Killzone 3
Katalog znalezionych frazOdchudzanie brzucha
Killzone 3 w produkcji, więc zakładam temat.
http://translate.goo..._state0=&swap=1
http://www.ps3site.p...dukcji-2/19101/
O grze nic nie wiadomo, temat do pieca.
Ale togra życia Czycha, więc musi być topiacz.
Chce mieć chłopak ten temat na koncie, przestańcie. Co do gry, wiadomo jedno. Nie będzie takiego przeskoku graficznego jak z KZ1>KZ2.
Jak to nic nie wiadomo, gra będzie killerem, który zmiecie konkurencję z powierzchni innych nośników, chodźcie do wojen, tam sobie sprawy wyjaśnimy :!: :lol:
Przeskoku moze nie będzie,ale będzie ładniej z racji że mają silnik,jest Edge i nowe mapy są ładniejsze od starych,co pokazuje że sie rozwijają.Niech dodadzą troche więcej zniszczeń,alternatywny ogień i tych Helgów w płaszczach z hustami na twarzy i będzie super :P
Co do gry, wiadomo jedno. Nie będzie takiego przeskoku graficznego jak z KZ1>KZ2.
Nie wiem czy się będzie dało w tej generacji zrobić drugi tak poważny przeskok graficzny dzielący KZ1 i KZ2. Ja liczę, że dodadzą trochę więcej interaktywności. Tło działań w KZ2 oprócz sypiącego się tynku w Akademii Radeca, było dość kuloodporne na zniszczenia. Zabrakło mi też rozwałki czołgiem w stylu Red Faction.
biedne guerilki kolejne lata nad klepaniem tego samego spędzą :/ mogliby chociaż jeden tytuł miedzy KZ2 i 3 stworzyć dla zdrowia.
Robią też Killzone Liberation 2 :hejka:
:zomg:
nie no spoko KZ2 byl bardzo dobra gra, byle tylko w trojeczce jakas fabule napisali i bedzie oka
Przyśpieszyć rozgrywkę, poprawić sterowanie, co-op, plus jakiś dodatek na czasie co by za 2 lata nikt nie napisał że to już było. A z tą fabułą to czegoś nie rozumiem.. tyle kasy płynie na grę a najważniejszy co dla niektórych element ssie ??!? I żeby tak było w tym jednym produkcie, ale te niedopatrzenia się w ujj grach pojawiają :|
Najgorsze w jedynce (w dwójkę jeszcze nie grałem) było to, że podłoże fabuły, całe tło tej wojny miedzy ISA i Helghastami jest świetne, a twórcy skupili się na romansie Jana z Luger i kłótniach Hakhi i Rico... mogliby wreszcie wydać książkę Kilzun.
wczoraj mi sie snilo, że grałem w Killzone'a... nie wiem czemu :shock:
Nic nie będzie miało podjary do tego kraszera.
Co do gry, wiadomo jedno. Nie będzie takiego przeskoku graficznego jak z KZ1>KZ2.
No co ty nie powiesz a ja myślałem, że będzie :lol:
nie no spoko KZ2 byl bardzo dobra gra, byle tylko w trojeczce jakas fabule napisali i bedzie oka
A co ty chcesz od fabuły KZ2?
wczoraj mi sie snilo, że grałem w Killzone'a... nie wiem czemu :shock:
Twoja podświadomość tego pragnie :-D
W fabule nie było nic porywającego, bardziej się człowiek jara samym uniwersum Killzone, postaciami, ich designem i samym gameplayem. Historyjka zaserwowana w Killzone 2 była dla mnie marna, wrzucili zbyt oczywiste i oklepane rzeczy i wyszedł z tego film klasy B tyle że z dobrze zrobionym dubbingiem i ładnymi ujęciami.
Jaka fabuła ? Fabuła w tej grze zaczyna się i kończy w 5 ostatnich minutach zabawy :)
Zaczynało się nieźle, główny trailer jest naprawdę klimatyczny, niesamowicie mnie nastroił na to co miałem zobaczyć, widząc jak pod koniec tego filmiku dumnie kroczą Hellghaści naprawdę poczułem że czeka mnie ciężka przeprawa. Gęsią skórkę miałem prawie zawsze oglądając filmik. Nastawiałem się również, że i poza gameplayem uświadczę czegoś dziwnego ( delay :) ) a tu niestety zawód mnie spotkał. No zobaczymy czym nas teraz zaskoczą :wink:
Ja tam się bawiłem dobrze chciałem sie poczuć jak na wojnie i w pewnym sensie tak było tylko zabrakło mi większych starć. Fabuła miała być dla mnie uzupełnieniem taj ciągłej akcji i też tak było więc ja tam nie narzekam :)
Co to jest ten Dealy :?:
Co to jest ten Dealy :?:
Delay. W KZ2 odnosiło się to do opóźnienia pomiędzy wykonywanymi czynnościami na padzie, które odpowiadały za ruch bohatera, a tym jak szybko on na te czynności reagował w grze.
Za to Halo i Gears of War mają nieludzko zarąbiste fabuły :^^: z wieloma wątkami i w dodatku taką głębokością, że Rów Mariański może się schować :^^:
Za to Halo i Gears of War mają nieludzko zarąbiste fabuły :^^: z wieloma wątkami i w dodatku taką głębokością, że Rów Mariański może się schować :^^:
Za to uniwersum Halo chociaż rozbudowano przez książki i komiksy... a w przypadku Killzone'a mamy tlyko stronę gry :lol:
No gyrosy rzeczywiście mnie rozczarowały, koszmar normalnie pod tym względem choć pewnie fani napiszą że w 2 już o wiele lepiej, nie wiem nie grałem jeszcze. Do killzone 2 zrobione coś było, do przeczytania przed premierą, cała historia konfliktu z podzieleniem na okresy etc. Lecz w samej grze można było wykombinować coś ciekawszego. Gdy ten młody oberwał kulkę, później gdzieś tam biegał za nami i nagle pada i umiera a tu wszyscy nagle zdziwko, że on umiera ?!?!? WTF?!?!? coś szybko zapomnieli że kolo był ranny... na takie i jeszcze inne bzdety można się natknąć w K2 i nie chciałbym aby K3 pod tym względem dorównywała dwójce.
Za to Halo i Gears of War mają nieludzko zarąbiste fabuły :^^: z wieloma wątkami i w dodatku taką głębokością, że Rów Mariański może się schować :^^:
Za to uniwersum Halo chociaż rozbudowano przez książki i komiksy... a w przypadku Killzone'a mamy tlyko stronę gry :lol:
Na której obszernie jest opisane od czego się zaczęło. Przy okazji to cała historia nie kręci się wokół jednej postaci, która jest kreowana na najlepszą w całym wszechświecie :^^: mogącą walczyć ze wszystkim i ze wszystkimi co jest ABSOLUTNĄ bujdą na resorach. :^^:
Ale nie chce mi się już dyskutować na ten temat :ziewa:
Żałuje że nie przedstawili w postacji krótkiego wprowadzenie filmowego historii podanej na stronie,wtedy kazdemu malkotentowi który od FPS oczekuje głębokiej fabuły byłoby lżej na duszy.
Za to Halo i Gears of War mają nieludzko zarąbiste fabuły :^^: z wieloma wątkami i w dodatku taką głębokością, że Rów Mariański może się schować :^^:
Oczywiście, że Halo ma głęboko i zaiebistą fabułę i do tego wielowątkową (ale trzeba znać tą fabułę by o niej wiedzieć ^^).
Gears of War ma fabułę taką se... chociaż na pewno lepszą niż Killzone 8)
Gears of War ma fabułę taką se... chociaż na pewno lepszą niż Killzone 8)
Czy mi się wydaje, czy jest tak tylko dlatego, że Gearsy są na X360
Oj,błąd teraz zacznie przedstawiać zawiłości fabuły :P Lepiej idź z tym do wojen.
Gears of War ma fabułę taką se... chociaż na pewno lepszą niż Killzone 8)
Czy mi się wydaje, czy jest tak tylko dlatego, że Gearsy są na X360
Raczej dlatego, że mam i przelazłem :ziewa:
Skoro K2 zachwycało prezencją to czym ma zachwycać K3?
Fabułą :)
Pojazdami w multi :)
Ale główny argument po tym, jak pokażą się pierwsze screeny to będzie "4x więcej świateł".
Skoro K2 zachwycało prezencją to czym ma zachwycać K3?
Tym co dwójka - dużą grywalnością, sycącym singlem, hardkorowym poziomem Elite.
Skoro K2 zachwycało prezencją to czym ma zachwycać K3?
Tym co dwójka - dużą grywalnością, sycącym singlem, hardkorowym poziomem Elite.
Orajt, ale to nic szczególnego, nic co miało by nakręcić hajp. A singiel był sycący dlatego, że nie znalazło się w nim nic co miało by przytrzymać przy tv na dłużej.
I nie za bardzo kumam co znaczy "duża grywalnośc" ;)
To znaczy że Czysiek kupił dla tej gry PS3 i teraz wmawia sobie takie farmazony by grać w nią dzień i noc :)
Duża grywalność to taka że np. ja przeszedłem gre na wszystkich 4 poziomach trudności.
To znaczy że Czysiek kupił dla tej gry PS3 i teraz wmawia sobie takie farmazony by grać w nią dzień i noc :)
Czyli uważasz killzone 2 za słaby tytuł ?
lolz to gra jest najlepszym fps w jakiego grałem tej generacji, ale mam tylko konsole sony, więc pełnego obrazu nie mam, ale no ej,
A w jakie inne FPSy grałeś w tej generacji ? :hmmm:
Przypuszczam, że mógł dorwać choćby tak mało znaną grę jak COD4 :hmmm:
Nie piłem do braku FPSów tylko chciałem się dowiedzieć czy w inne grał :)
Duża grywalność to taka że np. ja przeszedłem gre na wszystkich 4 poziomach trudności.
No to mówimy raczej o żywotności a nie grywalności.
No to głupio napisałeś tego posta, bo jakbyś insynuował, że w tej generacji za dużo FPSów to nie było :P
Jak jest grywalność to jest i żywotność,jedno nie wyklucza drugiego.
A w jakie inne FPSy grałeś w tej generacji ? :hmmm:
Cod 4, Crysis , Timeshift, Resistance 1&2, Bioshock, Medal of Honor: Airborne, Battlefield: Bad Company zresztą pewnie coś by się jeszcze znalazło z granych na pc, o Bioszoku nie powiem zbyt wiele bo nie przeszedłem, przegrałem z pół gry na komputerze.
Zresztą napinka na mnie poleciała jakby killzone był słaaaby, a ja szerzył herezje. Dla mnie K2 to tytuł na 9+/10, zresztą tak samo jak pierwszy Modern Warfare.
Może pomyślą i dorzucą co-op ... :)
Wtedy każdy przejdzie ostatni poziom trudności ;]
Czychu ... co Ty ciągle tak pier...sz o poziomie trudności. Tak trudno Ci pojąć, że czasem człowiek lubi pograć po splicie z kolegą w co-opa, bo tak po prostu nagle odczucia z gry razem windują grywalność do nieba? I nie chodzi o przechodzenie wtedy?
W ogóle masz przyjaciół z którymi grałeś kiedyś w co-opa, czy tak czystą teorię wykładasz? :P
Czychu ma mnie ! Jak kiedyś będzie coś z co-opem to przejdziemy razem :foch:
Grałem w coopa co nieco z userem (zly)Seba w gyrosy1. Nic szczególnego, mnie takie granie nie kręci i całkowicie wypacza klimat gry. A już nie zrozumiem nigdy jak ktoś może przechodzić grę typowo singlową z wykreowanym jakimś tam klimatem po raz pierwszy w coopie. Jestem graczem starej daty, więc jak już to toleruję coopa, gdy kumpel siedzi obok mnie na kanapie i młócenie np. w jakiegoś beat'em upa, ale to było kiedyś.
Jak już dają coopa to niech chociaż nie ma tej opcji na przejście na najtrudniejszym poziomie trudności, bo to taka prosta furtka na rozjechanie gry na wszystkie sposoby przez dosłownie wszystkich. Mnie to mocno boli, OLO :^^:
Jak jest grywalność to jest i żywotność,jedno nie wyklucza drugiego.
Oczywiście, jedno nie wyklucza ale także nie implikuje drugiego.
Pytałem, czy grałeś z jakimś swoim kolegą. W domu. Takim z reala ... nie z kolegą po sieci, gdzie kontakt to maksymalnie zdawkowe rozmowy przez headset. Udowodniłeś tym samym tezę - nie wiesz o czym gadasz.
W skrócie: pierdzielisz :P
Czegoś nie kumam sildar,czyli jeżeli tytuł jest nei grywalny to nadal jest żywotny?
Nie w tą stronę. Tytuł może być grywalny, ale i nie na dłuższą metę.
Skoro tytuł jest żywotny to oznacza, że jest też grywalny na dłuższą metę i dopasiony regularnie wydawanymi dodatkami, które ten stan rzeczy dodatkowo przedłużają... w multi (singla można przejść dwa razy, drugi raz na ostatnim z poziomów trudności). Jedno bez drugiego istnieć nie będzie.
A niby co decyduje o żywotności tytułu? Grafika? Muzyka?
Skoro tytuł jest żywotny to oznacza, że jest też grywalny na dłuższą metę i dopasiony regularnie wydawanymi dodatkami, które ten stan rzeczy dodatkowo przedłużają... w multi (singla można przejść dwa razy, drugi raz na ostatnim z poziomów trudności). Jedno bez drugiego istnieć nie będzie.
Nie musi być "reanimowany" dodatkami. Wiele wcześniejszych tytułów nie ma i nie będzie mieć żadnych dodatków a mimo to są grywalne do dziś.
to bedzie killer
Oficjalnie. Jack Tretton mówi coś w ten deseń: "się robi". Komu jak komu, ale Jackowi trzeba wierzyć. Nie jest to też dużą niespodzianką, od dawna się o tym nieoficjalnie mówiło.
http://www.destructo...ed-168414.phtml
Jakieś wishlisty? Ja chcę obsługę pojazdów jak w Battlefieldzie. I to w zasadzie tyle ;)
ja chcę żeby w singlu był rozpier**l fabularny, żeby klimat był jak w 300, żeby była masa Helgów do ubicia, żeby był do ogrania dwie strony konfliktu ... a w multi jedynie pojazdów brakuje bo jest wspaniały ;D
Ja jedyne czego chcę co etapy w których pada śnieg.
Fabularnie: Teraz będzie naprawdę prze... tysiące Higów bez swojego głównodowodzącego niczym zraniony wilk, równie nieprzewidywalni i przebiegli. Co prawda w dwójce pojeździliśmy czołgiem i mechem, czyli jednak Guerlilasi potrafią zrobić fajny i rajcujący model jazdy. Destrukcja też była obecna, na dość przyzwoitym poziomie.
Moja wishlista:
Teksty polskiego dubbingu mają być dojrzałe, mają być przekleństwa. W jedynce dubbing psuł klimat wojny. Do poprawienia mają jeszcze sterowanie i poruszanie się naszej postaci.
Chciałbym mniej klimatu sci-fi, coś bardziej w stylu wojny.
Oj na E3 będzie się działo. Czekam z niecierpliwością. Jak KZ3 będzie taki jak KZ2+lepsza grafa+lepsza fabuła+nowe pomysły oraz dubbing na poziomie BC2 na XO to biorę w ciemno preordera. :)
Żeby twórcy wreszcie wykorzystali (lub chociażby postarali się wykorzystać!) potencjał fabularny Kilzuna. Serio, pod względem historii dwójka to absolutne gówno.
Życzyłbym sobie, żeby to był zestaw minigierek korzystających z Dildosa :^^:
Lepsza fabuła. To wszystko, serio :) Niech zabiją Rico, bo mnie ksenofobiczna małpa wkurza niemiłosiernie. I może jeden scenariusz z oczu Helghan z czasów inwazji ISA na Vektę, by może w końcu sprawiedliwości stało się zadość i harcerzyki z chwały i czystości zostali obdarci!
za***iscie :) Koncowka tak zadzialala mi na wyobraznie, ze nie widze poprostu innego wyjscia jak Helgasci MIAZDZACY ludzi. Chcialbym by w 3 ludzie wpadli w niewole Helghan i gralibysmy kims w ruchu oporu :3
chciałbym zobaczyć jeszcze brudniejszą wojnę i bardziej emocjonujący scenariusz najeżony skryptami jak w ostatnich CoDach !
I może jeden scenariusz z oczu Helghan z czasów inwazji ISA na Vektę, by może w końcu sprawiedliwości stało się zadość i harcerzyki z chwały i czystości zostali obdarci!
dobre !
Aby gra była jeszcze trudniejsza na Elite, OLO.
Pojazdom w multi mowie NIE w singlu to tam moga sobie dorzucać, leje na to. Sterowanie ma byc takie jak K2 czyli uczucie ciężkości,mam nadzieje ze nie odejdą od tego i nie zrobią czegoś w stylu CODa. No i mam nadzieje, że historia bedzie bardziej ambitna a multi w KZ2 jest świetne więc zeby za dużo nie mieszali
za***iscie :) Koncowka tak zadzialala mi na wyobraznie, ze nie widze poprostu innego wyjscia jak Helgasci MIAZDZACY ludzi. Chcialbym by w 3 ludzie wpadli w niewole Helghan i gralibysmy kims w ruchu oporu :3
Jakby nie patrzeć, Helghanie to ludzie :)
Wiem o tym (z tego co sie orientuje kiedys byla to kolonia ludzka). Poprostu tu mialem na mysli "zli" (Helghanie) okupuja "dobrych" (ludzie nie-Helghan) :P
Jak myślicie, poprawią beczki? Myślę, że to może być problem nie do obejścia :sad:
Jak myślicie, poprawią beczki? Myślę, że to może być problem nie do obejścia :sad:
Beczki stana sie autonomiczna potega na skale galaktyczna, zniszcza Helghan i wykorzystaja slabosc ludzi by ich podbic. Ludzie beda pracowac w hutach, tworzac nowe beczki. Ambasador Beczkini bedzie szturmowal na galaktyke. Ludzie jednak nie dadza sobie w kasze dmuchac i zaczna walczyc ktoregos dnia. Gl. bohaterem bedzie syn bednarza, ktory ujawni sekrety slabych punktow beczek.
http://www.kentuckybarrels.com/barrel.gif
GOTY sie szykuje.
Z KZ2 jest tak jak z AC. Wszyscy chwalili, ale gra zawierała spore wady. Przy drugiej części poprawili co było trzeba i nagle gra, która w teorii jest tym samym została odebrana znacznie, ale to znacznie lepiej.
Tutaj mam nadzieję na to samo. Od strony technicznej nie mam większych zastrzeżeń, ale cała otoczka gry niestety wypada bardzo słabo. Od niewyraźnych, bezpłciowych bohaterów po nudną, nie ciągnącą gry do przodu fabułę. Wydaje mi się, że przede wszystkim muszę popracować nad przedstawieniem świata zawartego w grze oraz klimatem.
Co-op by się przydał w kampanii, i mogli by przywrócić do gry bohaterów z pierwszej części oczywiście po za Templarem bo tego szlak trafił, ale Luger i jej stealth kill, no i Hakha był fajna postacią i to chyba tyle oczywiście jak by dali destrukcję otoczenia jak w Battlefieldzie było by fajnie.
Lepsze postaci mówiące jak żołnierze, a nie jak banda piczek. Obowiązkowo fabuła pokazana od strony Helghan, najlepiej z bossem Rico...którego zabijamy:). W multi, brak budzenia się tyłem po ożywieniu, bo to tylko łatwy frag dla przeciwnika w większości przypadków. Też nie chciałbym pojazdów w multi, a w singlu jak najbardziej
Np. quady z widokiem z trzeciej osoby.
Tak quady i misja w lesie gdzie trzeba omijac dzrzewa i rozjezdzac higow. Proponuje widok z silnika, to by bylo cos. Co do respienia sie tylem to jest smieszne bo co gra ma analizowac gdzie jest przeciwnik i tam Cie obracac? a co jak jeden bedzie przed toba a drugi za ? po prostu medyk powinien analizowac czy bedzie zagrozenie dla osoby ozywionej tyle.
Fajnie czytać, że w obecnej epoce wciąż w FPS ludzie lubią dobrą fabułę i dobry singiel. Plus, kurde, jak wielu graczy wchodzi w uniwersum Killzone ponad to, co jest bezpośrednio w grze podane. Już same dyskusje o słuszności działań ISA ... :)
Ech, dawać dawać trójeczkę!
A może LIberation 2, z naprawionym poziomem trudności, bardziej lajtowym gejmplejem, kustomizacją (co jak co, ale akurat na handheldy kustomizacja nadaje się imo najlepiej!) i wykozaczoną grafą? :spoko:
Coś czuje że to będzie kolejny pokaz graficznych możliwości PS3.Tylko niech zmieniają scenerie na bardziej zróżnicowane i bardziej zniszczalne otoczenie dadzą.
A może LIberation 2, z naprawionym poziomem trudności, bardziej lajtowym gejmplejem, kustomizacją (co jak co, ale akurat na handheldy kustomizacja nadaje się imo najlepiej!) i wykozaczoną grafą? :spoko:
Szczerze? Marzyły mi się Liberation 2 na silniku Killzone 2, do ściągnięcia na PS3 z PSS. Z kooperacją dla dwóch, trzech lub czterech osób. Ajć.
Szczerze? Marzyły mi się Liberation 2 na silniku Killzone 2, do ściągnięcia na PS3 z PSS. Z kooperacją dla dwóch, trzech lub czterech osób. Ajć.
Szczerze? BRZMI NIEŹLE! :tak: Grafika jak z Killa 2, ale w rzucie izometrycznym, większa lajtowość rozwałki (ale bez przesady, to nie ma być arkejdówa, coś pokroju Girsów od góry bym widział raczej)... mniam.
Po prostu sosna!
Może to śmieszne, ale chciałbym delikatny customing swej postaci w multi. By mój engineer nie wyglądał jak każdy. Nie mówię o jakichś poje...ych rogach, płachcie, czerwonych frędzlach, a delikatnych szczegółach pasujących pod świat Killzone. Np. bardziej zniszczona zbroja, nieśmiertelniki wystające, symbol Hellghan na rękawicach. Jakoś miałbym większe przywiązanie :)
Na customizację będzie szansa. Z jednej strony taki jest trend, aby dawać graczom możliwość wyróżniania się na polu bitwy czy to za free czy za pieniądze - EA. Z drugiej strony biorąc na logikę zakończenie KZ2 w trójce do akcji wkroczą nieprzywiązane bezpośrednio do modelu zarządzania dowódca - żołnierze jednostki z tego prostego powodu, że straciły przecież swojego głównodowodzącego.
Możliwe też, że zostanie tak jak jest. Bo dzięki temu nie czujemy się jakąś specjalną osobą, a trybikiem w ogromnej wojnie. Zobaczymy.
Tak quady i misja w lesie gdzie trzeba omijac dzrzewa i rozjezdzac higow. Proponuje widok z silnika, to by bylo cos. Co do respienia sie tylem to jest smieszne bo co gra ma analizowac gdzie jest przeciwnik i tam Cie obracac? a co jak jeden bedzie przed toba a drugi za ? po prostu medyk powinien analizowac czy bedzie zagrozenie dla osoby ozywionej tyle.
Może źle mnie zrozumiałeś lub tego nie zauważyłeś...strzelam do gościa on do mnie ja padam, medyk mnie ożywia, to nie staję przodem do miejsca gdzie strzelałem tylko zawsze tyłem (najczęściej przodem do jakiejś ściany) i nim się obrócę w miejsce gdzie strzelają padam ponownie:(
Ale wynika to z glupoty medyka bo po co podnosi? i nawet jak nie ma na to wstawanie przypisane z gory jakiegos konkretnego zachowania osoby podnoszonej to i tak uwazam ze to nie jest nic zlego po prostu dobry medyk nie podniesie pod ostrzałem.
W chwili w której jest chaos i medyk wie, że samemu ma kilka sekund życia, a takie powstanie pomoże (np. chaos przy rozbrajaniu/utrzymywaniu ładunków) powinien jak dla mnie podnieść jak najbardziej :)
Bardziej irytują spawn pointy, gdzie zawsze po spawnie jesteśmy odwróceni w kierunku swojej bazy, przez co łatwo takie pointy osaczyć ;)
Nie pamiętam na pewno, ale to chyba był Dante co za mną chodził i mnie uzdrawiał w miejscu, gdzie mnie zabijano od razu i znowu mnie uzdrawiał...na koniec powiedział, że musiał do wstążki sobie uzdrowień porobić:)
Nie pamiętam na pewno, ale to chyba był Dante co za mną chodził i mnie uzdrawiał w miejscu, gdzie mnie zabijano od razu i znowu mnie uzdrawiał...na koniec powiedział, że musiał do wstążki sobie uzdrowień porobić:)
Raczej nie ja ;)
no to sorka...dalej strzelał nie będę
Pewno Taikun bo kiedyś coś tam płakał pisząc o medyku.
też możliwe...
W chwili w której jest chaos i medyk wie, że samemu ma kilka sekund życia, a takie powstanie pomoże (np. chaos przy rozbrajaniu/utrzymywaniu ładunków) powinien jak dla mnie podnieść jak najbardziej :)
Oczywiscie ze sa takie sytuacje w ktorych warto podniesc i raczej przy tym nic nie stracimy (jako team) ale mi chodzilo bardziej o TDM gdzie kazdy kill sie liczy i wtedy medyk podnoszac pod ostrzalem naraza ta osobe na latwa smierc :)
Bardziej irytują spawn pointy, gdzie zawsze po spawnie jesteśmy odwróceni w kierunku swojej bazy, przez co łatwo takie pointy osaczyć ;)
A to tez zalezy od taktyka :)
czyli od rzucenia respa zależy jak się będziemy odradzać?????
Chyba bardziej chodzi o to, że dobry taktyk tak rzuci respa, by nie było problemów z jego zablokowaniem przez przeciwników :)
Co wy, im szybciej koleś po respie zginie, tym szybciej znowu się na nim zrespawnuje. Tak samo medyk. Im szybciej pacjent zejdzie, tym szybciej można go znowu "uratować". Czasami myślę, że w KZ2 gra łódzka służba zdrowia.
hahahaha no to Ci się udało...to zresztą ostatnie miejsce w Polsce gdzie chciałbym mieszkać ( nie obrażając nikogo) tam zawsze coś nawala
jestem z Łodzi ...
dobrze, ze napisałem to co w nawiasie:)
Pewno Taikun bo kiedyś coś tam płakał pisząc o medyku.
dokładnie to byłem chyba ja ... i Razel znów mnie przeraża wiedzą na mój temat :neutral:
dokładnie to byłem chyba ja ... i Razel znów mnie przeraża wiedzą na mój temat :neutral:
Dosłownie jest to niesamowite, bo... jak można wiedzieć że ktoś kupił na premierę non stop o tym pisząc U2 i FFXIII + o K2 pamiętam jak coś gadałeś że jakieś szarfy zdobyć musisz czy coś medykiem(?).
Toć to jest Stalking (ale nie spoufalaj sobie, bo jakbym miał kogoś prześladować to jest kilka ciekawszych od Ciebie osób, które byo mogły dostąpić tego "zaszczytu") :^^:
A tak ogólnie to prawie nic nie czytam na forum w porównaniu do tego co było jeszcze parę miesięcy temu. Brak szałta zabija to forum :cry:
nie tłumacz się... pewnie jeszcze wszystkie moje avki na pamięć znasz i potrafisz wymienić w kolejności chronologicznej :D
czyli od rzucenia respa zależy jak się będziemy odradzać?????
Chyba bardziej chodzi o to, że dobry taktyk tak rzuci respa, by nie było problemów z jego zablokowaniem przez przeciwników :)
Oboje macie racje :smile:
To drugi temat o Killzone 3 może ktoś je połączy???
http://img708.images...6/pict0150k.jpg
http://img710.images...3/pict0144y.jpg
http://img101.images...9/pict0151o.jpg
http://img444.images...9/pict0152f.jpg
http://img202.images.../pict0148vi.jpg
http://img526.images.../pict0149nd.jpg
http://img405.images...4/pict0143l.jpg
Czychu śpisz? Śnieeeeeeeeeeeeeg ! Nie mam siły więcej pisać.
Just got my mag of Gamepro, and guess what I see.
Killzone 3 baby!
I'll take pictures of the screenshots later and post them and the information included in the article.
Included in the article (while im reading)
- Will show the Helghast have humanity left in them.
- Will have the feeling that "of being in a place far away from home, outnumbered by people who want to kill you."
- Will be like Inglorious Basterds.
- All of the characters in the screenshots are flying in.. jetpacks?!
- Will include arctic levels.
- One mission in the game involves rescuing ISA Captain Narville.
- Game is playable in 3D!
- Have to wear 3D glasses, apparently the 3D effects are "crazy."
- Combat is "unchanged from predecessor."
- Or is it? Hand to hand combat involves you "Unloading a string of different (and often brutal) attacks on stunned enemies."
- The scale is supposed to be "bigger this time."
- The Jetpacks are "surprisingly lightweight and agile, Killzone 3's jetpack is easier to maneuver compared to the sluggish incarnations of the gadget found in other games."
- New weapon called the Wasp, basically shoots a "flurry of rockets" at an enemy.
- Will show off the Helgjast culture.
- There is actually a Helghast language, which will be explored in the game.
- Will have "diverse locales."
- Have to sit in the center of the 3D tv for the 3D effects to work.
- 3D in this game is called a "Game Changer."
- Going to have "Intense Action"
- Jetpacks double as a weapon, which basically means a machine gun mounted right on top of it.
- If you shoot Helghast with jetpacks, they'll "explode like roman candles"
- To control the jetpack, you "have to activate bursts of speed in midair, propelling yourself across further distances."
- The Jetpack resembles something you'd do in platformers such as Super Mario Bros. Or Uncharted
- In one mission, you have to use the jetpack by "launching yourself from glacier to glacier"
- You'll see "a lot of" snow levels.
- Everything is more spread out in this game.
- The game looks very complete.
Coś nie widać na skrinach poprawy grafiki. Ale śnieżni Helganie spoko.
Poprawa grafiki może nie być zbyt widoczna na niewyraźnych zdjęciach magazynu - mogli poprawić masę detali docenianych w ruchu. Ja cieszę się głównie z tego, że mieli już silnik i mogli skupić się na reszcie.
Mocno średnio. Znowu gramy ISA. Heh :???: Całość wygląda na mission pack, nie na pełnoprawny sequel.
O, PATRZCIE, CHŁOPAKI, SINGLOWE DLC DO KILLZO-
chwila, chwila, to jest Killzone 3? :/ Wygląda jak dwójka - i nie chodzi nawet o sama jakosc grafiki, ale... no, zwyczajnie wszystko ma taki sam feeling. Ciekawe, co z tego wyjdzie. No i gdzie moje Liberation 2?
Panowie, początek prac, nie osądzajmy po kilku screenach że to mission pack.
Mnie ciekawi ów język Hellgan. Do tej pory było po angielsku ... ciekawe skąd to się wzięło o_O ?
Też szału na razie nie ma. Ale mnie K2 już nie rzucił na plecy. Bardzo dobra gra, ale nie zachwyciła. CO ze mną jest nie tak, doktorze? U2, K2, co następne nie zachwyci? :cry:
No zobaczymy. Ale widzę, że ciąganą dalej z WWII. Nowe zimowe kurteczki Higów bardzo podobne do bluzy M42 Heer.
Zapewne HUD będzie taki sam, muzyka idento + jakieś nowe wstawki, bronie takie same + kilka nowych... Nowe misje i tyle. Nienawidzę takich kontynuacji, ale zapewne i tak kupię. Ale pewnie się zawiodę, chociaż i tak wystawię ósemkę. Jak z GoW2... Ech.
Nie można oczekiwać jakieś mega przeskoku graficznego bo w U1 i U2 nawet tego nie było, ja sie zastanawiam czy zabardzo nie zrobią źle tego ręcznego bicia higów czy ISA bo jak to ma być magicznie przyciągający sie nóż niczym z CoD4 to multi by zniszczyło, ooo właśnie ciekawe jaki multi bedzie: podszlifowany KZ2 czy dodadzą głupoty jak w MW2 że bedzie masa fajnych rzeczy dla casuali ale skillowi gracze nie beda mieli tam czego szukać.
Nie zapominajcie, że to ma być jedna z pierwszych gier 3D, jeśli udałoby im się zachować poziom grafiki z 2 w tym trybie, to chyba można to rozpatrywać jako duży postęp. Ciekawe właśnie jakie będą różnice w obu trybach. PS Move plus 3D plus Killzone może zamieść.
 PS Move plus 3D plus Killzone może zamieść.
3D+Killzone? No spox, ale z tym move bym uważał.
troche info po polsku:
http://gamersite.pl/...a.html#post6776
z tym 3D za szybko sie spiesza i oby tylko bylo te slate 30fps i 720p
za to klimacik sie zapowiada jeszcze lepiej
Mnie boli to 3d co pociągnie za sobą znaczne pogorszenie jakości grafiki. Mam jednak nadzieję, że zrobią to inaczej i tylko w trybie 3d grafa zostanie zubożona...
Pożyjemy, zobaczymy.
Zamiast celować w 1080p i sześćdziesiąt klatek na sekundę... Kurczę, pobredzę teraz, ale gdyby KZ2 działał w 60FPS to grałbym w multi.
Czyli jak rozumiem po multi grasz wyłącznie w MW1 i 2 ?
Czyli jak rozumiem po multi grasz wyłącznie w MW1 i 2 ?
Um... tak? Tzn. teraz już nie gram, mam kilka gier do ukończenia w singlach i w ogóle, ale generalnie to... tak. W Killzone 2 grałem po sieci, zdobyłem najwyższą rangę i jakoś nie chce mi się grać dalej. W Uncharted 2 bym grał, ale za długo (albo w ogóle) mecze wyszukuje. Call of Duty włączasz, wybierasz snajpera i kosisz wszystkich. Szybko, bezproblemowo, przyjemnie.
Call of Duty włączasz, wybierasz snajpera i kosisz wszystkich. Szybko, bezproblemowo, przyjemnie.
No szał naprawdę
Szał nie szał, ale multi od strony czysto technicznej (nie licząc GP) w MW stoi na bardzo wysokimi poziomie i wszystko sprawia dużo mniej problemów i jest przyjemniejsze w odbiorze. To czy kogoś to bawi czy też nie to już inna sprawa.
Nie można oczekiwać jakieś mega przeskoku graficznego bo w U1 i U2 nawet tego nie było,
No to teraz dowaliles do pieca, Gears of War 2 wyglada lepiej od U1, ale U2 jest do tej pory najpiekniejsza gra ever, przeskok miedzy jedynka a dwojka jest masakryczny. Silnie zalecane nie pier***nie glupot.
Zawsze można podnieść jakość. Ta sama grafika, ale płynniej, więcej obiektów na ekranie, nowe filtry. Ocenianie po skanach jest strasznie słabe - coby niby miało być tam widać - 2x więcej polygonów na postaciach, czy zupełnie nowy silnik oświetlania? W U2 masakrowały świetne projekty graficzne poziomów, liczę na to samo w K3 plus małe usprawnienia audio-video.
Panowie: jak ta platforma będzie w całości widoczna, a ocean będzie wkoło szalał, albo poziomy zimowe będą dawały piękne widoki i śnieżyce to nagle może się okazać, że przeskok jest :D:D
Śnieg pewnie będzie dlatego, że w U2 wyszedł im zaj**iscie i teraz go poprawią
Naughty Dog podobno pracuje nad Killzonem 3 razem z Guerrilla! - ciekawe, co z tego wyjdzie. Śnieżne levele w U2 były boskie, skoro ma ich byc sporo również w KZ3, to powinno to grze wyjść na dobre.
Aha, zupełnie bym zapomniał - nikt nie wspomniał, że jetpacki już w serii były - w Liberation mogliśmy nimi pośmigać. Kozacka sprawa, bo wyposażone były we wspominany w newsach, potężny karabin maszynowy.
Naughty Dog podobno pracuje nad Killzonem 3 razem z Guerrilla! - ciekawe, co z tego wyjdzie. Śnieżne levele w U2 były boskie, skoro ma ich byc sporo również w KZ3, to powinno to grze wyjść na dobre.
To może ND jak skończą pomagać G, to zrobią coś z GT5 :)
To może ND jak skończą pomagać G, to zrobią coś z GT5 :)
Dobre :)
Kurdę, muszę powiedzieć, że jetpacki wyglądają arcysłodko. Ogólnie militarny design ISA i Hellghastów zarządza. Zwłaszcza agresywniejszy Hellghastów! I mnie ciekawi, jak już ISA wygląda jak wygląda, to jak będą te Hellów wyglądały. Po ATAC to co najmniej cudu się spodziewam ^^
Dziś Sony zapowiedziało grę oficjalnie.
Oficjalna notka prasowa:
"Helghaści powracają. Zapowiedź Killzone 3 na PlayStation 3.
Wojna daleka jest od wygranej. Przygotuj się na epicką batalię przeciwko śmiertelnym wrogom, na PlayStation 3.
Sony Computer Entertainment Europe potwierdziło powrót ikony shooterów FPP, serii Killzone, na PlayStation 3. Powracając z zaciekłą walką na wielką skalę, Killzone 3 to wybuchowe, filmowe doświadczenie bardziej intensywne niż poprzednio. Z większą ilością pojazdów, wybuchowego arsenału oraz systemem walki wręcz w zbliżeniu, wznawia walkę przeciwko bezlitosnej Armii Helghanu kolosalnych proporcji. To starcie Dawida z Goliatem.... o ile Goliat miał tysiące żołnierzy i broń nuklearną.
Historia zaczyna się tam, gdzie skończyło Killzone 2. Visari, zły dyktator Helghanu, leży martwy u stóp Rico i Seva. Bitwa została wygrana, ale wojnie daleko do końca. Śmierć Visariego zostawiła po sobie świat politycznych układów, wewnętrznych walk i morderstw. W międzyczasie jego prezent pożegnalny, bomba atomowa zdetonowana w stolicy Helghanu, Pyrrusie, zdziesiątkowała inwazyjne oddziały ISA. Bez wsparcia, posiłków i z szybko topniejącymi zapasami, musisz teraz walczyć przeciwko machinie wojennej Helghanu sam.
Epickie filmowe wojenne doświadczenie.
Z levelami 10 razy większymi niż w Killzone 2, oto Helghan jakiego jeszcze nie widziałeś. Zetkniesz się z brutalną walką w niesprzyjających środowiskach, które grozić będą pogrzebem na tej planecie. Czeka Cię mozolny marsz przez tereny toksycznych, nuklearnych odpadów, zagubisz się w zabójczej, obcej dżungli, powalczysz w gorzkich warunkach arktycznych, aż dotrzesz ze swą bitwą w kosmos, walcząc przeciwko helghańskiej dominacji - a każda z lokacji zawierać będzie specyficzny styl rozgrywki, którego umiejętności będziesz musiał posiąść.
Bądź w centrum akcji.
Killzone 3 będzie w całości grywalny w stereoskopowym 3D, jeszcze bardziej wciągając Cię w nieprzyjazny świat i osadzając w sercu akcji. Ale bądź ostrożny. Gdy doświadczysz tego świata w wysokiej rozdzielczości i stereoskopowym 3D, będziesz bał się tego, co czeka dosłownie za każdym rogiem.
Wystąp przeciwko jeszcze wścieklejszej armii Helghanu.
Helghaści powracają - jeszcze więksi i groźniejsi niż kiedykolwiek widziałeś. Od szturmowców z jetpackami, do dzierżących przenośną broń masowej zagłady, Twoi przeciwnicy będą twardsi, bardziej przerażający oraz wyekwipowani w nowe zabawki, wiecznie poszukując destrukcji.
Przygotuj się do bitwy!"
http://www.ps3site.pl/files/2010/05/kilzone3.jpg
Zaczyna się tam gdzie kończy się dwójka - dla mnie bomba :tak: bo akurat końcówka dwójki miała za***isty klimat
Rozumiem że trzeba założyć okularki 3d żeby cuś widzieć, to jak ja do jasnej ciasnej mam założyć okulary na okulary? <_<
Ja bym chciał, żeby gra przybrała trochę na skali i rozmachu. W jedynce za mało było czuć wielkość tej gry, a powinna być potężna. A 3D pewnie będzie opcjonalne.
Ja bym chciał, żeby gra przybrała trochę na skali i rozmachu. W jedynce za mało było czuć wielkość tej gry, a powinna być potężna. A 3D pewnie będzie opcjonalne.
Słowem więcej melanżu joł joł1!!!111
Słowem więcej melanżu joł joł1!!!111
Raczej większego pierrrr****cia
Ja bym chciał demolki jak w Red Faction 3.
"zagubisz się w zabójczej, obcej dżungli, powalczysz w gorzkich warunkach arktycznych, aż dotrzesz ze swą bitwą w kosmos, walcząc przeciwko helghańskiej dominacji"
Czy tylko mnie przypomina to pierwszego KillZone? :D
"Śmierć Visariego zostawiła po sobie świat politycznych układów, wewnętrznych walk i morderstw."
I oby to ciężkiej cholery nie ograniczyło się to do instrukcji. Bo sam świat Killzone zawsze był bogaty i niejednoznaczny, sęk w tym, że scenariusz kampanii w obu grach nie potrafił tego przedstawić (nie wiem jak jest w Liberation, ale podejrzewam, że nie jest lepiej).
A duuuuuuuże plansze - ha! Wiedziałem :D
Trailer na E3 bankowo będzie miał pie*dolnięcie, to wizytówka serii od czasu sławnego rendera.
Jej, już nie mogę się doczekać :klaszcze:
Zwłaszcza, że walki mają być bardziej epickie :)
Tylko mam nadzieje, że z multi nie przekonbinują bo to z kz 2 tak właściwie było/jest idealne tylko te lagi <_<
UUUUUUUU kogo widzę, a już myślałem, że sobie to forum odpuściłeś ;)
No w multi to bym tylko te respy tyłem zmienił (wiem już to wałkowaliśmy)
Gdzie tam odpuścił takiego wspaniałego forum, nigdy :^^:
ale w multi to już grać nie chcesz w K2...:(
Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu będziemy chcieli się wedrzeć do 1%
Kto mówił, że nie chce? Ostatnio trochu mniej czasu miałem ale jak coś to chętnie wam pomogę :)
wysyłałem pytanka o grę zero odpowiedzi..., ale pomoc mile widziana, trochę fragów "ukradniesz" ale można się nastawiać na przelicznik 1,5 :)
ale wtedy chyba graliście na nowych mapkach a ich nie mam :(
możliwe, teraz mam już je wymasterowane i pomimo tego, że są świetne za mało ludzi na nich gra by na nich nabijać punkty...dlategobędziemy grać pewnie na Akademii
Na sieci pojawiły się nowe informacje. Nie wiem tylko czy oficjalnie potwierdzone.
http://www.ps3site.p...killzone/46764/
http://www.ps3site.pl/files/2010/05/kz3.jpg
* Guerrilla Games korzysta z pomocy Naughty Dog (twórcy Uncharted).
* KillZone 3 skorzysta z dobrodziejstw PlayStation Move, a także technologii 3D.
* Potwierdzono co-op dla 2 graczy dla trybu single player.
* W grze znajdzie się także specjalny tryb dla 4 graczy (prawdopodobnie coś na wzór Spec Ops znanego z Modern Warfare 2).
* Levele w trybie dla jednego gracza mają być znacznie większe niż w KZ2.
* Plansze skute lodem, dżungla, a także przestrzeń kosmiczna, to kilka z ujawnionych obecnie lokacji, które odwiedzimy w KZ3.
* Twórcy obiecują znacznie lepsze efekty dźwiękowe.
* Jetpacki będą odgrywały istotną role w trybie single player (nie wiadomo czy pojawią się multiplayerze). Obsługa jest intuicyjna i nie sprawia większych problemów.
* Gra korzysta z tego samego silnika graficznego, przy czym Guerrilla Games postawiło sobie za punkt honoru stworzyć ładniejszy tytuł od dwóch obecnie najlepiej prezentujących się pozycji na PS3 - God of War III oraz Uncharted 2.
* Środowisko gry ma być bardziej podatne na zniszczenia.
* Multiplayer będzie oferował 8 klas postaci (możliwość mieszania umiejętności zupełnie jak w KZ2).
* Liczyliście na pojazdy w trybie wieloosobowym? Prawdopodobnie otrzymacie je (informacja jeszcze nie jest do końca potwierdzona).
* Pierwszy zwiastun KZ3 zadebiutuje najprawdopodobniej na E3.
* Jeśli zaś chodzi o premierę KZ3, mowa o maju 2011, czego nie potwierdziło jeszcze Sony.
nowosc!! pojawi sie gra ktora wykorzysta 100% mocy ps3... hold on... przeciez kz2 juz wykorzystywal 100% mocy ps3 :ziewa:
PS3 może wyrobić 200% normy :ninja:
nowosc!! pojawi sie gra ktora wykorzysta 100% mocy ps3... hold on... przeciez kz2 juz wykorzystywal 100% mocy ps3 :ziewa:
była mowa że zwolnili tam 20 kb pamięci przez optymalizacje XMB więc teraz walka toczy się o maksymalne wykorzystanie tego zasobu !!!111
Dlatego doszedł śnieg i futerka Helgastów. Takie sobie 20 kb, a tyle może... NIE LEKCEWAŻCIE POTĘGI PS3
Może więcej niż 100%. Podobno mogą ssać nieskończoną ilość mocy z kosmosu, ale obawiają się końca świata- jak przesadzą.
nowosc!! pojawi sie gra ktora wykorzysta 100% mocy ps3... hold on... przeciez kz2 juz wykorzystywal 100% mocy ps3 :ziewa:
No już, już, popisałeś, miło się zrobiło? :)
Gra wykorzysta tyle mocy co KZ2, różnice będą w sztuczkach dzięki którym tekstury zyskają detali, plansze objętości i tym podobne bzdury :ziewa:
Zeratul nie wytrzymał i rzucił tekstem z nienacka :rolleyes: Przecież wszyscy wiemy, że klimat będzie miażdżył, a gra otrzyma oprawę ładniejszą od dwóch najładniejszych gier tej generacji konsol, a to może boleć ;)
Gra wykorzysta tyle mocy co KZ2, różnice będą w sztuczkach dzięki którym tekstury zyskają detali, plansze objętości i tym podobne bzdury :ziewa:
http://207.199.174.56/img/CoczEBQxEn_i-luz-omg-no-wai.jpg
YA WAI!
http://img97.imageshack.us/img97/9585/1274784589697.jpg
No już, już, popisałeś, miło się zrobiło? :)
OLO, przyganiał kocioł garnkowi. Jako naczelny troll w temacie o Reach nie powinieneś napominać innych.
Co do KZ3, to chętnie zobaczyłbym te nowe środowiska w ruchu.
Jak myśłicie?? sterowanie będzie jak w kz2 czy w mw2 ??? ja chcę fast fast fast !!! ( w MW2 już od jakiegoś czasu pocinam na najwyższej możliwej prędkości :^^: )
AKurat to w KZ2 było idealne pod charakter rozgrywki. Jakoś fastFASTfast nie wyobrażam sobie, by było możliwe dla żołnierzy obutych w pancerze Hellghastów :)
Popieram Scorpio, nie ma co niszczyć dobrego systemu
http://kotaku.com/55...nowy-strip-club
Pokaz z KZ 3 w marnej jakości.
Bida z nędzą. A czemu? Ano, bo bida z nędzą i już. Widziałem to na początku 2009. Śnieg + fajne myli kils mnie nie jarają.
A co mieli KZ3 przewrócić o 180 stopni do góry nogami i zrobić z niego następne MW2? :rolleyes:
Filmik totalnie kiepskiej jakości, ale widać, że na całe szczęście tempo rozgrywki pozostało takie samo i nie szli w stronę Modern Szrot 2 tylko po to, aby więcej kopii sprzedać.
Zaczną się teraz głosy, że to Killzone 2.5. Według mnie nie ma co krytykować bo na filmiku prawie nic nie widać. Śnieg jest zaje**sty i wydaje mi się że poprawili to oznaczenie na ekranie, które mówi nam skąd do nas strzelają. Sama rozgrywka tempem nie odstaje od KZ2 (może troszkę, ale nie mówcie że to już MW2)
To jest coś na wzór KZ2.5, bo po tak krótkim czasie nie można oczekiwać cudów. Chyba, że mowa o Naughty Dog.
Ale w sumie większość kontynuacji idzie tą drogą. Takie Gears Of War na przykład.
Tego oczekiwałem ja, i miliony fanów drugiej części. Nie chcę czekać 5 lat na kolejną rewolucję, dlatego taki szybki sequel przyjmę z otwartymi rękoma.
pumba a kto mówi, że KZ3 to już MW2? :unsure:
A w necie jest jakiś nudny i okropnej jakości gameplay.
Patrząc na posta Mleko odnosi się wrażenie, że twoja informacja Shini jest nieco spóźniona i że nie czytasz tego topicu ;)
Wydało się :ninja:
Donośnie pomysłu z MW2.. mogli by zrobić że lżej opancerzeni poruszają się szybciej i celują szybciej, a nie że tej różnicy prawie nie widać podczas grania. Nie piszę, że model w K2 był kiepski, sam pocinałem w sieci już tuż tuż po premierze i bardzo przyjemnie mi się grało, ale jak wielu zauważyło, delay mogliby wyeliminować i o to mi się głównie rozchodzi. A do osób szydzących z MW2, niech sami ssą pałę.
MW2. Hihi. To ta gra, w której twój ludek w singlu zmienia się co 5 minut z powodu
Spoiler ŚMIERCI?
Teaser:
http://www.killzone....t-id=kz3_teaser
Zaje**ty :D
Serio, fajnie zwolniona akcja, połączenie płomienia i iskr dają swoje. Ciekawe, czy teaser daje podpowiedź, że pojawi się większa walka wręcz i jakieś przebieranki (no, w jakimś celu hełm zostaje założony) :) A może ex-hellghan, po kuracji ISA?
MOC KARWA!!
Można by nawet spekulować, że akcja będzie się działa nie od razu po zakończeniu dwójki (bo Sev jakiś taki stary). Ale powróżę trochę z kryształowej kuli i stawiam, że będzie misja w której wcielimy się w Helghasta :ninja: Â
edit. dla tych którym nie uda się dopchać do filmiku: http://www.youtube.c...v=wiA1Y63J2ecÂ
Zaje**ty :D
Serio, fajnie zwolniona akcja, połączenie płomienia i iskr dają swoje. Ciekawe, czy teaser daje podpowiedź, że pojawi się większa walka wręcz i jakieś przebieranki (no, w jakimś celu hełm zostaje założony) :) A może ex-hellghan, po kuracji ISA?
Rozbudowane walki wręcz przecież już są potwierdzone
No to MOC :mrgreen:
Nie będę pierdzielił, że rewolucja, etc., bo wiadome, że takiej nie będzie. Ale jeśli dopieszczą i rozbudują dwójkę, to mi to starcza. Walka snajperska w burzy śnieżnej (ala MGS4) ... MOC. To samo na platformie wiertniczej smaganej ostrymi ciosami fal ... nosz MOC :D
 Walka snajperska w burzy śnieżnej (ala MGS4) ... MOC. To samo na platformie wiertniczej smaganej ostrymi ciosami fal ... nosz MOC :D
Sprawdź MW2 ;)
Nie gram w to przehypowane guano :rolleyes:
OLO, trailer słabowaty, wymiana kopniaków i tyle.
Idź się skompromituj i zaszczep troszkę testosteronu. Trailery takie jak Gearsy 2, 3 czy Killzone 3 to MOC i już :^^:
Nie gram w to przehypowane guano  :rolleyes:
Skąd wiesz że guano jak nie grałeś? :]
OLO, trailer słabowaty, wymiana kopniaków i tyle.
Nic dziwnego, w końcu to teaser, nie trailer
Idź się skompromituj i zaszczep troszkę testosteronu. Trailery takie jak Gearsy 2, 3 czy Killzone 3 to MOC i już :^^:
OLO, przepraszam, że monochromatyczne badziewia nie robiąnamnie wrażenia.
Nic dziwnego, w końcu to teaser, nie trailer
W sumie prawda.
Zwykły teaser, bez szału, renderowane filmiki już dawno przestały na mnie robić wrażenie.
Sev widać zapuścił brodę.
Teraz pozostaje marzyć o jednym: ŻEBY TYLKO RICO SZYBKO UMARŁ. I jakoś niewidowiskowo - ot, w wybuchu granatu. proszę? :cry:
A może między częściami, by w ogóle jego głupia gęba nie zabrzydzała ekranu? :)
Tak w ogóle to Seth coś nie tak ma z kolorem skóry, jakby się stał helghanem.. przypatrzcie się dokładnie..
to by było ciekawe...jeszcze jakby się o tym dowiedział od brata którego właśnie śmiertelnie ranił ;)
mi się teaser cholernie podoba i chciałbym żeby znalazł się w grze w postaci ekranu ładowania czy coś :tak:
klimatyczny...śmierć Rico, dwie strony konfliktu do gry i respy nie przodem do ściany w multi i będzie supcio
Taki sobie ten teaser, w sumie nic ciekawego.
Moim życzeniem jest żeby wrócił wybór postaci z jedynki (i żeby wśród nich znaleźli się Hakha i ta panna w masce).
Zwykły teaser, bez szału, renderowane filmiki już dawno przestały na mnie robić wrażenie.Â
Widzę że się poprawiłeś od rendera KZ2Â :razz:
Teaser fajnie wykonany, ale nudny do bólu.
Zdążyłeś się przez te kilkanaście sekund znudzić? :)
Ryan oczekiwał jakiejś głębokiej fabuły
Zwykły teaser, bez szału, renderowane filmiki już dawno przestały na mnie robić wrażenie.
Sev widać zapuścił brodę.
Zupełnie jak DOM z GeoW3 :angel: coincidence?!
Raczej nie - ostatnio w USA i hollywood jest moda na brody ;)
Fakt, bohater nowego Medal of Honor też bęzie brodaty.
Ciekawy tester, oby już niedługo wypłynął jakiś wypasiony trailer.
Trzeba się spieszyć z pucharkami, bo już nadciąga następna część...a ja mam dopiero 70 %...mam nadzieję, że po weekendzie wskoczy złotko...
Szkice:
http://www.ps3site.p...llzone-3/46977/
takie tam nagrane z ukrycia
Mój odnośnik
przy okazji ktoś z GG wypowiadał się, że ciekawa historia w fpsach jest bardzo ważna - cóż oby nie zwalili fabuły tak samo jak w dwójce
takie tam nagrane z ukrycia
Mój odnośnik
przy okazji ktoś z GG wypowiadał się, że ciekawa historia w fpsach jest bardzo ważna - cóż oby nie zwalili fabuły tak samo jak w dwójce
Przekombinowany jetpack.
Z nowego Neo Plus przeczytałem jak na razie tylko małą ramkę o fabule z raportu o Killzone 3. NIE. Twórcy zdecydowanie nie uspokoili moich obaw, czy znów nie dostaniemy jakieś zidiociałej sieczki, zamiast pełnoprawnego rozrostu epiki, dylematów i wielu skal szarości. Niby powiedzieli, że fabułę dają osobom wewnątrz studia, bo "hollywood" nie koniecznie zrozumie ten świat. BULLSHIT. Ten świat jest malutki, a tylko jego tło, do którego dochodzą naprawdę nieliczni mający kontakt z grą, a lubiący pogrzebać przy grach, jest rozbudowane. Zatrudnili by kogoś i zrobili coś epickiego, coś, co by człowiek zapamiętał nie tylko przez multi, ciekawą wizję świata i świetny klimat, ale dla niejednoznacznej i pochłaniającej fabuły!
Ale, niestety, tak chyba nie będzie ...
Ten filmik jest za***isty, mega bonersko te jetpacki wyglądają w ruchu.
Jetpacki świetnie wyszły. Właśnie technologia zaadaptowana z ATACKa czy jak się one nazywały najbardziej pasuje do tego.
http://neogo.pl/news...polsku-czesc-1/
Pierwsza część wywiadu przywiezionego z Guerilla Games przez Gulasha już na stronce :skacze:
Jutro z rana będzie trailer na Gametrailers.
Jutro z rana będzie trailer na Gametrailers.
http://www.gametrail...llzone-3/101188
:)
Wyglada swietnie, no ale tak samo bylo z trailerami dwojki, a gra byla nudna ;P Tak czy inaczej sadze, ze tym razem bedzie lepiej - silnik gotowy wiec mogli skupic sie na gejmpleju.
Grubo. Gra wygląda na znacznie bardziej dynamiczną + śnieg z Uncharted 2 i rewelacyjna woda.
No, w sumie to bardzo fajnie to wygląda, mam nadzieję, że będzie dużo lepsza gra niż poprzedniczka.
Początek traileru to prawie kopiuj wklej z U2. Wygląda jednak bardzo sympatycznie i przede wszystkim intensywnie, a tego potrzeba tej grze.
Wow wygląda fantastycznie, naprawdę robi wrażenia, żeby jeszcze zrobili z Seva faceta z charterem i bedzie sponio
Wow wygląda fantastycznie, naprawdę robi wrażenia, żeby jeszcze zrobili z Seva faceta z charterem i bedzie sponio
Trailer w dobrej jakosci
Noo... jest ciekawie. Akcja wydaje się szybsza i bardziej widowiskowa, bardziej stawiajaca na grzanie przed siebie niż w dwójce (aczkolwiek umiarkowane). Śnieg w grach zawsze lubię, oby tylko Rico długo nie pożył.
Oprócz latających jetpacków będą w końcu jakieś pojazdy mechaniczne do multi?
A po co? :| Jakoś w multi do KZ2 nigdy pojazdów mi nie brakowało, wszystko tak skonstruowane, że pojazdy są zbędne.
Co do trailera: wydaje mi się bardziej dynamiczny niż dwójka i ma się lepsze uczucie że Sev i Hellghanie mają więcej "masy". Widać większą bezwładność, fajnie prezentuje się wślizg, czy ciosy. Ciekawi mnie, jak to rozwiążą, by nie było latania na pałę blisko przeciwnika i naciskania ataku bronią (jak było czasem z kolbą czy nożem w KZ2). Jetpacki fajowe ...
Tylko dwa minusy:
a.) czemu Sev ma syndrom panny Croft i w teren zimowy idzie w krótkim rękawku ... Hellghaści wyglądają o wiele bardziej przekonująco
b.) czemu Rico żyje? :cry:
A po co? :| Jakoś w multi do KZ2 nigdy pojazdów mi nie brakowało, wszystko tak skonstruowane, że pojazdy są zbędne.
Jak do tej pory plansze były średniej wielkości, albo mniejsze. W KZ3 mają być znacznie rozbudowane, stąd pytanie.
Wiadomo coś o kooperacji? Jak nie będzie to niestety mini-fail :(.
coop by się przydał, ale jak go nie będzie też przeżyję...pojazdów nie chcę
Grafa urywa łeb, szczególnie te tafle lodu i kołysząca się woda. Ponownie będzie to najładniejszy fps na rynku.
Ciekawy trailer, bardzo dynamiczny, a gra wygląda bardzo ładnie.
Mam nadzieję że kampania będzie bardziej zapadać w pamięć, niż w poprzedniej części serii, gdzie nie była oczywiście zła, ale też nie była wyśmienita.
Grafa urywa łeb, szczególnie te tafle lodu i kołysząca się woda. Ponownie będzie to najładniejszy fps na rynku.
Może mieć malutkie starcie z Crysis 2 (pieprzyć hejterów).
Grafa to już w K2 była za***ista, więc teraz niech skupią się na fabule, bohaterach, coop`ie i samej rozgrywce. Ma być miodnie. To, że będzie jeden z najładniejszych fps wiemy już teraz. Żeby reszta stała na równie wysokim poziomie to będzie hicior.
Powiem tak: nawet nie tyle niech skupią się na fabule i co-op, co niech będzie jakakolwiek fabuła w kampanii i co-op :^^:
Powiem tak: nawet nie tyle niech skupią się na fabule i co-op, co niech będzie jakakolwiek fabuła w kampanii i co-op :^^:
amen :) ale jeśli zdupią fabułę bo tak za***istym zakończeniu dwójki to naprawdę będą skończonymi idiotami
Zobacz, że z KZ1 zostawili Rico a wywalili Hakhę. To już świadczy, że są idiotami. Hakha z jego rozdarciem między służbą ojczyźnie, a ISA byłby arcyciekawą postacią dającą spore pole do manewru. To że istnieje Rico, daje mi pewność, że scenki będą na zasadzie "jestem z ISA i wyk***ę ci z laćka, bo Ty jesteś z Hellghan" ... <_<
Trailer spoko, widać będzie jeszcze szybciej niż w dwójce, tylko ta muza mi nie spasowała, jak z MGS'a, nie pasuje do Killzona.
Zobacz, że z KZ1 zostawili Rico a wywalili Hakhę. To już świadczy, że są idiotami. Hakha z jego rozdarciem między służbą ojczyźnie, a ISA byłby arcyciekawą postacią dającą spore pole do manewru. To że istnieje Rico, daje mi pewność, że scenki będą na zasadzie "jestem z ISA i wyk***ę ci z laćka, bo Ty jesteś z Hellghan" ...
No ale pozbyli się też harcerzykowatego Templara i jakby w trójce rozwinęli postać Seva (chodzi mi zabieg jaki przeprowadzili na Kratosie w GoWie 3) to byłoby ciekawie.
Nie wiem co wy z tą "szybkością". Po prostu trailer jest tak zmontowany. Na wcześniejszym, kiepskim jakościowo filmiku z gameplayu widać, że szybkość nadal jest standardowa dla kilzona. No, ale najlepiej wciskać sobie już teraz znowu że gra jest szybka, a potem znowu narzekać, że gra nie ma takiego tempa jak Cock of Djuti.
Goła baba:
http://farm2.static.flickr.com/1265/4707171320_63cb5930e6.jpg
Goła baba:
http://farm2.static.flickr.com/1265/4707171320_63cb5930e6.jpg
te ikonki, logo Move psują tak zajebistą okłądkę
Art ładny ale ikony psują wszystko.
zajefajna okładeczka, ale nawalili tych znaczków o dużo za dużo
Kolorystycznie jest ok, ale może dało by się wywalić sporą część oznaczeń za folię ochronną - w końcu zrywamy ją po zakupie, a twórcy nie biorą pod uwagę rynku wtórnego.
Kolorystycznie jest ok, ale może dało by się wywalić sporą część oznaczeń za folię ochronną - w końcu zrywamy ją po zakupie, a twórcy nie biorą pod uwagę rynku wtórnego.
Kategoria wiekowa musi być, logo Sony i Guerilla także. Jedyne co dodali to "kompatybilność z Move" (która też musi być) oraz znaczek "3D", który też musi być. Wszystko musi być, no offence. Nic nie wywalą.
Aha, w PL wersji będzie jeszcze naklejki: "PL" oraz "Sony blablabla".
Może dałoby się to zmniejszyć lub dać na drugą stronę okładki, albo jakoś skupić w jedym miejscu, by reszta nie była taka poobklejana
Może dałoby się to zmniejszyć lub dać na drugą stronę okładki, albo jakoś skupić w jedym miejscu, by reszta nie była taka poobklejana
Dałoby się, ale nie licz na to. To nie oznaczenia typu "Havok", które raczej są zbędne.
Gdzieś w rogu zgrupowane też byłyby widoczne, a do tego nie nieszczyłyby tak ładnej okładki...nawiasem mówiąc trailerem na dużym tv robi świetne wrażenie...nie mogę się doczekać :)
Ludzie nie w temacie muszą wiedzieć o co chodzi. Że jest w 3D i że z Move działa. To musi być duże, widoczne, rzucające się w oczy. Niestety.
za***ista okładka !
Trochę mi tak przypomina okładkę Lost Planet. No i niedługo rozpoczną drugą linijkę z logami.
Jedyne co dodali to "kompatybilność z Move" (która też musi być) oraz znaczek "3D", który też musi być. Wszystko musi być, no offence. Nic nie wywalą.
Aha, w PL wersji będzie jeszcze naklejki: "PL" oraz "Sony blablabla".
Nie muszą być. Pomyśl co jeszcze będą dodawać za jakiś czas.
Dałoby się, ale nie licz na to. To nie oznaczenia typu "Havok", które raczej są zbędne.
Dla nich wszystkie są niezbędne a dla mnie wszystkie można by wywalić. Powinni jeszcze dodać Trofea, możliwe rozdzielczości, obowiązkowo języki - najlepiej wszystkie flagi...
Ludzie nie w temacie muszą wiedzieć o co chodzi. Że jest w 3D i że z Move działa. To musi być duże, widoczne, rzucające się w oczy. Niestety.
Ludzie nieobeznani w temacie nadal nie wiedzą co to HD więc to nie tylko dla nich. Raczej dla szczekaczy którzy będą się chwalić na forum.
Ogólnie, to oznaczenie Move fajnie jest wpasowane na górze i wali po oczach. Reszta ujdzie, a okładka całkiem fajna.
patrzcie co znalazłem
Fajne.
i się rusza
Jimmy Fallon z NBC prezentuje Killzone 3. Filmik trwa ponad 3 minuty, w drugiej częście zakłada okularki 3d i prawie się nie posrał z wrażenia, olo.
http://www.ps3site.p...llzone-3/48242/
Oh my gosh!
Oh my gosh!
Oh my gosh!
Oh my gosh!
Oh my gosh!
Oh my gosh!
This is insane!
To jest właśnie granie na pokaz. Nie wiem jak Wy ale jak się tak nie jaram. Daliby zagrać w grę normalnym graczom a nie pajacom. Pierwsza część robi wrażenie a drugiej nie da się ocenić.
nowe arty!
Explore Helghan ! :oops:
Ta chudzinka to pewnie ten drugi Boss Helghanu...słaby...
Design jak zwykle miecie, plakat Explore Helghan daje nadzieję na artystyczne, ciężkie sci-fi ze smakiem.
Ponoć obaj panowie rywalizują między sobą o władzę nad Helghanem.
No to liczę, że grubasek wypatroszy Rico :)
Syto. Zapowiada się fantastycznie. Nie mogę się doczekać tej gry. O technologii 3D na dzień dzisiejszy zapominam, owszem, interesuje mnie to, ale niestety fundusze mi nie pozwalają. Jednak i bez tego Killzone 3 (mam nadzieję), że zabierze mi bardzo dużo czasu. W drugą część gram do dziś. O oprawę wizualną się nie martwię, zresztą w trzeciej odsłonie jakiegoś skoku graficznego nie ma, no ale i tak całość ryje beret. Oby to samo było z samą rozgrywką. Byle do premiery.
Cholera, doczekać się nie mogę! Ciekawi mnie to, jak wypadnie powiększony świat i śnieg. Pewnie będzie niezła młócka w multi, jak jetpacki będą dostępne :D
Znając moc silnika, z którego korzysta Killzone 3 - śnieg będzie mega. Tak jak i cała reszta, ale to nie może dziwić. W końcu to Killzone. Liczę na coś spektakularnego, wiem, że graficznie gra powali mnie na kolana, ale chcę czegoś więcej. Dobrze byłoby ujrzeć jeszcze więcej filmików, tym razem lepszej jakości.