Mercenaries 2: World in Flames
Katalog znalezionych frazArchiwum
- Odchudzanie brzucha
- Kunio-Kun No Chounekketsu! Soccer League Plus World Hyper Cub Edition I inne gry z tej serii na NDS
- Everybody's Golf World Tour
- The World Ends With You
- Wrestling TNA/WWE/Inne
- E3 2006 - Nintendo Dual Screen
- System ocen - jednostkowy czy dziesietny?
- -Na jakie gry najbardziej czekacie ?-
- NDS - pogadanki
- Macross: Ace Frontier
- Fight Club i co dalej...
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- bibliotekarz.opx.pl
Odchudzanie brzucha
Mercenaries 2: World in Flames, czyli kontynuacja I części która w moich oczach jest jedną z najlepszych gier w jaką kiedykolwiek grałem. Jeszcze więcej destrukcji, jeszcze większy teren działań i to wszystko oprawione w super grafe.
http://ps3.ign.com/a...4/704613p1.html
Narazie są informacje takie, że gra wychodzi na PS3. Nie jest zapowiedziana na Xboxa360. Może to ma związek z tym, że gra, aby ukazać totalną desktrukcję będzie wymagała więcej rdzeni, aniżeli tylko 3, które posiada Xbox360, nie wiem, nie wnikam w to :hmmm: :mrgreen: ;)
Na IGN w dziale Xbox360 nie ma informacji o Mercenaries 2. Jest za to wyłącznie w dziale PS3.
Niech jakiś moderator przeniesie ten temat do działu PS3.
___________________
Ngawang Sangdrol
http://www.czychu3.tivi.net.pl/ngawangsangdrol.jpg
"I was ready to die. They will never take my heart"
A może poczekamy do E3, wtedy będzie pewność ze nie wyjdzie na X360.
Alone in the Dark 5 też jest w tym dziale, więc...
Jeśli Mercs 2 będzie tylko na PS3, to konsola Słonych zyska potężnego exclusive'a. Jedynka była świetną grą, a ta sama idea w połączeniu z jakimś potężniejszym sprzętem jest wręcz nie do wyobrażenia. Ta gra spustoszy nasze dotychczasowe wyobrażenia o rozpierduchach w grach video :ninjadance:
Jeśli Mercs 2 będzie tylko na PS3, to konsola Słonych zyska potężnego exclusive'a. Jedynka była świetną grą, a ta sama idea w połączeniu z jakimś potężniejszym sprzętem jest wręcz nie do wyobrażenia. Ta gra spustoszy nasze dotychczasowe wyobrażenia o rozpierduchach w grach video :ninjadance:
Niezapomnianym widokiem jest wybuch najpotężniejszej bomby wśród zabudowań -> w żadnej grze nie ma takich eksplozji, oczywiście w pełni otwartej i zniszczalnej mapie. Mam nadzieję, że poprawią fabułę, bo zarówno główny bohater jak i bossowie byli do niczego.
-----
Heh, gdyby nie było Czycha, nie byłoby problemu z miejscem tematu. Wniosek jest jasny :^^:
pierwsza część była super :) GTA na wojnie , licze że ta nie zawiedzie i żę od rusków będzie można więcej towaru sprowadzić ale tez że będzie więcej ataków konwencjonalnych :)
IMO pierwsza cześć to jedna z lepszch gier jakie były dostepne na konsole poprzedniej generacji. Jeśli tylko rozwina w dosteteczny sposób elementy które były w poprzedniej cześci ( na miare next-genów) to wybuduje im ołtarzyk :D
P.S Czesław z Toba to normalnie sie nie da. Jakoś nikomu nie przeszkadza, że takie gry jak Alone 5, Splinter Cell: Double Agent czy Rainbow Six: Vegas są w dziale ogólnym next-gen choć zostały zapowiedziane tylko na X360. Każdy MYSLACY człowiek wie, ze te tytuły beda w 95% multiplatformowe. Ale do Ciebie to nie dociera. Trzeba Ci takie informacje za pomoca kilofa wbijac do głowy....żenada.
Może to ma związek z tym, że gra, aby ukazać totalną desktrukcję będzie wymagała więcej rdzeni, aniżeli tylko 3, które posiada Xbox360, nie wiem, nie wnikam w to
Jasne, że w to nie wnikasz, ale pisać pierdoły to ty lubisz najbardziej :bash: Jak nie exclusive to lepsza moc...
Dobra w każdym razie, na E3 muszą dać coś konkretnego. Filmik musi być bankowo i musi być wyj*bany, bo gierka na poprzedniej generacji po prostu rządziła bez dwóch zdań!!!111 :cooo:
może zacznijmy robić ankiety ? czyli do ktorego działu powinien należeć ten wątek i każdy inny problematyczny wątek :P
Może zacznijmy wrzucać na luz?
Jak się pojawi konkretne info to przenieść można w 2 sekundy. Niektórzy to mają ciśnienie, tylko pozazdrościć takich problemów...
Pandemic nie podal jeszcze oficjalnie platformy docelowej Mercenaries 2! Jednak dal hinta: )
otoz gra wyjdzie na konsole ktora ma "3" w nazwie o_O wiec zarowno 360 jak i PS3 wchodza w gre.
http://1up.com/do/ne...ory?cId=3150231
a tutaj iscie tajemnicza strona developera
http://www.pandemics...os.com/projectq ... x.php?id=2
Wii też może być. Ma '3' litery w nazwie :)
Mam nadzieję, że poprawią fabułę, bo zarówno główny bohater jak i bossowie byli do niczego.
A na co komu fabuła w tej grze... Przecież to tylko pretekst do rozwałki i dla mnie fabuły mogłoby nie być wcale (i w zasadzie w jedynce nie było).
Pandemic nie podal jeszcze oficjalnie platformy docelowej Mercenaries 2! Jednak dal hinta: )
otoz gra wyjdzie na konsole ktora ma "3" w nazwie o_O wiec zarowno 360 jak i PS3 wchodza w gre.
http://1up.com/do/ne...ory?cId=3150231
No to po byku dali podpowiedz :lol:. Zartownisie sie znależli heh.
Pewnie teraz maja niezła polewke z takich maluczkich jak my :)
na konsole w sensie 1 konsole? Czyli gra bedzie tylko na X360 albo tylko na PS3?
http://www.pandemics.../index.php?id=2
Na wodzie pod woda a co moze znaczyc 7 obrazek?
Z powietrza (nazwa) lub we mgle? Kto to wie?
Czysiek, ciesz się, PS3 dostanie Mercsów 2 na 100% :P
Dym jest aniołem. Jest to zrozumiałem, jeśli weźmie się pod uwagę, jaką pożogę będzie robić.
No to dali nam podpowiedź że idźcie mi w cholere.
Z tego wynikało by, że gra bedzie tylko na PS3.
Byłby to najgorszy a zarazem bardzo dziwny ruch ze strony Pandemic, gdyby gra została wydana wyłącznie na PS3. Jak do tej pory wydawali gierki na obie platformy od Sony i Microsoftu, czyli coś mi sie nie chce wierzyć, że będzie to exclusive.
Ja tylko dodam ze prze targami chodziły plotki ze Pandemic szykuje jakis tytuł tylko na PS3
Wiec to chyba M2
Szacun dla Sony, że sapewniło sobie takiego exclusive'a. Naprawdę potężny tytuł.
Na chwiel obecna wyglada to słabo.
Ale gra na bank bedzie mocarna (tak jak pierwsza czesc)
When asked about what it was like to program the PS3, Brown had praise for the system, saying, "It's awesome. The PS3 is an amazing machine. We have two more hardware revisions, both of which give us significant performance upgrades, so this is not the final graphics hardware by any stretch of the imagination. The hardware is going to get a little more powerful, and we're also really finding ways to tap into the depth of it. It's a pretty inspiring machine. It's hard to work with -- it's a challenging machine to get the power out of, but it's in there, that's for sure."
A czy nie wydaje się wam, że Mercenaries 1 przeszło jakoś tak bez echa. Może dzięki temu, że gra będzie exclusivem zostanie zauważona i porządana.
Jedynka sprzedała się w około milionie egzemplarzy, więc źle nie było.
po obejżeniu tych nowych screenów stwierdzam ze gra wygląda bardziej jak by była robiona jeszcze na ps2 , przecież jakie tu są słabe tekstury to nie może być next gen :(
po obejżeniu tych nowych screenów stwierdzam ze gra wygląda bardziej jak by była robiona jeszcze na ps2 , przecież jakie tu są słabe tekstury to nie może być next gen :(
Misiu masz manię (nie)next-genowania wszystkiego, a gry mierzy się wg innych wartości. Powiedzieli przecież, że poprawią grafę, a w Mercenaries ważniejsze są inne rzeczy. Ja chciałbym, zeby zostawili tę nieliniowość (i tak będzie, bo z wywiadów z twócy można stwierdzic, ze wiedzą ze to była mocna strona jedynki) i zwiększyli destrukcyjność otoczenia (no wiecie, zamawiacie bobmbardowanie na las i po kilku minutach zostaną tylko zgliszcza :ninja: - byłoby genialnie) i wprowadzili jakieś bardziej masowe potyczki. Grafika mogłaby zostać nawet taka jak w jedynce, byleby nie było takiej chamskiej mgły ograniczającej widoczność.
wierz mi że jeżeli gra nie będzie sie odpowiednio prezentować to się nie sprzeda pamiętaj że mężczyźni śa wzrokowcami(a to większość graczy) przeszedłem pierwsza część była fenomenalna(z kilkoma ograniczeniami i błedami) ale mam prawo od kolejnej generacji oczekiwać troche więcej niż te zdjęcia tu pokazuja a pokazują jak by gra była ze starego xboxa
Grafikę na pewno ulepszą. Gra nie jest startowa i mają jeszcze czas twórcy, a przecież wystarczy podmienić w przyszłości tekstury i już wrażenie wzrośnie o dwieście procent. Ja tam jestem spokojny o tę grę.:)
ja raczej też bo na tym screenie w wiosce juz wygląda ciekawiej :) Bo dla mnie ta gra była super :) niech tylko dadza jeszcze większy free roam i większa nieliniowość to może ta gra w pewnym sensie stanie się konkuręcja dla GTA :)
Tutaj gra jest takze zapowiedziana na X360
na IGN w zapowiedzi twórcy gry ani w jednym zdaniu nie wspomnieli o wersji na X360
I ztego co pamietam przed targami wyszłą informacja ze gra ukaze sie tylko na jedna konsole
Jeśli nie potwierdzili, że to exclusive, a Sony nie pochwaliło się tym, to może znaczyć, że ewentualna konwersja w przyszłości jest możliwa.
http://www.mercs2.com/index.php polecam głowna strona :)
Ze stronki wiadomo, że powróci Matias jako jeden z głównych bohaterów. Poza tym są jeszcze trzy inne postacie, o których narazie cicho, lecz u jednej pisze, że brała już udział w Korei i o dziwo widać po rysunku, że chodzi o jakiegoś łysola - zapewne o CJ'a :] Poza tym nie zauważyłem żadnej wzmianki o tym czy gra wyjdzie wyłącznie na PS3 o_O hmmm...
żałuje że gry nie przeszedłem flagową postacią Merc :/ przeszedłem murzynem (fajne poczucie humoru mial) ale i tak przy drugiej częsci napewno zaczne wikingiem ;) a co do strony najfajniejsze jest to że leci filmik w tle który pokazuje duzo fajnych lokacji :) i jest tam takie fajne zdjęcie jak dosłownie biurowiec sie wali
http://www.mercs2.com/images/head_01.jpg
http://news.yahoo.co...ap/20060524/ap_ ... havez_game
CARACAS, Venezuela - A U.S. company's video game simulating an invasion of Venezuela is supposed to hit the shelves next year, but it's already raising the ire of lawmakers loyal to President Hugo Chavez.
Chavez supporters in Venezuela's National Assembly suspect the makers of "Mercenaries 2: World in Flames" are doing Washington's bidding by drumming up support among Americans for an eventual move to overthrow Chavez.
"I think the U.S. government knows how to prepare campaigns of psychological terror so they can make things happen later," Congressman Ismael Garcia said, citing the video game developed by Los Angeles-based Pandemic Studios.
Pandemic describes "Mercenaries 2" as "an explosive open-world action game" in which "a power-hungry tyrant messes with Venezuela's oil supply, sparking an invasion that turns the country into a war zone." The company says players take on the role of well-armed mercenaries.
Chris Norris, a publicist for Pandemic in Los Angeles, said the game wasn't intended to make a political statement about Chavez, though designers "always want to have a rip from the headlines."
"Although a conflict doesn't necessarily have to be happening, it's realistic enough to believe that it could eventually happen," Norris said.
Lawmaker Gabriela Ramirez said "Mercenaries 2" gives a false vision of Chavez as a tyrant and Venezuela as being on the verge of chaos. She said the game could be banned under a proposed law aimed at protecting Venezuelan children from violent video games.
In the U.S., "it sends a message to Americans: You have a danger next door, here in Latin America, and action must be taken," she said. "It's a justification for an imperialist aggression."
U.S. officials have repeatedly denied planning an attack on Venezuela, though
President Bush said he is concerned about "an erosion of democracy" here — an accusation Chavez has called blatantly false.
:mrgreen:
Nowe zdjęcia :) http://ps3focus.nl/s.../nieuws/bekijk. ... cat=catps3
http://www.godgavestyle.nl/raaf/MER2.jpg
http://www.godgavestyle.nl/raaf/MER3.jpg
http://www.godgavestyle.nl/raaf/MER4.jpg
Pierwsze screeny nie były zbyt ładne, te są spoko. Oby demolka była iście next-genowa :^^:
licze na to:) bo po artworkach na głównej stronie widać żę będzie ostro :) teraz czekać trzeba tylko na jakiś gameplay
Taka jakość jak wcześniej, tylko niedoróbki są ukryte przez to, że to skany słabej jakości.
Dlaczego temat znajduje się w tym dziale teraz? :cojest:
Dlaczego temat znajduje się w tym dziale teraz?
Dunno o_O ale lepiej zaniosę to do PS3 bo jeszcze serio i Czesia scalą się i zrobią bure za to :lol:
Screeny ok, biorąc pod uwagę interaktywność terenu grafa nie musi byc aż tak nieziemska bo sama frajda z robienia kraterów i siania pożogi będzie ogromna :^^:
http://www.totalvide...es.com/news/Pan ... 5349_0.htm
Unveiling Mercenaries 2: World in Flames at E3, Pandemic today confirmed the title as a Playstation3 exclusive, which takes advantage of all what the next-generation hardware has to offer.
Wspaniała informacja, a Syon próbował przenosić ten temat na siłę. Oj niegrzeczny Syonek :)
___________________
Ngawang Sangdrol
http://www.czychu3.tivi.net.pl/ngawangsangdrol.jpg
"I was ready to die. They will never take my heart"
ta gra już na PS2 miała ogromnego kopa, duży teren działań, swoboda, system walki, jedna z najbardziej niedoceionych gier na PS2, to wszystkoi jeszcze więcej na PS3 musi dać wspaniały efekt
ludzie chcecie zobaczyc gameplay? to go macie :^^: http://mercs2.com/vehicles.php klikać na see it in action :) Niezładeformacja otoczenia :) będzie hit i może system seller pod koniec tego roku :) najlepszy filmik jest oczywiście ostatni :) ale reszta też super :)
Sporo można się z filmików dowiedzieć. :klaszcze: Np. to, że graficznie wygląda świetnie. :ninjadance: Ale co ważniejsze, widoczność sięga teraz kilku kilometrów (widać przy zrzucie samochodu). Nareszcie lot helikopterem będzie połączony z podziwianiem widoków, a nie mgły. No i chyba będziemy mieli łodzie - oby tylko znowu się nie ginęło przy wskoczeniu do wody. Z tą destrukcyjnością otoczenia ciężko stwierdzić, bo te domki reagują jak domki z kart na uderzenie (tzn. rozpadają się na całe płyty), ale trzeba by zobaczyć więcej.
Ale ogólnie zapowiada się świetnie :zakochany:
Z tą destrukcyjnością otoczenia ciężko stwierdzić, bo te domki reagują jak domki z kart na uderzenie (tzn. rozpadają się na całe płyty)
Dokładnie. Dziwacznie to wygląda i mam nadzieję, że tak nie zostanie o_O
http://img93.imageshack.us/img93/62/gi142wy.th.jpg
na IGN w zapowiedzi twórcy gry ani w jednym zdaniu nie wspomnieli o wersji na X360
I ztego co pamietam przed targami wyszłą informacja ze gra ukaze sie tylko na jedna konsole
Dziq napisał/a:
po obejżeniu tych nowych screenów stwierdzam ze gra wygląda bardziej jak by była robiona jeszcze na ps2 , przecież jakie tu są słabe tekstury to nie może być next gen
I wszystko się zgadza ;)
Dokładnie. Dziwacznie to wygląda i mam nadzieję, że tak nie zostanie o_O przecież mamy do czynienia ze slumsami z metalowej płyty które się sypi tak jak powinny , jedynie może brakuje tu fizyki wyginania tych smetalowych scianek :) trzeba czekać może na jakieś filmiki z bąbek :) jak niszczą całe miasta :)
No i taka metalowa płyta (X-set kilogramów) zupełnie nic nie robi z maski samochodu, szyb itp.? ;)
To raczej wygląda jak tektura podczas kolizji.
masz racje :) ale wydaje mi się że i to dopracują :) no chyba że to jest sklejka o teksturze blachy ;)
na IGN w zapowiedzi twórcy gry ani w jednym zdaniu nie wspomnieli o wersji na X360
I ztego co pamietam przed targami wyszłą informacja ze gra ukaze sie tylko na jedna konsole
Dziq napisał/a:
po obejżeniu tych nowych screenów stwierdzam ze gra wygląda bardziej jak by była robiona jeszcze na ps2 , przecież jakie tu są słabe tekstury to nie może być next gen
I wszystko się zgadza ;)
co sie zgadza?
bądz tak dobry i wytłumacz mi o co ci chodzi w tym poscie
Gruby przestań tutaj fanbojować i robić docinki ;]
Syonek zapewne także jest niezadowolony, że gra wyjdzie tylko na PS3 i będzie sobie musiał konsolkę Sony jednak sprawić, bo jest fanem Mercenaries hihihi ;]
Przed grą jeszcze długa droga developingu, wszystko napewno będzie cacy i Pandemic pokaże zapewne, jak Cell w PS3 potrafi liczyć wielkie przestrzenie, które przemieniają się w zgliszcza :)
ps. nie wiem, gdzie te filmiki są. Może mi ktoś jakieś konkretne linki centralnie do plików podać?
___________________
Ngawang Sangdrol
http://www.czychu3.tivi.net.pl/ngawangsangdrol.jpg
"I was ready to die. They will never take my heart"
Syonek zapewne także jest niezadowolony, że gra wyjdzie tylko na PS3 i będzie sobie musiał konsolkę Sony jednak sprawić, bo jest fanem Mercenaries hihihi ;]
Zobaczymy :ninja: Albo prędzej gra wyjdzie na X360 albo prędzej PS3 stanieje do 399$, tak czy owak w gre zagram nie prędzej jak za rok albo półtora :cojest:
Czych kliknij see it in action i otworzy się nowe okno z filmikiem.
No już obejrzałem. Musiałem doinstalować do przeglądarki macromedie flash, bo nie chciało mi się poprzednio nic odpalać.
Gra będzie ekstra, dosyć duże przywiązanie graficzne widzę do pojazdów, a konkretnie chodzi mi o tego dzipka.
___________________
Ngawang Sangdrol
http://www.czychu3.tivi.net.pl/ngawangsangdrol.jpg
"I was ready to die. They will never take my heart"
nowe screeny
http://xs301.xs.to/x...ries_EGM_01.jpg
http://xs101.xs.to/x...ries_EGM_02.jpg
http://xs101.xs.to/x...ries_EGM_03.jpg
:/ :/
Takie sobie te screeny, choc ta gra pewnie i tak bedzie swietna, a w koncu nie sama grafa czlowiek zyje :ninja:
Questions and Answers
http://www.mercs2.co...hread.php?t=414
Mercenaries2 uses like 30% of the power of the ps3.
Heh zawsze, bawiły mnie takie procenty. To samo tyczy sie Lost Planet na X360. Ciekawe jak oni to wyliczaja i skad wiedzą ile to jest naprawde te 100%. No bo żeby okreslic iż coś wykorzystuje potencjał w tylu i w tylu procentach trzeba mieć jakis punkt oparcia. GT3 też wykorzystywało moc PS2 jakoś tak w 35% ( niech ktoś mnie poprawi jeśli sie myle).
Co też zabawne, nigdzie nie pisze ani słowem o wersji na X360. Nigdzie też nie jest wspomniane, ze to gra PS3 only.
Questions and Answers
http://www.mercs2.co...hread.php?t=414
Mercenaries2 uses like 30% of the power of the ps3.
Uuuuu... Ciekawie, bardzo ciekawie.
Heh zawsze, bawiły mnie takie procenty. To samo tyczy sie Lost Planet na X360. Ciekawe jak oni to wyliczaja i skad wiedzą ile to jest naprawde te 100%. No bo żeby okreslic iż coś wykorzystuje potencjał w tylu i w tylu procentach trzeba mieć jakis punkt oparcia. GT3 też wykorzystywało moc PS2 jakoś tak w 35% ( niech ktoś mnie poprawi jeśli sie myle).
Nawet jesli te procenty są prawdziwe, to też za bardzo nie wiadomo, w co miałaby pójść ta reszta potencjału konsoli i dlatego tez te liczby są bezwartościowe (a najczęściej to marketingowy bullshit.
Mnie ciekawi ten fragment:
How much more advanced is the enemy AI? Do they work together better? Will they still fire an RPG at you point blank? And how is the allied AI improved?
It will be extremely improved. This will be one of the big innovations people notice not only with Mercs 2 but with a lot of games during the next generation. The 360 and the PS3 are capable of allowing us to do some groundbreaking A.I. development.
Ciekawe czy oni rozumieją "my" jako team pracujący nad Mercenaries, czy też ogół developerów.
Można powiedzieć że premierowe gry wykorzystują ok. 1/3 potencjału konsoli, tak jest w przypadku każdej platformy.
Można powiedzieć że premierowe gry wykorzystują ok. 1/3 potencjału konsoli, tak jest w przypadku każdej platformy.
IMO to jest zbyt ogólnie powiedziane. No bo jest róznica miedzy Mercenaries a np HS.
No i przypominam, że Mercenaries nie jest gra "premierową". Pojawi sie gdzies w 2007 roku. Sam developer nie może nawet określic który kwartał dokładnie, wiec można spokojnie założyć, że dopiero w drugiej cześci roku ( a nawet pod koniec). MGS4 też ma sie ukazać w 2007 roku a w porównaniu do Merc wyglada jakby był 2 generacje do przodu.
Jesli Merc wykorzystuje 30% to ile wykorzystuje własnie taki HS czy MGS4??
Osobiście, nie wierze w te cyferki. Podają je, bo fajnie to wyglada. Ludzie myśla "Wow, jesli to dopiero 30% to co będzie za 3 lata". A na dobra sprawe nikt im nie może udowodnic, że nie mówia prawdy. Marketing doskonały. :)
Heavenly Sword też startuje w 2007.
Samo Mercenaries 2 nie wygląda w żadnym razie źle czy słabo. Proponuję obejrzeć scenę, gdy śmigłowiec spuszcza samochód :tak:
Heavenly Sword też startuje w 2007.
Samo Mercenaries 2 nie wygląda w żadnym razie źle czy słabo. Proponuję obejrzeć scenę, gdy śmigłowiec spuszcza samochód :tak:
Słabo nie, ale w porównaniu do innych gier, prezentuje sie gorzej (porównanie czysto graficzne, bez zagłebiania sie).
Nie można się spodziewać identycznego rezultatu w sytuacji, gdy w jednej grze horyzont sięga hen daleko, a drugiej kilkadziesiąt metrów.
Nie można się spodziewać identycznego rezultatu w sytuacji, gdy w jednej grze horyzont sięga hen daleko, a drugiej kilkadziesiąt metrów.
W Crysis siega hen daleko :ninja:
Nie, no wiem o co Co chodzi :)
Ale ogólniej, wiecej sie troche spodziewałem po tym tytule. Nie jest zle, ale liczyłem na wiecej, głownie w kwesti grafiki. Choc z ostatecznym osadzaniem poczekam do ukazania sie jakiegoś filmiku z kilkuminutowym gameplay'em.
Chyba nowe screeny, ładna grafa.
http://www.play3-liv...d-in-flame.html
http://mercs2.com/images/contest_1.jpg
___________________
Ngawang Sangdrol
http://www.czychu3.tivi.net.pl/ngawangsangdrol.jpg
"I was ready to die. They will never take my heart"
stare
Mam nadzieje ze w grze postacie nie beda tak plastikowe jak na tym arcie ...
http://www.belfastte...aph.co.uk/news/ ... ory=697665
Bono z U2 a Mercenaries 2
Mercenaries 2 na X360?? Wszystko na to wskazuje :).
Klik
"There is a possibility of it coming to Xbox 360,"
"Right now, we have PS3 development kits and it's on PS3, and there is no announcement, but we're definitely condsidering Xbox 360. There is still a lot of time and we haven't ruled the Xbox 360 out. We'll have some news to announce in the next couple of months."
Ciekawe, kiedy znajdą wydawcę. Choć teraz jak Pandemic ma takiego mocnego właściciela, to nie musi aż tak bardzo martwić się o kapitał potrzebny do zrobienia gry. Ale to, że nie mają wydawcy ma swoją zaletę - nie muszą mieć kłódki zamkniętej na 7 spustów i mogę właśnie wydawać takie oświadczenia, a to konkretne bardzo mnie ucieszyło - mam nadzieję, że się na takową wersję zdecydują :tak:
Mercenaries na Xboxa360?
Było juz
"podjęła decyzję, by stworzyć również wersję na Xboxa 360" a za chwile "Powiedział jednak, by nie traktować tego jako oficjalnej zapowiedzi, bo na razie pomysł jest rozważany"
to jak to w koncu jest Snake ???? hahahah ten kolesc to MISZCZ
;) LOL
Owszem.
Ale to samo można powiedzieć o twoich ulubieńcach z next-gen.pl :niepewny:
Bardzo lubisz sie czepiac...
Bardzo lubisz sie czepiac...
Bo ma rację? :ninja:
Tapping Only 30% of the PS3's Potential
http://ps3.qj.net/Me...aries-2-Tapping ... /aid/59834
http://videogamerx.gamedonga.co.kr/bbs/data/usernews/7b4afce96c1f6b84caa490b24975.jpg
Screeny - http://videogamerx.g...onga.co.kr/bbs/ ... ws&no=9220
niewiem ale ten kałasz jest chyba troche za duży :)
http://www.computera...deogames.com/ar ... ?id=143395
Preview Mercenaries 2 na 360
Dobra, to mi wystarczy. Temat ląduje do ogólniaka, bez dyskusji. Pretensje proszę kierować do redaktora Official Xbox Magazine :P
Zresztą to było do przewidzenia.
PS.
Jakby ktoś miał jakieś wątpliwości co do źródła tej informacji (że jest być może mało wiarygodne itp.) to luz. Pokażcie mi artykuł, info, wywiad, w którym jest czarno na białym napisane, iż w przeciągu roku lub dwóch, M2 nie ukaże się na żadną inną konsolę niż PS3 (najlepiej wywiad ze wszystkimi twórcami, ich rodzinami oraz kochankami). To ma być taki link po którym mi gacie spadną i zawiesze je sobie na antenie.
Widze ze to ten sam servis ktory jako jedyny podał oficjalnie ze AS wyjdzie tez na X360
haha :rower:
Z tydzien temu ludzie od M2 wypowiedzili ze ze obecnie maja tylko dev-kity PS3 ale nie wykluczaja ze w przyszlosci gra wyjdzie na X360
To ja poprosze o przeniesienie tego tematu do działu PS3
http://www.neo-plus....orum/viewtopic. ... 9&start=50
W koncu jakas tam gazeta napisal ze wydawca HR jest Sony (czemu mamy im nie wierzyc)
wiec przenosimy ;)
Tak samo jak Pandemic nie przekreśla powstania gry na X360 tak samo ja lece i go przenosze. Bąk i nara zimowy samorodku.
tak długo, jak Pandemic nie powie nic OFICJALNIE, nie widze potrzeby przenoszenia tego tematu do dzialu next-gen.. zreszta analogiczna sytuacja(preview na cvg) jest w temacie Assasin's Creed, a temacik lezy sobie spokojnie w PS3.. eee, czy tylko ja czuje tu won kalu? :niepewny: przed e3 w jakims psowym magu byl material o fearze i preyu na ps3.. to co, przenosimy te tematy do dzialu next-gen? oj, chyba nie :nie:
zrozumcie, ze jak na razie nie dla posiadaczy 360tek Mercenaries 2 :nie:
sa duze szanse na to, ze i AC i Mercs 2 trafia na 360tke.. ba, bylbym zdziwiony, gdyby tak sie nie stalo, a w przypadku AC wrecz zszokowany.. ale do czasu, gdy zainteresowane firmy nie powiedza czegos oficjalnie nt innych wersji, temaciki zostana sobie w dziale PS3.. over and out
nic dodac nic ująć
Widze ze to ten sam servis ktory jako jedyny podał oficjalnie ze AS wyjdzie tez na X360
haha :rower:
Ponad dwadzieścia lat istnienia najpierw jako pismo, później jako serwis. Mają prawo się pomylić jak każdy, ale ich na grach znają się bardzo dobrze, a ich kontakty są rozległe i mogą spokojnie wiedzieć coś o czym inni jeszcze długo się nie dowiedzą. Może lepiej nie nabijaj się z kogoś kogo nie znasz, bo możesz się ośmieszyć :rower:
Widze ze to ten sam servis ktory jako jedyny podał oficjalnie ze AS wyjdzie tez na X360
haha :rower:
Ponad dwadzieścia lat istnienia najpierw jako pismo, później jako serwis. Mają prawo się pomylić jak każdy, ale ich na grach znają się bardzo dobrze, a ich kontakty są rozległe i mogą spokojnie wiedzieć coś o czym inni jeszcze długo się nie dowiedzą. Może lepiej nie nabijaj się z kogoś kogo nie znasz, bo możesz się ośmieszyć :rower:
Przeciez ja sie z ich nie nabijam wydaje mi sie tylko "troche" dziwen ze jako jedyny servis w necie zamiescili zapowiedz M2 i AC na X360.
Tak jak piszesz, moze wiedza cos o czym my nie mam pojecia a moze pisza...bzdury.
Czas pokaze.
Yeti, ale w previewie jest wyraźnie napisane, że grali w Assassina. Chyab nie sądzisz, ze oficjalny magazyn o X360 testował gre na PS3 i potem to opisał o_O
IMO trzeba poczekac jeszcze trochę, ale wygląda to tak jak sytuacja z RE4 - niby GCN exclusive a ploty chodziły cały czas o wersji na PS2, choć capcom skutecznie je dementował ;)
Cztery trailery - Web Blog:
http://www.gametrail...age.php?id=2799
Właśnie jestem w trakcie ogrywania pierwszej części i nie powiem, gierka robi znakomite wrażenie. Wyaje mi się że dopiero na nexgenach Mercenaries będzie mogło ukazać swój prawdziwy potencjał. Oczywiście pod warunkiem , że twórcy nie pójdą na łatwiznę i nie dadzą nam tego samego troche ładniejszego. Troche żal, że gierka nbie jest zapowiedziana na 360tke
Interviews Pandemic Studios
http://www.ps3land.com/article-569.php
PS3Land: Recently news is reporting that Mercenaries 2 is no longer a PS3 exclusive. Is this true and why?
Pandemic: To date, only the PS3 version has been announced. There are a lot of speculation and rumors about porting the title to other consoles from fans but nothing else has been confirmed. There is a lot of anticipation for Mercenaries 2 from fans of all consoles alike.
Nowe Web Blogi (6 i 7) do ściągnięcia na gametrailers.
Wywiad z twórcami MERCENARIES2
http://ps3.qj.net/QJ...erview-Mercenar ... /aid/73531
QJ: Is Mercenaries 2 still a PS3 only title?
Brown: We have announced Mercenaries 2 as a PS3 only title at this time.
To to my akurat wiemy od dawna :/
IMO zapowiedź Mercaneries 2 na X360 to kwestia czasu, Pandemic robi gry multiplatformowe. No chyba że Ken znajdzie chwilę na zaklepanie exclusive ;)
Jeśli zapodają ten sam schemat co w pierwszej części tyle, że z lepszą grafą to mi wystarczy. Mercenaries było cudowne.
Jeśli zapodają ten sam schemat co w pierwszej części tyle, że z lepszą grafą to mi wystarczy. Mercenaries było cudowne.
A mnie nie. Mercs to najlepsza gra free-roamingowa (obok Gothic), ale powinni poprawić i usprawnić inne aspekty oprócz grafiki.
IMO zapowiedź Mercaneries 2 na X360 to kwestia czasu,
Sądząc po odpowiedzi na pytanie o X360, nie jest takie pewne :/
Nowe screeny
http://www.gfdata.de...hiv12-2006-game ... cen2-5.jpg
http://www.gfdata.de...hiv12-2006-game ... cen2-4.jpg
http://www.gfdata.de...hiv12-2006-game ... cen2-3.jpg
http://www.gfdata.de...hiv12-2006-game ... cen2-2.jpg
http://www.gfdata.de...hiv12-2006-game ... cen2-1.jpg
Nowe screeny
http://www.gfdata.de...hiv12-2006-game ... cen2-5.jpg
http://www.gfdata.de...hiv12-2006-game ... cen2-4.jpg
http://www.gfdata.de...hiv12-2006-game ... cen2-3.jpg
http://www.gfdata.de...hiv12-2006-game ... cen2-2.jpg
http://www.gfdata.de...hiv12-2006-game ... cen2-1.jpg
Screeny nie działać :nie:.
Kliknij - 1up.com
xellos ty jesteś z Torunia?
Osobiście Mercenaries przeszedłem, najlepsze było zróżnicowanie misji i akcje z zabiciem wszystkich asów
xellos ty jesteś z Torunia?
nie :) a co?
fajne te screeny:)
xellos ty jesteś z Torunia?
nie :) a co?
fajne te screeny:)
jam z okolic Torunia :)!
Screeny wpypasione w klamre, zajezacne i ogólnie pozytywnie smyrają podniebienie, tylko że nie działąją. I żadnych 1up do kliknięcia nie mam.
. I żadnych 1up do kliknięcia nie mam.
Kliknij! :)
http://www.1up.com/d...ideshow?pager.o ... Id=3125751
fajne te screeny:)
A na mnie nie zrobiło to jakiegoś kolosalnego wrażenia. Ale z drugiej strony jeśli tereny bedą duze + bedzie sie dało zniszczyć wiekszą cześć rzeczy to i tak bardzo dobrze.
Fajnie gdyby dali multi.....
na screenach ta gra wyglada biednie
na screenach ta gra wyglada biednie
Ale trzeba brać pod uwage ogrom terenu jaki nam zostanie oddany do użytku. Przecież pierwsza czesc Mercenaries też nie "robiła" jakoś szczególnie pod względem rechnicznym ( to samo GTA). Coś za coś....
Grafika może być, tylko dla mnie jest trochę pusto i mało akcji jakby. Ale wierzę, że tych elementó nie zabraknie i gra będzie powalać rozpierduchą :^^:
New Mercenaries 2 details
http://ps3.qj.net/Ne...rcenaries-2-det ... /aid/76717
Świateczny blog.
Ciekawe jest to, ze w prawie co drugim ujęciu mamy pokazanego pada do X360 :)
+ jeszcze to http://xs510.xs.to/xs510/06515/ps360mercs2.jpg
Jakieś znaki wskazujące na to, ze M2 wyjdzie też na X360 ??
Na dwóch ujęciach (przynajmniej ja tyle naliczyłem) są pokazane devkity x360....ciekawe co oni z nimi robią :gwizdek:
Tutaj coś odnośnie tej konwersji:
http://www.1up.com/d...ory?cId=3156098
Logiczne jest, że wyjdzie też na X360. Nie będzie to dla mnie niespodzianką.
IMO pewnie z półrocznym opóźnieniem tak jak VF5.
No to co? Przenosimy o jeden dział do góry? :ninja:
Poczekajmy na wpełni oficjalne info, aby nikt się nie pluł.
http://pc.ign.com/ar...6/756204p4.html
AJ DŻI EN odwiedziło Pandemi i na ostatniej stronie wywiadu jest notka, że Mercs 2wychodzi na PS3 i X360. Czyżby jednak?;]
nowe screeny
http://www.1up.com/d...0234&sec=IMAGES
Nic specjalnego chociaż brzydkie to na pewno nie jest.
Watpie zeby udalo im sie zrobic cos lepszego od pierwszej, dosyc slabej czesci.
Wierzę, że swoje wątpienie możesz poprzeć badaniami nad kryształową kulą, tak więc jest już oficjalnie potwierdzone, że Mercenaries 2 będzie grą słabą i w ogóle do dupy, bo brakuje eloziomalskich klimatów GTA.
[hide]idź trollować gdzie indziej[/hide]
Napisalem cos o GTA? Wiesz co mi sie nie podobalo w 1? Wiec kto tu sie opiera na krysztalowej kuli? Wiem co mi sie nie podobalo w pierwszej czesci i na tej podstawie moge spodziewac sie, ze 2 tez nie za bardzo mi sie spodoba. Napisalem tylko co mysle o tej grze. Jesli sie ze mna nie zgadzasz mogles spytac dlaczego mi sie nie podobala i co daje mi podstawy myslec, ze 2 tez bedzie dla mnie slaba. Zamiast tego wyjezdzaszmi z jakimis trollami. EOT z mojej strony
Ale jak fan GTA wpada do tematu o Mercs 2 i ni z gruszki ni z pietruszki wypisuje że nie lubił jedynki i na pewno nie będzie lubił dwójki, bo nie i już, to na 99% chodzi o brak eloziomalstwa. Jeśli należysz do tego jednego procenta innych przypadków to sorry.
xellos, a jak Ty piszesz wszędzie że GTA, SSX, FFVII czy MGS są słabe to jest wszystko OK?
Poza tym przesadzasz z eloziomalstwem. Coś takiego występowało tylko w San Andreas, i tylko przez pierwsze kilka godzin, poza tym nie była to główna atrakcja gry a jedynie główny argument dla przeciwników GTA.
Akurat to, jak to nazwales, eloziomalstwo w SA podobalo mi sie. Szkoda, ze w dalszej czesci gry juz go nie bylo. Tak samo podobal mi sie klimat VC i 3. Nie wiem tylko dlaczego uwazasz, ze brak eloziomalstwa w Mercenaries mialbym traktowac jako minus. Moze moj avek Cie zmylil, ale to pewno dlatego, ze nie wiesz kto na nim jest :lol:
. Jeśli należysz do tego jednego procenta innych przypadków to sorry.
Przyjmuje Twoje przeprosiny :)
Poza tym przesadzasz z eloziomalstwem. Coś takiego występowało tylko w San Andreas, i tylko przez pierwsze kilka godzin, poza tym nie była to główna atrakcja gry a jedynie główny argument dla przeciwników GTA.
Ale GTA ma całe tabuny wad, których nie ma Mercenaries, więc tak czy siak to może być jedyna przewaga GTA nad Mercsami.
xellos, a jak Ty piszesz wszędzie że GTA, SSX, FFVII czy MGS są słabe to jest wszystko OK?
Nie piszę tego wszędzie, tylko w odpowiednich miejscach o odpowiednim czasie i zawsze mogę poprzeć swoje zdanie.;]
Moze moj avek Cie zmylil, ale to pewno dlatego, ze nie wiesz kto na nim jest :lol: Szczerze, nie wiem kto to. Ale również nie myślałem o awatarze, pisząc to co napisałem.
Ale GTA ma całe tabuny wad, których nie ma Mercenaries, więc tak czy siak to może być jedyna przewaga GTA nad Mercsami.
I vice versa ;]
Nie piszę tego wszędzie, tylko w odpowiednich miejscach o odpowiednim czasie i zawsze mogę poprzeć swoje zdanie.;]
No tak, nie piszesz o tym w temacie o avatarach ;] Logan na pewno też może podeprzeć jego zdanie.
No tak, nie piszesz o tym w temacie o avatarach ;] Logan na pewno też może podeprzeć jego zdanie. Ale póki co wykręca się sianem.:P
I vice versa ;]
Tzn. co jest w Mercsacheloziomalskiego, żeby to była jedyna jego przewaga nad GTA?
Logan ma w avatarze Boba Marleya, a nie jakiegoś elo ziomalskiego afroamerykanina typu bling bling z GTA SA ;]
To Marley? Szczerze zawsze widziałem jego fotki z dłuższymi włosami (i w dodatku dredami). :hmmm: No, tego kolesia to raczej kojarzę "Bafaloł Soldżer" :gwizdek:
Tzn. co jest w Mercsach eloziomalskiego, żeby to była jedyna jego przewaga nad GTA?
Chodziło mi o tabuny wad które Mercs posiada.
A jakie to wady Mercs 2 posiada? Mi przychodzi na myśl tylko przegięty ostatni boss (a raczej droga do niego)
Nieciekawi bohaterowie, słaba fabuła, jak dla mnie zbyt szarawa kolorystyka. Ogólnie Mercs po paru godzinach mnie znudziło, czego nie doświadczyłem w żadnej części GTA. Nie twierdzę że jest to zła gra, po prostu mi nie przypasowała.
Edit: Spojrzałem ponownie na Twój post...znasz już ostatniego bossa Mercs 2? Masz wtyki w Pandemic? ;]
Edit: Spojrzałem ponownie na Twój post...znasz już ostatniego bossa Mercs 2? Masz wtyki w Pandemic? ;]
heh, przez przypadek dopisałem dwójkę.
Nieciekawi bohaterowie, słaba fabuła, jak dla mnie zbyt szarawa kolorystyka. Ogólnie Mercs po paru godzinach mnie znudziło, czego nie doświadczyłem w żadnej części GTA. Nie twierdzę że jest to zła gra, po prostu mi nie przypasowała.
Nieciekawi bohaterowie - oni nie tyle że są nieciekawi, co są bardzo słabo zaznaczeni i to był celowy wybór twórców. Cięzko to klasyfikować jako wadę.
Słaba fabuła - fabuła w tej grze nie istnieje, więc określanie jej mianem słabej/dobrej jest cokolwiek śmieszne.
Bura kolorystyka - miało być smętnie, choć już w Wenezueli w dwójce mam nadzieję, że dojdą inne klimaty.
Tak więc te Twoje wady to nie wady. Próbuj dalej;]
Bardzo słabo zaznaczeni bochaterowie, brak fabuły, smętne otocznie.....jeśli nie wady to co to jest. Jakie są więc zalety tej gry?
Moje wady to jak najbardziej wady. Bohaterowie powinni być ciekawi i charakterystyczni, pozwala to lepiej wczuć się w ich rolę.
Fabuła niby jest, choć szczątkowa. W GTA SA scenariusz jest bardzo ciekawy, oferuje liczne zwroty akcji i z przyjemnością go śledziłem. Do tego dochodzą świetnie wykreowane postacie, i kapitalnie napisane dialogi. Tego brakowało mi w Mercs, i byćmoże dlatego nie wciągneło mnie tak jak GTA.
Co z tego że było założenie szaroburej kolorystyki? Nie chcę oglądać 40 godzin szarości. Założenie jest IMO złe, więc to wada.
Dante, ale MGS jest również zawsze w jednej szarej kolorystyce ;]
Bohaterowie powinni być ciekawi i charakterystyczni, pozwala to lepiej wczuć się w ich rolę.
No tak, najlepiej, żeby jeszcze można było w Mercs zmieniać ciuchy i łazić na siłownię albo wsuwać hamurgery, to dopiero pozwoliłoby się wczuć w rolę, nie? Ja jakoś nie odczuwam potrzeby wczucia się w rolę bohaterów, którzy przy okazji mogą przyjąć na klatę dwa kilo ołowiu.
W GTA SA scenariusz jest bardzo ciekawy
nie do momentu, do którego ja dotarłem. grałem jakieś 7 godzin przed odpuszczeniem sobie gry.
Co z tego że było założenie szaroburej kolorystyki? Nie chcę oglądać 40 godzin szarości. Założenie jest IMO złe, więc to wada.
Może i racja.
edit:czychu, ciekawa uwaga:)
Jakie są więc zalety tej gry?
Przede wszystkim kapitalne nieliniowe misje, które możemy zazwyczaj przejść na kilkanaście sposobów. Jednocześnie gra ma tak zbalansowany poziom trudności, że najlepiej pokombinować, jak się dobrać do (na ogół) żółtków.
Ja tam liczę strasznie na tą grę. Pierwsza część była bardzo dobra. Miała tylko kilka niedoróbek technicznych (jak to w grach z wielkimi przestrzeniami bywa), ale myślę, że tego na NG nie uświadczymy :) A walące się budynki, pojazdy, ogólna rozpierducha i to wszystko co w tej grze się dzieje jest naprawdę 'rajcujące' :)
ie do momentu, do którego ja dotarłem. grałem jakieś 7 godzin przed odpuszczeniem sobie gry.
Pierwsze godziny to jak już wspominałem klimat eloziomalski. Jest to jednak jawna parodia "czarnuchowych" zachowań, podana z bardzo dużym przymróżeniem oka. Po pierwszym mieście następuje zmiana klimatu i praktycznie do końca gry ziomalstwa nie uświadczysz, może poza przywitaniami typu yo :)
Dante, ale MGS jest również zawsze w jednej szarej kolorystyce ;]
MGSa przechodzi się znacznie krócej niż Mercs.
Podobnie jak Devil bardzo liczę na Mercs 2, moc next-genów (jestem przekonany że na X360 też się ukaże) pozwoli na wyeliminowanie braków które w pierwszej części pojawiły się z powodu ograniczeń platformy.
Mercs 2 zostanie wydane (wciąż) wyłącznie na PS3 przez EA
http://www.gamespot....ws/6165144.html
Mercenaries 2 multiplayer details
http://www.gamesrada...m/us/ps3/game/n ... 8192311016
Nowe screeny
http://www.jeux-fran...om/news19194_me ... mages.html
Paskudnie to wygląda (słabe tekstury i wszędobylski aliasing)
Mnie się podobają, a do tego jeszcze ten co-op... cudnie :cry:
Nowe screeny
http://www.jeux-fran...om/news19194_me ... mages.html
Paskudnie to wygląda (słabe tekstury i wszędobylski aliasing)
screeny stare!
mamy nowe scany z GI, gra prezentuje sie...kapitalnie
http://i2.photobucket.com/albums/y2/McLarenAK47/Mercs1.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y2/McLarenAK47/Mercs2.jpg
PS. Jak widac gra powstaje tylko na X360 ;) hehehe
Z tym 360 to niezła wtopa. :lol: Sama gra wygląda zadziwiająco dobrze. :tak:
jak to 360 :trup: miało być tylko ps3 :sciana:
jak to 360 :trup: miało być tylko ps3 :sciana:
Straszne, podetnij sobie żyły. :skacze:
Poniechaj xelloss.
nomore: błędy w druku się zdarzają nawet największym. ;)
Ja będę grał tym punkolem :^^:
___________________
D'arcy Wretzky
http://www.czychu3.tivi.net.pl/dwsp.jpg
Xbox360 padł następującym userom: Frank Jaeger, 1qaz1q, T3xz, Pawlik, MaxVarEmreis, Sensei, Yeti, Luck1985, Mani, Gasei, Ryo San.
Nie chcesz do nich dołączyć? Nie kupuj Xboxa360 !!!
Wybierz P L A Y S T A T I O N 3 !!!
A to była gdzieś mowa o tym czy w ogóle będzie wybór postaci? :hmmm:
Nie wiem, ale na screenach punkol się cały czas przewija, więc sądzę, że albo będzie główną postacią, którą pokierujemy albo będzie wybór najemników.
Ja jeszcze nie grałem w jedynkę. Muszę to czym prędzej nadrobić :^^:
___________________
D'arcy Wretzky
http://www.czychu3.tivi.net.pl/dwsp.jpg
Xbox360 padł następującym userom: Frank Jaeger, 1qaz1q, T3xz, Pawlik, MaxVarEmreis, Sensei, Yeti, Luck1985, Mani, Gasei, Ryo San.
Nie chcesz do nich dołączyć? Nie kupuj Xboxa360 !!!
Wybierz P L A Y S T A T I O N 3 !!!
No w jedynce był wybór postaci, więc czemu w 2 miałoby nie być? :)
jak to 360 :trup: miało być tylko ps3 :sciana:
Straszne, podetnij sobie żyły. :skacze:
a dziękuję za propozycję, też Cię kocham :niepewny:
nomore, xelloss: dość!
Devil: nie grałem, więc nie mogłem wiedzieć. :) Generalnie zastanowiło mnie jak Czychu napisał, że będzie grał tą konkretną postacią. Jak dla mnie nie ma powodów by wierzyć, że to nią się będzie grało - ujęcia pokazują ją chyba bardziej w kontekście niezależnej postaci. :hmmm:
Jak dla mnie nie ma powodów by wierzyć, że to nią się będzie grało - ujęcia pokazują ją chyba bardziej w kontekście niezależnej postaci.
Przyznaję bez bicia że w 1kę nie udało mi się zagrać, ale czy ten pan nie był jedną z iluś tam (3?) grywalnych postaci? Jest Szwedem chyba.
Przyznaję bez bicia że w 1kę nie udało mi się zagrać, ale czy ten pan nie był jedną z iluś tam (3?) grywalnych postaci? Jest Szwedem chyba.
Tak jest. Poza tym mieliśmy murzyna i laseczkę. :^^:
Tak jest. Poza tym mieliśmy murzyna i laseczkę. :^^:
A ja go trochę inaczej zapamiętałem...I tak najlepsze były bonusowe postaci (Han Solo i Indiana Jones :D ).
nowe screeny, jeden pokazuje destrukcje kilku piętrowego budynku mieszkalnego w środku miasta zapraszam tu http://babelfish.alt...ta.com/babelfis ... 2-jpg.html
Xelloss sie ucieszy :)
Pandemic officially announces builds on Xbox 360
Przeniesc do dział :hejka:
Spory, naprawde spory wywiad, na IGN. Klik
ciekawi mnie wersja na ps2 :) i szkoda że gupki z pc dostaną :( a 360 niech ma co mu szkodzi :)
Ha, wreszcie mogłem własnoręcznie zrobić "Przenieść do dział :hejka: " :D
Przy okazji-zapowiedziano też wersję na PC oraz PS2 :ninjadance:
Ha, wreszcie mogłem własnoręcznie zrobić "Przenieść do dział :hejka: " :D
Cała przyjemnośc po mojej stronie :)
Przy okazji-zapowiedziano też wersję na PC oraz PS2 :ninjadance:
Ta wersja na PS2 mnie bardzo dziwi :niepewny:
Pozatym bardzo mnie cieszy, ze w drugiej czesci będa samoloty i VTOLs :)
Xelloss sie ucieszy :)
Zacząłem ze szczęścia tańczyć makarenę :) :klaszcze: :jeee: :cooo: :twisted: :mrgreen: :ninjadance:
Spory, naprawde spory wywiad
Już się zabieram do czytania.
Grafika na tych nowych screenach jest taka se w porównaniu do Just Cause i Crackdown, mam nadzieję, że jeszcze poprawią. Choć wiadomo, że w Mercenaries gra się dla rozpierduchy.
Już się zabieram do czytania.
Streść najważniejsze info bo nie chce mi się czytać tylu stron wywiadu :)
-na początku trochę historii, EA nie chciało wydać Mercs1, a teraz wydaje Mercs 2, koleś opowiada jak się wspaniale pracuje z EA, blablabla. Rzeczy, które chcą zachować z oryginału, to swoboda rozgrywki, mechanika strzelania, otwarty świat i online coop na obu platformach (to jest 360 i PS3). Z zapowiedzianych zmian to przyglądają się życiu prawdziwych najemników i chcą dodać aspekty z ich życia, których nie było w jedynce (żeby nie skończyło się taką lipą jak życie gangstera w San Andreas), ciekawsze miejsce, "lepsza fabuła". PS3 i X360 stanowiły ogromne wyzwanie, ale sporą część problemów tych platform (np. wielowątkowość) udało im się rozwiązać. PS3 jest główną platformą developerską, ale wersja na 360 nie jest jakoś specjalnie w tyle, wszystkie ficzery są dodawane na bieżąco. Jedyną większą różnicą między wersjami będą Achievementy na 360. Wersja PC będzie taka sama jak na next-genach, za to PS2 działa na silniku jedynki.
Będzie trójka bohaterów z jedynki plus jeden nowy. Nie będzie już talii kart oznaczających bossów, jedynie chyba dosyć standardowy system questów i sidequestów. Dojdą te pojazdy, o których mówił Max plus pojazdy wodne i możliwość pływania wpław. Pojazdy będą od siebie zależne w stylu papier-nożyce-kamień, jeden typ pojazdów z łatwością kosi drugi, ten drugi trzeci, a ten trzeci pierwszy (choć może być więcej typów i więcej takich zależności, ale to podstawowa zasada, żeby nie przedobrzyć, jak z helikopterami w jedynce).
To tak w skrócie, trochę chaotycznie, ale dopisywałem zdania na bieżąco.
Dzięki, o coś takiego mi chodziło.
Acha jeszcze nie napisałem jednej z najważniejszych rzeczy - rozmiar gry - będzie wielkości tego z jedynki, ale nie będzie podzielony - czyli z miejsca mamy dostep do całego świata. :D A dla mnie rozmiar tego świata pasuje idealnie.:)
edit: racja Maksiu, gapa ze mnie :oops:
będzie wielkości tego z dwójki, ale nie będzie podzielony
Chyba jedynki ??
Czemu jeszcze nikt nie zwrócił uwagi na to, że PS3 straciło kolejnego "exclusive'a"? ;) A przenieść do dział było. :ninja:
xelloss: gdybyś miał w 1 zdaniu opisać Merc 1 na podstawie odwołań do bardziej popularnych tytułów :P to co by to było?
Czemu jeszcze nikt nie zwrócił uwagi na to, że PS3 straciło kolejnego "exclusive'a"?
Perspektywa faktu, że będę mógł zagrać w tę grę na platformach, które już mam (mogę wybrać wersję - X360, PC lub PS2;)) jest dla mnie dużo ważniejsza niż taka abstrakcja jak utrata exclusive'a przez PS3.
xelloss: gdybyś miał w 1 zdaniu opisać Merc 1 na podstawie odwołań do bardziej popularnych tytułów :P to co by to było?
Jedno zdanie to za mało. Zresztą jeśli chcesz koniecznie porównań do innych tytułów, to byłoby to Crackdown (sandbox, duże znaczenie fizyki i zupełna swoboda przechodzenia misji, małe znaczenie fabuły), Jagged Alliance (najemnicy w obcym kraju, imponująca ilość uzbrojenia i pojazdów) i Ninja Gaiden (poziom trudności - poważnie - dorwanie ostatniego asa żywego zajęło mi 6 godzin grania).
Czemu jeszcze nikt nie zwrócił uwagi na to, że PS3 straciło kolejnego "exclusive'a"?
Bo nikt nie wierzył że to będzie exclusive.
Bo nikt nie wierzył że to będzie exclusive.
Nikt?
Unveiling Mercenaries 2: World in Flames at E3, Pandemic today confirmed the title as a Playstation3 exclusive, which takes advantage of all what the next-generation hardware has to offer.
Wspaniała informacja, a Syon próbował przenosić ten temat na siłę. ;)
Czychu3
I wszystko jasne ;]
Wtedy nie było wiadome że EA wyda grę.
Wtedy nie było wiadome że EA wyda grę.
Adwokat diabła :P
Inny przykład (tydzień ma)
jak to 360 :trup: miało być tylko ps3 :sciana:
xelloss: obawiałem się porównania do Jagged Alliance - czyli gra nie dla mnie. :nie:
Uprzejnie proszę modów pod groźbą klapsa o niesyfienie w temacie o tej wspaniałej grze.
edit: Ryan - skojarzenie z Jagged Alliance jest luźne, tylko właśnie ilość broni (choć w JA jest znacznie większa, ale w Mercsach dochodzą pojazdy) i temat najemników to część wspólna. Poza tym gry są zupełnie różne. Choć obie świetne:)
No dobra, nikt z wyjątkiem nieobeznanych w rynku gier i totalnych fanbojów. Pasuje? ;]
Xellos: Skąd wiesz że jest wspaniała? Grałeś? :P
Xellos: Skąd wiesz że jest wspaniała? Grałeś? :P
http://www.phillyist.com/attachments/philly_jim/i-want-to-believe.jpg
Ryan - jak coś to Ci odpowiedziałem w poprzednim poście jeszcze:)
Huh, chciałem na siłę przenieść ten temat tak dawno temu bo wiedziałem, że prędzej czy później wyjdzie na XO. No, ale grupa naiwniaków zawsze się znajdzie, więc niestety trzeba było odpuścić bo samo przeczucie się nie liczy, a szkoda. Anyway super wiadomość. Co-op przez Live będzie rewelacyjny :]
PS.
Czesiek: sry dude no bonus.
Bo nikt nie wierzył że to będzie exclusive.
LOL
Aż siknąłem ze szczęścia, że będe mógł zagrać w drugą część Mercenaries na XO. Mniam mniam. Kolejny must-buy.
M2 na PS2?!
Swietna wiadomosc :ninjadance:
A tu macie nowe screeny
http://games.tiscali...en.asp?id=10691
M2 na PS2?!
Swietna wiadomosc :ninjadance:
Będziesz grał w tę wersję? :hmmm:
M2 na PS2?!
Swietna wiadomosc :ninjadance:
Będziesz grał w tę wersję? :hmmm:
Nie ale np. moj wujo ktory jest wielkim fanem pierwszej czesci napewno tak :)
Poza tym cieszy mnie informacja ze na PS2 ciagle sa zapowiadane nowe gry :) (Manhunt, Lumines czy np. nowy MoH:A)
Jesli M2 to nie bedzie port zrobiony po najmniejszej linii oporu (vide Just Cause), to sie skusze. Jesli bedzie tak samo dobra jak jedynka oczywiscie, ale smiem watpic. :)
Jesli M2 to nie bedzie port zrobiony po najmniejszej linii oporu (vide Just Cause), to sie skusze. Jesli bedzie tak samo dobra jak jedynka oczywiscie, ale smiem watpic. Wersja na PS2 jest robiona przez zewnętrzne studio na silniku jedynki i ma realizować część założeń next-genowej dwójki. Ciężko stwierdzić, co z tego wyniknie. :hmmm:
Fajnie by bylo jakby PS2 dostalo jeszcze 1 wspaniala gierke na koniec zycia, ale moze byc roznie.
Patrząc na te nowe screeny to wizualnie gra jest bardzo niezdecydowana, czasami jest naprawdę pięknie(zdjęcie z rozlatującym sie budynkiem) a czasami woła o pomstę do boga (najnowsze zdjęcia, budynki w mieście mają nie wiele lepsze tekstury niż MC1 na ps2) troche mnie zastanawia ta sytuacja że czasami wygląda wręcz rewelacyjnie a czasami tragicznie. :hmmm: :hmmm:
Moze niektore screeny sa z wersji na PS2 :lol:
ja bym powiedział tak, pierwszy plan tych screenów jest z ps3 a drugi i trzeci plan z ps2 :)
Czemu jeszcze nikt nie zwrócił uwagi na to, że PS3 straciło kolejnego "exclusive'a"? :wink: A przenieść do dział było. :ninja:
Po tej twojej malutkiej uwadze zamiast czytać co Merc 2 ma do zaoferowania czytam kto pisał że ta gra nigdy nie wyjdzie na XO a kto usilnie ich przekonywał że w końcu wyjdzie :ninja:
http://www.playsyde....eam_3572_en.htm
czysty gameplay
Ten filmik prezentuje sie bardzo zacnie :ninja: wybuchy to cos wspaniałego!
Widziałem ten filmik już dziś wcześnie rano - po freeroamnigu jaki zapodał mi Crackdown - Mercenaries 2 to dla mnie nr. duo pod względem oczekiwania na X0. :ninja:
Xell - nr. Duo - czyli 2 liga gier, na które czekam z zapartym tchem :hejka:
Mercenaries 2 to dla mnie nr. duo pod względem oczekiwania na X0. :ninja: Ciekawe co jest numerem jeden :hmmm: Nie, nie zdradzaj! Niech to na zawsze pozostanie tajemnicą...
[hide]okej, i tak wszyscy wiemy, że chodzi o Boom Boom Rocket od Bizarre[/hide]
Grafikę trochę ciężko ocenić po filmiku tej rozdzielczości, bo ukrywa on największe wady widoczne na screenach - słabe tekstury, aliasing i shadow mapy potwornie niskiej rozdzielczości. Ogólnie jednak całość wygląda dobrze, najważniejsze, że mgła nie jest już tak blisko i w zasadzie zupełnie nie przeszkadza - szkoda, że nie powstała konwersja jedynki na peceta, w której możnaby ustawiać zasięg widzenia - na moim obecnym kompie mógłbym pochulać w helikopterze. :)
Grając w jedynkę miałem nadzieję, że na next-genach nie będzie takiego lamerskiego zapadania się budynków, ale widać, że to pozostało. Mam nadzieję, że tym razem przynajmniej zniszczenia będą zapamiętane.
No i w wywiadzie była mowa, że właśnie implementują Havok 4.5 - mam nadzieję, że przyniesie jeszcze ciekawsze efekty niż to, co widać na filmiku.
Napiszę z kolei, że to dla mnie 'dopiero' piąta najbardziej oczekiwana w tym roku. Na kilka innych gier mam jednak większe ciśnienie.:)
Na filmiku pisze jak byk Pre-Alpha, więc ja bym się nim za bardzo nie sugerował.
Na filmiku pisze jak byk Pre-Alpha, więc ja bym się nim za bardzo nie sugerował.
Dokładnie - jak na chwilę obecną giera ma całkiem niezłe predyspozycje - nieźle to wygląda ;)
Na filmiku pisze jak byk Pre-Alpha, więc ja bym się nim za bardzo nie sugerował.
Wiemy, co tam jest napisane. Ale twórcy pokazują nam grę, więc ja oceniamy. Nie za bardzo wiadomo, co ma zostać poprawione w ostatecznej wersji, więc po prostu wszystko analizuję.
Przekozackie wybuchy miało już Merc1. W dwójce nie może być gorzej. Ale Xell ma racje. Respawnujące się budynki to nic przyjemnego. Oby coś z tym zrobili.
No tak ale ja czasami miałem takie ataki grająć w pierwszą część że niszczyłem całe miasta!! to jak kogoś najdzie to zniszczyłby wszystkie zabudowania w całej grze.
Ja np uwielbiałem podkładać mnóstwo ładunków C4 i detonować całą okolicę. Ale i tak nic nie jest w stanie przebić rakiety anty-bunkrowej. Ta to dopiero burdel robiła :D :D
GDC 07 Developer Walkthrough
http://www.gametrail...com/player.php? ... mv&pl=game
http://www.gametrail...com/player.php? ... 4&type=mov
Robi wrazenie :)
A najlepsze, że to wersja 360. Czyli już można mieć pewność, że nie dostaniemy wybrakowanego produktu :)
Robi wrażenie. Tylko zastanawia mnie jedno. Platforma bazową jest PS3, a pokaz jest z wersji X360. Wersja na X360 będzie pewnie lepiej wyglądała.
jedna uwaga, śmierć wrogów, po zabiciu kolesia jego ciało dziwnie bezwładnie szybuje do tyłu, może akurat to był przypadek na tym filmiku ale wolałbym widzieć lepiej wykonane ragdolls. A całą reszta jest great :) zwłaszcza Sticky C4 :klaszcze:
Podoba mi się interakcja z otoczeniem tylko trudno grafę ocenić po czymś takim więc zaczekam na wersję HD.
Troszkę jakby gra przycinała albo mi się wydaje i to wina kompresji filmiku.
U mnie jest płynnie.
QTE zawsze mile widziane, niszczenie otoczenia również. Za to RagDoll i SI do wymiany.
Ogólnie filmik spoko, ale nad animacją ludzi muszą porządnie popracować, wszyscy ruszają się szcztucznie. Podobnie fizyka zabitego farabinem żołnierza, wygląda jak w pierwszych grach z ragdollem.
Animacja jest w porządku. Ragdoll pewnie stuningują, akurat nie jest problemem, żeby żolnierz upadał trochę szybciej. Co do QTE, to nie lubię tego typu rzeczy - zdecydowanie wolę pojedynczy context sensitive przycisk i po sprawie.
Animacja jest w porządku
Jednak nie jest to element który robiłby wrażenie. IMO animacja jest przeciętna.
Wersja HD filmiku z GDC
http://www.gametrail...com/player.php? ... mv&pl=game
http://www.gametrail...com/player.php? ... ov&pl=game
Całkiem przyjemna grafika, nic nadzwyczajngo ale przyzwoicie jest.
Jednak nie jest to element który robiłby wrażenie. IMO animacja jest przeciętna.(...) Całkiem przyjemna grafika, nic nadzwyczajngo ale przyzwoicie jest.
No to rzeczywiście koszące argumenty. "nie jest najgorzej albo mogłoby być lepiej"."nie jest to coś, co robi wrażenie' itp. itd. Spodziewałeś się animacji każdego palca z osobna, czy jak? * o_O
Co do grafiki - na filmiku nie widać słabych tekstur i cieni (widoczne na screenach), ale poza tym jest świetnie i Mercs 2 dostarcza tego, czego oczekiwałem od next-genowego sequela.
*wiem, że tak jest w Heavenly Sword, ale tam mamy liniowego slashera.
Spodziewałeś się animacji każdego palca z osobna, czy jak? * o_O
era.
Nariko z HS tak ma :)
Jak dla mnie to co prezentuje M2 pod wzgledem graficznym jest na bardzo dobrym poziomie.
Juz sobie wyobrazam niszczenie jakis welkich budynkow :ninjadance:
Nariko z HS tak ma :)
Przecież to napisałem we własnym poście. :hmmm: :ninja:
sorry nie zauwazyłem
No to rzeczywiście koszące argumenty. "nie jest najgorzej albo mogłoby być lepiej"."nie jest to coś, co robi wrażenie' itp. itd. Spodziewałeś się animacji każdego palca z osobna, czy jak? * o_O
Postacie ruszają sie klockowato, brakuje płynnych przejść między różnymi ruchami, po prostu wygląda to nienaturalnie.
*wiem, że tak jest w Heavenly Sword, ale tam mamy liniowego slashera.
O tak, liniowość ma gigantyczny wpływ na animację.
Spodziewałeś się animacji każdego palca z osobna, czy jak?
Ty tak napisałeś ja się tego nie spodziewałem i spokojnie bo ci żyłka pęknie. :D
No to rzeczywiście koszące argumenty
Nie potrzebuję jak to nazwałeś koszących argumentów bo nie chcę nikogo przekonać do podobnej opinnii, na temat wykonania, jak moja, mam swoje zdanie a że ci to przeszkadza i ciskasz się bo nie podzielam twojego zdania to trudno.
Xelloss widzę że cię boli jak nie każdemu podoba się Mercenaries 2 ale żeby od razu takie oburzenie :lol:
Postacie ruszają sie klockowato, brakuje płynnych przejść między różnymi ruchami.
Nie zauważyłem. :hmmm:
O tak, liniowość ma gigantyczny wpływ na animację.
Animacje też zajmują miejsce w RAMie.:P Tak swoją drogą, w czasie tej sekwencji QTE postaci mają osobno animowane palce.:)
edit: ok, przyjrzałem się animacji poszczególnych ruchów i naprawdę nie wiem, czego się czepiacie. Animacja przeładowania broni poprawna, animacja rzucenia granatu poprawna, animacja wejścia do samochodu poprawna i szczegółowa itp. itd. Również przejścia między animacjami są poprawne. Może wam się nie podoba to, w jaki sposób bohater zawraca i skręca, ale to jest shooter i trzeba pozwolić graczowi na robienie natychmiastowych zwrotów, bo inaczej celowanie byłoby potwornie długie, a przecież ludzie nie wykonują natychmiastowych zwrotów.
i naprawdę nie wiem, czego się czepiacie
Ja się nie czepiam tylko napisałem że nie jest czymś co może robić wrażenie (co nie znaczy że jest zła), zwykła przeciętna animacja, która nie wywołuje opadu szczeny. Na pewno na next-geny można lepiej tym bardziej że Mercenaries nie powala grafiką więc mogłaby animacją.
Xelloss widzę że cię boli jak nie każdemu podoba się Mercenaries 2 ale żeby od razu takie oburzenie :lol:
Mam przypomnieć, jak mnie parę dni temu z yetim wyzywaliście od fanboja tylko dlatego, że napisałem, że projekt bazooki w Heavenly Sword jest absurdalny?
Ja się nie czepiam tylko napisałem że nie jest czymś co może robić wrażenie (co nie znaczy że jest zła), zwykła przeciętna animacja, która nie wywołuje opadu szczeny. Na pewno na next-geny można lepiej tym bardziej że Mercenaries nie powala grafiką więc mogłaby animacją.
Mercs 2 ma bardzo dobrą grafikę biorąc pod uwagę skalę gry i tego, że jest to wersja pre-alpha. Ale jak widać wszystko zależy od oczekiwań.
A co do powalania animacją. Obejrzyj sobie jakiś film-strzelankę, np. Rambo i powiedz, że sposób poruszania się Stallone'a jest powalający. Nie jest. Następnie obejrzyj Hero i tam na pewno styl walki Jeta Li jest dużo bardziej imponujący.
Xellos, porównaj animację z Mercs 2 i GoW. Obie gry są shooterami, ale Gearsy mają znacznie lepszą animację. Postacie ruszają się naturalnie i miękko. W Mercaneries bohater porusza się jak robot.
Animacja jest troche toporna. Nie ma w niej jakiejś finezji i takich ruchów, które wywołują uśmiech na twarzy.
GDC 07 Developer Walkthrough Pt.2 HD
http://www.gametrail...com/player.php? ... mv&pl=game
http://www.gametrail...com/player.php? ... ov&pl=game
eeee. Mercs 2 będzie na PCty :/
No, kiepsko, że piecuchy dostaną tę grę.
No, kiepsko, że piecuchy dostaną tę grę.
Ale smucicie. Co to komuś przeszkadza, ze gra wyjdzie na PC ?? Nigdy takiego podejscia nie zrozumiem.
Na gametrailers pojawił się kolejny filmik. Nalot samolotowy na budynek który widać na końcu wygląda fachowo :jeee:
A dla mnie to poracha. Prekalkulowana eksplozja i to jeszcze lamersko zasłonięta pyłem tak jak w jedynce. Zniszczenie czołgu było dużo bardziej efektowne, prawie jak w GRAW2. :jeee:
Screeny:
http://media.ps3.ign...793/imgs_1.html
GDC 07 Co-Founder Interview HD
http://www.gametrail...com/player.php? ... mv&pl=game
http://www.gametrail...com/player.php? ... ov&pl=game
Cztery screeny
http://www.playsyde....ws_4116_en.html
Za dobrze to nie wygląda szczególnie pierwszy screen (łańcuch czy koszulka ciemnoskórego gościa - tragedia, lepsze były na PS2 :blah: ). Tekstury do bani jeszcze aliasing daje po oczach. O dziwo reszta screenów wygląda znacznie lepiej.
Cztery screeny
http://www.playsyde....ws_4116_en.html
Za dobrze to nie wygląda szczególnie pierwszy screen (łańcuch czy koszulka ciemnoskórego gościa - tragedia, lepsze były na PS2 ).
Fakt nie wygląda to next genowo.
Fakt nie wygląda to next genowo.
:blah:
Gra nie wygląda źle, a w ruchu już ją widzieliśmy zresztą.
Coś czuję iż nie zawiodę się na tejże pozycji. Mało tego, pokładam w niej wielkie nadzieję .
Poprzedniczka nader mi się podobała ( pod każdym względem) . Sequel to prawdziwy next-gen'owy "Mercs 2" .
Do tego dochodzi oczywisty fakt . Jeśli obiekty tu wyglądają tak a nie inaczej ( animację pomijam na razie ) , toteż istnieje spora szansa iż GTA 4 wręcz zachwyci wykonaniem .
Tak . Sądzę iż nowi "Najemnicy" będą co najmniej bardzo dobrym produktem . Czego sobie i wam życzę .
Do tego dochodzi oczywisty fakt . Jeśli obiekty tu wyglądają tak a nie inaczej ( animację pomijam na razie ) , toteż istnieje spora szansa iż GTA 4 wręcz zachwyci wykonaniem . Nie ma żadnego związku przyczynowo-skutkowego między Mercenaries 2 a Grand Theft Auto 2. Takie oczywiste fakty to jedynie niczym nie podparte nadzieje. Przecież grafa w GTA zawsze ssała.
Do tego dochodzi oczywisty fakt . Jeśli obiekty tu wyglądają tak a nie inaczej ( animację pomijam na razie ) , toteż istnieje spora szansa iż GTA 4 wręcz zachwyci wykonaniem . Nie ma żadnego związku przyczynowo-skutkowego między Mercenaries 2 a Grand Theft Auto 2. Takie oczywiste fakty to jedynie niczym nie podparte nadzieje. Przecież grafa w GTA zawsze ssała.
Nie jest to topic o GTA to też pominę wywody o tej że produkcji jako główne zagadnienie. Niemniej jednak ja nic nie pisałem o GTA 2 a jeśli pomyliłeś (zapewne) tylko cyfry , to przypomnę iż pierwsi "Najemnicy" na bazie właśnie GTA 3 były tworzone i trudno nie zauważyć podobieństw . Grafika w GTA nigdy nie była górnolotna ale chodzi o to iz GTA 3 robiło wrażenie, VC juz mniejsze a SA za grafikę na jakieś 4/10 oceniam....jak to się ma do tematu głównego czyli "Mec2"? Otóż widząc ten teren, wygląd postaci i pojazdów mogę jednoznacznie stwierdzić "tak podoba mi się to" . A nowe GTA raczej nie powinno być brzydsze , więc świeżość i powiew nowej generacji zarówno w obu pozycjach ciepło zostanie przyjęty , albowiem później sequel'e będą tylko na usprawnionym silniku działać.
"Mercenaries 2" będzie dla mnie taką odświeżoną poprzedniczką . Pozycją (bardzo) dobrze sie prezentującą, mało odkrywczą, ale ciekawą i nader grywalną.
Okay, widzę że jesteś jednym z tych, co lubi wróżyć z fusów.
Screeny
http://videogamerx.g...onga.co.kr/bbs/ ... s&no=15219
Ani to ładne ani brzydkie
Kolejne screeny
Tyle na temat grafiki :bue:
http://www.jeux-fran...g157633_Blakguy
O ile dobrze pamiętam "jedynka" też nie zachwycała oprawą. Jedynym wyjątkiem były genialnie zrobione eksplozje. Liczę mocno na World in flames. Oby tylko Pndemic zachowało feeling pierwszej części a będę zadowolony. Chociaż taki Xellos napewno liczy na coś więcej :^^:
Mogliby dodać AA, poza tym graficznie będzie w porządku. Wodotrysków ani fajerwówkór nie będzie (w dosłownym znaczeniu w sumie będą:)), ale jakoś schludnie - przynajmniej w ruchu na GDC prezentowało się ok. Tylko nie dodadzą AA, bo tutaj to są schody normalnie.
PomezZ - jeśli chodzi na co liczę, to jeszcze większą swobodę w sianiu zadymy, jeszcze większe eksplozje i zadymy i widok aż po horyzont jak w Just Cause.:)
PomezZ - jeśli chodzi na co liczę, to jeszcze większą swobodę w sianiu zadymy, jeszcze większe eksplozje i zadymy i widok aż po horyzont jak w Just Cause.:)
Jeszcze większą swobodę? Jak sobie to w takim razie wyobrażasz? Jedynka dawała w tej kwestii ogromne możliwości ludziom z wyobraźnią.
Bardziej rozbudowany silnik fizyki i nowe zabawki - tak to sobie wyobrażam. :ninjadance:
Bardziej rozbudowany silnik fizyki i nowe zabawki - tak to sobie wyobrażam. :ninjadance:
Trzeba było tak od razu towarzyszu. Mile wdziane byłyby jakieś teksty puszczane przez bohaterów w trakcie siania zadymy. Poprzednio byli trochę bezosobowi...
Jedynie zawsze na początku misji rzucali z Fioną jakimś "sucharem" (głupim dowcipem).
Lots of images of Mercenaries 2
http://www.playsyde....ws_4454_en.html
Trochę starych trochę nowych
Jedno je łączy - są paskudne.
Ten jest moim ulubieńcem :mrgreen:
http://images.xboxyde.com/gallery/public/5599/1096_0035.jpg
Dla porównania, Just Cause - gra, która ma ponad pół roku na karku i powstała na silniku stworzonym jeszcze na past-geny.
http://images.xboxyde.com/gallery/public/4122/809_0035.jpg
Chyba, że to screen z PS2.
Może się wycwanili i nie pokazali jeszcze żadnego screena z Ps3/x360 :hmmm:
Just Cause
Just Cause = nuda
Mercenaries = geniusz zadymy i funu z gry
:mrgreen:
Nie grałem w Merc na past gent, ale z JC czerpałem bardzo dużo funu - imo do tej gry trzeba podejść w odpowiedni sposób i wtedy daje masę frajdy.
Mercenaries = geniusz zadymy i funu z gry
O tak!
A na GT za jakies 3 godzinki wskoczy pierwszy trailer (a oficjalnych jak dotąd nie kojarzę żadnych).
Ciekawe czy ostatnim bossem do rozwalenia/schwytania będzie komuch Chavez ? :hmmm:
A na GT za jakies 3 godzinki wskoczy pierwszy trailer
Oto i on:
http://www.gametrail...com/player.php? ... ov&pl=game
Brzydkie toto nawet w ruchu.
Nie grałem w Merc na past gent, ale z JC czerpałem bardzo dużo funu - imo do tej gry trzeba podejść w odpowiedni sposób i wtedy daje masę frajdy.
Grałem w demo na PC i nie podobałomi się... ale to może wina również sterowania (i grafa gorsza niż na 360tce).
Just Cause = nuda
Mercenaries = geniusz zadymy i funu z gry
Nawet jeśli to nie ma co odwracać kota ogonem. Jedyn porównywał grafikę a nei grywalność. Nawet jezli Mercenaries będzie hitem to nie zmienia faktu że z cienką grafiką. Animacja postaci także nieszczególna.
Web Blog #25
http://gametrailers....ayer/20892.html
Mówią o tworzeniu postaci, różnych pomysłach na nowe postaci (nie mówią niestety, które znajdą się w ostatecznej grze), o tym, jak ewoluują bohaterów z jedynki, każdy bohater ma mieć swoją własną biografię itp.
Nawet jezli Mercenaries będzie hitem to nie zmienia faktu że z cienką grafiką. Animacja postaci także nieszczególna. Jedynka tez nie miała super grafy, a mimo to grało sie świetnie.
Fajnie, że postacie będą miały swoją osobowość i biografię. Tego brakowało w pierwszej części.
Pre-E3 2007: Mercenaries 2 Hands-On plus nowe screeny
http://ps3.ign.com/a...2/802293p1.html
Nie grałem w jedynkę ale tak mnie coś tknęło na Marceanries (zachęciłem się przez przypadek) i zagram w to przy najbliższej okazji. Jeżeli mnie nie zawiedzie to "dwójka" prędzej czy później wyląduje u mnie.
http://www.gametrail...ayer/21445.html
Dla mnie wypas, również graficzny :) normalnie prawie Crysis :]
Ta giera podczas prezentacji na gamespocie wyglądała serio gorzej niż Just Cause :ninja:
Rzeczy dorysowują się przeraźliwie.
E3 2007 Trailer HD
http://www.gametrail...ayer/22091.html
http://www.ps3site.p...3-news/apetyt-n ... l#comments
robi wrazenie! :ninja:
E3 2007 Developer Walkthrough Pt. 1 HD
http://www.gametrail...ayer/22169.html
Gra nie olśniewa wykonaniem ale i tak bardzo mi odpowiada. Muszę koniecznie zagrać w "jedynkę" będę miał rozeznanie czy warto kiedyś wybulić za Marcenaries 2. Póki co z filmików gra wygląda bardzo zachęcająco.
E3 2007 Developer Walkthrough Pt. 2 HD
http://www.gametrail...ayer/22199.html
E3 2007 Developer Walkthrough Pt. 3 HD
Aż się dziwię że dotąd nie grałem w Mercenaries skoro prezentacje z "dwójki" mną pozamiatały. Wolność w tej grze jest niesamowita :skacze: Szkoda tylko że połowa otoczenia dorysowuje się na oczach gracza ale idzie to przeboleć zwłaszcza jeżeli weźmiemy pod uwagę jak bardzo rozlegly obszar oddano nam do użytku
Zalauj bo 1 byla wyborna, szkoda tylko ze na mojej konsoli chodzi w 20fpsach i sie nie gra zbyt komfortowo. :^^:
Zalauj bo 1 byla wyborna, szkoda tylko ze na mojej konsoli chodzi w 20fpsach i sie nie gra zbyt komfortowo.
Ale zamierzam nadrobić tę zaległość. Na jakiej konsoli chodzi w 20fpsach :^^:
Na PS2. Na X1 chodziła płynnie, miała trochę lepsze tekstury i trochę większy zasięg widzenia.
To trochę mnie dobiłeś. Grać w grę która śmiga w 20fpsach :hmmm:
Nie pamiętam dokładnie jak było na PS2, ale nie przypominam sobie żeby gra aż tak wolno działała.
Na mojej konsoli kiedyś chodziła lepiej, teraz próbowałem to właśnie tak działa, może już konsola jest zajechana.
Okładka (wersja 360)
http://videogamerx.g...onga.co.kr/bbs/ ... s&no=16161
Gra sie nie pojawi w tym roku.
Klik
Jedynka z tego co pamiętam też była przełożona na pogwiazdce :)
swietna okladka
świetna okładka i szkoda, że w tym roku nic z tego... :/
Web Blog #26 - Developing Next Gen Jen
http://www.gametrail...ayer/23559.html
Web Blog #27 - Production Tester & Vehicle Designer
http://www.gametrail...ayer/23562.html
Web Blog #28 - Ask Mr. Scott: PS2 Questions
http://www.gametrail...ayer/26207.html
Web Blog #29 - Ask Mr. Scott: Jobs
http://www.gametrail...ayer/26215.html
Web Blog #30 - Time Machine
http://www.gametrail...ayer/26216.html
Mnóstwo nowych informacji tam jest, nawet nie będę próbował podsumowywać. Ostatni filmik humorystyczny jest. :) Ogółem gra zapowiada się świetnie, powinna być najlepszą grą akcji pierwszej połowy 2008 albo i całego roku. :)
Nowe screeny:
http://www.gamersyde...ws_5706_en.html
http://www.ps3site.p...dzibie-pandemic
MEGA ROTFL!
Hah, polecam każdemu te filmiki, bardzo fajnie zrealizowane :D
Plota: Mercs opóźnieni do sierpnia.
http://kotaku.com/34.../mercenaries-2- ... -to-august
To by było okrutne :nie: :cry:
Lepiej :) Bardziej dopracują. Poza tym bedzie juz po premierze GTA IV.
Oficjalnie przeniesiono już premierę Mercs 2 na "rok fiskalny 2009", co w wypadku EA oznacza termin pomiędzy kwietniem 2008 a końcem marca 2009.
http://kotaku.com/35.../mercenaries-2- ... ayed-by-ea
Czyżby http://kotaku.com/35.../playstation-3- ... tic-for-ea ?
Dwie kwestie.
Pierwsza, trailer i data premiery:
http://ps3.ign.com/a...4/864220p1.html
31. sierpnia
Druga - ktoś jeszcze czeka na GTA 4? ;)
Szkoda, że gra nie wyjdzie 1. września - to byłaby naprawdę duża "szklanka krwi dla każdego gracza" :^^:
Duzo bardziej intensywna od świetnej jedynki :klaszcze: GTA sie chowa.
Dwie kwestie.
Pierwsza, trailer i data premiery:
http://ps3.ign.com/a...4/864220p1.html
31. sierpnia
Druga - ktoś jeszcze czeka na GTA 4? ;)
Szkoda, że gra nie wyjdzie 1. września - to byłaby naprawdę duża "szklanka krwi dla każdego gracza" :^^:
W Europie 5 września.
Szkoda, że nie wyrobią się na wiosnę. Łącznie gra zostanie opóźniona o rok od pierwszej wyznaczonej premiery... Trudno, mam nadzieję, że nadrobi to niesamowitym gameplayem :tak:
Wywiad-artykuł o tworzeniu Mercenaries 2:
http://www.next-gen....index.php?optio ... 5&Itemid=2
Będą Mercenaries 3 :^^:
http://www.next-gen....index.php?optio ... 6&Itemid=2
A myślałeś, że EA skończy serię na dwójce? ;]
Wybaczcie, ale ta gra nie wygląda w dalszym ciągu zbyt dobrze (mam nadzieję, że xelloss odbierze tego posta jako atak osobisty :^^: :^^: )
Nieważne, co myślałem. ;] Ciekawe, gdzie umieszczą trójkę. Polski klimaty byłyby fajne :P
Kolejny wywiad:
http://www.eurogamer.../article.php?ar ... 755&page=1
Demko potwierdzone!
Wybaczcie, ale ta gra nie wygląda w dalszym ciągu zbyt dobrze (mam nadzieję, że xelloss odbierze tego posta jako atak osobisty :^^: :^^: )
No czasami wygląda kiepsko, czasami nieźle. No i dlaczego miałbym się obrażać? :P
GTA też nigdy nie było porywające graficznie :^^:
GTA też nigdy nie było porywające graficznie
I gameplayowo :cicho:
Powiedz tym milonom co kupili GTA ;]
I gameplayowo :cicho:
Ale Mercenaries na szczęście kopie zady w tym zakresie ;]
Powiedz tym milonom co kupili GTA ;]
Nic nie muszę nikomu mówić oranjefan :) Każdy ma swój gust, mi GTA znudziło sie po kilku h grania, ale jak ktoś czuje ten klimat, to spoko:) Wolę Crackdowna i Just Cause cudne :)
Ale Mercenaries na szczęście kopie zady w tym zakresie ;]
Z chęcią poddam ją swojej ocenie, bo nie grałem w jedynkę :]
Z chęcią poddam ją swojej ocenie, bo nie grałem w jedynkę :]
Chcesz pozyczyc? :)
Chwilka gameplaya ( 720p)
Noc cóz, sądziłem, że tych dobrych kilka miesiecy lepiej wykorzystali.... no i zatrudnili Joaśke z PD OLO
http://xboxmovies.te...ening-Level-HD/
Beznadziejna woda, shadery na skórze postaci, animacja twarzy, dialogi. Oświetlenie całkiem ok, ale przy wybuchach spadał frametare. Ech... X_x
Od dłuższczego czasu i tak chyba nikt świetnej grafiki po tej grze nie oczekuje... Problemem jest co innego - akcja strasznie nieciekawa, niemrawa, totalnie liniowa i jeszcze te beznadziejne żółte znaczniki na wszystkim. Misja ma zapoznać pewnie nowych z wszystkimi pojazdami i brońmi, ale do celów promocyjnych mogli wybrać coś znacznie ciekawszego...
do celów promocyjnych mogli wybrać coś znacznie ciekawszego...
I tym razem dobrali :-D
Kilkuminotwy filmik pokazujący, jak można na kilka sposobów wykonać jeden objective:
http://www.gamersyde...ws_6740_en.html
I krótszy trailer, też skupiający się na tym samym aspekcie:
http://www.gametrail...ayer/35914.html
To się nazywa prawdziwy sandbox, a nie ta nędza z GTA4 z misjami w stylu: "tutaj masz snajperkę, spróbuj użyć czegoś innego, a od razu wyskoczymy z restartem misji i 15minutowymi dojazdami". Ach, już nie mogę się doczekać tego kombinowania, jak tu zakuć kolesi w kajdany :-D
Grafa ujdzie w tłoku. Poszło by po cięciach na starym Xboxie.
Gameplay trzyma się tego co było wypracowane w jedynce, AI mimo iż zapewne na potrzeby prezentacji zostało obcięte, prezentuje praktycznie zerowy poziom. Za to destrukcja nadrabia zaległości z poprzedniej części, otoczenie też bardziej wesołe, jak i sam charakter rozgrywki. Ale już po tym kilkuminutowym filmiku widzę, że gra niczym specjalnym do mnie nie przemawia. Ot stary Mercenaries w oprawie ala Just Cause.
Ot stary Mercenaries w oprawie ala Just Cause.
Co z miejsca czyni grę sandboxową grą roku :)
Ot stary Mercenaries w oprawie ala Just Cause.
Co z miejsca czyni grę sandboxową grą roku :)
Jeżeli będzie miała to coś, to czemu by nie.
Poszło by po cięciach na starym Xboxie.
:clown:
Imo wygląda fatalnie. Może gameplay nadrobi, ale grafa... Bueee...
Świetny gameplay.
@Czychu3: Właśnie. Będziesz czyhał na PS2 version?
Wczorajszy pokaz z gamespotu http://www.gamespot....video/932882/61 ... -show-demo Spodobała mi się puenta. "[W Mercenaries 2] Po co masz niszczyć jeepa przeciwnika granatem skoro możesz zrobić to mininukem."
Miazga :shock:
17 nowych screenów http://www.gamespot....xbox360/action/ ... id=6194761
Ok, ten filmik mnie rozwalił. O_____________o
http://www.gametrail...com/player/user ... 43914.html
Na live show na GS w czasie E3 były lepsze eksplozje pokazywane ;]
Ale kozacki ten wybuch z linka.
No dobra, niby to była taktyczna bomba atomowa, a gdzie tu fala uderzeniowa? Robi wrażenie, ale to co było w CoDzie 4 zrobiło na mnie większe wrażenie, tyle, że tam to był filmik, a tu GP :]
Nie wiem, może Cię zaskoczę, ale...
To jest gra. Ma być przyjemna w odbiorze, dawać frajdę. Realizm to nie jest coś, czego należy szukać w grach.
Ale jednak powinni chociaż małą falusię uderzeniową zrobić. :P
Ale ten Mininuke spada blisko bohatera. Gdyby była jeszcze fala uderzeniowa to gość by się wkółko przewracał:P Byłoby to tak samo frustrujące jak popychanie przez żebraczki w Assassin's Creed.
No to może wtedy trzeba by trochę bardziej pomyśleć, i odejść trochę, a potem spuścić tam bombę? Tak, wiem nie o to w tej grze chodzi.
Ryan - oczywiście, że gry mają dawać przede wszystkim frajdę, ale ja zwróciłem uwagę na to czego mi brakowało, czyli podczas ewentualnej rozgrywki mogłoby mi to zmniejszyć przyjemność z rozwałki. Jednak tak jak mówiłem, nie o to w tej grze chodzi :)
Achievementy: http://www.achieve36...nts.com/game/me ... dinflames/
Narazie wyglądają fajnie - nie ma żadnych strasznych głupot:P
Mercenaries 2 Co-op hands on: http://www.gamespot....xbox360/action/ ... e=previews Ogólnie pozytywnie, nie licząc faktu że nie można grać w 2 na jednej konsoli.
Na IGN tylko(?) 7.9:
http://xbox360.ign.c...2/902767p1.html
Głównie za powtarzające się w kółko "jednozdaniowce" (w dodatku beznadziejne), całą mase bugów, bardziej opłacalne uderzanie z piąchy niż strzelanie ( :ninja: ), kiepskie A.I itd...Na szczęście gra nadrabia niesamowitą demolką i świetnym co-opem.
Po te recenzji w ciemno (bez sprawdzenia) chyba nie kupie mimo, że jedynkę uwielbiałem - może demo dadzą?
Ja jednak dam grze szansę - przy tego typu otwartej grze jestem w stanie przymknąć oko na glitche, bo na video recenzji (i trailerach) gra wygląda na niesamowicie grywalną i dającą sporo frajdy z rozpierduchy, którą kocham w grach. Just Cause ign oceniło na 6.8 a jest to jadna z moich ulubionych gier na X360 bo właśnie dawała tą nieskrempowaną frajdę z robiena tego co się chce. Nie sądzę też, żeby Mercs2 była bardziej zglitchowana niż gra Avalanche. Co prawda krajobrazy w JC imo nadal wypadają o wiele lepiej niż w Mercs2, ale to też pewnie kwestia zamierzonego designu i 'przerysowania' świata.
Ja też biore. Ogólnie zgadzam sie z Jedynem. Powinna być kupa zabawy, szczególnie w co-opie.
Pierwsza częśc Mercenaries też nie była wysoko oceniana, to samo z Crackdownem.
Oceniajac to co jest dostepne w necie, to bardziej pasuje mi Mercenaries 2 niż Star Wars: TFU jako wrzesniowy zakup.
EDIT:
1UP dał B+ (czyli 85% w ich skali... chyba ).
http://www.1up.com/d...Id=3169692&p=37
Ach Max, znów będziemy RAZEM siać rozpierduchę w coopie http://img221.imageshack.us/img221/9250/mniamtq7.gif Way cool :^^:
Po przeczytaniu recki w N+ jestem jeszcze bardziej przekonany, że gra trafi w mój gust. W sumie dobrze, ze nie grałem w jedynkę, będę miał świeże doznania :foch:
Takie sandboxy lubię, nie nudne GTA z jeżdzeniem z A--->B i tak w kółko do u :mrgreen: ranej śmierci :spoko:
Jedyn - w którym N+? W 113, nie ma a o nowym numerze tematu nie ma, na stronie Kolpoltera też pusto.
Nie grałem w co-opie, ale w singlu daje radę. Nie mój typ gry, ale jest całkiem przyjemnie. Co ciekawe gra wyglądała IMO lepiej niż na filmikach - jednak kolory na żywo a z nagrania to dwie różne rzeczy.
Preorderka z czapeczką ( :angel: ) zamówiłem kilka dni temu i mam nadzieję że w piątek przyjdzie.Jedynka to jedna z moich ulubionych gier tamtej generacji,ach te naloty i special delivery :twisted:
http://www.eurogamer.../article.php?ar ... 603&page=2
Eurogamer dał do pieca - 5/10 :^^:
Kogo? :^^:
Ludzie na Gafie piszą, że gra jest dokładnie tym, czym miała być, tylko że ma bugi. Wstrzymam się z dwa miechy z zakupem, to może wypuszczą patcha w międzyczasie i będę miał bezbolesną rozrywkę. :king:
Nie przypominam sobie aby jakikolwiek developer wydał patcha do gry w znacznym stopniu eliminujacego bugi. Mass Effect jaki był taki pozostał, to samo z Just Cause. Wróżę podobną przyszłośc Mercsom.
Ja nie przypominam sobie bugów w Mass Effect, jedynie słaby framerate dawał mi się w znaki. Tak czy siak poczekam, bo teraz powtarzam po kilku latach genialnego Deus Ex i jestem niebiańsko zachwycony. :-D
A teraz to co wszyscy fanboje lubią najbardziej, czyli wideoporównanie oprawy graficznej Mercenaries 2 w wersji na PS3 i X360:
â Mercenaries 2 Console Comparison SD
â Mercenaries 2 Console Comparison HD
Jeszcze recki nie zrobili, a już przywalili porównanie? o_O
Na recki jest embargo. :]
Nie po premierze :)
będę miał bezbolesną rozrywkę. :king:
Oraz problemy ze znalezieniem kogoś konkretnego do co-opa :sparta:
Nie lubię porównań, ale obejrzałem i w ostatnich sekundach jest porównanie góry na X360 i PS3 i na PS3 tekstura jest tak na oko 2x bardziej szczegółowa :^^:
No to by trzeba było każdą górkę porównać,może na 360 są jakieś lepsze ''górki'',proponuje 40 godzin filmu porównawczego z górami w roli głównej :-D
Eurogamer dał optymistycznie rokujące 5/10
http://www.eurogamer.../article.php?ar ... 603&page=2
Dwa nowe gameplaye http://www.gamespot....xbox360/action/ ... id=6197133
Ryan, witamy przedwczoraj :hejka:
http://neoplus.home....=448552#p448552
http://www.gamespot....xbox360/action/ ... id=6197275 gamespot dał 5.0 No to jeden zakup mniej w tym roku :^^:
Minusami jest praktyczny brak historii, wrogowie mający chyba tylko jedna animację śmierci :lol: , gra jest przeraźliwia prosta. Nie ma Checkpointów - jeżeli zginiesz zaczynasz od bazy, jedziesz spory kawał drogi do misji i przechodzisz ją od 0. Przez strukture misji naloty są mało użyteczne. AI wrogów praktycznie nie istnieje. Gra może być interesująca przez pierwsze godziny, potem wieje nuda. W Co-opie jest nawet zabawna, ale proste misje stają się wtedy jeszcze łatwiejsze. Do tego dochodzi masa bugów.
Bez przesady, historia jest. Rozwalił mnie Wiking pukający do siedziby pierwszej frakcji z hasłem: 'Let me in, or i will kill you!'. Koleś na ostatnim piętrze chronionego budynku ze szkła i stali się przeraził i wpuścił natręta. I tak przez resztę gry. Rambo style. Big fucking great fun.
Misje są typowo Just Cause style, ale wydają się bardziej różnorodne, nie tylko w budowie baz i ilości mięsa do zabicia (AI? Albo biegną przed siebie, albo stoją w miejscu i patrzą w ścianę, albo chowają się za beczkami i prowadzą mądrze ostrzał - kur nie wiadomo jak to jest, może zabrakło rdzeni producentom, żeby wszystkich przeciwników na raz obsłużyć). Można rozpędzić się motorówką, wyskoczyć przed nabrzeżem, ta wleci w środek bazy i jeszcze jak trafi w kontener z paliwem to tak z 12% zrespawnowanych postaci mniej do zlikwidowania. Great fucking fun. Największym minusem jest jednak CHAOS! Widać, że brak umiejętności zapanowania nad tętniącym życiem jak w traktującej troszkę bardziej gangstersko dość znanej i lubianej serii od Rockstar Games coś tam coś tam. Skrócę to zdanie, znacie sens i nie ma po co je dalej ciągnąć.
Czasami odchodzą takie akcje, że z niedowierzania przecierałem oczy. Bugi też występują. Na razie zdarzyło misie 2 razy. Przestraszyłem przechodnia klaksonem to wskoczył w ścianę. Oraz w jednej misji co trzeba było gościa chronić przed bandą zbirów, 5 transporterów opancerzonych zrobiło pociąg klinując się jeden za drugim na barykadzie. No ale jak na kilka godzin grania to naprawdę mało. No i ogólnie mało nextgenowa to jest gra. Kolizje, animacje (śmierci - ragdoll mimo wszystko jest sininan!), wszystko jak w epoce PS2. Ale jak przymknie się oko na to (można nawet podłączyć konsolę do SDTV, żeby było łatwiej), łyknie się konkretnie duży widać, że naprawdę z pomysłem zaplanowany świat, masę typowo zbierankowych misji jak w Just Cause, i nieposkrominy fun z niszczenia wszelkiego złego nasienia... to może komuś się spodobać. 5/10 to trochę na wyrost, tak jakby ktoś od razu zaszufladkował ją z totalnymi crapami. Dla mnie to gra na 7, maks 8.
podsumowując: 4h za mną, 2 większe bugi i 0 respawnów, czyt. śmierci. Gra jest cholernie kontrowersyjna. Znajdzie równie dużo przeciwników, jak i zwolenników. Ja chyba zaliczę się do tych pierwszych. Zabawa nie odbiega jakościowo od Mercenaries 1 i dla wielu już to powinno być rekomendacją.
Ok, pograłem 5-6h dzisiaj. Ogólnie jestem zadowolony, ale nieco się gubię, bo nagle jest nawał misji, rzeczy do roboty, kontraktów itp:^^: To co myślałem, ze będzie jednak lepsze to oprawa, która jest bardzo biedna - wystarczy podlecieć samolotem pod chmury i zobaczyć jak ładnie popupem pokrywa się miasto...coś nie do pomyślenia w Just Cause...wogóle Mercs to połowa oprawy JC jak dla mnie, ale trzeba też przyznać, ze dzieje się tu znacznie więcej, jest więcej infrastruktury, wybuchów i interakcji, więc coś za coś.
Natomiast sama rozgrywka jest fajna, choć nieco mi GTA to zalatuje, myślałem, że będzie bardziej nastawione to na rozwałkę, a póki co tak raczej nie jest. No, ale na 5.0 to trzeba walnąć łbem o kant stołu aby ocenić.
Nie ma Checkpointów - jeżeli zginiesz zaczynasz od bazy, jedziesz spory kawał drogi do misji i przechodzisz ją od 0.
LOL, co za bullshit tu wklejasz - albo ktoś w Gamespocie nie grał w Mercs2 albo ty nie rozumiesz angielskiego. Checkpointy są w trakcie misji, po każdym wykonanym objectivie. Mi to bardziej odpowiada niż respawnowanie się z Crackdowna i ubijanie bossa na raty.
To co zrobli z wersją na PS2 to jest kaszana maksymalna. http://www.gamesrada...m/f/mercenaries ... 4490596020 Po prostu się wierzyć nie chce, że dopuścili do sprzedaży takiego potworka. W niektórych momentach Driver na PSX ma mniejszy Pop Up.