wrazenie : to przeciez Cannon Fodder na powaznie! jak narazie jest super, zobaczymy jaka bedzie pelna wersja (graficznie i dzwiekowo jest ok)
Miałem juz w łapkach to demko był bardzo krotki 5 minutowy etap w dokach sterowanie jest takie
Gałka-Sterowanie naszym dzielnym Jan'kiem
R-kucanie
L-dokładne celowanie np. w beczki Gdy kogos masz na celowniku badz tez cos widac jego energie Helghasci maja tez rozne kolory hmm oczek w demie widzialem tylko pomaranczowy gdzie normalnie chodzili i czerwony gdzie juz do mnei strzelali:)
Trójkąt-przeładowanie broni
Kwadrat-strzał
kółko-klawisz do rzucania granatow i podstawiania min
X-klaiwsz akcji czyt. ten od walenia kolba rozbrajania laserowych min naciskania przyciskow itd
Krzyzak-wydawanie koment niestety w demie był tylko Jan wiec nie był testowany
Demo było niestety bez intra ale tło menu wyglada cudnie:) filmik z co i jak mozecie ogladnac na gametrailers.com jezeli chodzi o sama rozgrywke nie zawiodlem sie filmiki i zdjecia nie klamia gra naprawde tak wyglada fajna fizyka helghastow i wydaje mi sie ze na poziomie hard bedzie nie do przejscia czekamy na pełną wersje narazie zycze milego ogladania filmiku z gry!!
Jak dla mnie gra dostaje 9/10 zapytacie dlaczego nie 10/10 to proste bo jeszcze sie nie ukazala i nie moge jej skonczyc :)
Pozdrawiam
Też grałem chwile na PSP'ku Jira i muszę przyznać, że gierka ma swój klimat, wygląda fajnie i gra się równie przyjemnie (sterowanie bardzo dobre). I tak jak napisał Nights, to jest jak Cannon Fodder i daje tyle samo radości :]
ja chcieć to demko. gdzie wy je dostać?
Wiadome było, że to będzie must have.
Guerilla to bardzo zdolny team.
Miałem juz w łapkach to demko był bardzo krotki 5 minutowy etap w dokach sterowanie jest takie
Gałka-Sterowanie naszym dzielnym Jan'kiem
R-kucanie
L-dokładne celowanie np. w beczki Gdy kogos masz na celowniku badz tez cos widac jego energie Helghasci maja tez rozne kolory hmm oczek w demie widzialem tylko pomaranczowy gdzie normalnie chodzili i czerwony gdzie juz do mnei strzelali:)
Trójkąt-przeładowanie broni
Kwadrat-strzał
kółko-klawisz do rzucania granatow i podstawiania min
X-klaiwsz akcji czyt. ten od walenia kolba rozbrajania laserowych min naciskania przyciskow itd
Krzyzak-wydawanie koment niestety w demie był tylko Jan wiec nie był testowany
Demo było niestety bez intra ale tło menu wyglada cudnie:) filmik z co i jak mozecie ogladnac na gametrailers.com jezeli chodzi o sama rozgrywke nie zawiodlem sie filmiki i zdjecia nie klamia gra naprawde tak wyglada fajna fizyka helghastow i wydaje mi sie ze na poziomie hard bedzie nie do przejscia czekamy na pełną wersje narazie zycze milego ogladania filmiku z gry!!
Jak dla mnie gra dostaje 9/10 zapytacie dlaczego nie 10/10 to proste bo jeszcze sie nie ukazala i nie moge jej skonczyc :)
Pozdrawiam
Też grałem chwile na PSP'ku Jira i muszę przyznać, że gierka ma swój klimat, wygląda fajnie i gra się równie przyjemnie (sterowanie bardzo dobre). I tak jak napisał Nights, to jest jak Cannon Fodder i daje tyle samo radości :]
ja chcieć to demko. gdzie wy je dostać?
Wiadome było, że to będzie must have.
Guerilla to bardzo zdolny team.
Zapraszam poniżej.
Sorry za jakość: http://www.youtube.c...h?v=Gcpay6oFRlo
Polska wersja gry.
Ja już mam (ale beta :)
ja chcieć to demko. gdzie wy je dostać?
jak wszyscy inni. z sieci :) jezeli Cie to dalej interesuje, info na priv
Demko też jest dostępne na Allegro:
http://www.allegro.p...n_ver_beta.html
A tu już cała betka z lokalizacją już:
http://www.allegro.p...n_ver_beta.html
Zapraszam poniżej.
Sorry za jakość: http://www.youtube.c...h?v=Gcpay6oFRlo
Polska wersja gry.
Ja już mam (ale beta :)
całkiem fajnie to brzmi :klaszcze:
Sporo fajnego materialu
http://www.youtube.c...h?v=QbqF0pgUwzY **** tak wyglada INTRO i menu glowne
http://www.youtube.c...h?v=vo6-hUh3xJI **** tak wyglada smierc na polu minowym
http://www.youtube.c...h?v=acEFnhZYh0Y **** i na deser, tak wyglada zabawa czolgiem , i to jest dopiero super bajer
Gra jet naprawde swietna, w moim odczuciu ocena okolo 9/10.
Jakby macie jakies pytania to walcie tutaj.
a multi przez net jest??
Nie, Infrastucture Mode ma być uruchomiony dopiero w przyszłym roku przez producenta. Teraz nawet po polskiej premierze nie będzie możliwości gry przez net. Tylko Adhoc i Sharing mode.
A mnie się takie praktyki jak spalszczanie nie podobają. Dzięki grom nauczyłem się angielskiego.
Pierwszy killzone miał tylko holenderskie napisy (bez dubbingu). Dlaczego bo oni się uczą angielskiego. Proste.
Jak i cała reszta krajów skandynawskich. Byłem ostatnio w Danii i tam anglojęzyczne programy w TV lecą też z napisami a 95% ludzi mówi w tym języku (połowa z tego bardzo płynnie).
Wogóle jak mam gre po polsku to cała magia gdzieś pryska. :(
bo polski jezyk ma inny charakter jets jakby twardszy. Hmm ja tam wole miec po polsku bo wtedy moge cos zrozumiec i nie musze grac 2 razy (za pierwszym razem dla samej gry a za drugim sluchac dialogów)
ign.com zrecenzował killzone, będzie dobrze:)
IGN dał 9.0
Wszystkie oceny szczątkowe po 9 dali, tylko sound i gameplay na 8.5
Wszystkie oceny szczątkowe po 9 dali
LOL, pierwsze słysze o ocenach "szczątkowych" :niepewny:
wow, nie spodziewałem sie tak wysokiej oceny, no nic trzeba szykowac pieniazki (nie tylko na KZ:L...nowe GTA nadchodzi :ninjadance: )
Czy ja wiem czy to takie dziewiatki ;)
http://www.gameranki...ges2/931635.asp
czyli Liberation stoi na poziomie poprzednika, tzn. jest dobrze ale bez wytrysków. ale Sony odpowiednio nakręci sprzedaz kampanią reklamowa i za pare miesięcy będzie się mówić jaki to nie był hicior. pomóc tej grze moze brak jakichkolwiek rywali na PSP.
ja kupie jak bedzie on line bo bez niego to lipton i tyle :^^:
Jest online w tej grze. Można grać przez net oraz przez Wifi z innymi graczami.
Nie, Infrastucture Mode ma być uruchomiony dopiero w przyszłym roku przez producenta. Teraz nawet po polskiej premierze nie będzie możliwości gry przez net. Tylko Adhoc i Sharing mode.
taa czychu troche poczytaj :/
Na Hyperze była przedstawiana gra. Ekstra wygląda. Jest również kilka bossów. Za bossów robią maszyny, jak np. taki jakby duży czołg na nogach z wyrzutniami rakiet itp.
Co do polskiego dubbingu to normalnie OMFG o_O
Dziwnie to wszystko brzmi i wątpię, czy bym grał na ustawionym polskim dubbingu. Może tylko z ciekawości bym tak grał.
Jest np. scenka przerywnikowa i leci dialog w stylu:
"co tu się dzieje? Skąd się wzięło tak dużo Helghastów?"
Śmiesznie to po prostu brzmi hehe ;]
A jak wiadomo w pierwszym Killzone było sporo przekleństw. Ciekawe, jak to rozwiązali w polskim dubbingu, ale napewno żałośnie ;]
A wracając do średniej ocen tej gry to wynosi ona cały czas 80%, czyli bardzo dobra to jest gra. Nieźle się wyłamał 1up, ktry dał jej tylko ocenę 5/10. WTF!?
Co do polskiego dubbingu to normalnie OMFG o_O
Dziwnie to wszystko brzmi i wątpię, czy bym grał na ustawionym polskim dubbingu. Może tylko z ciekawości bym tak grał.
Jest np. scenka przerywnikowa i leci dialog w stylu:
"co tu się dzieje? Skąd się wzięło tak dużo Helghastów?"
Śmiesznie to po prostu brzmi hehe ;]
Humh moim osobistym skromnym zdaniem dubbing jest naprawde świetny. Przeszedłem całą gre, właśnie po Polsku, i moge przyznać, że sie postarali - a ,,"co tu się dzieje? Skąd się wzięło tak dużo Helghastów?"" usłyszysz także w angielskiej wersji, Polska nie jest udziwniana. Włączyłem mijsce w angielskiej ( niemieckeij i rosyjskiej też, hehe nie mogłem sie powstrzymać), i wole jednak Polską - znam oryginalne głosy postaci ( w tkajcie przechodzenia na PSP grałem w przerwach wersje PS2), i jedyne podobieństwo to akcent. A takie smaczki, jak ,, Zabije to ścierwo z ISA" , ,,skąd tu sie znalazły te dupki ? (jak sie to czyta to dziwne brzmi, wiem :) ), i kilka ,,groźniejszych " to w wielu grach ogólnie na konsole sony nie znaljdziesz.
W każdym razie - ocena około 8-9. Czasami irytujące (2gi boss sprawił, że chciałem zrezygnowac, co sie u mnei nieczęsto dzieje), ale tylko czasami. Zresztadzieki temu bossowi tak dokłądnei znałem wszytkie przyciski i możłiwości, że gra była lejsza potem. wielki + sa Dubbing.
EDIT: Po zobaczeniu jakie jest podejście niekórych ludzi do niektórych ludzi podaje iż:
Ma wypowiedz nie miała na celu obrazić, uporzorzyć, dać komuś przesadnie do myślenia, rozśmieszyć, zasmucić (wypowiedz neutralna humorystycznie). Jeżeli coś z mojego zdania sie komuś nie podoba, to ma prawo, by dalej mu sie nie podobało, przy czym prosze o nie dzielenie mego postu na kawałki i pytaniu o znaczenie każdego słowa ew. o znaczenie innego sposobu niż minki pokazywania mego emocjonalnego podejścia do danego tematu / sporu / zdania / czegoś. Jeżeli ktoś nie rozumie o co mi chodzi z tym EDITem, niech sie nie denerwuje/smuci/zdłości, ja poprostu nie chce by mi ktoś wypominał za dużą otwartość.
Przepraszam też za to że nie przeprosiłem za coś za co nie przeprosiłem.
Drobna dygresja - widziałem wczoraj w telewizji reklamę KZ:L. Na kilkudziesięciosekundową reklamę było może z 5sekund gry, reszta to live action. Ale tak świetnie zrealizowane LA, że prawie się posikałem. :ninja: Rewelacyjna reklama.
Drobna dygresja - widziałem wczoraj w telewizji reklamę KZ:L. Na kilkudziesięciosekundową reklamę było może z 5sekund gry, reszta to live action. Ale tak świetnie zrealizowane LA, że prawie się posikałem. :ninja: Rewelacyjna reklama.
Czy to jest to?
KILLZONE PROMOTION
Niezle, ale reklama GoW i tak 100x lepsza.
Drobna dygresja - widziałem wczoraj w telewizji reklamę KZ:L. Na kilkudziesięciosekundową reklamę było może z 5sekund gry, reszta to live action. Ale tak świetnie zrealizowane LA, że prawie się posikałem. :ninja: Rewelacyjna reklama.
W jakiej TV ?
Raczej nie w naszej.
KILLZONE PROMOTION
jak to skomentował jeden gosc
fucking awesome :^^:
W jakiej TV ?
Amerykanskiej, Ryan w Seattle siedzi i pracuje dla niejakiego Billa G. :ninja:
Bill
G.
pracuje
w Seattle
dla niejakiego
Ryan
a
respect
reklama fajna ale bez wytrysków. mam podobne przeczucia co do gry ale nie miałem okazji zagrać i tak się zastanowić czy zaryzykować kupno. wacham się pomiędzy Liberation a SC. i muszę się szybko zdecydować bo przyjdzie Snake i w ani jedno w ani drugie nie zagram.
Kowal to sie manipulacja nazywa :lol:
Reklama nie najgorsza ale wolałbym wiecej gry :^^:
reklama fajna ale bez wytrysków. ...
A co to? Pornuch jakis?
:ninja:
lol
Musze przyznać że Killzone tardycyjnie daje rade nieprzecietnie :hurra: Ale musze również skusić się na stwierdzenie że jest wymagający, głównie pzrze sterowanie które mnie osobiscie stresuje (dlaczego jest autocelowanie na beczki, itd a nie na przeciwników :hmmm: ) Za chwile sprawdzam jak gierka prezentuje sie w multi przez wi-fi :ninja:
ps:jak miło jest grać sobie na orginalnej wersji promo/press na pare dni przed premierą :ninjadance: (musiałem sie przylansować :wink: )
Za chwile sprawdzam jak gierka prezentuje sie w multi przez wi-fi :ninja:
czekamy na relacje
ps:jak miło jest grać sobie na orginalnej wersji promo/press na pare dni przed premierą :ninjadance: (musiałem sie przylansować :wink: )
Gralem w to tydzien temu ............
PL odglosy w tej grze to lol .....
N+ 9.0
czekamy na relacje
wiec tak pierwszy zawód-na jednej kopi gry mozna jedynie przesłać ziomkowi 3 poziomy w stylu demu do przetestowania, a do gry w multi potrzeba 2 kopi gry :( poczekam az jakis znajomek sie rzuci i pewnie dopiero sprawdze jak sie prezentuje ten tryb rozgrywki...albo jak bede u kuzyna to sporbuje pograc online :ninja:
Co do polskiej wersji...to cóz trzeba sie przyzwyczaić...ogolnie sprawa ma sie podobnie jak z dobrymi lokalizacjami na PC..poprostu nie kazdego przekona okrzyk "Giń Szmato z AJESEJ (ISA)" :^^:
Giń Szmato z AJESEJ
!!!!!giń, giń!!!!!! :D
mam nadzieje, że jak przyjedziesz to sobie razem pogramy przez Wi-fi i online :O :ninja: :zakochany: :pociesza: :przytul: :kocha: :ninja: :ninjadance: :skacze:
Kupiłem... świetnie się gra !! najbardziej mnie bawią polskie teksty w tej grze i od razu się zastanawiam co za ekipa pisała te teksty?? niech mi ktoś pomoże bo nie wiem kogo oskarżyć o taki banał. Ale do sedna.. 3 plansza, otwierają się jakieś drzwi i nagle w nich panienka mówi cośtam tylko że najśmieszniejsze jest to że kobieta która do gry podkłada głos ogólnie rzecz biorąc nieźle ogarnia w polskim dubingu bajek ( też oglądam ) podkładała również głos w serialu lecącym na canal + przyjaciele a dokładnie Rejczel ( tylko na canal + można było uświadczyć dubbingu, póxniej zrezygnowali na szczęście) ale to świadczy o tym że głos do gry podkładali profesjonaliści tylko teksty mieli kiepawe, ale gra się przednio. ps. muszę ustawić acces point i mycie przez internet mnie czeka po przejściu singla
Gierka wypasiona na maksa, specjalnie kupiłem PSP żeby pograć. Komplecik w media markt w specjalnym wydaniu za 779zł, tylko zapomnieli dać karty pamięci więc konsoli nie wyłączam do końca zanim karty nie kupię ;) wracając do gry:
najbardzie podoba mi się jak przypadkowo strzelam i przyhaczę Rico to Rico mi wali w morde z pełnym rozmachem :D. Dawno się tak dobrze nie bawilem jak przy tej grze chociaż momentami łatwo nie jest ;) Polecam wszystkim!
Gra wymiata!! na razie ten mech mi najwięcej problemów narobił ale dawno nie miałem takiej gry od której by mnie ręka bolała. Polecam każdemu o silnych nerwach ponieważ nie jest łatwo. Szkoda że nie można przyśpieszyć czasu aby odblokowali multi - ręcę odpadną
POwiedzcie mi jak przejsć tą misje z tym głupimn robot pajęczakiem Cobarta??juz drugi tydzień sie nad tym męcze i nie moge tego przejśc błagam oszybko odpowiedź!!!!!
mnie z 60 razy zniszczył zanim go pokonałem, a mój sposób był taki : ze skrzyni snajperkę i w momencie w którym kończy serie z karabinu (w MGS wolniej strzelał mech ) trzeba szybko wyskoczyć zza skrzyni i strzelać w jego działko ( można zacząć wyrzutnią rakiet ) póżniej trzeba zniszczyć jego dwie wyrzutnie rakiet, jak to zrobisz to z górki, jeżeli dobrze pamiętam to jeszcze wyrzutnie granatów - ja zostawiłem je sobie na koniec bo uciekanie przed nimi nie sprawiało większych kłopotów. Pamiętaj aby się chować za przeszkodami gdy strzela z działka, skakać gdy odpala rakiety, przy jego granatach odskakuj na bezpieczną odległość. Trzeba się porządnie skupić aby wyłapać moment na oddanie strzału, podstawa to nie śpieszyć się nigdzie, bo jak np. będziesz miał mało zdrowia i będziesz biegł na pałe do skrzyni z apteczką to jesteś uwalony. Jak ci się nie uda to zrób misje z wyzwaniami na złoto a może odblokujesz przydatne rzeczy, które mogą ci pomóc w walce.
Mam pytanie czy aby mozna zrobic w tej grze 100% tylko w trybie dla 1 gracza? przeszedłem grę na poziomie normal zaliczylem wszystkie wyzwania na zloto, i pierwszy rozdzial gry na poziomie hard mam narazie 58% a i jeszcze mam zebrane wszystkie walizki w grze:-) Gra jest super, gram kiedy tylko mogę. Ale coś czuje, że jesli mozna zdobyc 100% to drzeba przejsc gre na wszystkich poziomach trudnosci wiec jeszcze czeka mnie rozwalka na easy:-D Szkoda ze nie mam mozliwosci mograc w multi :-( wtedy pokazał bym co potrafię :-P Jeśli ktos jeszcze nie grał to niech sie nawet nie zastanawia tylko kupuje! super gra!
A moj sposób na robota był prosty granaty ktorymi nawala zatko cos nam robia wiec wtedy mozna strzelac, rowniez po serii z karabinu jest chwila przerwy. ja wziolem wyzutnie rakiet i oslabilem mu karabin potem dokonczylem go karabinem no a potem z ukrycia szybkie wychylenia i rozwalka zreszty wyzutni
Jezeli ktos szuka KZ:L w dobrej cenie...
http://www.allegro.p...em153461462_kil ... sklep.html
jaki soft jest na umd z Killzone??
jaki soft jest na umd z Killzone??
Killzone:Liberation :ninjadance:
Jezeli ktos chce sprawdzic demo
http://www.lesemeu.com/PSP/index2.html
oczywiscie za darmo
Witam.
Mam w pełni działający internet w PSP.
Gram w Killzona już od kilku dni, przez ten czas odblokowałem wiele dodatków, przy informacji o dodaniu ich pisali, że muszę odwiedzić Killzone.com by je ściągnąć, odwiedziłem lecz nigdzie nie mogę znaleźć tych dodatków. Zauważyłem także, że nie ma tam trybu infrastructure mode, czy w tej grze istneije możliwość by zagrać ze światem? Domyślam się, że się da ale trzeba ściągnąć odpowiedni tryb, no więc jak to zrobić?
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
A zalożyłeś sobie jakies konto na stronie o tym Killzone? Pewnie musisz być zalogowany, aby se ściągnąć te dodatki.
Hmmm... Szczerze móiąc nie próbowałem założyć tam konta ale tam jest tylko forum chyba, że jak się zarejestrujesz pojawi się download...
Jupi !!! Dzisiaj pojawiła się łatka do gry. W końcu gram online :D:D
Kieszonkowe Killzone wyglada na solidne rzemioslo. Oryginalnosci tu niewiele, ale gra sie bardzo dobrze zarowno w kampanie i wyzwania, w pamiec zapada wysoki poziom trudnosci (na normal trzeba sie napocic - bardzo dobrze) i pierwszy boss :) . Satysfakcja z grania spora, graficznie super. 8/10
Fajna gierka, nieprawdopodobnie lepiej się w to gra na PSP, niż analogicznie w jakiegokolwiek FPS'a na zwykłym padzie. Sterowanie, obłożenie wszystkich przycisków pierwsza klasa.
Graficznie jest bardzo schludnie, o ile tak można nazwać motywy przewodnie, przewijające się przez całą grę typu: okopy, bagna, zardzewiałe bazy Helgastów. Jakoś tak szaro, buro i ogólnie nie ciekawie w designie. Szkoda. Technikalia natomiast to pierwsza liga gier na PSP, tekstury podłoża, animacje śmierci (szmaciana lalka), wybuchy, samo rozbudowanie plansz. Wszystko zapięte na ostatni guzik.
Muzyka - ujdzie w tłoku, na pewno nie jest to część gry, która zapada w pamięć. Rewelacyjnie natomiast wypadły głosy przeciwników. Słynne określenie "szmato" wziąłem właśnie stąd, choć w porównaniu z takim Falloutem: Tactics gdzie postawiono na jeszcze bardziej dosadny język, to się nie równa.
Jedna z tych rzeczy, które denerwują, to porozstawiane bardzo daleko checkpointy. Lecz nie jest to aż uciążliwe, jak brak saveowania w środku gry. Niby można przełączyć konsolę w tryb czuwania, lecz nie o taki zapis mi chodziło ;)
Ogółem - ciekawa, aczkolwiek nie wybitna pozycja. Solidne rzemiosło i solidna 8semka w moim rankingu.
Jak dla mnie to jedna z lepszych gier na PSP. Dobrze że nie jest to FPS, a twórcy zdecydowali się na trochę inną koncepcję. Z tego co wiem gry tego typu, nie dobrze spisują się na PSP. A to dlatego że drugiego analoga brak. Ale wracając do tematu.
Grafika prezentuje się bardzo okazale. Ładne tekstury, dobry efekt szmacianej lalki (zwłoki fajnie wylatują w powietrze, np. po żucie w nie granatem). Wybuchy to pierwsza klasa. Grafikę mógłbym oceni na 9/10.
Muzyka średnia. Nie zapadająca w pamięc. Polski dubbing wyda również średnio. Ja zdecydowałem się na angielski głos, a zostawiłem polskie menu + napisy występujące w grze.
Poziom trudności dośc wysoki. Czasami myślałem że zaciąłem, się i dalej nie przebrnę. Ogólnie poziom trudności trzyma średni poziom, ale niektóre elementy znacznie ten poziom pną w górę.
Trybu multiplayer nie miałem niestety możliwości sprawdzic.
Podsumowanie: Gra zdecydowanie warta zakupu. Długa, trudna, grywalna. Polecam. W moim rankingu najlepszych gier na psp, drugie miejsce i ocena 9/10
Multiplayer wciąga wyśmienicie.. warto pograć przez net! poza tym dodali do ściągnięcia 5 rozdział z czteroma nowymi misjami.. fajna sprawa
Moja pierwsza gra na PSP i od razu zawód. Grafika jest przeciętna, a na zbliżeniach tragiczna. Ale nie to jest najgorsze, ale lockowanie nie przeciwnikach i auto namierzanie. Głównie przez to się ginie, bo Templar albo strzela w...nic, albo w nie tego wroga co trzeba. Poza tym gra jest bardzo monotonna, a kolory wyprane z życia.
7.9\10
7.9\10
To faktycznie idealna ocena dla monotonnej jak mowisz, wypranej z kolorow gry z przecietna grafika :) .
Ja bym pewnie nawet tyle nie dał, najwyżej 7.5. Nie podeszła mi, chociaż jestem w stanie sobie wyobrazić, że komuś pasuje ta gierka (patrzcie, jaki tolerancyjny :^^: ). W każdym razie Grz3chu - są dużo lepsze gry na PSP (o, nie dość że tolerancyjny, to jeszcze odkrywca).
Zawiodłem się na Killzone Liberation. Gra jest strasznie nudna, sterowanie cholernie niedopracowane a grafika jest tylko przeciętna. Polski dubbing przemilczę, bo aż szkoda słów. Jedynie klimat i wysoki poziom trudności są ok.
7.0/10
pograłem chwilkę - ciężko jest mi przywyczaić sie do sterowania ale myślę, że to kwestia czasu, gra ma klimat jak ps'dwójkowy killozne - okopy. wybuchy, helhastci, śmierć i ból przemijania ;)
Zaczynanie przygody z PSP od Killzone'a, którego doświadczyłem empirycznie, ma swoje niezaprzeczalne plusy. Podstawowym jest to, że wiele innych gierek jest lepszych (chociaż nie mówię, że K:L jest słaby, po prostu mi nie podszedł specjalnie), a przyjemności najlepiej aplikować sobie stopniowo, żeby na dłużej starczyły i częściej powodowały odruchy bezwarunkowe (wytrzeszcz oczu, dreszcz podniecenia czy też opad kopary).
Pod względem klimatu i historii gra trzyma klasę. Z kolei mnie - peryferyjnego niedzielnego gracza poziom trudności trochę irytuje i raduje zarazem - jakto ? a tak ^^ z jednej storny czasem szturm na wroga jest korzystny ale o graniu "na pałe" nie ma tu mowy, nawet na easy. Trzeba się chować, strzelać za osłony, zmieniać co rusz pozycje [zależnie od posiadaniej broni która zacnie modyfikuje nasz styl grania - właśnie shotgun umożliwia jako-takie granie "na jana" ;)] - i bardzo fajnie, kombinowanie jest trendy :lol: z kolei "czekpojntów" jest za mało i zdazra się często powtarzać spory kawałek planszy. TYm bardziej, że helghastci walczą zaciekle, ci z rakietami to naciskają za spust gdy stoimy tuz obok nich - co za poświęcenie godne lepszej sprawy :lol: Sterowanie tez jest momentami niewygodne - klasyczny system blokowania się na celu byłby o wiele lepszy chcociaż da się przyzywczaić do tego z gry i potem można wywijac nietęgie akcje :tak:
Póki co 8-/10 bym dał.
Czy mając dwa psp i jeden egzemplarz gry da się powalczyć po sieci??
Niet - można tylko udostępnić kilka demek singlowych. A szkoda.
aj czyli jednak, trzeba będzie zakupić swoją wersję.
Dzięki za info
Jestem w III rodziale chapter 4 i mam walke z takim czołgiem na 4 nogach. Poł biedy ze ma mini gana łatwo szybko je rozwalam, ale te wyrzutnie rakiet sa poranione. i jeszcze te granaty. najpierw zajmuje sie miniganem z granatów, doprawiam gunem, pozniej zabieram sie za wyrzutnie rakiet jak juz mam je powalone, to wtedy wychodzą te robociki i jest lipa jesli ma ktos pomysł jak przejsc to badziewie to prosze o taktyke. Help bo grałem juz 4 godziny i nie moge przejsc....!!!!
Help bo grałem juz 4 godziny i nie moge przejsc....!!!!
Stronkę wcześniej w owym temacie był poruszany ten problem więc byc może znajdziesz tam cenne wskazówki.
Ja swoją przygodę z Killzone Liberations zakonczyłem własnie na tym bossie. Ktoś chyba nieco zle wywarzył poziom trudności, no chyba, że to już ja się starzeje i wolę łatwiejsze gry.
ha ha ha ! ho ho ho ! ja tam nie chcę się chwalić ale mimo, że jestem casualem grę zdałem na wszystkich poziomach trudności - :king: darowałem sobie na razie tylko większość bonusowych misji
by pokonać mecha na "trudnym" trzeba po prostu toczyć wrotki na potęge, dobrze celować i zrobić przyzwoity użytek z kuszy jak i z wyrzutni rakiet oraz granatów :tak: dymne też mogą się przydać
Aaa, dzisiaj Liberation dał mi w kość. Dawno temu ją przeszedłem - jest diabelnie trudna, ale ma to coś, co powoduje, że chcesz próbować dalej. Dzisiaj przechodziłem pierwszą misję drugiego chaptera - irytująca bardzo. Tam pojawiają się psy i snajperka, jest kilka momentów pomiędzy checkpointami gdzie ginie się wielokrotnie.
Jako, że jest to gra w której palce są cały czas na R-ach i L-ach, zdarzało mi się niechcący przesunąć włącznik do góry i przełączyć PSP w stan uśpienia. Dzisiaj byłem jakieś 20 kroków od platformy kończącej misję i... błysk. Odpalam ponownie, a tu napis "Sony Computer Entertainment" - przytrzymałem ten suwak ciut za długo i cały poziom od początku. Już jestem po, bo kieruję się zasadą by od razu się podnieść i próbować, ale było - przyznacie - wrednie. :bash:
ja tam tak się przyzwyczaiłem do sterowania, że całą grę "puknąłem" w niespełna godzinę przy którymś tak z kolei podejściu - oczywiście nie oglądając filmików etc. - niemniej jak na razie obie gry z serii Killzone okazały się dla mnie kosmicznie grywalne i dla trójki kupię pewnie PS3 :tak: