DooM 4
Katalog znalezionych frazArchiwum
- Odchudzanie brzucha
- Alone in the Dark (wersja na PS2)
- Perfect Dark - Strzelnica
- Ni No Kuni teraz na PS3
- Psp Gps
- Super Smash Bros vs inne bijatyki
- Afrika
- Egoistyczny temat typu "polećcie mi, proszę"
- Sega Mega Drive Ultimate Collection
- GTA: LibertyCityStories
- Chu Chu Rocket
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- bibliotekarz.opx.pl
Odchudzanie brzucha
id Software og³osi³o, ¿e zacze³o pracê nad czwart± czê¶cia Doom'a. O szczegó³ach produkcji na razie niewiele mo¿emy siê dowiedzieæ, bo narazie w zasadzie s± na etapie kompletowania zespo³u do tworzenia Doom'a 4, tak wiêc nawet nie wiadomo na jakim silniku bêdzie ta gra chodziæ, choæ przypuszcza siê, ¿e powstanie ona na ich nowym engin(i)e nazwanym Tech 5:
id Software today announced that it has begun production on Doom 4, and is now in the process of expanding its internal team of developers to work on the shooter sequel. (...) Though no further details on the game were released, the studio will likely make use of its new id Tech 5 engine for the project.
A oto jak wypowiada siê o powstaj±cej grze Kevin Cloud (lead artist):
"You don't even have to worry about how it's going to look on PS3 or 360. Right now we've got it running cross-platform running 60 hertz, and it looks really good," said Cloud. "In terms of what artists are available to achieve--it's something you have to see for yourself. I can say this, but you still won't get it until you see it."
Pokrótce: Nie musicie sie martwiæ jak gra bêdzie wygl±daæ na konsole Sony i MS. Ju¿ teraz chodzi w 60 hertzach (60 klatek na sekunde) i wygl±da naprawdê dobrze, ale ¿eby siê o tym przekonaæ bêdziecie musieli to zobaczyæ na w³asne oczy to co arty¶ci mog± dokonaæ z t± gr±. - Brzmi to narazie jak pobo¿ne ¿yczenia, ale trudno wymagaæ na tym etapie prac czego¶ wiêcej od zapewnieñ jednego z twórców.
Do przeczytania w ca³o¶ci: http://www.shacknews...article.x/52560
Nie musicie sie martwiæ jak gra bêdzie wygl±daæ na konsole Sony i MS. Ju¿ teraz chodzi w 60 hertzach (60 klatek na sekunde) i wygl±da naprawdê dobrze,
?
Co maj± hertze do tego ile gra klatek animacji na sekundê wyci±ga? Ka¿dy telewizor teraz ma 50/60hz (jak i opcje w postaci 100Hz). Czy to oznacza, ¿e ka¿da gra wyci±ga od 50 do 100 klatek? Nie.
Shacknews chyba nie wie o czym pisze.
autorytet konsolowy :lol:
Czychu, dowiedz siê co to hertze i nie zadawaj dziwnych pytañ :P
Mnie zastanawia co u nich chodzi w 60fpsach, skoro jeszcze nie maj± gotowych ludzi i wybranego silnika. No chyba ¿e mówi o silniku tech5
Dante, akurat hertze nic nie maj± do p³ynno¶ci gry, wiêc pisanie 60hz=60 klatek animacji w grze jest bullshitem.
Akurat by³ to cytat Kevina Clouda g³ównego artysty w zespole. IMO ta wypowied¼ ma drugie dno, jak Czychu dobrze zauwa¿y³.
Mnie zastanawia co u nich chodzi w 60fpsach, skoro jeszcze nie maj± gotowych ludzi i wybranego silnika. No chyba ¿e mówi o silniku tech5
W zasadzie w szerszym kontek¶cie tego artyku³u ta wypowied¼ Kevina dotyczy bardziej tego Tech 5 ni¿ gry.
?
Co maj± hertze do tego ile gra klatek animacji na sekundê wyci±ga? Ka¿dy telewizor teraz ma 50/60hz (jak i opcje w postaci 100Hz). Czy to oznacza, ¿e ka¿da gra wyci±ga od 50 do 100 klatek? Nie.
Shacknews chyba nie wie o czym pisze.
Dante, akurat hertze nic nie maj± do p³ynno¶ci gry, wiêc pisanie 60hz=60 klatek animacji w grze jest bullshitem.
No fakt, nie ma tam sformu³ownia na Shacknews '60 Frames per second' tylko jest '60 hertz', ale s±dzi³em, ¿e to jest to samo i z rozpêdu doda³em te '60 klatek na sekunde' w nawiasie, nie znam siê zabardzo na "elektronice", je¶li by³em w b³êdzie to sorka, nastêpnym razem bêdê t³umaczy³ dok³adniej. Mam nadzieje, ¿e nie bêde przez to teraz zlinczowany. :lol:
Czychu mia³ racjê :) Czekam na pierwsze skriny.
Wiêc Doom pierwszy i jego kontynuacja s± jak dla mnie grami do teraz po prostu zajebistymi. Mam ³ezkê w oczku strzelaj±c z BFG w Impy :). Sentyment ogromny. Na trzeci± czê¶æ czeka³em i to bardzo, ale powiedzmy ¿e jest bardzo s³aba. Dodatek lepszy co nic nie zmienia. Jak dla mnie crapy. Mam nadziejê, ¿e Doom 4 bêdzie mia³ styl pierwszych czê¶ci a zarazem nafaszerowany nowymi rozwi±zaniami. Czekam :).
Doom 3 by³ ¶wietny, bardzo klimatyczny. Oby Doom 4 by³ podobny tylko ¿eby systemem rozgrywki by³ bardziej nowoczesny no i niech zrobi± wreszcie troche zniszczalne otoczenie.
zeby nie bylo crapu tak jak to zrobili z quake 4 i zafifista konwersja na x0, w sumie nie dla kazdego byl to crap ale nie trafil do takiej rzeszy fanow jak quake 1,2,3 , podobnie bylo przeciez z doomem 3 i jego dwiema wczesniejszymi wersjami
Nie, Czychu nie mia³ racji. 60Hz jest poprawnym okre¶leniem na obraz osi±gaj±cy stabilnych 60FPSów. Ignorancja jest b³oga...
Jestem ciekawy Doom'a 4, Najlepsz± dla mnie czê¶ci± by³ Doom 3,który mia³ zajebisty klimat (liczê na co¶ takiego w Dead Space) i potrafi³ straszyæ. Mam nadziejê ¿e D4 pójdzie w stronê czê¶ci trzeciej.
Jestem ciekawy Doom'a 4, Najlepsz± dla mnie czê¶ci± by³ Doom 3,który mia³ zajebisty klimat (liczê na co¶ takiego w Dead Space) i potrafi³ straszyæ. Mam nadziejê ¿e D4 pójdzie w stronê czê¶ci trzeciej.
A ja nie. Doom 3 ssie. Straszne to by³o. Liczy³em na cud, bo screeny i trailery w³a¶nie to pokazywa³y a oprócz grafiki nic gra nie zaoferowa³a. Klimat mia³a oczywi¶cie przedni, a gra straszy³a mocno, ale sama rozgrywka maksymalnie sztampowa. A pierwszy Doom (+ druga czê¶æ) s± nadal genialnymi grami. I ja takie Doomy chcê. Klimat pierwszej i drugiej czê¶ci po³±czony z nowymi rozwi±zaniami - mo¿e byæ bosko. Dodaæ jak±¶ lepsz± fabu³ê i urozmaiciæ rozgrywkê. Liczê na tytu³.
Akurat ostatnio ostro zagrywa³em w Doom 3 i nastrój niepokoju, czy ogólny klimat zabawy mnie powali³ :) Strasznie, strasznie, strasznie spodoba³a mi siê ta gra, a podchodzi³em do niej jak do ¶redniaka po tych wszystkich nieprzychylnych ocenach i recenzjach.
Dlatego Doom 4 ma u mnie zielone ¶wiat³o i ostro na niego czekam :)
Ja tam mam nadziejê, ¿e..
- Bêdzie bardziej podobne do starych Doomów
- Nie bêdzie tak ciemno
- Akcja nie bêdzie na Marsie. Zreszt± to ju¿ chyba wiadomo, bo wybrali¶my siê tam przy okazji pierwszej czê¶ci, druga czê¶æ dzia³a siê na Ziemi. Doom 3 to historia opowiedziana na nowo (z pierwszej czê¶ci na UAC) wiêc kontynuacja te¿ powinna dziaæ siê tu "u nas". Mo¿e to nie pasujê do Dooma, ale jak nie to gdzie? Na Marsie byli¶my za du¿o razy.
To na Ziemiê z tego wynika ... pomóc ocaliæ ludzko¶æ przez wyzwolenie ogromnych statków transportowych z okupowanego portu (jak w Doom 2).
Nie wiem, jaka bêdzie historia. Ale podejrzewam, ¿e zostanie odpowiednio skrojona. Z drugiej strony nie oczekujê jakiego¶ Toma Clancy'ego, a dobre horrorowate s-f klasy B :)
To na Ziemiê z tego wynika ... pomóc ocaliæ ludzko¶æ przez wyzwolenie ogromnych statków transportowych z okupowanego portu (jak w Doom 2).
Nie wiem, jaka bêdzie historia. Ale podejrzewam, ¿e zostanie odpowiednio skrojona. Z drugiej strony nie oczekujê jakiego¶ Toma Clancy'ego, a dobre horrorowate s-f klasy B :)
Wiadomo, ale tu zaczyna siê lekki problem. Bo o ile Doom II dzia³ siê na Ziemi to z powodu silnika wygl±da³o to identycznie jakby siê dzia³o na Marsie. Teraz przy tak zaawansowanej technologii bêdzie wiadomka, ¿e to Ziemia. Straci siê klimat przecie¿. Nie wyobra¿am sobie Dooma w tym miejscu ju¿, ale Mars to znowu to samo. Wiêc co zostaje? Tak klimatycznego? Mo¿e znowu historia opowiedziana na nowo?
Imo najlepszym miejscem na rozegranie Dooma 4 bêdzie jaka¶ stacja kosmiczna pomiêdzy marsem a ziemi± :)
id Tech 5 ma siê specjalizowaæ w generowaniu ogromnych otwartych przestrzeni. Troszkê dziwne bêdzie, je¿eli Id Software znowu ograniczy siê do zamkniêtych, sterylnych pomieszczeñ jakiej¶ bazy kosmicznej.
id Tech 5 ma siê specjalizowaæ w generowaniu ogromnych otwartych przestrzeni. Troszkê dziwne bêdzie, je¿eli Id Software znowu ograniczy siê do zamkniêtych, sterylnych pomieszczeñ jakiej¶ bazy kosmicznej.
Nakrêci³e¶ mnie na desant na wrogi statek po³aczony ze spacerem kosmicznym w ¶rodku ogromnej bitwy na orbicie jakiej¶ planety :D
Pozdr.
Gigantyczne transportery mog± posiadaæ biosfery, a przecie¿ to tak¿e otwarte przestrzenie ... gdzie mog± byæ i laboratoria ala Doom 3. Kurczê, mam nadziejê, ¿e wymy¶l± broñ jeszcze ciekawsz± i daj±c± wiêcej radochy z u¿ycia ni¿ SoulCube (tak, wiem, niemo¿liwe :P)
Niech siê rozgrywa nawet na Uranie,byle by by³o ciemno i strasznie.
:wink:
Czy kto¶ mo¿e powiedzieæ co¶ na temat daty premiery? Ja celuje w ¶rodek 2009...ale wy pewnie wiecie wiêcej :)
Pozdr.
Ps. Ale¿ mam ci¶nienie na t± grê :)
Data jeszcze nie jest znana. Na razie id szuka ludzi znaj±cych siê na programowaniu Ps3,Xo oraz Pc. O grze nic nie wiadomo,no poza tym ,¿e jest zapowiedziana oficjalnie. Obstawiam ¶wiêta 2009
2012. W koñcu wtedy Szatan ma zst±piæ na ziemiê, wiêc od razu bêd± mieæ niez³± kampaniê marketingow± ;)
Je¶li bêd± sie grzebaæ tak jak z Doom'em 3 to nieprêdko wyjdzie. BTW z 4 czê¶ci± powinni pomy¶leæ co rozwin±æ, a co odpu¶ciæ, bo D3 by³ graficznie ok, ale rozgrywk± przypomina³ grê z pocz±tku lat 90 i szybko sprawa o 3 czê¶ci przycich³a. :?
A kogo obchodzi Doom 4, gdy na rynku jest ju¿ UT3, a na horyzoncie majaczy Killzone 2? ;]
Na ten przyk³ad mnie Czychu. Bo UT3 jakkolwiek piêkny i boski by nie by³, to nie jest to FPP przeznaczony na singla. A Killzone 2 nie bêdzie horrorowaty.
cody - akurat mnie ten sposób rozgrywki bardzo siê spodoba³. Czeka³em w³a¶nie na tak± zabawê, zniesmaczony trochê FarCry'ami i innymi strzelaninami, w których chodzi o wszystko, tylko nie o ostre strzelaniny :P
juz w 2009 ?? to za predko jak na taka gre ;) chociaz quake 4 tez chyba szybko zrobili mi sie zdaje :D:D
Nie, to by³ Raven Software (od zawsze krocz±cy razem z id - np. Heretic) korzystaj±c z gotowego engine w³a¶nie z Doom 3. Teraz ponownie technologia od zera tworzona. A ile dat przek³adania i ile generacji "sprzêtu który ud¼wignie Doom 3" by³o to ja ju¿ nawet nie pamiêtam.
Czychu czasem jak czytam twoje posty to mi rêce normalnie opadaj±, ja doceniam KZ1 i czekam z niecierpliwo¶ci± na drug± czê¶æ ale Doom 4 to bêdzie takie co¶ jak Doom 3 gdzie jest klimat i jest strasznie. I ani UT3 ani KZ2 nie maj± tego typu innej tematyki, oczywi¶cie jest Condemned ale tam sie nawala broniami bia³ymi wiec to te¿ nie to co Doom.
Zgadzam siê. Zreszt± mam gdzie¶ UT3 i K2. Wolê straszny futurystyczny klimat Doom'a 3 i mam nadziejê ,¿e D4 bêdzie mia³o podobne za³o¿enia
Gdyby nie by³o Dooma to mog³oby w ogóle nie byæ tych gier wymienionych powy¿ej (UTIII, KZ2). To tytu³ legenda, choæby dlatego warto czekaæ na jej kontynuacjê.
Za fabu³ê w kolejnym Doomie odpowiadaæ bêdzie znany pisarz SF Graham Joyce:
http://www.valhalla....ews13342-Znany- ... -DOOM.html
Zobaczymy czym zaskoczy nas on oraz panowie z ID.
Doom 4 na Ziemii
"Nie bêdzie to jednak ¶wiat, znany nam wszystkim, a raczej powojenna, postapokaliptyczna wizja globu wyniszczonego d³ugotrwa³ym konfliktem. Tym razem w walce z demonami ¿o³nierzom pomagaæ bêd± cywile, co równie¿ jest pewn± nowo¶ci± w stosunku do poprzednich czê¶ci cyklu."
Fotorealistyczna grafika?
"Z wywiadu wiemy równie¿, ¿e programi¶ci z id Software d±¿± do osi±gniêcia prawie filmowej jako¶ci grafiki. Dodatkowo animacje postaci bêd± bardzo zró¿nicowane. Dziêki temu cywile bêd± poruszaæ siê zupe³nie inaczej, ni¿ wyszkoleni i zahartowani w bojach ¿o³nierze"
http://www.gry-onlin...13.asp?ID=45079
Czyli chyba jak Doom 3 by³ reinterpretacj± Doom 1, tak Doom 4 bêdzie opowiada³ ponownie Doom 2 :)
Tyle, ¿e Doom 2 niby dzia³ siê na Ziemi a wygl±da³o to jak w poprzedniczce. Teraz klimat siê zatraci.
Czyli chyba jak Doom 3 by³ reinterpretacj± Doom 1, tak Doom 4 bêdzie opowiada³ ponownie Doom 2 :)
A Doom 5 bêdzie reinterpretacj± Doom 3, który jest reinterpretacj± Doom 1? Zaczynam coraz bardziej byæ przekonany, ¿e bêdzie jak z 3: Pokochasz albo znienawidzisz.
http://www.gry-onlin...16.asp?ID=11491
Masakra !!! Oby naprawdê seria wróci³a na swe protoplastyczne tory, totalnej chorej wyrzynki z 50 przeciwnikami na ekranie, i dwurur±, która jednym strza³em k³adzie dziesiêciu !
co¶ Ty siê dzisiaj GOLa czepi³ ?
a tak jako¶, nie spamuj !!
no to sprawa prosta trza kupic ps3 :kwiatek:
ale tak na prawde to nie wierze w zadne gadki "seria wroci do korzeni" :( Bedzie zal, bedzie wypicowana grafika i tyle wspolnego z Doom2 ze 4:2 to 2 ;/
niemniej jednak czekam na screeny screenusie!! bede bral z polykiem!
Wypicowan± grafikê mia³ ka¿dy Dum.
Zoi- M$ wykupi prawa, je¶li nie tej to nastêpnej czê¶ci.
Doom to gra, któr± przeszed³em na Nightmare maj±c
trza jeszcze trochê strzymaæ, najpierw Rejd¿, potem pierwsze konkretne niusy o Doomie, ale oczywi¶cie wszyscy liczymy na jakie¶ fejkowe wycieki :P
Tylko najgorsze jest to, ¿e Doom II dzia³ siê na Ziemi. Ale nie by³o tego widaæ, wszystko w sumie wygl±da³o jak w jedynce. Nie chcê w IV widzieæ takich bzdet jak bloki mieszkalne itd. Trzymam kciuki ze hardkorowego, PIÊKNEGO FPS. Prawdziwego FPS.
A które s± nieprawdziwe?
NO CHYBA KA¯DY WIE, KTÓRE FPSY S¡ NIEPRAWDZIWE, DUH!
PS: które to?
Mo¿e Borderlands?
Ja my¶lê, ¿e taki Kilzon dwa, bo... nie spodoba³ siê Nyu'owi :P
Prawdziwy FPS to Quake 4. Nie znaczy, ¿e najlepszy. Ale jeden z najprawdziwszych, trzymaj±cych siê zasad. Nie jaki¶ Modern Warfare.
O, to to to.
Prawdziwy, bo...
...
...
...
...
...
...bardziej FIRST PERSON ni¿ Modern Warfare 2? :o
Mo¿e zaraz wyskoczymy, ¿e prawdziwa platformówka to Pitfall czy New Super Mario Bros., a Mario Galaxy jest nieprawdziwe?
Ba prawdziwe mordobicia to SF i MK, crapy pokroju Tekkena w których nie mo¿na pyrkaæ fajerbali nie s± tru.
Nyu, a jak to ma siê do twojej teorii o prawdziwych slasherach. Co¶ ewoluuje i jest tru, a co¶ po ewolucji ju¿ nie?
tylko tetris jest prawdziwy
Chodzi o staroszkolne, mo¿na rzec "wzorcowe" podej¶cie do FPS. Bez sanboxów i innych sraty-taty-nowoczesno¶ci :P Proste jak byk :P Chyba, ¿e nie pamiêtacie tamtych czasów, albo znacie je z abandonware :P
marzy mi siê zbieranie apteczek szardów do zbroi, chodzenie po labiryncie i zbieranie kluczy itd. a przede wszystkim DWURURA, która jednym strza³em k³adzie dziesiêciu, no i zeby podczas takiej potyczki by³o ze sto pomiotów do rozwalenia na raz ! ;]
Chodzi o staroszkolne, mo¿na rzec "wzorcowe" podej¶cie do FPS. Bez sanboxów i innych sraty-taty-nowoczesno¶ci :P Proste jak byk :P Chyba, ¿e nie pamiêtacie tamtych czasów, albo znacie je z abandonware :P
Nom. TRÓ. To mo¿e jeszcze sterowanie strza³kami i brak rozgl±dania siê w pionie? I w ogóle, to mo¿e pograjmy w nie na PC, bo na konsolach s± mniej TRÓ?
Marathon 4 bêdzie lepszy.
w sumie wola³bym info o Quake V. Jako¶ eksterminacja Stroggów bardziej mi podchodzi.
Spoiler No ok, ba³em siê graæ w Dooma 3
Chodzi o staroszkolne, mo¿na rzec "wzorcowe" podej¶cie do FPS. Bez sanboxów i innych sraty-taty-nowoczesno¶ci :P Proste jak byk :P Chyba, ¿e nie pamiêtacie tamtych czasów, albo znacie je z abandonware :P
Nom. TRÓ. To mo¿e jeszcze sterowanie strza³kami i brak rozgl±dania siê w pionie? I w ogóle, to mo¿e pograjmy w nie na PC, bo na konsolach s± mniej TRÓ?
Modern Warfare zatru³ widzê niektórych ze szczêtem... Tak, by³oby fajnie, gdyby Doom by³ jak Doom, a nie jak Modern Gayfuck Stupid. Bez biegaj±cych wokó³ nas przydupasów, odnawiaj±cej siê energii, bronienia/atakowania dla bronienia/atakowania, bragu reprezentacji wizualnej zdrowia/pancerza, noszenia tylko dwóch broni, i ca³ego tego ta³atajstwa, które powoduje, ¿e po obejrzeniu wszystkich skryptów do MW/MW2 nie ma po co wracaæ. Czy jest miejsce na ewolucjê? Pewnie - grafika, dzia³anie broni, tryby strza³u, design poziomów - jest. Ale na rzeczy trzymaj±ce siê korzeni gatunku, a nie jaki¶ odjazd w modnych dzisiaj kierunkach.
Nie powiedzia³em, ze chcia³bym, aby Doom wygl±da³ jak Call of Duty. Zwyczajnie nazywanie Dooma TRÓ FPSem, a MW nieTRÓ FPSem to debilizm, bo obydwie gry s± w takim samym stopniu first, w takim samym stopniu person, i w takim samym stopniu shooter. Dziêkujê.
Je¿eli pójd± na masówkê jak w D1 i D2 to bêdzie wsio dobrze. W przeciwnym razie je¿eli bêd± chcieli i¶æ na ilo¶æ jak w D3 bêdzie jak bêdzie.
Modern Warfare to prawdziwy FPS. Ale z innymi za³o¿eniami ni¿ staroszkolne ³upanki, typu Doom. Prawdziwy FPS -> staroszkolny FPS. Ju¿ czaicie? Kradziej? ¯yjesz? Labirynty, tysi±ce pomieszczeñ, klucze, mnóstwo broni, przeciwników, HARDKOR, wielopoziomowe areny, AAAA! Pogra³bym! Lubiê ewolucjê w grach, ale nie zmieniania za³o¿eñ danego gatunku. MW jest zajebisty, ¿eby nie by³o.
Ja chcem znów nosiæ ca³y arsena³! Chcê nierealistycznej wy¿ynki na Rambo z kilkudziesiêcioma potworami naraz, g³upiej i prostej fabu³y o ratowaniu ¶wiata, czego¶ jak Doom 2, Hexen, Duke Nukem 3D, Quake, Shadow Warrior ... naprawdê. Nowe FPS s± fajne, ale ja chcê starej dobrej wy¿ynki.
A Doom 3 by³ straszny i ju¿. Cz³owiek w nocy ba³ siê ka¿dego zakrêtu o_O
Heretic, KISS: Psycho Circus - The Nightmare Child, Half-Life, Wolfenstein, Return to this fuckin' castle Wolfenstein. No.
Nie jaki¶ Modern Warfare.
Modern Warfare to prawdziwy FPS.
HMPF :hmmm:
Pewnie, ¿e lubiê staroszkolne FPSy, ale u licha - nie napisa³em, ¿e ich nie lubiê. Tylko rozbawi³a mnie idea nazywania jednego FPSa "prawdziwym" a drugiego "nieprawdziwym" :lol:
Doom to gra, któr± przeszed³em na Nightmare maj±c
Dok³adnie :D Ja na 15 lat tego nie dokona³em bez IDDQD :D
Przechodz±c na Nightmare, gra³em wtedy na PSX, nie PC. Jak siê zginê³o to level od nowa. Tak, wiem, panowie, ¿e nie chce Wam siê w to wierzyæ, ale có¿ - powodzenia ;*. Dodam, ¿e by³a to jedyna moja gra na przestrzeni pó³ roku, wiêc mia³em trochê czasu na jej ogranie.
Kradziej, jak mnie nie rozumiesz to ze mn± nie dyskutuj :*.
Wci±¿ nie wierzê :P
:*
Kradziej, jak mnie nie rozumiesz to ze mn± nie dyskutuj :*.
Jak ciê nie rozumiem, to mnie o¶wieæ. Raz nazywasz MW nieprawdziwym shooterem, potem mówisz, ¿e jednak prawdziwy jest, a potem twierdzisz, ¿e ciê nie rozumiem. TAK. Wyt³umaczysz?
Jest prawdziwym FPS z teorii. W praktyce ró¿ni siê od FPS BARDZO. Wiêc nie jest i ch*j.
Zgubi³em siê. Czyli, ¿e jest, ale te¿ nie jest. COWABUNGA!
Dobra, nazwijmy, ¿e jest szuterem nowej ery. Jak kto¶ gra³ w Dooma na premierze, to MW2 TRV nie jest, i tyle. A jak czyj±¶ pierwsz± platform± do grania by³o minimum PS2, to co mo¿e wiedzieæ o TRV szuterach :D (nic nie mam do nie-TRV szuterów, najlepsza wg mnie gra FPP nie podpada pod t± definicjê TRV-szutera).
No i widzisz Nyu, Blizz potrafi bez jednoczesnego wmawiania mi czego¶, czego nie powiedzia³em. Piona Blizz :pijak:
co to jest TRV szuter?
Przechodz±c na Nightmare, gra³em wtedy na PSX, nie PC. Jak siê zginê³o to level od nowa. Tak, wiem, panowie, ¿e nie chce Wam siê w to wierzyæ, ale có¿ - powodzenia ;*. Dodam, ¿e by³a to jedyna moja gra na przestrzeni pó³ roku, wiêc mia³em trochê czasu na jej ogranie.
nagraj filmik jak przechodzisz przynajmniej 3 levele to uwierze, bo story jest tak niesamowicie nierealne ze nie wiem O_O
Chociaz nie wiem jak doom2 na psx wygladal - czy bylo latwiej duzo czy nie.
w kazdym razie dla ulatwienia - na PC na nightmare :
- wiecej wrogow
- sa szybsi, szybciej strzelaja, fireballe ape'ow zasuwaja duzo szybciej
- po chwili sie respawnuja
ja teraz [fakt ze po dlugim okresie] - nie moglem na nightmare przejsc drugiego poziomu, a i przez pierwszy przebieglem tylko.
pomecze troche i pozniej ejszcze zdam relacje...
nie ma co - podjaralem sie
Nie ma w pierwszym Doomie respawnów, z tego co pamiêtam. S± w drugim dopiero chyba.
wydawalo mi sie ze caly czas mowimy o Doom2 a nie crapowatym doom1 bez dwururki :foch:
edit: jedynka tez ma respawna
Doom jeden jest imo du¿o lepszy od dwójki. Mo¿e nie du¿o, ale klimat bardziej mnie jara. A dwururka ssie.
BLASPHEMY!!! BANA NA TEN TEMAT DLA NYU!!!!! :evil: :evil:
skandal, klamstwo pomowienie
toz to absurd tak pluc bez krzyny skrepowania
Dwururka i to cudne uczucie oraz d¼wiêk prze³adowania s± boskie, na co prostym dowodem jest powrót tej broni w dodatku do trójki ^^
Doom 1 FTW. W koñcu skoñczy³em tego "crapishona" na X360 w i¶cie superior sterowaniu na padziku. Nie to co na klawierce.
co to jest TRV szuter?
TRV szuter jest tym dla szuterów, czym TRV black metal dla black metalu, proste.
Dwururka jest za wolna. Strzelba jest efektywniejsza.
Kozacko. Jak powedzial Fwank: chce rzezni z shotgunem w rece strafe'ujac w biegu :^^:
http://forum.neogo.p...ic/1328-doom-4/ proszê moderacjê o po³±czenie tematów :)
Ja chcê Doom'a 4 w stylu Doom'a 3, aby mia³ ten sam klimat.
Edit: Nie bêdzie jak w Doom 3 :cry:
 Mogliby zrobiæ tak jak z CoD-em, jedna gra w stylu 1 i 2, a druga z ciêzkim mrocznym klimatem trójeczki.Â
Po³±czy³em tematy. Mam nadziejê ¿e dobrze wysz³o, bo robiê to na tym silniku pierwszy raz :)
Idealnie Dante :) Ja mam ¿al, bo kocham klimat Doom 3, a w niej mrok, strach i dark fantasy. Teraz bêdzie inaczej i bojê siê, ¿e moje nastawienie to ów gry zmieni siê o 180 stopni.
Bo Doom3 ma sie nijak do 1 czy przede wszystkim 2 - hellou ?
jakby zrobili 4 w stylu 3 chyba fani zrobiliby z carmacka eunucha z dnia na dzien
Tak w ogóle... Nie wiem gdzie waln±æ tego posta, wiêc napiszê tu, a przy okazji odniosê go do Dooma. Strasznie mnie boli to, ¿e kiedy¶ ods³ony danej serii mog³y siê od siebie ró¿niæ diametralnie, teraz to gdzie¶ znik³o. Co czê¶æ to nowe rozwi±zania, pomys³y, patenty, na tyle od siebie ró¿ne, ¿e spokojnie by mo¿na by³o zmieniæ tytu³ gry na jaki¶ spin-off. Przyk³ady? Resident Evil 3 + Resident Evil 4. Quake I + Quake II. + Quake III. Nie zmieniali tylko grafiki + odrzucili kiepskie rozwi±zania, w zamian dodaj±c nowe. Te gry wygl±da³y jak faktycznie nowe gry. A teraz? MW1 wygl±da jak MW2. GoW1 wygl±da jak GoW2. BioShock 2 jest IDENTYCZNY jak BioShock 1. Powiedzia³bym po screenaach, ¿e to to samo. Wiem, ¿e s± wyj±tki, jak np. Far Cry + Far Cry 2, ale to wci±¿ nie to samo, no i wyj±tek potwierdza regu³ê. I mam nadziejê, ¿e Doom 4 bêdzie ma³± lub wielk± rewolucj±. Nie chcê odcinania kuponów. Chcê prawdziwego Dooma czwórkê.
A ju¿ Doom 1 a Doom 2 to w ogóle.
Wyj±tek potwierdza reg... No.
To nie jest kwestia regu³y. Tamte gry wygl±da³y zupe³nie inaczej, bo wychodzi³y w technologicznie innych epokach. Dwa lata w roku 1996 to nie dwa lata w 2008. Je¶li gry wychodzi³yby co piêæ lat wygl±da³yby inaczej (Perfect Dark - > Perfect Dark Zero, Mafia -> Mafia 2, GTA 3 -> GTA 4) ale przy obecnych czasach powstawania sequeli nie ma czasu na gruntown± przeróbkê technologii/designu (tym bardziej, ¿e do tego pierwszego powinien ruszyæ tak¿e hardware, a ten na rynku bêdzie coraz d³u¿ej, bo szybkie premiery kolejnych konsol to bardzo s³aby i drogi w przeprowadzeniu model biznesowy.
W³a¶nie o to mi chodzi. Mam po prostu do¶æ czego¶ takiego jak GoW2, który w stosunku do GoW1 jest paczk± dodatkowych leveli. Zawsze mam wyrzuty przy wydawaniu pieni±¿ków na takie co¶. No dajcie spokój, ¿eby nawet HUD-a nie zmieniæ? Uncharted 2 ledwo co wybrn±³, ale te¿ na upartego mo¿na powiedzieæ, ¿e to jest to samo (chocia¿ zdajê sobie sprawê z tego, jak wiele rzeczy jest lepszych).
No, ale koniec koncow co chcecie zmieniac? Ludzie narzekaja, ze gry sa takie same jak poprzednie czesci bla bla bla. Gowno prawda. Juz widze jak zmieniaja God of War 3 w scigalke "bo dwa poprzednie to identycznie wygladajace slashery, rozniace sie grafika". Nie szukajcie rewolucji tam gdzie jej nie ma. Niech podsumuja wszystkie fajne rzeczy z DooM (walka z cyber-demonami, kosmos i inne wymiary, kozacki arsenal, ciemny klimacik) doprawcie lepsza grafika, multiplayerem, co-op'em, nowymi przeciwnikami i bronmi, patentami a'la F.E.A.R., a takze jakims ciekawym mechanizmami, a bedziemy mieli nowego Dooma (nie bedacego identyczny jak poprzednie gry) z fajnymi dodatkami (np. brak HUDu by jeszcze bardziej czuc sie osamotnionym). Z takiego rozumowania dochodze do wniosku, ze nie warto robic sequeli. Jak pomysle co stracilbym nie grajac w sequele Halo, Silent Hilla czy chociazby Assasin's Creed to dziekuje bogu (i developerom) za kontynuacje tych gier.
Jakby nie patrzeæ, to trójka Doom odcina³a siê od bardziej radosno-wy¿ynkowych dwóch pierwszych czê¶ci. Postawienie na klimat Alien z wolniejszymi ruchami w porównaniu do wiêkszych przestrzeni, t³umów wrogów i szybkiego kicaniu po planszach to chyba ju¿ jest ca³kiem niez³a zmiana w serii :D
Mod do Doom 3 (trailer) http://www.gametrail...ie-slayer/60914
http://www.moddb.com...s/zombie-slayer
Gra ma byæ lekko jak Shenmue (??). Fabu³± mówi o marine w placówce na Marsie, w której nagle pojawiaj± siê zombie, wiêc nie jest to prequel do Doom 3. Ale ciekawostka w sprawie "w któr± stronê mo¿e pój¶æ ta gra, by zrywa³a z poprzednimi czê¶ciami".
Z klimatyczn± spójno¶ci± Doomów i Quaków to podejrzana sprawa jest. ;) Quake 1 i 2 to ju¿ w ogóle nie maj± chyba ze sob± nic wspólnego. Wszystkie te gry chyba powstawa³y na zasadzie "najpierw silnik, potem dekoracje". Dobierane na zasadzie "co jest bardziej cool i bardziej nas krêci". Queke mia³ byæ niby tak± kontynuacj± Doomów, co¶ z tam z niego nawet zaczerpn±³.
Pierwsze Doomy to by³ jeszcze okres surrealizmu levelowego - poziomy to by³y po prostu "poziomy" - w ogóle nic nie przypomina³y, ³azi³o siê po jakich¶ platformach, korytarzach, murkach, whatever, niczego to chyba nie wyra¿a³o, ani nie przedstawia³o. Ciekawy by³by powrót do tych klimatów - nie staraæ siê niczego odwzorowywaæ, ale po prostu pu¶ciæ gracza w jaki¶ piekielny labirynt. Ale w ogóle mówi±c o klimatach, to najchêtniej powita³bym nawi±zania do Lovecrafta i Mitów z pierwszego Quake. :-D