Starcraft: Ghost
Katalog znalezionych frazArchiwum
- Odchudzanie brzucha
- Ghost Trick: Phantom Detective
- God Of War: Ghost Of Sparta
- Ghost in the Shell
- Ghost Trick
- Stare tytuły z PSOne na PS2
- Gameboy Classic - nagrywarka / programator
- Neo Plus #136 (Lipiec 2010) W Sprzedaży Od 06.07.2010 (Wtorek)
- Buzz Polskie Łamigłówki
- Ratchet & Clank kolejny
- Luminous Arc (NDS) - seria
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- braseria.xlx.pl
Odchudzanie brzucha
No wanie. Jedna z legendarnych strategii uyczya swojej nazwy do tego zapowiadajcego si tytuu. Blizzard (nie, nie mod tego forum a firma, tak dla gwoli cisoci) zauwaajc jak wielki potencja jest na rynku konsol rusza w jego kierunku ze swoim projektem. Wcielimy si w role Ghost'a - a co to takiego jest zapytacie si; ot jest to co na wzr Sama Fishera, tylko e kilka lat wietlnych w przyszo. Jak ju wczeniej wspomniaem akcja dzieje si w wiecie Starcrafta, a co za tym idzie bdzie nawet sporo przeciwnikw na drodze, e wspomn i w samej grze wystpuj 3 rasy: Terranie (skd pochodzi nasz Ghost), Zergowie i Prostossi. Rozlege i urozmaicone mapy mog przyku uwag choby, dlatego i kto kto mia ju styczno z sam strategi wie co mam na myli.
Krtka historia za nami teraz przejdziemy co wiemy:
Z pocztku mylaem, e bdzie to jaki odpowiednik Killzone, czyli Splinter Cell killer albo Tenchu killer czy jako tak. Teraz to mam jakie wtpliwoci. Z ostatnich wiadomoci wynika, e gra ma problemy z developerem (moe jaka ciema albo cu takiego), cina si poniej 30 klatek i w ogle nie dobrze to wyglda. Potem zmiany dat. I to nie o jaki tydzie czy miech, ale mwimy tu o kwartaach. Teraz zapewne gra nie ukae si w tym roku. Osobicie czekam na ten tytu ,ale jeli te prognozy si sprawdz bd naprawd rozczarowany.
Oto link do oficjalenej strony -> http://www.blizzard.com/ghost/
http://www.blizzard.com/ghost/images/screens/ss59-thumb.jpg http://www.blizzard.com/ghost/images/screens/ss58-thumb.jpg
http://www.blizzard.com/ghost/images/screens/ss51-thumb.jpg http://www.blizzard.com/ghost/images/screens/ss50-thumb.jpg
http://www.blizzard.com/ghost/images/screens/ss46-thumb.jpg http://www.blizzard.com/ghost/images/screens/ss39-thumb.jpg
Gra ma obecnie pojawi si n przeomie 2004/2005 roku na wszystkie 3 nextgenowcowe konsole: PS2, Xbox i GCN.
Co sdzicie o tym tytule? Czy ma jakie szanse zabysn na rynku?
Syon, czy to w ogle grae w Starcraft'a? Z tego, co napisae - bardzo w to wtpie. A o tej grze mwi si od dwch lat, wic fajnie, e si obudzie.
Syon, czy to w ogle grae w Starcraft'a? Z tego, co napisae - bardzo w to wtpie.
A no graem. A co napisaem nie tak? Czekaj niech pomyl...hmmm... firma Blizzard -ok. Rasy: Terranie, Zergowie (i jeszcze Prostossi) - te chyba ok. Tak, wic jeli moesz to wska mi mj WIELKI bld, pomyk, gaf... Zreszt jak nawet nie graem to co? ojej straszne... shit... zapomniaem, e pewnie jest gdzie taka zasada: nie pisz nic o grze skoro nie znasz si na niej - damnit...
A o tej grze mwi si od dwch lat, wic fajnie, e si obudzie.
Wiem, e gra ju jest w zapowiedziach od dwch lat, ale jako nikt o niej nic nie pisa na forum. No jasne, e mogem nic nie pisa i siedzie cicho i w ogle, ale chyba nie masz mi za ze, e udzielam si na forum i pisze nowe tematy? - prawda?
DO !! Nie prbujcie nawet zamieni tego tematu w ktni. Mamy okazj pogada o czym o czym jeszcze nie nawijalimy no to wykorzystajmy j :)
Nie graem w Starcrafta i nigdy nie miaem na to ochoty. Owszem przygldaem si jak kumple tukli w to w liceum i ... nic. Chyba ju na zawsze pozostan fanem Dune 2 :wink: Nie przeszkadza mi to jednak w tym by oczekiwa w napiciu na Ghosta. Kto jeszcze prcz mnie? (jak tak to moe wtedy bdzie okazja wypowiedzie si szerzej :) ).
Ja tam jestem nakrecony na te gre. Kto jak to ale Blizzard wydaje gry wietne i dopracowane, wiec o jako produktu bym sie nie martwi. Niestety Blizzard synie tez z przekadania daty premiery i tylko o to bym sie martwi, ale jezeli gra nie trzyma pynnej animacji to moge jeszcze poczeka.
Mielu tu jest spokj, tylko musiaem ugruntowa si. No przecie nie omieszkam kiedy mam okazj - peace. 8) :wink:
Niestety Blizzard synie tez z przekadania daty premiery i tylko o to bym sie martwi, ale jezeli gra nie trzyma pynnej animacji to moge jeszcze poczeka.
Dokadnie tak robi Blizzard, ale dziki temu dostajemy gry wypucowane i bez powanych wad 8)
a ja si tak tym nie jaram. czemu? bo to dla mnie najzwyklejsza prba nacignicia fanw na kas, wydajc im gr z ich ulubionej serii w bardzo modnym opakowaniu (TPP z elementami strzelanki i skradanki). jedyn "innowacj" moe tu by dugo przygotowywania tego tytuu. a pamitacie C&C: Renegade? to nie bya za gra, ale chyba nie mwi si o niej teraz tak czsto jak, dajmy na to, o Soul Reaverze. ech. jak Ghost okae si dobry - to fajnie, jak taki sobie (bo saby napewno nie bdzie) - to wcale nie bd mocno zdziwiony. ale MGS killera si nie spodziewam.
a ja si tak tym nie jaram. czemu? bo to dla mnie najzwyklejsza prba nacignicia fanw na kas, wydajc im gr z ich ulubionej serii w bardzo modnym opakowaniu (TPP z elementami strzelanki i skradanki).
Fakt mozna i tak to odbiera, i pewnie tez bym tak mysla gdyby za gre nie wzia sie Blizzard. Oni tego nie spieprz, jeszcze adna gra od nich nie bya nawet rednia, dlatego wierze, e teraz bdzie conajmniej bardzo dobrze.
a ja si tak tym nie jaram. czemu? bo to dla mnie najzwyklejsza prba nacignicia fanw na kas, wydajc im gr z ich ulubionej serii w bardzo modnym opakowaniu (TPP z elementami strzelanki i skradanki).
Fakt mozna i tak to odbiera, i pewnie tez bym tak mysla gdyby za gre nie wzia sie Blizzard. Oni tego nie spieprz, jeszcze adna gra od nich nie bya nawet rednia, dlatego wierze, e teraz bdzie conajmniej bardzo dobrze.
ja nie twierdz, e Ghost bdzie saby, bo nie bdzie - to wiem (no przecie Blizzard to nie A1 :wink: ). po prostu mnie idea przeniesienia tej strategii w realia gry TPP nie jara tak bardzo. no ale to moe te by wina tego, ze nie jestem fanatykiem SC :wink: pozdrawiam
no ale to moe te by wina tego, ze nie jestem fanatykiem SC :wink: pozdrawiam
Czy trzeba by od razu fanatykiem eby po prostu lubi jedn gr czy seri? - chyba przesadzasz JJ :wink:
no ale to moe te by wina tego, ze nie jestem fanatykiem SC :wink: pozdrawiam
Czy trzeba by od razu fanatykiem eby po prostu lubi jedn gr czy seri? - chyba przesadzasz JJ :wink:
no jasne, e nie :wink:
chodzi mi ino o to, ze taki "fanatyk" bdzie si podnieca, nawet jeli z "jego" serii zrobi Mahjonga. nie twierdz, e ktry z Was jest nim, ale tylko podaem przykad :wink:
pozdro
Szkoda, e na temat tej gry wiadomo baardzo mao... Blizzard nie wypuszcza od jakiego czasu nawet skrawkw informacji.
Osobicie jestem 100 razy bardziej najarany na inn pozycj z gatunku, tj. trzeci cz Splinter Cella - Chaos Theory (nie trudno zgadn, nie :D ).
Czas pokae, czy Ghost bdzie bardziej innowacyjn bajk od przygd Fishera, czy tylko prb ataku na kieszenie fanw Starcrafta. Ja nim nie jestem, ale zdecydowanie mam oko na Ghosta.
UPDATE DATY PREMIERY: wg sklepw wysykowych bdzie to 2 luty 2005 roku na wszystkich trzech platformach (NTSC).
to musi byc hit, z tego co wiem to blizzard jeszcze nigdy nie zrobi sabej gry, pewnie dostaniemy j za jaki rok ale chyba warto czeka, nie ?
Wcielimy si w role Ghost'a - a co to takiego jest zapytacie si; ot jest to co na wzr Sama Fishera, tylko e kilka lat wietlnych w przyszo.
Jakby co, to ja si nie czepiam, zwrciem tylko uwag na tak ma omyk :)
Ot, jak oglnie wiadomo, lata wietlne to jednostka odlegoci, nie czasu. Nie bde tumaczy co to takiego rok wietlny, bo ufam e by to bd napisany z rozpdu i przypadkowo :)
Jakby co, to ja si nie czepiam, zwrciem tylko uwag na tak ma omyk :)
Ot, jak oglnie wiadomo, lata wietlne to jednostka odlegoci, nie czasu. Nie bde tumaczy co to takiego rok wietlny, bo ufam e by to bd napisany z rozpdu i przypadkowo :)
No w sumie to tak, ale konkretnie chodzio mi o to, e gra bdzie dziaa si w przyszoci. Dobra jak zwa tak zwa ;) - teraz was z ClouD'em owiecilimy.
Data wydania Ghosta znw zostaa zmieniona! Tym razem na 15.06.05.
Ech... :roll:
Nooooo beeeeez kitu... :x
Dobra to nastpny post napiszemy sobie tutaj najwczeniej w maju i bdzie nosi tytu: "Premiera przesunita na...".
Blizzard nigdy nie dotrzymywal terminow i koniec koncow okazywalo sie zawsze, ze kolejna gra rzadzi jeszcze bardziej niz wszystkie poprzednie ale teraz na prawde zaczynam sie martwic. takie extremalne przeciaganie terminow zadnej grze jeszcze nie wyszlo :cry:
[Edit] o ile pamietam to demko z 2K2, wygladalo jakby gra byla juz na ukonczeniu...co oni do ch%&! wafla jeszcze robia? :x
ja was nie chce martwic ale kumpel mi mwi ze oni samego patha do diablo II robili ptora roku :shock: :wink:
usmiabym sie jakby wyszedem x-box 2 i na niego przesuneli by gre ;)
hehe raczej na X'a 2 nie przesun bo grafa by bya za kiepska/stara ;)
Ale w sumie mogliby da jaki nowy trailer albo co bo kurde niech ludzie nie zapominaj o tej grze bo jest bardzo interesujca.
Strzele takiego malego offtopa 8)
Wasnie Bllizard wyda World of Warcraft, co prawda za wielka wod ale zawsze. Pierwszego dnia poszo 250tys egz. gry. To jeszcze nic, od tamtej pory w swiecie tej gry siedzi okoo 100tys gracz non stop.
I jak tu nie wierzyc w Wielkosc Blizzarda. No teraz niech tylko sie skupi na Ghostcie, i bedzie dobrze :D
No teraz niech tylko sie skupi na Ghostcie, i bedzie dobrze :D
nie chce cie martwic ale WoW i SC:G robia rozne teamy :wink:
Wiem, ze nad Ghostem pracuje inny team niz np. nad Warcraftem czy Diablo. W moiej wypowiedzi chodzio raczej o to, ze w tym momencie oczkiem w gowie kierownictwa Blizzarada powinien byc Ghost.
hehe no kurde mam nadziej, e tak bdzie bo w przeciwnym razie bardzo si zdenerwuje. A tak na marginesie to jako tak cicho o grze si zrobio. adnych trailerw, screenw ani wiadomoci (prcz tych dotyczcych zmiany daty premiery :/ ).
Chodza ponoc ploty, ze Ghost wyjdzie dopiero na next next geny. Caa afera rozgorzaa ponoc po tym jak do WoW dodano zapowiedz Ghosta, a w nim widniej zdanie "Ju wkrtce na konsolach nastpnej generacji".
Tu macie link do tej wiadomosci.
A tu jest link do artykuu omawiajcego sprostowanie wystosowane przez Blizzard - ludzie le zrozumieli star ulotk w World of Warcraft mwic o "next generation consoles". Teraz po prostu jest taki czas, e kojarzy si to z nadchodzc generacj.
Jednak Ghost w dalszym cigu zmierza na Xbox'a, Gamecube i PS2. Kiedy? Zaraz po Duke Nukem Forever pewnie (data premiery to wg EBgames teraz 31.12.05, czyli - nic nie wiedz)...
Heh dobrze, e nie wiedziaem nic o tej plotce bo bym chyba kln jak szefc na Blizzard. Teraz znowu premiera na zime, a wczeniej miao by na lato. Jak gra nie wyjdzie w tym roku to im te wyle wglika :evil:
Starcraft jest pod DNF? :?:? Przecie Duke Nukem ForNever robi ju z 6-7 lat :lol: Jako nie nastawia mnie to optymistycznie :?
6-7 lat temu on mia by wydany :lol: . A robia go juz chyba ok. 10 lat, zaczeli chyba zaraz po DN3d.
Mam nadziej, ze na Starcraft:G nie bedziemy tyle czekac.
ma byc zaprezentowany na tegorocznym e3, ale czy bedzie...
Bdzie. Kilka minut wci haczcego si gameplay'u. Jupi... :roll:
Mogliby wreszcie wyda t gierke, ju mam po dziurki w nosie porwnywania jej do DN3D, e niby "mityczna gra" bez daty premiery :evil:
No co ty :twisted:
Nie apiesz sensu :twisted: Niektre gry tylko wtedy kiedy s tworzone maj zagwarantowane miejsce w pamici graczy 8) . Bo kiedy ju zostan wydane, to bd musiay zosta ocenione i oka si jedn z wielu pozycji dango gatunku :twisted:
jeli kiedy przywieca im taki cel, to par lat temu si zdeaktualizowa, bo zaciekawienie zmienio sie w znurzenie
No co ty :twisted:
Nie apiesz sensu :twisted: Niektre gry tylko wtedy kiedy s tworzone maj zagwarantowane miejsce w pamici graczy 8) . Bo kiedy ju zostan wydane, to bd musiay zosta ocenione i oka si jedn z wielu pozycji dango gatunku :twisted:
Nie do koca... Bilzzard "nie spieszy si" z wydawaniem gier... ale, gdy ju to robi... to zawsze s one maksymalnie dopieszczone...
no czy ja wiem... taki Diablo 2 daleki byl od dopieszczenia
no czy ja wiem... taki Diablo 2 daleki byl od dopieszczenia
Owszem, ale czste aktualizacje gierki pozwoliy na dzie dzisiejszy wypucowa j do koca. Najwyraniej Blizzard musi troszk jeszcze ostro poduba by takich aktualizacji nie byo na gierce, ktra wydawana jest na konsole. Niestety eby osign taki cel gra pewnie jeszcze duuugo pozostanie na warsztatach :-/ - shit happens...
Ciekawe, e inni developerzy nie maj takich problemw (no, moe niesawne 3D Realms :lol: ). To tylko wiadczy jak niezorganizowani s ludzie w Blizzard - nie oszukujmy si, ta gra bdzie miaa jakie ~12 poziomw max, dodatkowo niezbyt zrnicowanych pewnie. Ubi Soft Montreal "skrciby" to w rok.
Czas na nowe wieckie przysowie - "bodajby w Blizzard pracowa" :wink:
Co do Grega. W Diablo II do dzi dzie gra w necie w .... no baaaaardzo duo osb. A zawarto patchy do gier Blizzarda zwykle zmienia koszty/zdrowie/moliwoci - oglnie jednostki, a nie wnika w jakie tam bdy z grafik. To wiadczy o dopieszczeniu gry i LICZENIU SI Z OPINI GRACZY PROPO zmian w grze (dotyczy zwykle wyrwnaniu szans, ale wanie w Diablo 2 patche zmieniaj umiejtnoci i bonusy z cze w drzewku). Co nie zmienia faktu, e w singlu jest rednia.
StarCraft to dla mnie RTS. Nagy wpad na teren TPP moe nie poskutkowa. Przecie SC to fabua, wspaniae jednostki, wielkie bitwy i ... charakterystyczna grafika 2D. Kady kto gra w WarCrafta 3 wie, ile czaru stracia ta gra. Cho dla innych zyskaa.
Jak dla mnie SC nie powinien by ju ruszany. Bo do dzi dzie jest grywaln legend na miar Half - Life. A z S:Ghosta moe wyj co ala DMC2 - czyli filmiki adne, ale kocowo ...
Scorpio ma racje, sdz ze gra bedzie dopieszczona w 100% ale martwi mnie fakt, e Blizzard postrzega konsole jako arcadeowe szlestwo i zmienio od razu gatunek - ja wiem, ze chc sprzeda tego miliony, ale Starcraft to przecie RTS - zajebisty RTS bym doda - czy to dobry ruch? Czas pokae - z Warcraftem si udao:)
Przypominam, e wczeniej Blizzard zrezygnowa z gry przygodowej (i wpakowa fabu do trjki Wara3 :wink: ). Zrezygnowa wic z debiutu na poletku innym ni RPG/RTD 2D. Moe w ten sposb prbuje poszerzy "stref wpyww" na inne gatunki?
T spraw ciko oceni. Dlatego czekam na recenzj wersji beta, lub pokazanie fragmentu grywalnego. Bo nie wiedzie czemu gdy sysz S:G kojarzy mi si DMC2 i jego koniec.
nie zapominajmy jednak, ze to mimo wszystko Blizzard - jakikolwiek team nie robi tej gry to musi ona by conajmniej dobra - to sie nazywa reputacja - czekajmy!!
Blizzard zapowiadajc Ghost nie wzi pod uwag e si generacja konsol zmieni zanim skocz jej tworzenie. Na PC wypuszcz co najwyej gr przestarza (Diablo 2, Warcraft 3) a tu klops :)
na konsoli raczej patche nie wchodz w gr, a raczej lepiej eby nie wchodziy, dlatego ycz sobie produktu kompletnego i grywalnego
No i na E3 oczywicie nie zabrako rwnie Ghosta. Oto krtkie sprawozdanie z serwisu Shacknews:
May 19, 2005 - When Blizzard dropped Nihilistic from the StarCraft: Ghost project and turned it over to Swingin' Ape Studios, fans didn't know what to think. Was Nihilistic too busy? Did Blizzard not like what they were seeing? What was up? Well, after seeing the game today and talking to its developers, it's quite clear that Blizzard, the perfectionists that they are, didn't believe Nihilistic's creation was up to snuff and wanted to have it started over from scratch. Being shown for the first time in public form, Swingin' Apes' Ghost is clearly a new game.
The bare basics do remain the same. You control the ghost Nova, a master of stealth and spy tactics, and she's empowered with the abilities to sneak her way into enemy bases to blow shit up. The demonstration that I was given showcased two different levels with different approaches needed to complete them. The first was straight up action. The main character has a huge amount of tools at her disposal to quickly locate and eliminate her enemies. For instance, there's a vision mode giving her the ability to see through walls. She can also control time in such a sense that the world slows down a bit while her speed increases. This is helpful when plenty of zerglings are rising out of the ground and are generally making a mess of things.
However, the moneymaker here is the cloak skill. There's a separate gauge that depletes while Nova is cloaked, appearing invisible to all her enemies. It is recharged automatically and can be charged quicker when "focusing." Players still need to be careful as opponents have a keen sense of hearing and if Nova runs by while cloaked, they will hear her and start looking around. Another thing to be aware of is that muzzle flashes are not cloaked. The more you do while cloaked, the quicker the gauge depletes, such as running or jumping. However, crouching and moving ever-so-slowly minimally drains the gauge, offering up the opportunity to sneak behind baddies and perform a stealth kill.
Now this isn't your typical stealth kill; there's a bit of technique involved. Not only do you need to move slowly and silently to position yourself behind an enemy, but when you initiate the stealth kill sequence, you need to be quick with your thumbs. A series of joystick presses is required to properly perform the maneuver. For instance, press both sticks to the left, then one up and another down, and a few other combinations. Fail a sequence and your opponent will turn around and attack or call for backup. Succeed and you get an easy kill without wasting any precious ammo. Speaking of which, it is a rarity, so always check a corpse before dragging it behind a canister or dumping it over a cliff.
Gameplay is planned to be a balance of both high-octane action and patient stealthing. Swingin' Ape is also trying to institute different methods on approach single objectives. For instance, in the demo, Nova needed to get inside a base to disable some bombs. There was patrolman buzzing about on a Vulture. I was shown three different ways to tackle this situation: 1.) whip out your guns and blow up everything in sight; 2.) kill the patrolman and hijack his vulture; and 3.) go into cloak mode and hop onto the back of the Vulture, unbeknown to the driver, and stealthily ride her way into the base.
Nova is a very agile soldier and throughout the game she'll have to make some crazy moves to evade trouble. Poles can be climbed, she can hang over ledges, and she can even hang down from objects, gripping with her legs, and firing at enemies while upside down. There's also a wide array tools available, such as the sniper rifle, grenades, and the lockdown weapon. With the lockdown gun, aim at electronic devices and temporarily disable them with a charged shot. A ton of things can be disabled: alarms, doors, cameras, enemy weapons and shields, and even vehicles.
Yes, vehicles are available and they're mostly showcased in the multiplayer portion of StarCraft: Ghost. Although I wasn't demonstrated the MP side of things, I was told that Swingin' Ape is aiming for support up to 16 players and featuring the many standard modes of online play, such as Capture the Flag, deathmatch, and a new mode called Capture the Mobile Factory. In this mode, there's a mobile factory that teams must capture and bring back to their base. The first team to accrue over seven minutes of capture wins. Teams invade each other's bases, taking the mobile factory back to their own.
While Starcraft: Ghost wasn't as visually pleasing as other titles being shown, it definitely made up for it in gameplay. I'd wager that the jury is still out on this one, but what I was shown was significantly promising and definitely a step-up over what was at E3 last year. Expect this one for all current consoles early next year.
Z tego wynika, e prace nad gierk trwaj i chyba maj si dobrze. Problemem moe by tylko data premiery przeoona na przyszy rok. No, ale trudno si mwi. Czekamy...
May update odnonie Ghost'a. Update w postaci kilku nowinek na oficjalnej stronie, w tym opis niektrych broni, pojazdw i oglnych zarysw odnonie wtka fabularnego. Nie za duo tego, ale dla kogo kto czeka na t gre jest git. Aha, s jeszcze filmiki z E3 - tak, wic zapraszam tutaj -> http://www.blizzard.com/ghost/
Tylko czy kto na to jeszcze czeka? :roll:
ma 8)
Dajcie spokoj... :roll: Ja wiem ze Blizzard tak zawsze ale teraz to juz chyba przesadzil. Robia ta gre prawie od poczatku tej generacji, a wyjdzie na koniec :roll: I jakos watpie zeby byla to jakas specjalnie swietna gra.
Frank, jeszcze pytasz? czekam na ta gre przestrasznie i jak bedzie ponizej 9 to zamorduje kogos :twisted:
Ja te... czekam. Starcraft to do dzi moje ulubione uniwersum s-f, ulubiona strategia i chyba ulubiona gra na PC, wic... no i blizzard nie zawodzi. Nigdy.
Hmm.. ja pocztkowo byem choolernie entuzjastycznie nastawiony do Ghosta.. ale teraz? Ta gra moga szokowa 3 lata temu.. a teraz w ogle na ni nie czekam.. moe, jak wyjdzie to dam jej szanse(z naciskiem na moe).. 3 lata temu bya na mojej licie most wanted.. teraz jest mi jako obojtne, czy wyjdzie, czy nie..
Po kilkukrotnym obejrzeniu dvdka z E3 musze jednak przyznac ze troche doszlifowali Ghost`a.Ale nie widze zmian, ktore krzyczalyby "potrzebowal roku by mnie zkodowac!".
Jest fajnie, ale... fuck,Blizzard spozniliscie sie troche. Next-geny tuz-tuz a oni wyskakuja z gra,ktora wyglada jak sprzed dwoch lat :? Szkoda, bo uwielbiam swiat Starcrafta :cry:
Aha,w ktoryms filmiku sa ujecia z multi. Powiem tak: Wyglada tragicznie. :cry: :cry: :cry:
Niech Blizzard skupi sie na singlu i wyda gre ASAP.
pojawio sie info jakoby wersja na GaCka miaa zostac skasowana. W sumie ja mam coraz wieksze wtpliwoci czy ta gra wogle wyjdzie na cokolwiek...
poniewa Blizzard nigdy nie wydao przecitej gry albo "tylko" dobrej to wtpi by zrobili wyjatek, sdze e jeli Ghost nie bdzie dopracowany na takim engine na jakim jest obecnie robiony to albo zostanie napisany na nowo albo wypadnie z listy wydawniczej (pamitacie przygodwk point n'click w realiach Warcrafta i jej los ? na pytce z diablo mona byo obejrze rcznie rysowane intro)
Ta gra POWINNA si ukaza kilka lat temu. Teraz o niej zapomniaem, nie podniecam si ju SC jak kiedy. Jednake Blizzard to bardzo dobra firma i by moe kiedy SC-Ghost si ukae... na nastpnej generacji konsol ;)
Blizzard oswiadczyl ze zawiesza projekt "Starcraft Ghost" tak wiec temat sie konczy...
Eeeeeeeee, pewnie prace nad ni rusza na nowo ... ale ju na Next-geny.
Swoj drog, to z zawieszenia prac si ciesz. Niby dziwne, bo do dzi spdzam w tygodniu co najmniej kilka godzin w LAN ze Starcraftem (w adn gr po sieci nie graem cznie tyle, co w SC) i singla przewierciem na kade sposoby, za cignite replaye zajmuja kilka pyt CD (by nie byo, nie filmiki, a pliki do odpalania w SC) ... a ciesz si z koca projektu jedynej innej gry w wiecie SC.
Bo wygldaa na cieniacko-redniack ... i przynajmniej Blizzard (Beast) wie, e dobrej marki nie naley psu czym na miar Dirge of Cerberus, bo najzwyklej si nie opaca (psucie marki i samego imienia firmy). I dobrze 8)
Blizzard zawsze dugo dopracowywa gry. Przy okazji zawieszenia projektu, twrcy wyrazili swoje zainteresowanie konsolami nowej generacji - sugerujc tym, e jednak SG pojawi si na tych konsolach.
Kurde balans... no trudno, mam nadziej, e zdecyduj si wyda gre na nowe konsole. Swoj droga i tak dali ciaa... 3 lata pod rzd zreszt :o
I bardzo dobrze, jak by miaa byc to przecitna gra to by tylko zaszkodzia marce Bllizarda, zreszt od pocztku Ghost zapowiada si rednio. Mam tylko nadziej, e ta legendarna firma nie straci zainteresowania konsolami ,
za cignite replaye zajmuja kilka pyt CD
O lol, no adny wynik, zwarzywszy e na jednej pycie zmieci si nawet 6000 sporych repkw :P :D.
Co do decyzji Blizza to nie dziwi si. Widocznie gra nie bya wystarczajco dobra by obecnie (w ogle?) j wypuszcza. No bo jak by wygldao wydanie gry tylko dobrej/bardzo dobrej na tle fenomenw ktre wczeniej wypuszczali, zaczynajc od Wara2 na WoW'ie koczc;].
Eeeeeeeee, pewnie prace nad ni rusza na nowo ... ale ju na Next-geny.
Raczej nie ma na to szans :cry: