"The Godfather"
Katalog znalezionych frazArchiwum
- Odchudzanie brzucha
- Dead or Alive 4
- Gdzie jest Banan?!
- Emulator PCSX2! - jRPG z PS2 na PC
- Star Wars Episode 3
- Neo Plus #130 (Styczeń 2009) W Sprzedaży Od 07.01.2010
- Najlepsza cut-scenka na konsoli Nintendo!(*spoliery?)
- Design kolor PS3
- Valkyria Chronicles 2
- OkamiPL
- Shin Megami Tensei: Persona 3
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- smiley.htw.pl
Odchudzanie brzucha
No w³a¶nie, co chcieliby¶cie zobaczyæ w nowej grze EA? Co s±dzicie o tym projekcie? Jakie patenty chieliby¶cie zobaczyæ w opowie¶ci o historii rodziny Corleone?
Od siebie powiem, ¿e na t± gre czeka³em d³uuugo. Fajnie, ¿e gra wyjdzie równie¿ na PSP. Chcia³bym, ¿eby EA w³o¿y³o do gry du¿o muzyki, no i obowi±zkowo theme "Ojca...". Konieczna jest te¿ atmosfera zabijania ze stylem, itd. No i moje najwiêksze marzenia, które chyba nie mo¿e siê spe³niæ. Chcia³bym, ¿eby dane mi by³o odwiedziæ sycylijskie miasteczko "Corleone" :roll:
chcia³bym ¿eby chocia¿ po³owa z tego co pisz± o nielinowo¶ci by³a prawd±
sam gameplay ¿eby nie by³o robiony na maksymaln± realistyczn± gangsterkê, lecz oferowa³ wiêcej zabawy (jak GTA3, pure arcade-sim), oraz zadañ pobocznych
(nielegalne wy¶cigi, wymuszanie haraczy z restauracji (co wi±¿e siê z finanstami), ³a¿enie do domów publicznych:), wiadomo, niezaplanowane akcje odwetowe obcych mafii (tzn. niezaplanowane przez fabu³ê), no i oczywi¶cie scenariusz który bêdzie troche bardziej siê rozwidla³ ni¿ w takim True Crime.
muzykê - radio z tamtego okresu (... ten klimat), mo¿e rêczne szukanie stacji przez ruchy prawej ga³ki (jak w The Siren)
nieliniowo¶æ, nieliniowo¶æ i jeszcze raz nieliniowo¶æ (pozorna, jak w GTA)
ale panowie-jaka grafa!!!!!ale nie wiem o co biega ¿e uka¿e sie na X'a 2. Gigant na miarê GTA to nie bedzie.Ale dobra gra tak.
@ Dziobak_- "Ojciec..." wyjdzie na PS2, Xboxa, Xboxa 2 i PSP. A co do tego, ¿e bêdzie to dobra gra... ja mam nadzieje na rewelacyjn± gre, a z dotychczasowych materia³ów wygl±da to ciekawie...
Gra ma du¿y potencja³ którego EA mam nadzieje nie zmarnuje.
Gra ma du¿y potencja³ którego EA mam nadzieje nie zmarnuje.
No w³a¶nie... to jest ten problem... ale mam nadzieje, ¿e EA podo³a zadaniu... maj± przecie¿ na swoim koncie hity... najbardziej mnie zaszokowa³o, jak przeczyta³em, ¿e w koñcowym etapie nad gr± bêdzie pracowaæ 200 osób :shock:
niech bêdzie z tego co¶ wiêcej ni¿ "MAFIA" z PC'a
niech bêdzie z tego co¶ wiêcej ni¿ "MAFIA" z PC'a
Dok³adnie... Mafia nie spe³ni³a oczekiwañ... mam nadzieje, ¿e w tym przypadku bêdzie inaczej...
A sk±d wiadomo ¿e na PSP, Frank(nie chcia³o mi siê pisaæ Jaeger)?A ja jestem ciekaw, z jakiej wersji pochodz± screeny.na pewno nie z PS2 :(
A sk±d wiadomo ¿e na PSP, Frank(nie chcia³o mi siê pisaæ Jaeger)?A ja jestem ciekaw, z jakiej wersji pochodz± screeny.na pewno nie z PS2 :(
No, EA oficjalnie potwierdzi³o wersje na PSP. Screeny s± ze stacji roboczych prawdopodobnie...
P.S.: 'Frank' wystarczy :wink:
Uwierzy³ym bym w projekt gdyby nie sta³o za nim EA..Niestety nie widze EA w roli robienia gier gangsterskich...No i Xbox 2 .....
Gra ma potencja³ na chicior oczywi¶cie je¿eli ( tak jak to by³o powiedziane wcze¶niej) EA niczego nie zawali. Co do grafy to raczej nie bym by³ takim optymist±, pamiêtacie " ¶cieme" The Getaway? tu mo¿e byæ podobnie , a screeny to na bank retusze....tak mi sie wydaje....
Jedyne czego mo¿emy byæ pewni to licencja.
Screeny i trailery - http://ps2.ign.com/a...6/586934p1.html
Ech... te¿ jako¶ ¶rednio wierzê w EA. Marzy³em o tej grze zanim o niej us³ysza³em, ale niestety... ¦rednio to widzê... szkoda,kolejny zmarnowany potencja³.
Ech... te¿ jako¶ ¶rednio wierzê w EA. Marzy³em o tej grze zanim o niej us³ysza³em, ale niestety... ¦rednio to widzê... szkoda,kolejny zmarnowany potencja³.
Piki, stary, nie za³amuj mnie... my¶la³em, ¿e chocia¿ ty jeste¶ normalny :D Ludzie, jeszcze gry w ruchu nie widzieli¶cie i ju¿ j± przekre¶lacie? ... :roll:
Po czê¶ci masz racje Frank ale pamiêtasz sytuacje z The Getaway? Mia³a zabijaæ graficznie i grywalno¶ciowo a co wysz³o potem ? karzdy wie..... po prostu nikt nie chce ju¿ tak sie daæ nabraæ.
W sumie nikt ju¿ na straty nie skazuje jej to s± tylko przypuszczenia które nie koniecznie musz± mieæ miejsce, nie raz przecie¿ mi³o sie rozczarowali¶my. :wink:
Nowy filmik... szkoda tylko, ¿e jest to znowu odtworzona scenka z filmu... tym razem zamach na Vita Corleone...
UPDATE: Na 1up.com jest wywiad w którym kto¶ z EA u¿ywa sformu³owania "the first game"... Kto¶ wie, co to mo¿e oznaczaæ? 8)
Narazie nie czytalem jakichs wiekszych zapowiedzi tej gry, wiec zbyt duzo o niej nie wiem, ale tak jak wiekszosc z Was chcialbym, zeby powstala fajna gierka. Mysle, ze EA nie zawiedzie graczy, ale tez nie sadze, zeby stworzyli gre "na miare" GTA, co zreszta nie jest niezbedne, aby gra byla spoko.
Mleko napisal :
Po czê¶ci masz racje Frank ale pamiêtasz sytuacje z The Getaway? Mia³a zabijaæ graficznie i grywalno¶ciowo a co wysz³o potem ? karzdy wie..... po prostu nikt nie chce ju¿ tak sie daæ nabraæ.
Wedlug mnie The Getaway ma zarowno ladna grafike i swietna grywalnosc, ja nie kupuje gry po obejrzeniu jej screen'ow (wyjatek to GTA : San Andreas :) ), tylko zazwyczaj po przeczytaniu recenzji w polskich pismach, wiec to juz sprawa czlowieka, czy "daje sie nabrac", wierzy w zapewnienia wydawcow i kupuje gre "w ciemno". Ja bym sie nie spodziewal takiej swietnej grafiki na Playstation 2, ale nie jestem zbyt "wymagajacy" w tej kwestii, wiec mysle, ze i tak bedzie mi sie podobac, nawet jezeli bedzie "na poziomie" tej The Getaway.
Co do gameplay'u : tak jak niektorzy juz napisali, dobrze by bylo gdyby w The Godfather bylo miedzy innymi duzo ciekawych i nie monotonnych misji ("zwyklych" i pobocznych), dobry model jazdy, dosyc duzy "teren dzialan", ciekawa fabule, duzo modeli pojazdow i ludzi.
Sorry za brak polskich znakow, ale z jakiegos powodu teraz na tym forum wpisujac te znaki uruchamiaja mi sie rozne opcje, ale te litery nie pojawiaja sie w oknie pisania posta. [/list]
Ja równie¿ nie kupuje gry po ogl±dniêciu screenów ( czyli w sumie w ciemno) i podobnie jak ty czytam opinie nt danej gry w prasie i na serwisah internetowych , a wcale nie powiedzia³em ¿e The getaway ma kiepsk± grafe czy grywalno¶æ to dobra gra ( w koñcu kupi³em j±) tylko je¶li patrzeæ na to co obiecywa³ developer i jakimi karmi³ nas screenami ( pamiêtam jak zobaczy³em je poraz pierwszy , to by³ szok! ) mo¿na odnie¶æ wrarzenie ¿e zostali¶my troche oszukani. Po prostu po tym co zobaczy³a wiêkszo¶æ osób wcze¶niej a po tym co dosta³a mo¿na doj¶æ do wniosku ¿e du¿o sobie po niej obiecywali (mo¿e za du¿o) i sie poniekond zawiedli ( s³ysza³em wiele g³osów niezadowolenia pod adresem tej gry) Pewnie du¿o osób kupi³o j± z ciekawo¶ci jak naprawde z ni± jest (podobnie jak z MGS2 bo je¿eli mia³bym patrzeæ na ocene w PE i coniektórych pismach to pewnie bym jej nie kupi³ mimo ¿e kocham t± serie, a tak w³a¶nie wynika³o by z twojej wypowiedzi).Ale to moja opinia i nie musisz sie z ni± zgadzaæ.
Gotfather mo¿e mieæ nawet tylko ¶redni± grafe jak dlamnie warzne aby mia³ ciekaw± fabu³e i dobr± realizacje, a i ciekawe misje by sie przyda³y, je¿eli to zostanie spe³nione bêdzie dobrze.
Pojawi³y siê 1 filmiki z gameplay'u... mo¿na je obejrzeæ(streaming), albo ¶ci±gn±æ... streamowane w³±czaj± siê bez niczego, ¿eby zapisaæ je na dysku trzeba natomiast byæ zarejestrowanym na gamespocie... to nie problem, bo rejestracja jest bezp³atna... a wszystko tutaj... filmiki wg Gamespotu z wersji na PS2...
Te z gameplay'u s± na dole strony.
Na ign te¿ s±, a dodatkowo ¿eby je ¶ci±gn±æ nie trza sie nigdzie logowaæ.
Tak, tutaj i choæ jest napisane, ¿e to na PC, to na jednym z filmików widaæ PS2-jkowy HUD(trójk±t, kwadrat, itd...) i gra wygl±da ¶wietnie, jak na PS2... polecam obejrzeæ szczególnie filmik nr 3... super jest to, ¿e nie wystarcz± dwa ciosy z pi±chy jak w GTA, ¿eby kogo¶ zabiæ... bohater najpierw go ok³ada(piê¶ci±, g³ow±...), a potem dusi... przytym jak dla mnie klimat jest sugestywny... je¶li gra bêdzie taka, jak na filmikach to bêdzie ¶wietnie 8)
Sorry, ale to zas³uguje na osobny post. Siedze przed chwil± przez kompem, a moja matka ogl±da fakty na TVN... s³ysze co¶ o "Electronic Arts", to zrywam siê i lece... a tu nawijaj± o "Ojcu Chrzestnym" :shock::shock: I nie by³oby to dziwne, gdyby nie fakt(w Faktach :D), ¿e o GRZE :shock: Nic rewolucyjnego nie pokazali- urywek z sesji motion-capture i nagrywania g³osu, powiedzieli o Brando i o grach ogólnie... ach ta magia dolarów EA :)
W dodadku pu¶cili urywek filmiku z gierki. Naprawdê promocja gry idzie z wielk± pomp±. Mo¿e byæ ca³kiem ciekawie 8)
Ludziska, ta giera bêdzie w koñcu na GCN czy nie. W poprzednim n+ pisa³o tylko ps2, xbox. A w tym ju¿ ps2, xbox2, xbox, gcn. Wiêc jak to. Jak bêdzie na gacka, to bêdê bardzo szczê¶liwy. :D
Niestety Yako, ale poraz kolejny cie zmartwie(tak, jak z SH na NGC)... gra bêdzie na Xa, Xa2, PS2 i PSP...
Wiêc to kolejny n-plusowy bull shit? Szkoda.
Wiêc to kolejny n-plusowy bull shit? Szkoda.
Narazie Gamespot, gamesradar, ¿aden wiêkszy serwis nie wspomnia³ o wersji na NGC...
w zapowiedziach jest mowa o ps2 xboxie I i II pc i PSP a co z ps3 :evil: przeciesz ta gierka na ps 2 bedzie strasznie okrojona :evil: aniamacja bedzie bankowo zwalniac...niska rozdzi³aka ...dorysowuj±cy sie horyzont...co za przyjemnosc z grania? chociaz chcia³bym sie mile roczarowaæ...
Jezu, cz³owieku, spokojnie... widzia³e¶ filmiki z gameplay'u na PS2? Bo jak nie, to obejrzyj, gra jest ³adna, nic nie zwalnia...
EDIT: Dosyæ interesuj±ca nowina... Francis Ford Coppola, cz³owiek odpowiedzialny za filmow± wersje trylogii powiedzia³ dzi¶, ¿e sposób w jaki EA chce stworzyæ gre na podstawie jego filmu jest nie w³a¶ciwy...
Widzia³ kto¶ pokaz Godfathera na e3? Powiem tyle- rotfl.. chaotyczna strzelanina z beznadziejnym system celowania.. sad, but true.. oby to jeszcze siê zmieni³o..
Dok³adnie - narazie wygl±da na to, ¿e EA jak zwykle spieprzy³o sprawê. Komiczne zachowanie przeciwników, toporna walka, s³aba grafika...
Gra jest juz dostepna dla niektorych wiec pytam sie czy gral juz ktos moze? Ja zagram za jakies dwa dni tylko najpierw obejrze 3 czesc filmu
Jakby to kogo¶ interesowa³o to w Saturnie na PS2 ma kosztowaæ 159 z³otych.
Gra jest juz dostepna dla niektorych wiec pytam sie czy gral juz ktos moze?
Ja juz sobie zagralem 8) 5 i pol godziny bez przerwy bo gra mnie wciagnela , ale ma wady walka jest jakas chaotyczna(chodzi mi o walke na piesci) dziwnie sie zmienia cele do strzelania trzeba przycisnac 2 razy L1 (a autocelowanie raz L1) jak by nie mozna na przykalad R3 .Reszta jest fajna haracze napady walka z innymi rodzinami spolszcczenie taz jest ca³kiem dobre.Animacja sie nie zacina a grafika jest bardzo dobra .
Przyznam siê, ¿e z ciekawo¶ci ¶ci±gn±³em torrenta. 1,6GB i pó³torej godziny ¶ci±gania i jest.
Có¿ mogê powiedzieæ o grze? Gra³em ponad godzinê. Intro wydaje siê ca³kiem niez³e, nastêpnie modelujemy bohatera - mozliwo¶ci s± bardzo du¿e, pozmienia³em sporo. Grafika jest dosyæ biedna, ciekawe jak bêdzie wygl±daæ wersja na 360. Ogó³em rozgrywkê opisa³ Gulash w Neo+, wiêc tylko opiszê w³asne wra¿enia. Walka i strzelanie nie¼le zrobione, ciê¿ko mi oceniæ bogactwo systemu walki, bo osi±gn±³em tylko 1 poziom z 10 w tym temacie, a nie wiem, czy dochodz± kombosy, czy tylko wzrasta si³a (choæ pewnie to ostatnie) i gra mi pewnie nie pokaza³a jeszcze wszystkiego w tym temacie. Podoba mi siê system wymuszania haraczy - w³a¿ê do fryzjera, mówiê mu ¿eby mi odpali³ co nieco ze swojej kasy, odmawia mi raz drugi, a za trzecim zonk, bo wychodzi z zaplecza i sprzed budybku trzech panów z dubeltówkami. :mrgreen: Czym prêdzej zwia³em z tego miejsca (jeszcze wtedy nie dosta³em pistoletu) i pod±¿a³em za scenariuszem. Policja w po¶cigach ma niezwykle humanitarny sposób dzia³ania, to jest spycha nasz samochód na chodnik pe³en cywilów. Ale ogólnie ³atwo ich wyrolowaæ.
Ogólnie gra³o mi siê przyjemnie, jednak ju¿ skasowa³em grê. Po pierwsze, nie³adnie graæ z "backupa". ;) Po drugie, gry w stylu GTA (free-roaming, ale liniowo¶æ misji) i tak mnie nudz± raczej prêdzej ni¿ pó¼niej. Po trzecie, gra ma niez³y klimacik, ale wg mnie trywializuje ksi±¿ki i filmy z tego cyklu - brakuje trochê dramatyzmu (przynajmniej przez ten czas, w którym gra³em). Po czwarte i najwa¿niejsze, nie lubiê odgrywaæ w grach jaki¶ têpych gangsterów.
Wybaczcie, ¿e nie ma du¿o porównañ do GTA, ale te¿ nie znam tej serii za bardzo, choæ styl gry wydaje mi siê bardzo zbli¿ony. Osoby, które lubi± GTA, powinny w moim odczuciu te¿ polubiæ Godfathera.
Na zakoñczenie - ciekawi was, po czym poznaæ, ¿e to gra od EA? Jest ona bardzo, bardzo ³atwa.
xellos, wszystko ³adnie i weso³o, napisz jak siê ma sprawa z jazd± furami (fizyka i modele samochodów), co z przejmowaniem fur (jak to wygl±da i czy s± jakie¶ udziwienia). Czy istnieje co¶ takiego jak walenie z fur przez okno z automatu, oraz jak siê zachowuje reszta osób w ¶rodku (czy wszyscy wal± równo do przechodniów). Jak wygl±da sprawa je¿eli siê za du¿o przeskrobie, czy EA przesadzi³o z ilo¶ci± patroli wyjezd¿aj±cych z nik±d. Czy s± jakie¶ czynniki warunkuj±ce celno¶æ naszego bohatera, biegania itp. Czy s± jakie¶ miejsca gdzie mo¿emy wy¶cigiwaæ siê za kasê (obstawianie) itp. S³owem, opisz wszystko nawet je¿eli mia³o by byæ to wypunktowywanie danych rzeczy. Dziêki z góry 0_o
(skasowa³e¶? u nigga! tylko tak gadasz, bo nie wypada :twisted: )
Nie, naprawdê j± skasowa³em. Mam ostatnimi czasy trochê nieukoñczonych i lepszych dla mnie gier w domu. Ale odpowiem, na to, co powiem.
xellos, wszystko ³adnie i weso³o, napisz jak siê ma sprawa z jazd± furami (fizyka i modele samochodów)
Modele fur s± raczej nieciekawe, co widaæ zreszt± chyba na screenach. Wydaje mi sie, ¿e model jazdy jest chyba podobny do tego z San Andreas, aczkolwiek je¼dzi sie generalnie wolniej - wiadomo, nie te lata (w San Andreas gra³em kilka godzin w czerwcu zes¿³ego roku, wiêc nie bijcie, je¶li co¶ siê mylê).
co z przejmowaniem fur (jak to wygl±da i czy s± jakie¶ udziwienia)
Niespecjalnie to wygl±da i brakuje udziwnieñ.
Czy istnieje co¶ takiego jak walenie z fur przez okno z automatu, oraz jak siê zachowuje reszta osób w ¶rodku (czy wszyscy wal± równo do przechodniów)
Ca³y czas by³em kierowc± i próbowa³em wykminiæ jakim¶ przyciskiem, czy da siê wychyliæ i poci±gn±æ ze spluwy, jednak¿e próba zakoñczy³a sie pora¿k±. Raz mia³em pasazera, ale nie by³o w tym czasie po¶cigu, wiêc ciê¿ko powiedzieæ.
Jak wygl±da sprawa je¿eli siê za du¿o przeskrobie, czy EA przesadzi³o z ilo¶ci± patroli wyjezd¿aj±cych z nik±d.
Mia³em jeden po¶cig i zdo³a³em dojechaæ do miejsca wydarzenia, zanim co¶ wiêkszego siê zdarzy³o. Ot, ¶ciga³y mnie 3 furki naraz, w pewnym momencie pojawi³a siê blokada w postaci jednego samochodu postawionego w poprzek jezdni - nic specjalnego.
Czy s± jakie¶ czynniki warunkuj±ce celno¶æ naszego bohatera, biegania itp. Generalnie mamy kilka statystyk: shooting, fighting, speed, health i co¶ jeszcze, które maj± 10 stopni rozwoju (w zasadzie 11, bo jest jeszcze poziom zerowy). Rozwijamy je za pomoc± punktów respektu, który jest po prostu expem. Aczkolwiek musze powiedzieæ, ¿e ju¿ na poziomie zerowym pistolet spisywa³ siê raczej niezawodnie - jeden strza³ - jeden headshot - jedna ¶mieræ. :mrgreen: Model autocelowania jest przeniesiony z 007: Everything or Nothing, je¶li chcesz wiedzieæ.
Czy s± jakie¶ miejsca gdzie mo¿emy wy¶cigiwaæ siê za kasê (obstawianie) itp. Za krótko gra³em, zeby na to odpowiedzieæ.
ja mam pytanie:nie wie kto¶ czy gra obs³uguje dysk twardy i hdloadera bo na li¶cie jeszcze jej nie ma i nie wiem czy inwestowaæ? :?:
ja mam pytanie:nie wie kto¶ czy gra obs³uguje dysk twardy i hdloadera bo na li¶cie jeszcze jej nie ma i nie wiem czy inwestowaæ?
E tam z ³ytki (orginalnej 8) ) siê gra a nie z jaki¶ HDDloaderów czy innych magic'ów
OMFG! Xelloss mo¿eszy tylko ¿a³owaæ, ¿e pierwsze godziny spêdzi³e¶ na NIE nabijaniu sobie Vendety (O_0). Na razie nie mam czasu ¿eby podzieliæ siê pe³nym przekrojem przez The Godfather lecz podam ciekaw± akcjê godn± przeczytania. Zacze³o siê jak co dzieñ. Wyszed³em sobie na ¶wie¿e powietrze, kiedy jaki¶ go¶æ z naprzeciwka gwizda³ do mnie i najwyra¼niej czego¶ chcia³. Tia, zaproponowa³ mi za kilka setek zielonych laskê dynamitu. Istny bia³y kruk w tej dzielnicy (Little Italy). Hm.. tranzakcja przebieg³a szybko i bezproblemu. Happy z kasior± powêdrowa³ sobie w uliczkê obok, a ja stanê³em przed problemem: jak wyko¿ystaæ TÊ MOC. Bierzemy MAP, szukamy miejsca pod nadzorem jakiej¶ obcej mafii. Hm.. ci mnie nie lubi±, bêdzie ciê¿ko, nawet bardzo ciê¿ko (mam s³abe statystyki). O ci mnie jeszcze nie znaj±. Ok, wyruszamy. Nie na piechotê. Bierzemy furkê, grozimy Thompsonem i kierowca sam ustêpuje nam miejsca za kierownic±.
Szybki rajd, co dziwne dla tych lat, ulice wydaj± siê w±skie przez co efekt pêdzenia przez miasto jest niczym w innych grach gangserskich. Mijamy æwieræ miasta i przyje¿d¿amy na miejsce. Pe³na obstawa. 2 po ka¿dej z odnóg ulicy z automatami, przy samym jubilerze z 4 z shotgunami. Xelloss pisa³ co¶ ¿e gry EA s± banalne? Przesadzi³.
Jak ju¿ pisa³em, go¶cie mnie ma³o znaj±, wiêc udajê przechodnia. Idê chodnikiem, co¶ siê na mnie patrz± gangsterzy z automatami. Kurna... gangserka przed lokalem ju¿ robi miny z tych dla nieproszonych go¶ci (kurka.. jak wygl±da animacja ruchu twarzy.. poezja). Komitet powitalny udaje siê w moj± stronê i zastawia mi na chodniku przej¶cie. Gadaj± z tych: "To nie twoje miejsce dzieciaku, wyno¶ siê!". Teraz albo nigdy. Walê jednemu z ³okcia, ³apiê dynamit i pod ¶witem kul robiê nura przed lokal. Zamkniête 2 go¶ci zabarykadowa³o siê w ¶rodku wal±c przez wystawê sklepow±. Gangsterka z automatami ju¿ wali seri±, a ja tracê bardzo szybko ¿ycie, 2 frajerów ³apie siê za brzucy i goni w moj± stronê. Szybko zastawiam dynamit przed lokalem i mam 4 sekundy na wyniesienie siê. Jakie¶ samochody zaczynaj± siê zatrzymywaæ zamn± przy muzyce strzelaj±cych automatów i wrzeszcz±cych ludzi, ¿eby spier***li gdzie pieprz ro¶nie. Nagle HUK, ca³± dzielnic± wstrz±sn±³ WYBUCH. Lokal przesta³ istnieæ, ludzie z pobliskich ulic krzycz± i wrzeszcz± na ca³e gard³o. S³ychaæ ju¿ d¼wiêk policyjnych syren podjezd¿aj±cych pod zgliszcza samochodów uczestnicz±cych w ca³ej tej wojnie. Zaczyna siê ostra jatka pomiêdzy gangsterk±, a policj± która przyjecha³a na pokaz fajerwerków. £apiê czym prêdzej jak±¶ furê, której kierowca najwyra¼niej mia³ rozum i zwia³ w bezpieczne miejsce. Jeszcze k±tem oka spogl±dam na miejsce gdzie trwa regularna wojna, gangsterzy przy zgliszczach swoich fur kucaj± os³aniaj±c siê i strzelaj±c do zabarykadowanej policji. Zwiewam, mam 4 blachy co powinno byæ alternatyw± dla gwiazdek w GTA, czyli robi siê nieciekawie. Jeszcze co¶ mi strzeli³o do g³owy ¿eby przeciæ siê fur± przez ca³e to zamieszanie, robi±c kilka Carmageddonów na masce, lecz szybka seria po drzwiach upewnia mnie w przekonaniu, ¿e z tak± ilo¶ci± zdrowia nie ma co liczyæ. Ucieczka, mafia zamyka ulice (wska¼nik vendetty ju¿ ponad po³owa co oznacza ¿e jeszcze jedna taka akcja i bêdzie regularna wojna - wybuchaj±ce lokale, ataki z automatów z rozpêdzonych fur i takie tam porwania = normalka), policja robi to samo, jadê ponad setkê przez miasto. Jakie¶ zab³±kane kule nonstop pozostawiaj± ¶lady na moim samochodzie (dobrze ¿e wtedy furki by³y niczym czo³gi panderne). Z uliczki wyjezd¿aj± 3 radiowozy których ¶wiate³ka oraz d¼wiêki wydaj± siê ¶mieszne... No ale walenie z rewolwerów przez okna ju¿ nie :) ) Uciekam przez miasto, wchodzê w kontrolowane po¶izgi kiedy radiowóz próbuj±cy mnie wyprzedziæ wbija w nadjezd¿aj±c± ciê¿arówkê. My¶licie ¿e bêdzie efekt kartonów ala. GTA? Nie, nie, nie, nie... ekzplozja i sterta z³omu blokuj±ca po³owê ulicy. Ju¿ blisko moja dzielnica, goniê do bocznej uliczki sk±d s³yszê jak Policja obstawia wyj¶cia... jakie szczê¶cie ¿e to tylko gra (cholernie frustruj±ca i trudna kiedy siê robi akcje jak ta). Szybki save, numerek z panienkami obok (tzn. mo¿na tylko popatrzeæ, ale...) i liczba blach spada do dwóch. (z nazbieranych w miêdzyczasie sze¶ciu); Teraz trzeba bêdzie tak: Przekupiæ g³ównego komendanda (spadek Haste czyli poszukiwania przez gliny) 1000$, zaopatrzyæ siê (znowu) w jak±¶ broñ (xrazy 200$) itd. itd... polityka nie gra :D
Mój faworyt do gry gangsterskiej roku!
Przez t± godzinê z kawa³kiem, w któr± gra³em, pod±¿a³em ca³y czas za fabu³± i wprawdzie urós³ mi nieznacznie wska¼nik vendetty, ale nie wiedzia³em, co on oznacza. Bardzo mo¿liwe, ¿e przez tê godzinê lizn±³em tylko grê i wcale jej nie znam. Pograj jeszcze kilka godzin t3xz i powiedz, czy dalsze misje pod±¿aj±ce za fabu³± s± nieliniowe i rozwiñ w³a¶nie otwarto¶æ ¶wiata (np. czy mo¿na robiæ du¿o rzeczy typu prowadzenie wojen z innymi rodzinami), mo¿e jeszcze do gry wrócê.
Gra mo¿e faktycznie wyda³a mi siê ³atwa, bo to dopiero pocz±tek by³, ale przez godzinê dosta³em jedn± kulê (która zabra³a ¶miesznie ma³o HP) i my¶la³em, ¿e tak bêdzie ca³± grê.
Mercenaries kocha³em za to, ¿e misje mo¿na by³o przechodziæ na kilkana¶cie sposobów i prawie kazdy by³ równie dobry - kombinacji by³o co niemiara, a w po³±czeniu z poziomem trudno¶ci, który wymusza³ próbowanie róznych metod (i oczywi¶cie ich perfekcyjne wykonanie) - mój kumpel mia³ zupe³nie inny grania ni¿ ja, a mimo to ¿aden z nas nie radzi³ sobie lepiej czy gorzej. GTA przez to, ¿e misje wykonywa³o siê w jeden i okre¶lony sposób, znudzi³o mnie szybko.
Dzisiaj rano w "Kawie czy herbacie" na TVP1 (dok³adniej przed "Wiadomo¶ciami" o 7:00) by³o którko o grze. Najpierw mówiono o klasyku jakim jest sam film, a potem o zaanga¿owaniu aktorów i o tym, ¿e... jest to gra niesamowicie inteligentna kierowana do inteligentnego odbiorcy (gracza). Powtarzano to kilka razy (przeczuwam, ¿e na tym zale¿a³o polskiemu oddzia³owi EA). Na sam koniec pokazano krótki wywiad z Duvallem i Caanem, którzy jedynie gadali o pokazywaniu go³ego ty³ku ekipie filmowej i samemu Marlonowi Brando (sick!).
Ok, widzac ze moje poprzednie posty wcielo napisze jescze raz+update:
B. dobra grafika, choc nie wszystko jest tak ladne jak postacie. Bardzo spodobala mi sie muzyka, musze sobie sprawic ost :P EA zerwalo z grami prostymi - czasem mnie szlag trafial gdy przy szturmie na magazyn zza rogu wypadl gangol z shotgunem i zasadzil mi 2 strzaly - po mnie. Bardzo fajny jest system walki, ciosy zadajemy galka, mozna zlapac przciwnika za fraki dusic go golymi rekoma, mozna walic jego glowa o np. lade i ogolnie mozna meczyc przeciwnikow na rozne sposoby. Szkoda ze gra jest jednak krotka w porownaniu do tego co mielismy dostac. Osiagniecie tytulu Dona NY niezajelo mi wiecej jak ~28h, mam jakies 98% wiec duzo bylo przesady w stwierdzeniu z ktorej zapowiedzi ze spokojnie zaglebimy sie w swiecie gry na 100h. Ogolnie zgadzamsiez ocena Neo :)
Brakuje mi takich stylow egzekucji:
-splamione szklo,
-twardy leb,
-tapetowanie,
-wypadek drogowy.
Wie ktos jak sie je wykonuje?
1. [Blackhand execution] - Kill an enemy gangster by throwing them.
2. [Bombs Away Execution] - Blow up an enemy gangster with dynamite.
3. [Cocktail Hour Execution] - Kill an enemy gangster with a Molotov.
4. [Grand Slam Execution] - Just use a baseball bat to take out
an enemy gangster.
5. [Blackhand Grapple Execution] - Execute a standing enemy gangster
with your bare hands.
6. [Hard Head Execution] - Just smash an enemy gangster's head into objects
(boxes, tombstones, etc.) until he dies.
7. [Last Gasp Execution] - Choke an enemy gangster to death. (Press and
hold L3 and R3 while grappling to choke someone)
8. [Over-cooked Execution] - Throw an enemy gangster into a furnace.
9. [Road Rage Execution] - Run over an enemy gangster with a vehicle.
10. [Silent Assassin Execution] - Garrote an enemy gangster.
11. [Stained Glass Execution] - Kill an enemy gangster by throwing
them through a window.
12. [Watch your step Execution] - Throw an enemy gangster from a ledge/roof.
13. [Traffic Accident Execution] - Kill an enemy gangster by
throwing them into traffic.
14. [Wallpapered Execution] - Kill an enemy gangster by repeatedly
slamming their head into the wall.
15. [Hats off Execution] - Execute a kneeling enemy gangster
with a pistol.
16. [Pistol Execution] - Execute an enemy gangster...with a pistol.
17. [Faceoff Execution] - Use the Tommy gun to execute a
kneeling gangster.
18. [Gut Shot Execution] - Use the Tommy gun to execute a
standing gangster.
19. [Disarmed] - Disarm an enemy gangster.
(Shoot them in the right shoulder)
20. [Kneecapped] - Shoot an enemy gangster in the kneecap.
21. [Firearm Execution] - Shoot an enemy gangster until he's dead.
22. [Sure Shot Execution] - Kill an enemy gangster with one shot
to the head.
Tu masz liste egzekucji
(nie wiem czy jest pe³na wydawa³o mi sie ze w grze jest wiecej ale nie jestem pewien)
-splamione szklo,
-twardy leb,
-tapetowanie,
-wypadek drogowy.
Tapetowanie: Przytrzymujesz gostka, podchodzisz do ¶ciany i ci¶niesz nim o ni± a¿ wyzionie ducha.
Wypadek drogowy - wrzuczasz frajera na jad±cy samochód :D
Splamione szk³o - wyrzucasz go¶cia przez szybê np: z 1 piêtra budynku.
twardy ³eb - t³uczesz goscia g³ow± o blat sto³u
(wszystko wykonywane na ludziach wrogiej famili - przechodni to nie bierze)
(aby egzekucja zosta³a zaliczona gostek po jej wykonaniu musi zej¶æ z tego ¶wiata -czyt. umrzeæ na ¶mieræ :D, walisz go z bañki i kiedy ma ma³o zycia wyrzucasz przez szybê)
LapTop, lito¶ci.. (forum IGN? LX)
Happy z kasior± powêdrowa³ sobie w uliczkê obok
Bierzemy furkê, grozimy Thompsonem
Zamkniête 2 go¶ci zabarykadowa³o siê w ¶rodku
jadê ponad setkê przez miasto
Nie chcê siê przypieprzaæ (chocia¿ lubiê), ale chyba grali¶my w dwie zupe³nie inne wersje Godfather ? Tak dla pewno¶ci dodam ¿e ja mam wersjê dla Xboxa :twisted:
Wracaj±c do kwestii egzekucji - mnie zosta³y 3 do wykonania, Wallpaper, Traffic Accident i Hard Head. Jest nieciekawie, pierwsze primo - spróbujcie wrzuciæ delikwenta pod jad±ce auto - te albo siê zatrzyma przed upadaj±cem kolesiem, albo ju¿ wcze¶niej bêdzie czekaæ a¿ znikniemy z ulicy. Drugie primo - po wykonaniu g³ównego w±tku gry (misje oznaczone na mapie na niebiesko) prawdopodobnie na zwyk³ych przechodniach/mieszkañcach nie mo¿na wykonaæ wymaganych egzekucji. Poprawcie mnie, mam nadziejê ¿e siê mylê :twisted:.
Chcia³em sobie obejrzeæ 'Godfazia' przed (ewentualn±) lektur± gry, a w ¿adnej pobliskiej wypo¿yczalni nie ma, nawet VHSki.
Nie chcê siê przypieprzaæ (chocia¿ lubiê), ale chyba grali¶my w dwie zupe³nie inne wersje Godfather ? Tak dla pewno¶ci dodam ¿e ja mam wersjê dla Xboxa
Ja mam wersjê C64. Nie chcê siê przypieprzaæ (chocia¿ lubiê) ale d³ugo na tym forum nie posiedzisz :twisted:
Czujesz motyw: Relacja z pierwszych kilku godzin gry? Nie, to nie udawaj kur*a jajog³owca bo zapewne wersjê xboxow± masz za cenê p³ytki dvd-r.
Jest nieciekawie, pierwsze primo - spróbujcie wrzuciæ delikwenta pod jad±ce auto - te albo siê zatrzyma przed upadaj±cem kolesiem, albo ju¿ wcze¶niej bêdzie czekaæ a¿ znikniemy z ulicy.
Mnie siê uda³o. Nie wybieramy skrzy¿owania bo rzecz jasna ¿e furki bêd± tu siê zatrzymywaæ. Najlepszym miejscem jest prosta droga, ot, dojazdówka do Midtown.
Tylko ja zlikwidowalem wszytskie rodziny i przejalem wszystkie lokale, wiec chyba juz gangsterow nie znajde :o
Nie chcê siê przypieprzaæ (chocia¿ lubiê), ale chyba grali¶my w dwie zupe³nie inne wersje Godfather ? Tak dla pewno¶ci dodam ¿e ja mam wersjê dla Xboxa
Ja mam wersjê C64. Nie chcê siê przypieprzaæ (chocia¿ lubiê) ale d³ugo na tym forum nie posiedzisz :twisted:
Czujesz motyw: Relacja z pierwszych kilku godzin gry? Nie, to nie udawaj kur*a jajog³owca bo zapewne wersjê xboxow± masz za cenê p³ytki dvd-r.
Oczywi¶cie ¿e mam wersjê DVD-R, ale nie s±dzi³em ¿e dyskwalifikuje mnie to wzglêdem wyra¿ania opinii 8). Dalej. Co najdziwniejsze czujê motyw relacji z pierwszych godzin gry, ale to chyba nie upowa¿nia autora do zmiany charakteru relacji z reporta¿u na fikcjê literack± ? Mówi±c po polsku - gdzie w Ojcu mamy:
- licznik (prêdko¶ciomerz),
- od kiedy sprzedawcy (czarny romb) po dokonaniu tranzakcji wêdruj± w uliczkê obok,
- gangole barykaduj± siê w melinach, które chcemy przej±æ,
- czy te¿ grozimy broni± kierowcy którego chcemy pozbawiæ auta, przecie¿ po naci¶niêciu Y ci nawet nie prostestuj±, wysiadaj±.
Jest nieciekawie, pierwsze primo - spróbujcie wrzuciæ delikwenta pod jad±ce auto - te albo siê zatrzyma przed upadaj±cem kolesiem, albo ju¿ wcze¶niej bêdzie czekaæ a¿ znikniemy z ulicy.
Mnie siê uda³o. Nie wybieramy skrzy¿owania bo rzecz jasna ¿e furki bêd± tu siê zatrzymywaæ. Najlepszym miejscem jest prosta droga, ot, dojazdówka do Midtown.
Nie omieszkam sprawdziæ.
- licznik (prêdko¶ciomerz),
nie mamy;
od kiedy sprzedawcy (czarny romb) po dokonaniu tranzakcji wêdruj± w uliczkê obok,
stoj± jak te "s³upy" w miejscu
gangole barykaduj± siê w melinach, które chcemy przej±æ,
barykaduj± siê, chowaj± siê za krzes³ami, stolikami. Biegaj± ¶miesznie tu i tam. hehe.. je¿eli nie wyci±gniesz od prowadz±cego lokal wej¶cia na zaplecze to mo¿na powiedzieæ, ¿e niejako zabarykadowali siê.
czy te¿ grozimy broni± kierowcy którego chcemy pozbawiæ auta, przecie¿ po naci¶niêciu Y ci nawet nie prostestuj±, wysiadaj±.
Je¿eli mamy wyci±gniêt± broñ to grozimy broni±. Je¿eli jej nie mamy w rêkach wygl±da to jakby nasz gangol przechodzi³ w tryb bicia siê gro¿±c kierowcy. Na jedno wychodzi.
Co najdziwniejsze czujê motyw relacji z pierwszych godzin gry, ale to chyba nie upowa¿nia autora do zmiany charakteru relacji z reporta¿u na fikcjê literack± ?
Ta gra w tak genialny sposób na¶laduje czasy w których siê toczy. Tak sugestywnie przedstawia walkê mafii o skrawki terenów w Nowym Jorku. Z reszt±, bia³opiaskowcu. Gry maj± pobudzaæ wyobra¼niê i przy tym bawiæ. Nie jestem robotem ¿eby pisaæ: "wciskam "y", otwieraj± siê drzwi od samochodu. Postaæ kobiety biegnie w jednej i tej samej, powtarzanej animacji. Z g³o¶ników dobiega d¼wiêk nagranego w studio sampla. Wookó³ odtworzy³o siê 5, nie przepraszam 6 sampli d¼wiêków ludzi. W³±cza siê animacja otierania drzwi od samochodu i wchodzenia do ¶rodka mojej wirtualnej postaci. Kamera ustawia siê za samochodem i mogê za pomoc± triggerów przemieszczaæ obiekt Car wzglêdem bitmapy "droga". :twisted: Gdzie tu metoda?
G³ówny scenariusz przelaz³em ju¿ dawno, zosta³y mi jeszcze jakie¶ 3-4 lokale do przejêcia i zabójstwa na zlecenia.
Mam wersje na Xboxa, ale niewiele ró¿ni siê od tej PS2ójkowej (kumpel ma).
Co tu du¿o mówiæ:
+ Nawi±zania do filmu, aktorzy, patent z haraczem.
- Pewne niezgodno¶ci z filmem, brak zaznaczenia ¶mierci Dona, krótki g³ówny scenariusz.
Grafika: 8+
Muzyka: 9
Miodzio: 9-
Dla Gracza: 8
Dla Gracza Corleone: 9
PS: Zupgradeowany mangnum rozwala, bojê siê zobaczyæ zupgradeowanego shotguna...
Electronic Arts Polska rozpoczê³o poszukiwania testera gry Ojciec chrzestny. Po sukcesie rynkowym polskiej wersji jêzykowej na konsolê PlayStation®2 oraz komputery osobiste, przysz³a pora na kolejn± ods³onê tego wspania³ego tytu³u. Wkrótce Ojciec chrzestny zostanie wydany na przeno¶n± konsolê PSP.
Na okres od 8 maja do 8 czerwca 2006 roku poszukiwany jest tester jêzykowy z Warszawy lub okolic. Idealny kandydat powinien interesowaæ siê grami komputerowymi i wideo, a jednocze¶nie wykazaæ siê doskona³± znajomo¶ci± zasad pisowni jêzyka polskiego i dobr± znajomo¶ci± jêzyka angielskiego. Konieczna jest umiejêtno¶æ obs³ugi pakietu Microsoft Office, natomiast znajomo¶æ platformy PSP nie jest wymagana. Zg³oszenia na adres jobsce@ea.com przyjmowane s± do dnia 28.04. Wszystkich zainteresowanych prosimy o pilny kontakt.
Historia o rodzinie, szacunku i lojalno¶ci opisana w ksi±¿ce autorstwa Mario Puzo, a nastêpnie zobrazowana w filmie wyprodukowanym przez wytwórniê Paramount Pictures, stanowi³a inspiracjê dla twórców gry. Dziêki Ojciec chrzestny do³±czysz do rodziny Corleone, by zebraæ nale¿ny jej szacunek, zdobywaj±c lojalno¶æ i siej±c grozê. Musisz umiejêtnie pokierowaæ swoj± karier±, aby ostatecznie zyskaæ miano Dona Nowego Jorku w latach 1945-1955. Dziêki Ojciec chrzestny wkroczysz do akcji typowej dla jednego z kultowych dzie³ kinematografii.
W Ojciec chrzestny wytwórni Paramount Pictures wyst±pi³a ¶cis³a aktorska czo³ówka Hollywood. Niektórzy z nich wspó³pracowali przy produkcji gry. Wszelkie podobieñstwa do filmowych postaci s± obecne, a ponadto, bohaterowie Ojciec chrzestny pos³uguj± siê oryginalnymi g³osami postaci. Gwarancj± dramatyzmu i kinowego posmaku tego tytu³u jest udzia³ Marlona Brando (nagra³ kwestie dla Don Vito Corleone jeszcze przed swoj± ¶mierci±), Jamesa Caana (Sonny Corleone) oraz Roberta Duvalla w roli consigliore Toma Hagena.
Bajer.
Pierwsza gra na konsolê przeno¶n± w oficjalnej, polskiej wersji jêzykowej :shock: .
Jestem pod wra¿eniem. Dotychczas nie my¶la³em o zakupie, ale chyba zmienie zdanie.
No to chyba serio pomy¶lê nad zakupem "Ojca" na PSP. Brawo EA Polska. A wszyscy co krzycz± jakie EA jest z³e i wogóle, do piachu! 8)
Oj, t3xz... nie rob tego, jesli nie masz jeszcze GTA: LCS... Z calym szacunkiem dla Ojca i EA... :), ale krolem przenosnej gangsterki jest i jeszcze przez dlugi czas zostanie wlasnie LCS:)
W LCS ju¿ siê bawiê od pó³ roku, z mniejszym natê¿eniem na ostatnie miesi±ce z prostego powodu: "Trzy razy gra na 100% ju¿ mi chyba starczy".
Je¿eli EA przerobi "Ojca" na PSP w prostej formule - zlecenia, dodatkowe zadania, szybkie gangsterskie porachunki w sam raz na 5 minutow± zagrywkê, to czemu by siê nie zainteresowaæ "mniejsz± wersj±"? W obecnej formie "Ojciec" jest zbyt zajmuj±cy czasowo jak na ten sprzêt (PSP) i niejednokrotnie trzeba by klepaæ przez spor± czê¶æ miasta do hotelu po save, a to: "poci±g podje¿d¿a ju¿ na peron", "autobus zatrzymuje siê na stacji", dziewoja wchodzi z fuchami ¿e nic nie robimy tylko gapimy siê w t± durne pude³ko" (hehe).
Tak jak dla LCS na PS2 musi przej¶æ metamorfozê (albo i nie -> Rockstar), tak i Ojciec zapewne przejdzie w marszu na PSP. Chyba ¿e EA odpu¶ci sobie sprawê i pozostawi ca³o¶æ w formie obecnej. Sprzeda¿ padnie, pó³ki bêd± siê za³amywaæ od towaru, a gracze którzy ju¿ zaopatrzyli siê w wersje "pe³nokrwiste" na du¿e konsole, bêd± omijaæ ten tytu³ szerokim krokiem.
No a za jaki¶ czas - Vice City Stories i Qoora bêdzie musia³ zmieniæ swoj± hierarchiê warto¶ci gier gangserskich na PSP (du¿o ich by³o... hohoho, nie powiem). Ot jesienny prezent od Rockstar (oby!) :D
rotfl.. mialem ostatnio okazje zagrac w Godfathera o_O i moge powiedziec, ze gdyby ta gra nie nazywala sie tak, jak sie nazywa to przeszla by zupelnie bez echa.. gowno maksymalne.. ratuje to tylko klimat, ale pozatym sreeeeeednio..
ea games- destroy everything ;f
S³uchajcie mam ma³y problem.Przeszed³em juz prawie ca³± gre i za cholere nie moge zrobiæ kilku egzekucji :cojest: Ich nazwy to:splamione szk³o,patrz pod nogi i wypadek drogowy.Mo¿e mi kto¶ pomóc??
S³uchajcie mam ma³y problem.Przeszed³em juz prawie ca³± gre i za cholere nie moge zrobiæ kilku egzekucji :cojest: Ich nazwy to:splamione szk³o,patrz pod nogi i wypadek drogowy.Mo¿e mi kto¶ pomóc??
Strona temu w tym temacie by³y wymienione WSZYSTKIE egzekucje.
rotfl.. mialem ostatnio okazje zagrac w Godfathera o_O i moge powiedziec, ze gdyby ta gra nie nazywala sie tak, jak sie nazywa to przeszla by zupelnie bez echa.. gowno maksymalne.. ratuje to tylko klimat, ale pozatym sreeeeeednio..
W sumie to chyba masz racjê. I pomy¶leæ, ¿e to najbardziej ambitne przedsiêwziêcie EA od lat.
BTW: kole¶ imituj±cy Marlona Brando to geniusz!
rotfl.. mialem ostatnio okazje zagrac w Godfathera o_O i moge powiedziec, ze gdyby ta gra nie nazywala sie tak, jak sie nazywa to przeszla by zupelnie bez echa.. gowno maksymalne.. ratuje to tylko klimat, ale pozatym sreeeeeednio..
W sumie to chyba masz racjê. I pomy¶leæ, ¿e to najbardziej ambitne przedsiêwziêcie EA od lat.
EA wspolpracujace z 99% aktorow z filmu w celu zrobienia gry na licencji Godfathera moge porownac tylko do Dunkin Donuts wspolpracujego z czyjas du.pa w celu wkladania go.wna do paczkow o_O
BTW: kole¶ imituj±cy Marlona Brando to geniusz!
nie sposob sie nie zgodzic ;]
Gralem w to i nadal ale nie za czesto mam 97% gry jezeli chce ktos gadac prosze bardzo :pijak:
Gram teraz w Mafiê i szczerze mówi±c ma lepszy klimat od Ojca. Filmiki przed misj± i czêsto po, doskona³a fabu³a i ró¿norodno¶æ misji to prawdziwe arcydzie³o. Nawet miasto tak jako¶ bardziej do mnie przemawia. A ju¿ samo prowadzenie siê furek, to poezja w porównaniu do plastikowego sterowania w Ojcu. Ale najlepsze jest to ¿e ma ona ju¿ kilka lat na karku.. :^^:
rotfl.. mialem ostatnio okazje zagrac w Godfathera o_O i moge powiedziec, ze gdyby ta gra nie nazywala sie tak, jak sie nazywa to przeszla by zupelnie bez echa.. gowno maksymalne.. ratuje to tylko klimat, ale pozatym sreeeeeednio..
W sumie to chyba masz racjê. I pomy¶leæ, ¿e to najbardziej ambitne przedsiêwziêcie EA od lat.
BTW: kole¶ imituj±cy Marlona Brando to geniusz!
Popieram! Gra jest naprawde s³abiutka... nie czuje wogóle klimatu Godfathera... autocelowanie nawala, meliny projektowane w punkcie ksero chyba,miasto jest paskudne (takie paskudne czasy by³y?) nuda, nuda, nuda... Gram w zasadzie na si³e, ¿eby tylko przej¶æ... jak dla mnie to spaprana licencja...
A dla mnie (jako fana ojca i wogóle klimatów gangsterskich) gra jest zajepista. "Ojca chrzestnego" to widzia³em chyba z 30 razy.Fajnie jest pobawiæ sie w tym ¶wiecie a nie to co GTA totalna fikcja.I poraz kolejny serducho mnie bola³o jak za³atwili Luca'e. Modele twarzy to i¶cie 1sza klasa dawno takich szczegó³ów nie widzia³em ostatnio to tak zaskoczy³o mnie SHENMUE.
Jak siê w tej grze dusi go³ymi rêkami (nie u¿ywaj±c garoty)?
Model jazdy - wykonuj±c pierwsze manewry ma³o nie parskn±³em ¶miechem. Samo zwiedzanie Nowego Jorku by³oby miodne z jakim¶ ciekawym modelem jazdy.
Strzelaniny - bardzo miodne.
Podobne lokale s± identyczne (zgrabne zdanie) przez co nie wiem, czy mam deja vu, czy odwiedzam nowe miejsce
Wymuszenia i odkrywanie melin s± fajne, bo ryzykowne. Nie wiadamo, czy po rozmowie z w³a¶cielem wszyscy zachowaj spokój, czy mo¿e kto¶ wypali nam z shotguna w twarz. Bleow!
Klimat - sugestywniejszy w Mafii. Tam mo¿na sie uto¿samiæ z bohaterem. To zwyk³y ch³opek, który przez zbieg okoliczno¶ci zostaje gangsterem.
A w Ojcu bij± jakiego¶ gostka w zau³ku i zostaje on ocalony przez ?Lucê. I jeszcze Don wcze¶niej mówi "znajd¼ mi go". Dlaczego? Po co? Sk±d go zna? Bzdurka taka. Bohater, którym sterujemy w³a¶ciwie nie istnieje, w celu - to w³a¶ciwie my uczestniczymy w wydarzeniach. Próba nieudana. Claud Speed mia³ wiêcej osobowo¶ci.
TA GRA NIE MA FABU£Y! A dok³adniej gdyby nie film, nie mia³aby jej. Zrobi³em po³owe misji, a w scenkach mamy tylko wydawanie poleceñ i smalltalki. S± niby filmowe wydarzenie, troche przeinaczone... Ale najwiêcej klimatu grze nadaj± klipy filmowe, dla mnie co¶ w tym jest nie tak.
A jednak nie moge sie od gry oderwaæ. My¶le o niej. Fajnie poje¼dziæ po Niu Jorku, przej±æ lokal albo dwa, magazyn, stukn±æ ci꿱rówke, gwa³t na zlecenie i bez..
P.S. Mo¿liwo¶æ zmiany ciuszków powinna byæ dostêpna w kryjówce.
Moim zdaniem fajna gra.tylko nie rozumiem jednego,a mianowicie po przej¶ciu ca³ej gry i zostaniem Donem NY otrzymuje sie unlimitted ammo we wszystkich broniach.pytam sie po co?skoro nie ma ju¿ nikogo do strzelania
Godfather ? Gra do¶æ fajna, lecz niestety nu¿y je¿d¿enie po mie¶cie. Bo oczywi¶cie nie mo¿na by³o wymy¶liæ jakich¶ 'przeskoków' tylko po ka¿de nowe zadanie trzeba jechaæ z jednego koñca miasta na drugi i tak w kó³ko.
trzeba jechaæ z jednego koñca miasta na drugi i tak w kó³ko.
a z tym modelem jazdy mozna kurwicy dostac !
a z tym modelem jazdy mozna kurwicy dostac !
dok³adnie.programi¶ci nie przemêczali siê zanadto.ka¿dy samochód prowadzi sie niemal tak samo
Auta prowadza sie jak kartonowe pudelka.
Auta prowadza sie jak kartonowe pudelka.
Model jazdy to najmniejsza bol±czka wersji na X360. Tu sromotna klêska jest na linii grafiki... co¶ niesamowitego, nieprawdopodobnego... ohydnego... Samo granie jest niczego sobie. Podoba mi siê walka wrêcz a nawet strzelanie. Fabu³a te¿ jest niez³a choæ bez rewelacji. Wszystko kaszani grafika, która jest miejscami gorsza od GUN'a :ninja:
Nom racja najlepsza z calej gry jest walka wrecz, strzelanie tez moze byc, fabula od biedy, grafa (CGeny) najgorsza tez nie jest (ups mialem narzekac) ale reszta do poprawy. Ogolnie przecietna gra - 7/10.
Która misja najbardziej wam sie podoba³a?
Która misja najbardziej wam sie podoba³a?
Jako, ¿e narazie jestem w trakcie g³ównego w±tku to do tej pory najbardziej spodoba³a mi siê akcja z Woltzem - jego biedny konik :lol: - przedni numer!
G³ówny w±tek fabularny pêk³. Teraz z rang± Dona mogê spokojnie napisaæ jak mi siê gra³o. Po pierwsze grafika, o której ju¿ wspomnia³em wcze¶niej; Na pocz±tku stwierdzi³em, ¿e jak na next-gena jest doprawdy brutalnie przekiepawa i... tak po czê¶ci zosta³o z tej opinii do teraz. Po czê¶ci - dlaczego? Dlatego bo jednak szybko siê do niej przyzwyczai³em, zwiedzi³em trochê ¶wiata i nie by³o tak do koñca tragicznie. Co prawda nie tego siê mo¿na by³o spodziewaæ, ale jednak to tylko podrasowany port i nic wiêcej.
Klimat jest super. Fanów Ojca Chrzestnego nie trzeba namawiaæ do spróbowania - dla nich to obowi±zek. Od grafiki po muzyke (swoj± drog± jest rewelacyjna!) a¿ po samo granie i wype³nianie misji, gra oddaje ¶wietne lata '30. Zlecenia jakie dostajemy s± ró¿ne i ¶wietnie siê komponuj± z ca³± t± otoczk± rodziny gangsterskiej ;] Jest bardzo du¿o rzeczy do zrobienia bo i miasto jest nie ma³e (jest b. du¿e o_O). Rozwalanie rywali te¿ jest spoko (Tommy Gun rulzuje :ninja: ), przejmowanie biznesu (hotele, burdele, bary, sklepy itp.) to te¿ ¶wietna sprawa i rozwi±zana dobrze.
Ogólnie gierka jest gites i warto spróbowaæ bo trochê nawet przypomina mi GUN'a, który te¿ cicho przeszed³ bez echa i zebra³ baty za bycie jedynie portem. Za to taki badziewny Saint's Row zgarn±³ ca³± uwagê :/ - moim zdaniem nie s³usznie. Godfather bije na g³owê gierke Volition.
Fanów Ojca Chrzestnego nie trzeba namawiaæ do spróbowania - dla nich to obowi±zek
Wrecz przeciwnie, fani filmu w ogole nie powinni grac w Godfathera.
po muzyke (swoj± drog± jest rewelacyjna!)
Mi ta gra obrzydzila swietny motyw muzyczny z filmu. Na poczatku bylo fajnie, ale po kilkunastu godzinach :bue:
gra oddaje ¶wietne lata '30
:pac:
Dla mnie Godfather to jedno z wiekszych growych rozczarowan. Brzydka grafika, jazda samochodem jest do dupy, nie mowiac juz o tym, ze jest ich zaledwie kilka modeli (i te czarne szyby :blah: ). Miasto nie jest male, tylko co z tego jesli mozesz poruszac sie tylko ulicami i ewentualnie wejsc do sklepu czy innej miejscowki. Przypomina to wielki labirynt, a nie miasto. System celowania to tez jakies nieporozumienie. Do dokladnych to on nie nalezy :nie:
W sumie moglbym nie zwracac uwagi na te wady gdyby fabula byla swietna. Niestety tu tez Ojciec Chrzestny zawodzi :/ Odgrywanie scen z filmu z innej perspektywy nie sprawia mi w ogole przyjemnosci ( :ninja: ) Nie ma zaskoczenia, wiem jak to sie wszystko potoczy, nuda po prostu. Ciekawe ile czasu zajelo autorom opracowanie misji. Na bank nie wiecej niz 2 godziny. Co to za problem obejrzec film i dorobic do tego jakas glupia historyjke, w ktorej ma uczestniczyc gracz. Aa, wlasnie. Granie jakims cieciem, ktorego w ogole w filmie nie bylo nie jest fajne. Jeszcze jak ktos tak jak ja nie cierpi tworzenia wlasnych postaci to juz w ogole porazka. Nie wiem czemu EA robi to w prawie kazdej swojej grze. No tak, $$$. :bue: Wracajac do Godfathera, oczywiscie nie wszystko w tej grze jest spieprzone. Fajnym pomyslem jest przejmowanie interesow innych rodzin, szkoda ze lokacje sie powtarzaja. Walka wrecz tez jest niczego sobie. Tylko czemu przeciwnicy z innych rodzin wygladaja smiesznie w takich samych ubraniach. Slabe jest tez to, ze handlarze bronia itp. stoja jak takie lochy 24h w jedym miejscu. I troche szkoda, ze nie ma Ala Pacino.
Ogolnie jesli mialbym oceniac gre to dalbym 4. Naciagane :ninja:
EA nie powinno sie zabierac a takie gry. Majac taka swietna licencje nawet oni mogliby na next genach stworzyc cos przyzwoitego (oczywiscie robiac gre od podstaw). No, ale oczywiscie zarobiliby mniej.
PS W gre gralem jakos krotko po premierze, mam nadzie, ze sie nigdzie nie pomylilem i pamiec mnie nie zawiodla :^^:
Twoje zarzuty odno¶nie miasta s± z deka z dupy wziête bo jak niby przedstawia siê sprawa w GTA czy Saint's Row? Mo¿na wej¶æ do ka¿dego budynku? Nie. Czy miasta tam przypominaj± labirynt :ninja: - no jak my¶lisz. Dziwne, ¿e ludzie czê¶ciej czepiaj± siê sprawy wygl±du/budowy miasta w grach free roaming, ale o GTA s³owa z³ego powiedzieæ nie mo¿na ;] Jazda autem trochê kuleje tu siê zgodze, ale nie jest to PGR, wiêc z braku laku po jakim¶ czasie mo¿na siê przyzwyczaiæ.
Nie zrozumiales mnie. Pewno zle to napisalem :)
Chodzi mi o to, ze w Godfatherze jest za malo malych uliczek, przejsc miedzy budynkami itp. Wyglada to tak jakby bylo tam mnostwo wielkich budynkow. Zbyt wielkich. Jedziesz ulica, z jednej strony widzisz zielona polane, na ktora nie mozesz wejsc bo droge blokuje ci polmetrowa barierka. Niefajnie :nie: Po prostu miasto w Ojcu Chrzestnym jest zbyt ograniczone. W GTA jest to zrobione lepiej. Jest wiekszy wybor jesli chodzi o poruszanie sie.
Najlepiej porownaj sobie mapki z obu gier :)
Chodzi mi o to, ze w Godfatherze jest za malo malych uliczek, przejsc miedzy budynkami itp. Wyglada to tak jakby bylo tam mnostwo wielkich budynkow. Zbyt wielkich. Jedziesz ulica, z jednej strony widzisz zielona polane, na ktora nie mozesz wejsc bo droge blokuje ci polmetrowa barierka. Niefajnie Po prostu miasto w Ojcu Chrzestnym jest zbyt ograniczone. W GTA jest to zrobione lepiej. Jest wiekszy wybor jesli chodzi o poruszanie sie zgadzam sie,miasto w godfather jest w kazdym miejscu niemal¿e takie samo
Problemem Godfathera jest to ¿e jest ma³o furek. W Mafii te¿ trzeba du¿o je¼dziæ po ca³ym mie¶cie, ale jest to przyjemne bo do ka¿dej misji masz now± furê (plus te od mechanika) i jeste¶ ciekawy jakie ma przy¶pieszenia i handling. Jako¶ od 5 fury mo¿na ju¿ sie bawiæ z policj±, a od zielonej fury szefa ju¿ mo¿na spokojnie uciekaæ przed policj± i sie ni± nie przejmowaæ ;)
Wogole Mafia (PC bo PS2 to tragedia) to kosmos w porwonaniu do Godfathera, imo mafia to gra na 10 - kto gral ten wie za co.
Wogole Mafia (PC bo PS2 to tragedia) to kosmos w porwonaniu do Godfathera, imo mafia to gra na 10 - kto gral ten wie za co.
Dla mnie strzelanie jest du¿o miodniejsze w OC. Oczywi¶cie wkurza to, ¿e jak kto¶ atakuje od tylca, to nim go znajde, to pasek zdrowia sie opró¿ni.
Mafia wci±ga fabu³a, a OC jak tetris.
W Mafii miodne by³o nawet je¿d¿enie samochodem po mie¶cie oraz wiosze i s³uchanie muzyki z winampa.
W OC je¼dzi sie tymi trzema wozami, bo szybsze od nóg.
Bezimienny Claude Speed sprawdzi³ sie tylko w GTAIII.
Lubie gier, w których mo¿na robiæ tylko fabu³e i koniec.
Gdyby Mafia by³a tak GTA'owa jak OC, to mo¿e by sie zbli¿y³a do dziesi±tki.
Wogole Mafia (PC bo PS2 to tragedia) to kosmos w porwonaniu do Godfathera, imo mafia to gra na 10 - kto gral ten wie za co.
siê wie :P
Dla mnie strzelanie jest du¿o miodniejsze w OC.
W Mafii te¿ jest dobre, ale mam pewne objekcje co do mojej ulubionej broni a mianowicie Tommy Guna (Thompsona), poniewa¿ mo¿na pojedynczymi strza³ami wy³uskiwaæ kolesia ze znacznej odleg³o¶ci, np. stoj±cego wysoko na ambonie.. Po pierwsze chyba niemo¿liwe jest wystrzelenie pojedynczego strza³u z obrotowego magazynka, bo chyba zawsze Tommy Gun strzela seri± (burstem), a po drugie, w±tpiê ¿eby mia³ taki zasiêg :ninja:
Mafia wci±ga fabu³a
To jedna z najmocniejszych stron Mafii. Wprawdzie idziesz po sznurku, ale za to jakim!! Wspania³a historia i zró¿nicowane misje, które mo¿esz przechodziæ na wile sposobów, np. ta na lotnisku, najpierw powystrzela³em wszystkich przeciwników, a kolejnym razem ich poprzeje¿d¿a³em ciê¿arówk± :P
W Mafii miodne by³o nawet je¿d¿enie samochodem po mie¶cie oraz wiosze i s³uchanie muzyki z winampa.
Dok³adnie, np. sprawdzanie do jakiej prêdko¶ci mo¿na rozbujaæ furê zje¿d¿aj±c z mostu i na dodatek wyrobiæ siê na zakrêcie nie zwalniaj±c :P A co do muzy, to stare kawa³ki w standardzie by³y niesamowicie klimatyczne ;)
W OC je¼dzi sie tymi trzema wozami, bo szybsze od nóg.
Có¿, zawsze mo¿na podchodziæ materialistycznie jak wozy s± na bezrybiu ;)
Lubie gier, w których mo¿na robiæ tylko fabu³e i koniec.
Chyba chodzi³o Ci o "nie lubiê"?? No ale jak widaæ na przyk³adzie M, takie gry tez maj± swój urok, bo progrmi¶ci mog± siê skupiæ na fabule a nie na przeró¿nych popierdzió³kach :)
Gdyby Mafia by³a tak GTA'owa jak OC, to mo¿e by sie zbli¿y³a do dziesi±tki.
Dziêki Bogu ¿e nie jest!! Mafia to powa¿na gra, o powa¿nej mafii, a nie tylko freestajlowa zajawka jak GTA.. :^^:
pozdrawiam.
Dziêki Bogu ¿e nie jest!! Mafia to powa¿na gra, o powa¿nej mafii, a nie tylko freestajlowa zajawka jak GTA.. :^^:
pozdrawiam.
Chodzi³o mi raczej o free-roaming bez oddzielnego trybu "free-roaming", wolno¶æ, d³ugo¶æ zabawy i mnogo¶æ dodatkowych zadañ.
Chodzi³o mi raczej o free-roaming bez oddzielnego trybu "free-roaming", wolno¶æ, d³ugo¶æ zabawy i mnogo¶æ dodatkowych zadañ.
W sumie masz racjê, bo Mafia niestety nie jest zbyt obszerna we free roaming i rzeczywi¶cie, po skoñczeniu zabawy nic nie pozostaje innego jak.. zacz±æ od nowa :) Wprawdzie s± jeszcze dodatkowe misje po skoñczeniu gry, zaznaczone przez machaj±cych na rogach kolesi którzy zlecaj± zwariowane zadania, ale to ju¿ nie jest takie fajne. Nawet tryb "free ride" dostêpny z menu gry nie zachwyca. Dlatego masz racjê, tutaj Mafia przegrywa na ca³ej linii z GTA i w tej kwestii Ojciec Chrzestny jest lepszy :^^:
Jak dla mnie Godfather jest s³ab± gr±. S³abe modele samochodów, niezbyt ciekawie zrobione miasto, puste pomieszczenia to tylko niektóre z minusów tej produkcji. Natomiast model jazdy jest okropny. Nie da siê je¼dzic. :blah:
Jak dla jednym plusem tej gry jest to, ¿e w niektórych miejscach ¶wietnie odaje klimat filmu
Niestety The Godfather genialny nie jest. Szkoda tylko, ¿e nie wszyscy recenzenci to widz±. Ta gra to marne pop³uczyny po ksi±¿ce Puzo i filmie Coppoli. Ju¿ to, ¿e re¿yser tego obrazu odci±³ siê od gry o czym¶ ¶wiadczy. Mo¿na w ni± zagraæ, ale chyba nie warto wydawaæ na ni± kasy. Je¿eli kto¶ nie gra³, a chce to niech sobie po¿yczy od jakiego¶ znajomego. Z gr± oczywi¶cie warto siê zapoznaæ, ale kupowanie jej to lekkie wyrzucanie kasy.
A ja musze napisac, ¿e gre skoñczy³em przed GTA:VC, a po San andreas. I szczerze to GTA jest du¿o nudniejsze i bardziej monotonne. W VC po 15h od³ozy³em gre i do tej pory nie ukoñczy³em, a w ojcu 30h mine³y w niecale 2 tygodnie :)
Wyj±tki potwierdzaj± regu³ê, bla bla bla. ;)
Mi siê akurat ta gra podoba³a . Nie patrze na opinie innych tylko sam przetestowa³em grê . I co ? . GTA to mo¿e nie jest ale to i tak s± 2 inne klimaty . GTA to Gangsta , GodFather to MAFIA . Misje by³y bardzo dobre miêdzy innymi wrzucanie typka do pieca czy strzelanina na mo¶cie :P .
Wczoraj zassa³em DLC i nabi³em brakujacego punkty, konczac dzisiaj ta gre z dorobkiem 1250/1250 GSa
Niestety z tej gry to straszny krapiszon. Nie dorasta Mafii do piet.