Soul Edge
Katalog znalezionych frazArchiwum
Odchudzanie brzucha
A¿ dziw bierze, ¿e nikt nie stworzy³ tematu o jednej z najlepszych gier na PSXa i w ogóle na konsole. Grali¶cie? Na pewno. Wypowiedzcie sie.
OK - brak mi s³ów. :lol:
Nie no, wiadomo - godne wiecznej pamiêci, jedyne w swoim rodzaju, arcyoryginalne, niezaprzeczenie najlepsze po prostu dzie³o 32-bitowej ery bijatyk i takie tam. Mo¿na pisaæ i pisaæ, ale kto w to dzi¶ uwierzy, je¶li nie zakocha³ siê w tej grze, gdy dinozaury jad³y z miski, a Flinstone'owie mieli du¿± ogl±dalno¶æ? :mrgreen:
Nie przesadzaj Squall. Gra jak na tamte czasy by³a ¶wietna, a i teraz system walki siê nie zestarza³. Grafika to inna sprawa. A intro wprost zabija.
My siê chyba nigdy nie zrozumiemy, Shin... U-W-I-E-L-B-I-A-M Soul Edge, mam nawet w chacie orygina³ i czasami jeszcze w SE gram (szkoda, ¿e nie dzia³a mi na PS2), szczególnie gdy nachodz± mnie wspomnienia, ale - uwaga! - wielu ludziom (tym trochê m³odszym =P) trudno jest udowodniæ, ¿e ta gra rz±dzi³a i dzieli³a.
Chyba nigdy :) SE jest ¶wietn± gr± i tak± pozostanie. A ci którzy nie potrafi± doceniæ klasyki nie wiedz± co trac±.
Chyba nigdy :)
Niestety, masz racjê. :twisted:
SE jest ¶wietn± gr± i tak± pozostanie. A ci którzy nie potrafi± doceniæ klasyki nie wiedz± co trac±.
Jak wy¿ej. :wink:
A zreszt± - poka¿cie mi drug± bijatykê na PSX-a, która pozwala na poznanie ciekawej (!!) fabu³y. 8)
Wiesz za co najbardziej lubie SE, oprócz systemu walki? Za to, ¿e ubrania postaci ruszaj± siê. Wtedy zrobi³o to na mnie wielkie wra¿enie. I za zmieniaj±c± siê mimike bohaterów. Aha, no i za to, ¿e azjaci mówili po japoñsku, a reszta po angielsku. Dodawa³o to klimatu.
W SE wszystko dodawa³o (i nadal dodaje) klimatu - przecie¿ w tej grze nawet pozornie nieistotne elementy s± wykonane tak, ¿eby nie stanowi³y skaz na diamencie (jak to kto¶ kiedy¶ gdzie¶ uj±³ :wink:). Co do tych g³osów - na takim gamespocie podniecali siê, ¿e Tekken 5 to pierwsza bijatyka, w której postaci mówi± w swoich ojczystych jêzykach. No nie bardzo. =P W ogóle SE to dla mnie pod wieloma wzglêdami gra, która wyprzedzi³a swoj± epokê, by pó¼niej przerodziæ siê w nie maj±c± sobie równych bijatykê wszechczasów. A wszystko zaczê³o siê od niespe³na 30-stomegabajtowej wersji arcade niedocenianej w gruncie rzeczy gry... :wink:
W ogóle SE to dla mnie pod wieloma wzglêdami gra, która wyprzedzi³a swoj± epokê, by pó¼niej przerodziæ siê w nie maj±c± sobie równych bijatykê wszechczasów.
Oojojoj...wyprzedzila swoja epoke????? O czym Ty piszesz??? Jakie to wzgledy???
A zreszt± - poka¿cie mi drug± bijatykê na PSX-a, która pozwala na poznanie ciekawej (!!) fabu³y.
Ahm, ekhm, jakby tu...A KOGO ONA TAK NAPRAWDE OBCHODZI W FIGHTERACH!!! Po prostu zarysowanie akcji i FIGHT!!!
W ogóle SE to dla mnie pod wieloma wzglêdami gra, która wyprzedzi³a swoj± epokê, by pó¼niej przerodziæ siê w nie maj±c± sobie równych bijatykê wszechczasów.
Oojojoj...wyprzedzila swoja epoke????? O czym Ty piszesz??? Jakie to wzgledy???
Ten przyimek ³±cz±cy siê z zaimkiem osobowym w dope³niaczu nie jest tam przez przypadek. :wink:
Napisa³em, ¿e wyprzedzi³a swoj± epokê, poniewa¿ to jedyna bijatyka z czasów 32-bitów, która mia³a tak dopracowan± grafê, tak z³o¿on± fabu³ê, tak genialne intro i tak profesjonalny soundtrack, ¿e zakocha³em siê w niej z miejsca, nie bêd±c w stanie odnale¼æ do czasu pojawienia siê Soul Calibur bijatyki, która by³aby tak dopracowana (sytem walki by³ jednak trochê toporny). Tak - nawet Tekken 3 nie by³, wed³ug mnie, tak dopracowany (choæ system walki w T3 jest sto razy g³êbszy ni¿ w SE).
A zreszt± - poka¿cie mi drug± bijatykê na PSX-a, która pozwala na poznanie ciekawej (!!) fabu³y.
Ahm, ekhm, jakby tu...A KOGO ONA TAK NAPRAWDE OBCHODZI W FIGHTERACH!!! Po prostu zarysowanie akcji i FIGHT!!!
I w³a¶nie dlatego Soul Edge jest wyj±tkowy - to pierwsza i ostatnia bijatyka, w której zainteresowa³a mnie fabu³a. :wink: Nawet dzi¶ lubiê czasem przej¶æ tryb Weapon Master.
Soul Edge to bijatyka dla ludzi, którzy nie szukaj± g³êbokiego systemu, aby toczyæ emocjonuj±ce walki, doskonal±c nieustannie (czyli do czasu wyj¶cia kolejnej czê¶ci =P) swoje umiejêtno¶ci - w tej grze liczy siê klimat, a nie z³o¿ono¶æ walk.
No, ale napisa³em, ¿e wyprzedzi³a swoj± epokê, poniewa¿ to jedyna bijatyka z czasów 32-bitów, która mia³a tak dopracowan± grafê
Z calym szacunkiem: NIE. Ja tez kocham ta gre, ale badzmy jednak realistami. T3 jest duuzo bardziej dopracowany pod wzgledem grafiki...
tak z³o¿on± fabu³ê
Na litosc boska...Znowu ta fabula...O jakiej fabule my tu mowimy??? O tym ze Voldo zostal zamkniety w lochach przez zlego pana i tam uczyl sie swojego stylu itp rzeczy???? Litosci...
tak genialne intro i tak profesjonalny soundtrack
No,tu nie ma nawet o czym dyskutowac, bo to do dzis ekstraklasa!!!
Tak - nawet Tekken 3 nie by³, wed³ug mnie, tak dopracowany (choæ system walki w T3 jest sto razy g³êbszy ni¿ w SE).
Aha....Pozostawiam bez komentarza...
Soul Edge to bijatyka dla ludzi, którzy nie szukaj± g³êbokiego systemu, aby toczyæ emocjonuj±ce walki, doskonal±c nieustannie (czyli do czasu wyj¶cia kolejnej czê¶ci =P) swoje umiejetno¶ci - w tej grze liczy siê klimat, a nie z³o¿ono¶æ walk.
No coz, akurat w tej kwestii wypada mi sie z Toba zgodzic. Przegralem w SE kuuuupe czasu, ale wrocic do niej teraz, kiedy moge sobie zapuscic SC (bo nie jestem fanem SC2)
juz by mi sie nie chcialo...
Z calym szacunkiem: NIE. Ja tez kocham ta gre, ale badzmy jednak realistami. T3 jest duuzo bardziej dopracowany pod wzgledem grafiki...
No to siê nie znam po prostu, bo dla mnie NIE jest.
Na litosc boska...Znowu ta fabula...O jakiej fabule my tu mowimy??? O tym ze Voldo zostal zamkniety w lochach przez zlego pana i tam uczyl sie swojego stylu itp rzeczy???? Litosci...
A mi do dzi¶ podoba siê motyw zabicia przez 16-letniego ch³opaka w³asnego ojca, obsesja Mitsurugi'ego na punkcie doskonalenia w³asnych umiejêtno¶ci oraz wplecenie w to wszystko greckich bogów i po¿eraj±cego ludzkie dusze Hiszpana - o s³odkiej azjatyckiej niuni, pragn±cej udowodniæ ojcu, ¿e jest ju¿ doros³a, nie wspomnê. :D
Aha....Pozostawiam bez komentarza...
Trudno - ja i tak uwa¿am, ¿e nie odbiegam od prawdy, twierdz±c, ¿e w SE wszystko, poza systemem walki, by³o na wy¿szym poziomie, ni¿ w T3 (chocia¿by design postaci, które do dzi¶ siê broni±, podczas gdy te z Tekkena nie przetrwa³y próby czasu).
No to siê nie znam po prostu, bo dla mnie NIE jest.
Tu nawet nie chodzi o "znanie sie". Wystarczy popatrzec na te 2 gry w ruchu przez 2 minuty...
A mi siê do dzi¶ podoba motyw zabicia swojego ojca przez 16-letniego ch³opaka, obsesja Mitsurugi'ego na punkcie doskonalenia w³asnych umiejêtno¶ci oraz wplecenie w to wszystko greckich bogów i po¿eraj±cego ludzkie dusze Hiszpana - o s³odkiej azjatyckiej niuni, pragn±cej udowodniæ ojcu, ¿e jest ju¿ doros³a, nie wspomnê. :D
Z tego,co wiem, to jestes fanem rpg...I to naprawde widac...Bo we mnie to, co zacytowalem budzi usmiech politowania. Ale na pewno sprawdza sie doskonale jako zarys i wstep do MIECHA!!!
Trudno - ja i tak uwa¿am, ¿e nie odbiegam od prawdy, twierdz±c, ¿e w SE wszystko, poza systemem walki, by³o na wy¿szym poziomie, ni¿ w T3.
Poczucie wlasnej nieomylnosci...Jak milo...A ja i tak uwazam, ze nie odbiegam od prawdy twierdzac,ze mylisz sie...SE ma lepsza muzyke i jest ORYGINALNIEJSZY niz T3. Tyle...
Tu nawet nie chodzi o "znanie sie". Wystarczy popatrzec na te 2 gry w ruchu przez 2 minuty...
Tak wiêc jestem ¶lepy.... Nie chcê siê k³ócic, niczym dziecko o to, która babka z piasku wysz³a ³adniej, ale tak uwa¿am, niestety... :wink:
Z tego,co wiem, to jestes fanem rpg...I to naprawde widac...Bo we mnie to, co zacytowalem budzi usmiech politowania. Ale na pewno sprawdza sie doskonale jako zarys i wstep do MIECHA!!!
Nie zaprzeczam, nie potwierdzam - powiedzmy, ¿e co¶ w tym jest. ;P
Poczucie wlasnej nieomylnosci...Jak milo...A ja i tak uwazam, ze nie odbiegam od prawdy twierdzac,ze mylisz sie...
Poczucie w³asnej nieomylno¶ci w tej kwestii - u¶ci¶lijmy. :wink:
Soul Edge ma przyzwoit± fabu³ê, Tekken 3 fabu³ê ma ¿a³osn±. Tekken 3 ma ¶wietn± grafê, ale pod wzglêdem czysto technicznym. Soul Edge ma za to o wiele lepiej zaprojektowan± grafê, która pod wzglêdem technicznym jest wprawdzie w tyle w stosunku do tej z T3 (animacja postaci w SE nawet nie umywa siê do tej z T3), ale ogólne wra¿enia estetyczne s± IMO pozytywniejsze w przypadku w³a¶nie tej gry, bo ¶wietny design SE w starciu z trochê nowszym enginem T3 wygrywa u mnie perfectem. Do tego dochodzi lepsza muza i masa smaczków (jak np. te, które wymieni³ Shini) i oto mamy grê, która dla mnie jest bardziej dopracowana, ni¿ T3 (nie licz±c systemu walki, oczywi¶cie).
Akurat fabu³a zawsze gra³a w serii Soulowej du¿± wagê. Jako¶ milej podchodzi siê do rozgrywki jako samurai pragn±cy udoskonaliæ swój styl i goni±cy za pojedynkiem z najsilniejsz± broni± - Tanegashim±, a nie z kolejnym samuraiem bez celu. Jak lubisz Tekkena 3 bardziej ni¿ SE, to nic dziwnego ¿e o fabule nie mówisz. Swego czasu gra³em duuuuuuuuuuuuuuu¿o w T3, ale tam nie czu³em siê czê¶ci± gry i historii. Jakie¶ mi¶ki, roboty, ca³o¶æ bez ³adu i sk³adu wrzucona do 1 worka i zmieszana.
Osobi¶cie nie traktujê gier w sposób jawnie przedmiotowy, tzn. mam mordobicie to od razu do treningu i arcade by jak najwiêksze combosy zarz±dzaæ. Nie za to dajê kasê :P Lubie jak dzia³ania ka¿dej osoby maj± wiêkszy sens, jak za prostym pojedynkiem 2 postaci kryje siê jaka¶ g³êbsza pzyczyna, jak czujê chêæ walki. M¶ciciel z nunchako na barce wodnej (Li Long), szaleniec s³ysz±cy g³os zmar³ego pana, i wymienieni wcze¶niej inni. Ich opowiedziana historia w Weapon Master Mode daje du¿o ciekawych prze¿yæ. IMO dlatego w³a¶nie SE jest tak wielki. Granie w SE bez poznawania fabu³y to tak jak graæ w MGSa i przewijaæ rozmowy/filmiki. Inna sprawa ¿e sam lubiê RPG. :wink:
Acha, mo¿e postacie w T3 by³y ³adniejsze i wiêcej FPSów by³o, ale za to t³a nie by³y 3D z ruchomymi obiektami.
Te¿ macie porównanie...SB i T3. Phi bezsens. T3 wyszed³ 2 lata pó¼niej ni¿ SB i to logiczne ¿e ma lepsz± grafê i animacjê. To tak jakby porównywaæ FFVII z FFVIII :wink: . Powinni¶cie porównaæ sobie raczej SB z T2 bo te gry wysz³y mniej wiêcej w tym samym czasie.
Aramis, przecie¿ to jasne jak s³oñce, ale (skoro ju¿ wspomnia³e¶ o FF) takie FFVII przez wielu fanów tej czê¶ci jest uwa¿ane za grê z lepsz± graf± ni¿ ta w FFVIII (co jest po czê¶ci prawd±, a po czê¶ci bzdur± - wszystko zale¿y od tego, co jest dla nas w grafie najwa¿niejsze, oraz od tego, jaki klimat wolimy). Ja mam tak z Soul Edge. Nie moja wina, ¿e kolega tank_t tego nie rozumie. :wink: Zauwa¿ te¿, ¿e wbrew pozorom SE i T3 nie dzieli przepa¶æ technologiczna (podobnie jak FFVII i FFVIII), wiêc takie porównania nie s± ca³kowicie pozbawione sensu, co najwy¿ej bezstronniczo¶ci. :wink:
SB/SE by³ / jest gr± , w któr± na pewno da siê graæ . Ja odkry³em go stosunkowo niedawno , poniewa¿ kiedy¶ niegustowa³em w bijatykach , i bardzo mi siê spodoba³ .
Jest jedno "ALE" . Niestety system niszczenia broni mnie rozwali³ poprostu . Bardzo niedobry pomys³ . Oczywi¶cie IMO .
A w³a¶nie dobry, bo dwa odpowiednie bloki i wojownik bez broni ju¿ zostaje. Ponadto lepiej by³y wy¶wietlane statystyki broni. W SCII daleko jest od tej inuicyjno¶ci i widocznego porównania z pozosta³ym orê¿em.
Pamiêtam do dzi¶ jeden m³ot Rocka. Wszystkie statystyki na maxa, prócz jednej. A statystyk Soul Edge'a do koñca ¿ycia nie zapomne :D
A statystyk Soul Edge'a do koñca ¿ycia nie zapomne :D
To w³a¶nie jeden z tych smaczków, o których pisa³em wy¿ej, dla których jeszcze w to gram i które utwierdzaj± mnie w przekonaniu, ¿e SE to najbardziej klimatyczna bijatyka na PSX-a, oraz przy okazji jedna z najlepiej dopracowanych gier na tê konsolê. :wink:
Porówna³em FFy bo nie chcia³o mi sie szukaæ innego przyk³adu hehe
SB ma ten swój mistycyzm, ¶wietne postacie, klimat, stage, muzykê i absolutnie niszcz±ce intro. System ma prosty, ale to jest gra z czasów T2 wiec trzeba jej to wybaczyæ (ale trzeba zaznaczyæ, ze gra mia³a Side Stepy - ten system dopiero raczkowa³ bo oprócz SB tylko VF3 mia³ SS (Evade button), a w T2 to chyba tylko Kazuya mia³ SS poprzez p,N (Mist Step)).
Które pó¼niej przerodzi³y siê w genialnego w swoje prostocie 8-way runa. Miêdzy innymi dlatego, wed³ug mnie, SE wyprzedzi³ swoj± epokê. :wink:
Dla nie znaj±cych tematu: Soul Edge by³ broni±, której charakterystyki skaka³y jak szalone od warto¶ci minimalnych do maksymalnych, tak ¿e ka¿dy cios to ruletka by³a :D
Czyli mówi±c jeszcze prostszym jêzykiem, w czasie jednego kombosa mog³e¶ zadaæ np. dwa ciosy super mocne i jeden strasznie s³aby. SE nie mia³ tylko zmiennych statystyk si³y. Skaka³y wszystkie, czyli waga, blok itp. Dlatego w³a¶nie nie da siê powiedzieæ, ¿e Soul Edge by³ najlepsz± broni± ze wszystkich.
Soul Blade by³,jest ¶wietny pierwszy raz go zobaczylem w SS a na "¿ywo" na demku do³±czonym do PSXa,szkoda,¿e to by³o tylko video 30 sek.a nie demówka :( .Intro SB ,zgadzam siê mia¿d¿y³o prze¿uwa³o i wypluwa³o konkurencje,napewno jedna z zbsolutnie obowi±zkowych gier na szaraka.W sumie na teraz chyba wola³bym,nie napewno wola³bym zagraæ w SB ni¿ Tekkena3.Dla mnie fighter nr1 na PSXa na równi z T3.
T3, ale tam nie czu³em siê czê¶ci± gry i historii. Jakie¶ mi¶ki, roboty, ca³o¶æ bez ³adu i sk³adu wrzucona do 1 worka i zmieszana. Wlasnie do T3 (liczac z nim wlacznie, moze nawet do T4) Tekken mial fabule... Zalezy tez odgracza - tego o czym mowisz w SB nigdy nie doswiadczylem (chociaz daze ja szacynkiem z innych wzgledow), a w T3 tak. Teraz Teczken fabularnie, to posys jakich malo. Ogolnie, ostatnio sobie tak siedzialem suchajac OST'a z T3 i doszedlem do wniosku, ze chcialbym aby czasy PSX'a wrocily - brak przewyjepanczych mozliwosci graficznych, powodowal ze developerzy mieli czas, aby dopracowac inne aspekty gry. Wtedy bijatyki mialy to cos. Nie wiem, moze teraz tez maja a ja sie poprostu postarzalem, ale jakos nie dostrzegam tej zajawki co kiedys (moze tylko w jednym tytule, do ktorego w chwili oecnej kuzwa nie mam dostepu ;/)
By³a ju¿ mowa o mistycznych mieczach to mo¿e i opisaæ nie¶wiadomym jak wygl±da³o g³ówne demoniszcze :) Soul Edge pojawia³ siê po tym gdy pokonali¶my Cervantesa. Po walce by³a scenka podczas której cia³o Cervantesa spala³o siê i powstawa³ g³ówny boss. Wygl±dem nie przypomina³ nizego tzn. by³ cz³ekokszta³tnym p³omieniem w kamizelce, butach i rêkawicach (pozosta³o¶ci stroju Cervantesa) z p³on±c± czaszk± ala Ghost Rider. Soul Edge wystêpowa³ w czterech kolorach - czerwonym, ¿ó³tym, zielonym i niebieskim (normalnie jak klawiatura Foldejbl :P ). Jego plansza by³a jeszcze bardziej odjechana ni¿ on sam bo by³a to przezroczysta arena zawieszona gdzie¶ w przestrzeni w której unosi³y siê pozosta³o¶ci portu w którym walczy³o siê z Hiszpanem. Ca³ej walce towarzyszy³a niezwykle klimatyczna muzyka, szczególnie gdy przestawi³o siê ¶cie¿kê d¼wiêkow± na Khan Super Session. Doubtful Judgement rz±dzi. Inferno i jego p³on±ca arena wymiêkaj±.
Z powodu fabu³y trochê zniesmaczy³em siê równie¿ Soul Calibur II. Chodzi o tryb Weapon Master (czy jak siê zwie). Nie do¶æ, ¿e bronie kupujemy (w jedynce wygrywali¶my, przez to wszystkie bronie mia³y w³asn± historiê, nie tylko postacie!) to jeszcze gramy charakterem -noname-. Odrobinê ratuje sytuacjê fakt, ¿e ka¿da z broni jest osobno ³adnie opisana (ale nie ma klimatu w tych opisach) i ka¿da z postaci ma historiê, ale gdy porównaæ to do SE ma sie wra¿enie, ¿e ca³e miejsce na DVD nie wiadomo do koñca na co posz³o. Bo nawet filmików nie ma.
Bo w Soul Edge ka¿da postaæ mia³a filmik interatkywny na koniec!!! Mo¿na by³o wybraæ, czy odzrzuci Soul Edge'a czy pozwoli nim sobie zaw³adn±æ. Nieliniowe mordobicie - jedyne do tej pory :P
Bo w Soul Edge ka¿da postaæ mia³a filmik interatkywny na koniec!!! Mo¿na by³o wybraæ, czy odzrzuci Soul Edge'a czy pozwoli nim sobie zaw³adn±æ. Nieliniowe mordobicie - jedyne do tej pory :P
Wszystko za naci¶niêciem guzika lub ruszaniem strza³kami (uk³on w strone zakoñczenia Volda ;) ) w dobrym momencie. A wszystkich fanów Nightmare'a uspokajam odrazu bo on zacz±³ swoj± karierê w³a¶nie w SE i nie chodzi mi tu o Siegfrieda.
Soul Edge wystêpowa³ w trzech kolorach - czerwonym, ¿ó³tym, zielonym i niebieskim (normalnie jak klawiatura Foldejbl :P ).
Shini... co Ty mia³e¶ z matmy? :twisted: :wink:
Wyobra¼ sobie, ¿e mia³em napisaæ co¶ innego. Lepiej to poprawie :P - Shinigami
No jasne, jasne... Nie w±tpiê - to takie podobne do siebie wyrazy, ¿e mo¿na siê pomyliæ w czasie ich wstukiwania. ;P
Bo w Soul Edge ka¿da postaæ mia³a filmik interatkywny na koniec!!! Mo¿na by³o wybraæ, czy odzrzuci Soul Edge'a czy pozwoli nim sobie zaw³adn±æ. Nieliniowe mordobicie - jedyne do tej pory :P
Wszystko za naci¶niêciem guzika lub ruszaniem strza³kami (uk³on w strone zakoñczenia Volda ;) ) w dobrym momencie. A wszystkich fanów Nightmare'a uspokajam odrazu bo on zacz±³ swoj± karierê w³a¶nie w SE i nie chodzi mi tu o Siegfrieda.
:shock: czyli jak obejrzeæ inne zakoñczenia? bo wiedzia³em jak u Mitsa zmienic (trzeba by³o strza³± od tego go¶cia oberwac :D)
:shock: czyli jak obejrzeæ inne zakoñczenia? bo wiedzia³em jak u Mitsa zmienic (trzeba by³o strza³± od tego go¶cia oberwac :D)
¯eby zrobiæ drugie zakoñczenie samuraja trzeba omijaæ kule, nie dostaæ ni± ;) Z innych pamiêam tylko, ¿e gdy Voldo pociera Edge'a o siebie trzeba szybko ruszaæ strza³kami góra-dó³ a¿ miecz siê rozpadnie.
Oj, fajna to by³a gra. Tylko na PS2 ju¿ mi nie wchodzi :?
Co nie zmienia faktu, ¿e bardzo j± lubia³am, OST jest ¶wietny. Do fabu³y raczej nie przywi±zywa³am wagi wiêc siê nie wypowiadam :wink:
Ca³y czas za mn± chodzi kupno kolejnych czê¶ci ale jako¶ nie mogê siê do kumpla wybraæ - cholerne lenistwo. Ale tyle sie nas³ucha³am, ¿e teraz ju¿ nie mam wyj¶cia :twisted:
Ogolnie, ostatnio sobie tak siedzialem suchajac OST'a z T3 i doszedlem do wniosku, ze chcialbym aby czasy PSX'a wrocily
Echhh, czasem mam to samo.....
By zagraæ w ka¿d± czê¶æ SB saga nale¿y ku[ic po jednej konsoli na gierkê :D
Tylko na PS2 ju¿ mi nie wchodzi :?
Mnie równie¿. :?
A tak w ogóle, to dlaczego nikt nie wspomnia³ jeszcze o alternatywnych strojach Zo¶ki? :mrgreen:
By zagraæ w ka¿d± czê¶æ SB saga nale¿y ku[ic po jednej konsoli na gierkê
"Gdybym by³ bogaty......."
Jako¶ damy radê :wink:
:shock: czyli jak obejrzeæ inne zakoñczenia? bo wiedzia³em jak u Mitsa zmienic (trzeba by³o strza³± od tego go¶cia oberwac :D)
¯eby zrobiæ drugie zakoñczenie samuraja trzeba omijaæ kule, nie dostaæ ni± ;) Z innych pamiêam tylko, ¿e gdy Voldo pociera Edge'a o siebie trzeba szybko ruszaæ strza³kami góra-dó³ a¿ miecz siê rozpadnie.
O jakiej Wy strzale piszecie??? Tanegashima strzela ze strzelby...Wczesniej pokonal go przed jego mistrzem i ta porazka zdeterminowala go do dalszego treningu i doskonalenia kunsztu, by pokazac, ze miecz jest potezniejszy od kuli...
By zagraæ w ka¿d± czê¶æ SB saga nale¿y ku[ic po jednej konsoli na gierkê
Niekoniecznie - przecie¿ Soul Calibur ¶wietnie (nie wierzê, ¿e to piszê) chodzi na emulatorze DC. Wiem, bo sam gra³em (argh... przyzna³em siê... =P). Je¶li wiêc kto¶ siê uprze, to dwie pierwsze czê¶ci serii bêdzie móg³ mêczyæ na kompie.
O jakiej Wy strzale piszecie??? Tanegashima strzela ze strzelby...Wczesniej pokonal go przed jego mistrzem i ta porazka zdeterminowala go do dalszego treningu i doskonalenia kunsztu, by pokazac, ze miecz jest potezniejszy od kuli...
Czy napisa³em co¶ o strzale? Ale mniejsza. Zakoñczenie której postaci podoba siê wam najbardziej? Napiszcie które zakoñczenie. Normalne, czy alternatywne.
Cervantes i Hwang z³e. Jako¶ najbardziej zapad³y mi w pamiêæ, sam nie wiem czemu.
Moje ulubione to oba Taki i z³e Siegfrieda. Najtmer w pierwszej czê¶ci wygl±da zupe³nie inaczej. A z zakoñczeniem taki jest ¶mieszny motyw bo tak naprawdê w³a¶ciwe jest zakoñczenie alternatywne ;) W³a¶nie mi siê przypomnia³ kolejny paten SE - postaæ przez ca³± grê wystêpowa³a w tym stroju w którym j± wybrali¶my. Tak, na zakoñczeniach te¿.
Gears of Madness
Brave New World
Kkaduri
Horangi Arirang
The Edge of Soul
A Soul Edge, o którym wspominali¶cie by³ jednym z 3 Edge'ów. Voldo i Siegfried zdobywali Soul Edge jako 8 broñ w EM Mode i te mia³y ju¿ normalne statystyki. Poza tym nikt nie napisa³, ¿e SE mia³ genialne rozb³yski i smugi przy ciosach, których w Tekkenie raczej nie by³o. A u mnie w pude³ku z SE by³a p³yta z Ridge Racer collector' s edition. To tak wszêdzie, czy tylko mnie szczê¶cie spotyka?
Ja mam w pude³ku od SE tylko i wy³±cznie porysowan± p³ytkê z SE. ;P
Przypomnia³em sobie (ale jest w filmie BTK "The Truth about Legend") kolejn± akcjê i rozwi±zanie pominiête nie wiadomo czemu. By³o ni± starcie, tzn. kiedy dwie bronie uderza³y o siebie i zamiast siê odbiæ nastêpowa³a "próba si³". Kamera wykonywa³a zbli¿enie i a¿ czuæ by³o si³ê wk³adan± w ciosy! Czemu to tak¿e posz³o pod nó¿ :|
Do tego iskry i rozb³yski na twarzach postaci. Miodzio. - Shinigami
Przypomnia³em sobie (ale jest w filmie BTK "The Truth about Legend") kolejn± akcjê i rozwi±zanie pominiête nie wiadomo czemu. By³o ni± starcie, tzn. kiedy dwie bronie uderza³y o siebie i zamiast siê odbiæ nastêpowa³a "próba si³". Kamera wykonywa³a zbli¿enie i a¿ czuæ by³o si³ê wk³adan± w ciosy! Czemu to tak¿e posz³o pod nó¿ :|
Do tego iskry i rozb³yski na twarzach postaci. Miodzio. - Shinigami
O tak. Ten element by³ piêkny. Rówie¿ nie wiem dlaczego to usuneli bo to by³ jeden z najlepszych motywów jakie widzia³em w mordobiciach.
-=OT=- Infinite - to ty kuna grasz A¶k±? DJ siê przejad³? :wink: -=end of OT=-.
Soul Blade by³ (jest) po prostu ¶wietny- ma w sobie co¶, co pomimo jego do¶æ sêdziwego wieku sprawia, ¿e chce graæ siê wiêcej i wiêcej :)
Od strony fabularnej te¿ by³ dobry. Alternatywne endingi postaci by³y fajnm pomys³em, jak komu¶ nie pasowa³o jedno wyj¶cie, to zawsze mia³ jeszcze drugie ;) l Ja lubiê oba zakoñczenia Seung Miny i podk³ad muzyczny przy nich ;)
No i co do muzyki, to nale¿y powiedzieæ, ¿e równie¿ trzyma poziom! :) Wiele razy w³±cza³am grê tylko po to, by za³±czyæ menu i pos³uchaæ sobie kawa³ków :D
A jak wczoraj obejrza³am intro, to... ech... ³ezka prawie mi siê w oku zakrêci³a ;)
Wracaj±c do tematu intra, mo¿e niech kto¶ sko³uje jakim¶ cudem i wrzuci na serwer :) Mi³o by by³o obejrzeæ je za ka¿dym razem gdy w³±czam komputer :D
eMule :P
Jak mi³o to obejrzeæ, jeeeejjjj ^_^
Ehh, widze, ¿e bêde musia³ zainstalowaæ znowu tego Os³a :? Nie chce mi siê.
Masz pecha ;)
Wracaj±c do Soul Blade/ Soul Edge, to zawsze lubi³am sobie ogl±daæ te wszystkie bronie, jakie zdobywali¶my. No i podoba³ mi siê pomys³ z bieganiem po mapie, skoro przy zdobywaniu jeste¶my :) ¦lezili¶my fabu³ê, zapisywan± na kartach ksiêgi... Hm... ^_^
Okej, wrzucam dwa piêkne screeny obrazuj±ce czego zabrak³o m.in. w kolejnych czê¶ciach, a mianowicie przepychanek (screeny z TTATL):
http://img310.imageshack.us/img310/6905/starcie17dq.jpg
http://img310.imageshack.us/img310/2089/starcie29bt.jpg
A¿ ³ezka siê w oku krêci gdy przypominam sobie czasy pierwszego Soula :cry: Jak sama nazwa wskazuje, gra mia³a niebagateln± duszê :P Za niespe³na miesi±c wychodzi czwarta czê¶æ sagi, mo¿e jakim¶ cudem odiedziczy czê¶æ magii i klimatu, jaki wyp³ywa³ z SE. Bo bitew i wyzwañ w trybie questowym nigdy nie mia³em do¶æ, a wyzwania niektóre by³y faktycznie niebanalne!
Soul Blade... gra legenda...nawet do teraz s± osoby ktore uwarzaj± j± za najlepsz± czê¶æ sagi. Jak na tamte czasy gra mia³a rewelacyjn± oprawe A/V i ¶wietny tryb Weapon Master. Ale to co mnie roz³o¿y³o na ³opatki na wstêpie to _ F-A-N-T-A-S-T-Y-C-Z-N-E INTRO !! Ta muzyka ten wygl±d.....normalnie szczêkopad! nie zapomne tego do koca ¿ycia.
BTW w outrze bodaj Mitsurugiego by³ fajny patent z omijaniem zatrotych strza³ek
To nie zatrute strza³ki a strza³y z Tanegashimy ... Oj mleko, jak mog³e¶ taki b³±d pope³niæ. Zakoñczenie Mitsurugiego by³o baardzo wymowne - starcie z broni± Europejczyków.
To nie zatrute strza³ki a strza³y z Tanegashimy ... Oj mleko, jak mog³e¶ taki b³±d pope³niæ. Zakoñczenie Mitsurugiego by³o baardzo wymowne - starcie z broni± Europejczyków.
Heh wiesz jak siê w gre gra³o jakie¶ 4 lata temu( pomimo ze mam j± w domku) to ka¿demu mo¿e siê zdarzyæ. Nie pamiêntam ju¿ dok³adnie co sie dzia³o w poszczegulnych outrach , albo np jakie bronie zdobywa dany zawodnik w WM. Tak¿e chyba mia³em prawo do b³êdu. Pozatym podoba³y mi i¶e zakoñczenia Siga , Volda i Taki - moje ulubione.
Te¿ gra³em 4 lata temu. St±d usprawiedliwienia propos akurat Mitsu - brak :twisted:
Zakoñczenia ... zakoñczenia sprawia³y, ¿e cz³owiek naprawdê chcia³ przechodziæ przez Arcade raz jeszcze, byle tylko móc ujrzeæ je ponownie. Oby taki efekt ponownie wróci³ w Soul Calibur 3, bo we wcze¶niejszych czê¶ciach SC zakoñczenia nie dawa³y takiej satysfakcji. W³a¶ciwie mo¿na by³o o nich powiedzieæ tyle, ¿e ot s±. I za du¿o nie wnosz± (poza fachowym zakoñczeniem Nightmare'a w SCII).
Lubi³em tak¿e z³e Hwoaranga (oczy do dzi¶ pamiêtam, oraz rozpikselowan± arenê i uczniów w dojo co¶ tam æwicz±cych :P), dobre Cervantesa, ogólne Rocka (wstawka z Rockiem w intrze razem ze s³owami piosenki "To Shine!" oraz znajomo¶ci± historii postaci dawa³y kopa).
Soul Edge - jedyne mordobicie z nieliniow± fabu³± :D
Te¿ gra³em 4 lata temu. St±d usprawiedliwienia propos akurat Mitsu - brak
Cz³owieku ale ja niemam pamiêci do wszystkiego , bo gdybym mia³ po tylu latach pamiêtaæ dok³adnie wszystko( zdarzenia, smaczki itp.) z wielu gier w które gra³em musia³ bym byæ....cyborgiem :)
Ending Siga jednak jest najlepsze IMO - pamiêtam zdziwienie jakie towarzyszy³o mi gdy ujrza³em jak miecz chwyta rêke Siga.... a potem ju¿ tylko jego mroczna wersja...
Hmmm....czy jedyna? k³uci³ bym siê.... no chyba ze chodzi³o ci w domy¶le o najlepsze mordoklepki ( Tekken, VF, SC, DOA) tu faktycznie siê zgadzam :)
Hwoaranga
(*gleba*)
HWANGA :!:
Soul Edge - jedyne mordobicie z nieliniow± fabu³±
Tak jest :) Jak s³ucham sobie OSTa to a¿ chc siê pograæ... Tylko, kurde, p³yta nie chce dzia³aæ :( Te zakoñczenia- zwyk³e i alternatywne... zawsze lubi³am je wszystkie- szczególnie "drugie" Miny i Hwanga...
Propos- pamiêtacie te ¶wietne podk³ady muzyczne do endingów? Co¶ piêknego...
Hwoaranga
(*gleba*)
HWANGA :!:
Oj Scorpio, kobieta musi cie poprawiaæ ;) ?
Oj Scorpio, kobieta musi cie poprawiaæ
Zapraszam do topicu "Giercowanie vs p³eæ piêkna", gdzie wyt³umaczysz mi, co mia³e¶ namy¶li ty szowinisto :twisted: ;);););););)...;););)
Zapraszam do topicu "Giercowanie vs p³eæ piêkna", gdzie wyt³umaczysz mi, co mia³e¶ namy¶li ty szowinisto ...
Oj, nawet nie mam tyle odwagi by przekraczaæ progi tamtego topicu, jeszcze zmieniê swoje szowinistyczne pogl±dy ^o^.
No, tak w ogóle to nie powinna¶ poprawiaæ Scorpia (pewno teraz mu smutno;)), to z³a kolej rzeczy, powinna¶ zostawiæ to nam mê¿czyznom :twisted: ;)
No, tak w ogóle to nie powinna¶ poprawiaæ Scorpia (pewno teraz mu smutno;)), to z³a kolej rzeczy, powinna¶ zostawiæ to nam mê¿czyznom
http://img462.imageshack.us/img462/5519/escaflowne015qc.gif
A tutaj ma³a niespodziewajka-prezent dla tych, którzy tak bardzo chcieliby obejrzeæ sobie ten niezapomniany opening. End¿oj :)
Hwoang roxx, wymiata³em nim :]
Hwoang roxx, wymiata³em nim :]
HWANG :!: Nastêpny...-_-'
Ano ty¿ gra³am Hwangiem, Mitsurugim i Taki, czasami Seung Min±.
Ta gra ma ¶wietny klimat, a demko ma w sobie co¶ takiego....fajnego. SB to po prostu pozycja ponadczasowa :wink:
A wiecie czego SC brakuje a SB/SE to ma ?Pasek wytrzyma³o¶ci broni.Mitsu wymiata szczególnie mi³o mi sie patrzy na gre pod emulatorkiem PSXa ro¼dzia³a 1024x768 rozmyte textury ....wszystko to sprawia ¿e czuje jakbym gra³ w inn± gre ....BOSKA :twisted:
Pasek wytrzyma³o¶ci broni
Oooo, widzisz, zupe³nie o tym zapomnia³am, niez³y patent. Choæ jak siê broñ "wykoñczy³a" to kuniec i zosta³a walka na piê¶ci :]
...przez co gra stawa³a odrobinkê realistyczniejsza :D
Gra mia³a jeszcze efektowne comba które wbrew pozorom by³y ³atwe do wykonania. I macie racje Hwang rula(idz sobie Yunsungu idz :mrgreen: )!!!
Wytrzyma³o¶æ broni razem z Hiper Combos (nie pamiêtam jak siê nazywa ta efektowna kombinacja) sprawia³y, ¿e trzeba by³o planowaæ. Bo jednym ruchem mo¿na by³o sobie ponad pó³ energii broni zabraæ :P
No i w³a¶nie brakuje stopniowania (10 kroków) charakterystyk w nowych Soul Calibur. Bo w Soul Edge bronie mog³y byæ superszybkie i z dobr± ofensyw±, ale 2-3 bloki niszczy³y j±. St±d wybór broni by³ bardziej zrównowa¿ony i wymusza³ wiêksze zmiany taktyk!
Mace prawdê mówi, ³atwe do wykonania comba przyci±ga³y jak cholercia. A system by³ rzecz jasna trochê bardziej skoplikowany.
Ale nie zapominajmy o minusie gry. Wtedy by³o to, podobnie jak do dzi¶ Tekken i Virtua Fighter, 2 i 1/2 wymiarowe mordobicie.
Hiper Combos
CRITICAL EDGE :!:
;)
Bo w Soul Edge bronie mog³y byæ superszybkie i z dobr± ofensyw±, ale 2-3 bloki niszczy³y j±. St±d wybór broni by³ bardziej zrównowa¿ony i wymusza³ wiêksze zmiany taktyk!
Tak jest. Bronie wytrzyma³e, które czasem te¿ dodatowo uzupe³nia³y pasek energii postaci by³y wyra¼nie wolniejsze; broñ szybka by³a s³aba, etc.
Kiedy odpali³am SCII troszku siê zawiod³am, kiedy zobaczy³am, ¿e teraz bonie na innej zasadzie dzia³aj±...
Ale nie zapominajmy o minusie gry. Wtedy by³o to, podobnie jak do dzi¶ Tekken i Virtua Fighter, 2 i 1/2 wymiarowe mordobicie.
Suol Blade wyszed³ mniej-wiêcej w okresie Tekkena3...
To 2D nie razi³o przecie¿... :? Przynajmniej nie mnie ;)
Suol Blade wyszed³ mniej-wiêcej w okresie Tekkena3...
Oj wyszedl jednak znacznie wczesniej, niedlugo po tekkenie 2.
Oj wyszedl jednak znacznie wczesniej, niedlugo po tekkenie 2.
Tak...? Hmm/// mo¿liwe... ;) W ka¿dym razie jest git ;)
SE by³ 3D...z tego co mi wiadomo ...by³o mo¿liwe kroczenie w lewo prawo oraz na boki...areny takze 3D wiec gdzie to 2 i 1/2 D ?proszê o odp bo moge sie myliæ.
Chodzi o to z 2 1/2 D, ¿e gra ma grafikê trójwymiarow± i sidestepy, ale tak na prawdê nie wp³ywa to w ¿aden sposób na tyl gry. Nadal bowiem idzie siê w kierunku zawodnika, albo przeciwnie do niego w 99% gry. A zmiana ustawienia tak, by przeciwnik by³ pod ¶cian± robi³a siê za pomoc± ciosu lub rzutu. Sidestep w VF4 tak naprawdê w 90% ogranicza sê do zej¶cia z lini ciosu i szybkiej kontry. A teraz widok na Soul Calibura, gdzie to latanie po planszy jest wykorzystywane bez przerwy.
Mam pytanko. Czy Soul Blade/Edge dzia³a na ps2 slim? Jesli tak, to SB + Memory card z psx bêd± dobrym zestawem :P
O ile wiem, nikomu nie udalo sie odpalic SE/SB na PS2 jakiejkolwiek.
A szkoda :cry:
Oj to lipa....... :cry: