Civilization Revolution.
Katalog znalezionych frazArchiwum
- Odchudzanie brzucha
- Ratchet & Clank kolejny
- ModNation Racers
- Shinobido: Way of The Ninja
- FFX, FFVII na NES
- Diablo
- Crash Bandicoot
- NEO PLUS #119 (luty 2009) w sprzedaży od 04/05.02.2009
- Portable Magazine #003 - oficjalnie wydany !
- San Andreas Stories
- Poradnik kupujÄ…cego klasykÄ™
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- bibliotekarz.opx.pl
Odchudzanie brzucha
Yeahhh. Na konsole nowej generacji zmierza nowa ods³ona cywilizacji :jeee:
Sid Meier pewnie chce zgarn±æ dodatkow± kasê na odgrzewanym kotlecie ale ja to ³ykam.
Przy Civ 1-3 na PC spêdzi³em niesamowit± ilo¶æ godzin...a teraz bêdê móg³ sobie popykaæ wygodnie na konsolce. Nawet gdzie¶ pisa³em, ¿e chcia³bym zobaczyæ konwersjê tej gry na kosnole i widocznie kto¶ mnie pos³ucha³ :ninjadance:
http://www.firaxis.c...l.php?gameid=17
YES YEEEEESSSSSSSSSS
Setki godzin w Civ1 na Amisi. Dziesi±tki u kolegi (bo mia³ PC) w Civ2 (pó³ wakacji chodzi³em do niego na 6h dziennie ... on by³ od militariów, ja od rozwoju i infrastruktury ... dobre czasy :cry: ). CIv3 i Civ4 jakos mnie minê³y ...
Do dzi¶ odpalam Civ2 (pikna, grywalna pozycja). Cieszê sie bardzo z tego newsa, ale odrobinê martwiê siê kwestiami sterowania. Najlepiej chyba Wii by tu wypad³ ...
Ja ca³y nie rozumiem dlaczego programi¶ci nie daj± obs³ugi myszy do konsol?
Porty USB w konsolach od d³ugich lat, a oni na chama daj± tylko sterowanie na pady w takich grach. Bezsens kompletny i tego nigdy nie zrozumiem.
Teoretycznie dlatego, ¿e pad jest natywnym kontrolerem konsol.
W praktyce ... to obs³uga myszy dla strategii i RTS powinna byæ oczywista i jej implementacja, zw³aszcza wobec ogromu ogólnego prac nad grami na current-geny, nie powinna byæ takim problemem. A jak ¿ycie by u³atwi³a ...
Ja jestem w³a¶nie akurat za tym, aby to recenzennci na du¿ych seriwsach growych piêtnowali brak obs³ugi myszy w strategiach iaby np. za taki brak lecia³a ocena koñcowa o ca³y punkt w dó³. To by³by jaki¶ nacisk. Mo¿e w koñcu developerzy by siê ocknêli, bo to jest ju¿ ¿enuj±ce, aby przy kolejnej generacji nie dawali obs³ugi myszy do rtsów tylko szczycili siê, ¿e "bardzo dobrze ob³o¿yli¶my pada przyciskami i sterowanie bêdzie podobne do sterowania mysz±" lol. Przecie¿ oprócz tego daliby w koñcu obs³ugê myszki czuby.
Hmm pytanie tylko czy poprzez (zwyk³±) mysz da³o by siê obs³ugiwaæ Dashboarda! W sumie MS móg³by wydaæ w³asn± mysz do X360 z GuideButtonem.
Ja kiedy¶ kupi³em mysz do Ps One :^^: Nadal j± mam i eXtra podk³adkê Playstation.
Ech, ja bym jednak wola³, ¿eby twórcy olewali mysz i nikt nie robi³ nic w tym wzglêdzie. Bo jak siê zacznie, to zaraz oka¿e siê ¿e kupa gier jest optymalizowanych pod myszkê, ¿e nie da siê ju¿ graæ bez myszki i ¿e poprawnie dzia³a tylko oryginalna, licencjonowana myszka, która kosztowaæ bêdzie pewnie minimum 150 zeta. :/ Nie. Nie chcê tego. Niech bêdzie jeden, standardowy kontroler do wszystkiego, plus ewentualnie te zabawki do gier muzycznych, je¶li kto¶ ma ochotê.
Nasz rezolutny fingus ma racjê. :)
Nasz rezolutny fingus ma racjê. :)
Jak zawsze. :king:
Ech, ja bym jednak wola³, ¿eby twórcy olewali mysz i nikt nie robi³ nic w tym wzglêdzie. Bo jak siê zacznie, to zaraz oka¿e siê ¿e kupa gier jest optymalizowanych pod myszkê, ¿e nie da siê ju¿ graæ bez myszki i ¿e poprawnie dzia³a tylko oryginalna, licencjonowana myszka, która kosztowaæ bêdzie pewnie minimum 150 zeta. :/ Nie. Nie chcê tego. Niech bêdzie jeden, standardowy kontroler do wszystkiego, plus ewentualnie te zabawki do gier muzycznych, je¶li kto¶ ma ochotê.
_________________
Hmmm ... mo¿liwo¶æ to nie konieczno¶æ :)
A chyba obs³uga standardowych myszy na USB to nie jakie¶ cudo programistyki?
Co do Civ. Jestem oddany serii i jak dla mnie móg³oby byæ to co¶ ala Settlers 2 Anniversary. Ale bedzie co¶ jeszcze bardziej rozwiniêtego i tylko cieszyæ i czekaæ wypada :)
Hmmm ... mo¿liwo¶æ to nie konieczno¶æ :)
A chyba obs³uga standardowych myszy na USB to nie jakie¶ cudo programistyki?
Ech... Chodzi o to, ¿e mo¿liwo¶æ wrzucenia obs³ugi myszki wi±za³aby siê zapewne z:
a)zaniedbaniem przez twórców interfejsu dla pada
b)przewag± w grze online dla graj±cych myszk± (niekoniecznie w Civ, ale w RTSach ju¿ tak).
Mo¿e tak: wrzucenie myszy jako mo¿liwo¶ci bez obni¿ania samego sterowania padem ... taka mo¿liwo¶æ ... bonus XD
A gra rozpoznaje czy mysz czy nie i do osobnych lobby wrzuca :)
To nie moja sprawa jak ma byc rozi±zane, chce rozwi±zañ. Albo darmowe myszki do gry XD Mysz 20 z³, gra 250 dzisiaj ... chyba da siê za³atwic :P
A gra rozpoznaje czy mysz czy nie i do osobnych lobby wrzuca :)
Dzielenie bazy u¿ytkowników na dwie czê¶ci? :|
Akurat Civilization jest tak± gr±, ¿e problem sterowania mysz± czy padem nie ma znaczenia. Gra jest turowa, nie wymaga po¶piechu...ten ca³y Czychu prowokacyjnie wystrzeli³ z myszk± a pewnie nigdy w Civ nie gra³.
Inaczej jest z Rts...ale zauwa¿cie, ¿e jak siê gra na kompie w StarCrafta czy C&C korzysta siê te¿ z klawiatury. Sama mysz nic nie za³atwia, jednostki trzeba jako¶ przyporz±dkowaæ do grup a czasem niektóre komendy czy poruszanie siê po mapie szybciej wychodzi na klawiaturze.
Civilization na konsole....? :zomg:
Jako strategia??
Muszê co¶ sprawdziæ
...................
Aha to ma byæ spin off!!
Gra jest turowa, nie wymaga po¶piechu
Nie tym razem, to nie bêdzie turówka.
Achievementy :klaszcze: !!
BTW. Co do sterowania, o co wam chodzi?? W LOTRBFM jest okej mimo ¿e to RTS, nie jest ju¿ z nim tak ¼le^^
Nie tym razem, to nie bêdzie turówka.
????
A gdzie jest info, ¿e tym razem gra nie bêdzie siê opieraæ na systemie turowym?
Inaczej sobie tej gry nie wyobra¿am, a z info które jest zamieszczone na stronie Firaxis wynika, ¿e to bêdzie stara dobra cywilizacja tyle, ¿e na konsole. Ot ca³a rewolucja!
W tym newsie jest napisane ¿e ma byæ podobno dynamiczna akcja^^ A tego chyba nie ma w turówkach.....
"Szybka" "Dynamiczna" akcja. Takie marketingowe gadanie. Nie napisz± przecie¿, ¿e gra bêdzie powolna.
Nie ale mogliby napisaæ "gra zostanie w znanym dla serii systemie turowym".
Mi to nie robi ró¿nicy,choæ i tak lepiej sobie radzê w RTS'ach ni¿ turówkach:P.....
Ale zobaczymy ;-)
Takie info na stronce Firaxis mo¿na przeczytaæ:
Sid Meier's Civilization Revolution is a watershed game, offering players a chance to experience the epic empire-building world of Civilization in an all new accessible, visually immersive, and action-packed world specifically designed for the console and handheld gamer.
Pod taki text mo¿na by te¿ kilka innych gier podstawiæ. Mam nadziejê, ¿e to bêdzie stara dobra cywilizacja tyle, ¿e z nowoczesn± grafik±.
Chocia¿ teraz wpad³a mi do g³owy pewna my¶l. Podobno ma byæ tryb online, a rogrywki w Civ przez sieæ nigdy nie nale¿a³y do najkrótszych. Rozgrywkê mo¿na by³o prowadziæ miesi±cami, ciekawe jak bêdzie to tutaj rozwi±zane?! Mo¿e rzeczywi¶cie z t± dynamiczno¶ci± jest co¶ na rzeczy!?
"przepakowany akcj± ¶wiat stworzony specjalnie na potrzeby u¿ytkowników konsol i handheldów"??
LOL, oni chyba my¶l±, ¿e na konsolach musi byæ du¿o akcji bo inaczej gra siê nie sprzeda...
Nieprawda Cywilizacja Dwa wysz³a, jako zwyk³a konwersja i......hm.... nie wiem czy odnios³a sukces
Ale mo¿e je¶li ta gra siê sprzeda to pomy¶l± znowu nad wydaniem pi±tki tak¿e na konsole:D I wtedy na pewno nie bêdzie ¿adnych przekrêtów....
Przecie¿ ostatnio wszystko "goes multiplatform"....:D
Dzielenie bazy u¿ytkowników na dwie czê¶ci? :| To wrzuca do jednego i wskazuje wyra¼nie ¿e dany user ma mysz, przy czym mo¿liwe jest ustawianie meczów tak, by do danego pojedynku te same kontrolery wchodzi³y. Osobny mo¿e byæ ranking na przyk³ad. Nie wiem, wiem tyle: marudzisz :P Rozwi±zania sa mo¿liwe, ale wolisz pogargameliæ :P
W Civ wprowadzenie myszy to ¿aden problem, wystarczy ¿ywcem skopiowaæ interface z PC oraz zrobiæ drugi dla pada, który tak czy inaczej musi byæ zrobiony. Poniewa¿ to jest turówka w multi nie bêdzie odczuwalna przewaga graczy myszkowych nad tymi z padami.
To wrzuca do jednego i wskazuje wyra¼nie ¿e dany user ma mysz, przy czym mo¿liwe jest ustawianie meczów tak, by do danego pojedynku te same kontrolery wchodzi³y. Osobny mo¿e byæ ranking na przyk³ad. Nie wiem, wiem tyle: marudzisz :P Rozwi±zania sa mo¿liwe, ale wolisz pogargameliæ :P
-Cze¶æ Zeratul, grasz w Halo Wars?
-No cze¶æ. Pewnie, ju¿ wrzucam p³ytkê.
-OK, to czekam.
-A grasz padem czy myszk±?
-Padem.
-O to trochê g³upio, bo razem nie pogramy, nie jestem przywyczajony do interfejsu dla pada (i samego grania padem).
-A to spoko, pogram z jakim¶ randomowym kolesiem...
Bardzo nieciekawa wizja. :nie:
klusek - przygotowanie dwóch interfejsów i zbalansowanie gry dla nich jest trudniejsze ni¿ wykorzystanie dysku w GTA IV na 360tce. :hmmm: :hejka:
Gra sama powinna wykrywaæ obecno¶æ myszki w USB/radio/Wireless ...
A to jak gracie, Wasza sprawa. Ale blokowanie dostepu do myszy nie jest koñcowo dobr± spraw±. Zw³aszcza w dobie coraz bli¿szych mo¿liwo¶ci grania miêdzy userami konsol i PCtów ...
A z mysza jeszcze jedno - to tak, jakbys mówi³, ¿e kierownice do gier wyscigowych sa z³e, bo daj± lepsze wyczucie i mo¿liwo¶ci sterowania od padów, przez to nikt na kierownicach graæ nie powinien :)
Akurat w Civilizacji myszka nie dawa³a by bonusów na skillowo¶æ. A zwykle milsze mo¿liwo¶ci kierowania ca³ym pañstwem :)
Civilation jak zwykle roz³upie kilka g³ów strategów. Wprost nie mogê siê doczekaæ - i ¶wietna sprawa z tymi wersjami na CG.
pokaz na gamespot
O, tutaj jest mi³y pokaz - widaæ trochê gameplay'u, jest te¿ krótka opowiastka. Jako ¿e gracze konsolowi uchodz± (przynajmniej w oczach developerów) za mniej cierpliwych, inteligentnych i wymagaj±cych ni¿ gracze pecetowi, dostan± grê nastawion± raczej na szybk± roz(g)rywkê. :blah: No, mam nadziejê, ¿e nie o¶miel± siê sp³ycaæ Cywilizacji. Jestem w stanie zaakceptowaæ wiêkszy nacisk na ma³e, krótkie mapy - w Civilu te¿ mo¿na by³o to regulowaæ, ale mam nadziejê, ¿e tu te¿ bêdzie mo¿na - i da siê ustawiæ jak±¶ wielk±, epick± mapê. W ciekawych informacji - wersja na DS ma byæ funkcjonalnie identyczna, tylko inna wizualnie - oznacza to, ¿e ta wersja wydaje siê byæ najsensowniejszym zakupem. Cywilizacja jest w³a¶nie tym typem gry, do której bardzo pasuje mo¿liwosæ zagrania "jeszcze jednej tury" w dowolnym miejscu i czasie. :klaszcze: Póki co, jestem dobrej my¶li. Gra wygl±da podobnie do czwórki, nie wydaje mi siê, by by³o tam cokolwiek, czego nie jest w stanie poj±æ gracz konsolowy, wiêc mo¿e nic nie utn±.
Wygl±da ³adnie, ale w³a¶nie niepokoi mnie ta zmiana skali gry. Osobi¶cie lubi³em du¿e mapy i kilkudniowe partyjki, bleh.
Ninja Legion :ninja:
Hands-on na IGN:
Wersja X360
Wersja DS
Pisz±, ¿e zmian jest sporo i wiele rzeczy wyciêto ob±d¼ zmieniono w porównaniu z wersj± PC, ale wyra¼nie nadal jest to Cywilizacja, zachowa³a ona najwa¿niejsze elementy, czyni±ce Cywilizacjê tym, czym powinna byæ. Zwiêkszono ró¿nice miedzy narodowo¶ciami, wzbogacaj±c je o potê¿ne, wyró¿niaj±ce w³a¶ciwo¶ci. Sterowanie ponoæ jest bardzo intuicyjne i wygodne. Zmieniono nieco zasady dotycz±ce wynalazków - zmiany wydaj± siê ciekawe i mi³e. Typowa rozgrywka ma trwaæ oko³o 3-4 godzin. Popracowano te¿ nad koñcówkami - w oryginalnych cywilizacjach przewa¿nie bywa³y ju¿ one znacznie mniej porywaj±ce od pocz±tków, brakowa³o tu dynamiki, gdy ka¿da cywilizacja okopa³a siê na swoim terenie i trwa³ tylko wy¶cig kosmiczny - tutaj dorzucono ponoæ wiêcej mo¿liwo¶ci zwyciêstw, czy mo¿e raczej jednoczesnego ich rozgrywania oraz ¶ledzenia postêpów konkurencji.
Wersja na DS, je¶li idzie o zasady, mechanikê i rozgrywkê, bêdzie oferowaæ dok³adnie to samo, co wersje z du¿ych konsol - jedyna ró¿nica, to grafika i wykorzystanie ekranu dotykowego. O ile wiêc wersja X360 wygl±da podobnie do czwórki, to wersja DS sposobem prezentacji bardziej przypomina dwójkê. A walki bêd± przedstawiane podobnie, jak w Advance Wars. :-)
http://xbox360.ign.c...8/868023p1.html
Brzmi jak Cywilizacja dla u³omnych :hmmm:
Takie mia³o byæ za³o¿enie od pocz±tku. Ale ta u³omno¶æ mia³a oznaczaæ zasady przypominaj±ce te z Civilization I.
Bêdê odnosi³ siê do kolejnych czê¶ci artyku³u:
- akurat przed konsol± mo¿na siedzieæ d³ugie godziny przy strategiach, wobec czego wola³bym "zwyk³y" port Civ 4. Jako dowód mogê podaæ, ¿e swego czasu siedzia³em tygodniami nad Civ 2 na PSX, mimo okrutnej brzydoty gry. Ale wci±ga³a jak cholera i ani razu nie pomy¶la³em, ¿e razi siê z my¶l± przewodni± konsolowego grania. Minus za takie my¶lenie ... choæ pewnie by³o to po badaniu rynku, zatem minus dla graczy :/
- uproszczenie mikroekonomiki zwi±zanej z engineerami i settlersami jak dla mnie trochê zasysa. To w³a¶nie ta czê¶æ zabawy decydowa³a o rozwoju miast, infrastruktury, a przez to samej cywilizacji. Teraz to bêdzie uproszczone, ale jak to ju¿ nie napisali (autoirygacja najlepszych ku temu pól? kolejki rozkazów?)
Jak dla mnie s³aby ten preview. Ma³o konkretów, ma³o informacji o tym, jak dok³adnie zosta³y te zasady pozmieniane ... mia³kawy artyku³ :/
Pogra³em w demo, wra¿enie niezbyt pozytywne. Zw³aszcza, gdy po³±czê je z tym, co wyczyta³em na oficjalnym forum, ¿e nie bedzie wiêkszych rozmiarów mapy - jedyny dostêpny jest taki jak w demie - WTF? :-x Przebolejê religie, czê¶æ wynalazków, czy ograniczon± dyplomacjê, przebolejê workerów i automatyczn± konstrukcjê dróg. Ale dajcie chocia¿ wieeeeelkie mapy. :/
A poza tym jej przegl±danie jest ¶rednio wygodne (brakuje jakiego¶ podmenu z wyborem jednostek - na wzór tego dla miast), a je¿d¿±c lupk± po mapie, gra zwalnia na pó³ sekundy gdy ocieramy siê o pola specjalne (te z zasobem)... :trup:
ta gra jest policzkiem wymierzonym przeciwko wszystkim fanom Civi i wszystkim posiadaczom konsol maj±cym wiêcej ni¿ 5 lat. zarówno z jednych, jak i z drugich robi ona idiotów, serwuj±c w obrzydliwie infantylnej formie odpadki z tego, co oferuj± prawdziwe Cywilizacje.
jak kto¶ móg³ pomy¶leæ, ¿e nale¿y stworzyæ - boshe drogi! - arcade'ow± wersjê Civi, i to w takiej skretynia³ej oprawie? moment, w którym zobaczy³em interfejs, z tymi ¿a³osnymi doradcami pluj±cymi siê w simopodobnym jêzyku, to jeden z najmniej stawnych momentów w mojej historii gracza.
po stokroæ wolê odpaliæ Civi 2, i to nawet w wersji na PS1 (która pokazuje, ze da siê zrobiæ dojrza³± Cywilizacjê na konsolê). do pieca z tym czym¶ - fuck you, Firaxis!
Ehhh rzeczywi¶cie Civ Revolution jest niesamowicie uproszczone i ubogie :(
Spodziewa³em siê, ¿e to bêdzie Civ4,5 albo 5 a to jest tylko mini-gierka. Mo¿na by³o wykorzystaæ moc konsoli i stworzyæ co¶ wspania³ego a tak lepiej sobie zainstalowaæ Civke na PC i tam poklikaæ.
Nikt w to nie gra?Ja mam pytanie,uda³o siê komu¶ wymy¶liæ Future Technology?Wys³a³em statek Do Alfa Centaury na najwy¿szym poziomie,zbudowa³em wszystkie "cuda"naszej ery,i na jakie¶5 kolejek przed koñcem wymy¶lenia FT wygrywam poprzez dominacje.
je¶li kto¶ chcia³by sprzedaæ/wymieniæ t± grê to proszê o kontakt.