Section 8
Katalog znalezionych frazArchiwum
- Odchudzanie brzucha
- Playstation Move
- Granie w Londku, eventy, ustawki, promocje itpitd..
- [PDZ] Cooperative buddy
- Dla wszystkich fanów!!!
- Nintendo Mini Classics W Sieci Lidl
- Pogadajmy sobie o naszych PS2, bo jakoÅ› tu nudno jest.
- pS one zone
- EMAIL reklamujÄ…cy nowy numer
- NEO PLUS #121 (kwiecień 2009) w sprzedaży od 06.04.2009
- seria Front Mission
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- bibliotekarz.opx.pl
Odchudzanie brzucha
Partacze z TimeGate Studios (padaczne dodatki do FEAR) tworz± FPSa "jak ¿aden dotychczas". Tak, jasne...
Dlaczego zak³adam temat? Do _wygl±da_ ciekawie a producentem jest Polak. :)
http://www.gametrail...ayer/31870.html
http://www.gametrail...ayer/21194.html
http://www.gametrail...ayer/31437.html
http://www.joinsection8.com/
Wygl±da naprawdê dobrze ,a klimat mo¿e mieæ IMO fajny,bo na my¶l przychodzi mi miêdzy innymi Mass Effect. Takie klimaty lubiê. Czujê ,¿e jeszcze o tej grze bêdzie g³o¶no. Dawaj Siwiak jak siugar :-D
Gameplay z tego crapa http://e3.gamespot.c...ideo/6210454/?t ... s;title;12
Tragedia.
W Halo 3 je¿eli uda³o siê zaj¶æ typa od ty³u wystarczy³a sekunda, aby czeka³ na respawn. Tu przez pó³ minuty nie da siê typa zabiæ... co za szrot. Choæ graficznie jest ¶rednio.
screeny z tego crapa http://e3.gamespot.c...mage_viewer/621 ... s;screen;1
E tam crapa. Bardzo oldskulowy FPS. Mnie siê podoba - jedynie mam w±tpliwo¶ci co do ¶miertelno¶ci. ;/
Oldschoolowy fps? To znaczy grafika rodem z 2k4, 5 metrowe skoki oraz gracze majacy zywotnosc nosorozca?
Pomijaj±c ostatni± czê¶æ - dok³adnie tak. :tak:
Wywiad. Dostosowywanie postaci, mechanika strzelania (która generalnie odrzuci³a mnie od tytu³u - totalne autocelowanie jak w symulatorach lotu).
HD: http://www.gametrail...section-8/50837
SD: http://www.gametrail...section-8/50838
Wywiad. Dostosowywanie postaci, mechanika strzelania (która generalnie odrzuci³a mnie od tytu³u - totalne autocelowanie jak w symulatorach
Totalna ignrorancja. W symulatorach lotu nie by³o czego¶ takiego jak auto namierzanie. Marsz do kata.
Oczywi¶cie, ¿e jest. Wybierasz cel, lock, strza³, trafiasz. :^^:
Piszesz o arcade shooterze. W symulatorach lotu najpierw mia³e¶ kontakt na radarze, wklepywa³e¶ jego dane do systemu pasywnego sledzenia, komunikowa³e¶ sie z kontrola lotu, prosi³e¶ o pozwolenie na odbezbieczenie broni, otrzymywales "all weapons free", odbezpiecza³e¶ sidewinder'a, uruchamiales system aktywnego sledzenia, czekales na lock on i wtedy odpalales rakiete. - i to tylko wtedy gdy wszystko szlo zgodnie z planem :!:
Jane's F/A-18 hornet FTW!
Gameplay (7 minut)
HD: http://www.gametrail...section-8/51130
SD: http://www.gametrail...section-8/51131