Playstation Move
Katalog znalezionych frazArchiwum
- Odchudzanie brzucha
- Silent Hill Shattered Memories wersja: PlayStation 2
- eFIFA - FIFA 09 PLAYSTATION 3 CUP II
- PlayStation Day - 6 maja
- eFIFA PLAYSTATION 3 CUP II
- Błąd W Playstation Store ?
- Playstation 3 w 2008 roku
- gry z Playstation Store
- PlayStation Home
- PlayStation Store
- PLAYSTATION 3 i Linux
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- etherlord.pev.pl
Odchudzanie brzucha
Aż dziwne że do tej pory nie ma tematu. W każdym razie SDK trafiło już do developerów 3rd party
http://e3.gamespot.c...tory/6211559/ps ... devs-hands
Czyli data premiery na wiosnę jest możliwa
Wiadomo coś ile przycisków znajduje się na dildosie?
I czy będzie wibrował?
Wiadomo coś ile przycisków znajduje się na dildosie?
Otwórz szufladę siostry i sam sprawdź, lol :^^:
i jaki będzie szeroki ? :oops:
Otwórz szufladę siostry i sam sprawdź, lol
Gdybym na to odpisał dostałbym warnem, więc się powstrzymam :^^:
Nie krępuj się :^^:
Hm... to pierwszy raz, że jakiś Eye Toy naprawdę mi się spodobał.
Sony twierdzi, że ich kontroler będzie precyzyjniejszy od Natala.
http://www.play3-liv...atal-15168.html
Dziwne by twierdzili inaczej ya ?
stimmt
Na pokazach z E3 przeciez wyraznie widac ze ten motion control jest wyraznie dokladniejszy.
Tylko trzeba pamietac, ze sony tez zapowiadalo ze ps3 bedzie 2x lepsze od X360 no i 240fps i full hd w kazdej grze (ja je*ie, ale pajace, ciekawe czy podobne papki beda zapowiadac przed premiera PS4, to chyba ich wtedy wysmieje, chociaz to juz bedzie raczej zenujace na maxa).
:klaszcze:
widze, ze niektorzy lubia sie rozpisywac sie na forach, a po twoim poscie chyba widze ze sie cieszysz z nowych kontrollerow, dobrze wiedziec
ramzes64-polecam rozwijać swoje wypowiedzi albo bekniesz za niestosowanie się do regulaminu
Peter Dille z SCEA mówi, że kontroler będzie wyglądał całkowicie inaczej, a na E3 to był tylko prototypowy wygląd. Chcą kontroler wypuścić na rynek najszybciej jak się da i będą też bundle packi z konsolami.
Powiem tak - chce fajnie opracowana gre fantasy na bazie dema z szkieletami. Juz. Moze wreszcie by wykorzystano te wszystkie Wiiloty, Dildo i inne kamery do naprawde ciekawej gry z bronia biala w roli glownej.
Jak, nie będzie dilda w dildzie? No kufa :/
Mnie tam takie gadżety nie przekonują. Nie wymyślą niczego lepszego od pada.
Przed padami też tak mówili :P
W sensie w dobie joysticków? ;)
Zastanawiam się w czym lepsza może być ta jawna zrzynka z wiilota w świetle faktu, że Wii Motion Plus już się ukazał i z tego co czytałem- rządzi. Nie ma się raczej czym podniecać. Owo bezimienne urządzonko postrzegam jako raczej niepotrzebny gadżet. Sony liczy, że ludzie się na to nabiorą.
No i brawa dla Nintendo- jak zwykle konkurencja "wzoruje się" na ich genialnych pomysłach.
Przed padami też tak mówili :P
W sensie w dobie joysticków? ;)
Tylko, że ma joystickach nie wyobrażam sobie jako zwykły użytkownik grania w strategie, strzelanki, bijatyki, samochodówki i rpgi a na padzie i owszem.
Krill - Nintendo potrafi być pierwsze, niekoniecznie jednak robi to najlepiej. Gdyby wszyscy mieli nie "kopiować" pomysłów konkurencji, to nikt poza Ninny nie miał by teraz gałek analogowych.
Jesli ktoś widzi w tym kierunek rozwoju - niech kombinuje, czy to Natalem, czy Dildo. Nie mam Wii, a system sterowania może się sprawdzić w kilku gatunkach jak i popierdółkach.
Jeśli chodzi Ci o to, że wiilot w pierwotnej wersji (czyli bez Motion Plusa) posiadał w sobie niewykorzystany w pełni potencjał, to trudno się z tym stwierdzeniem nie zgodzić. Ledwo jednak pojawiła się możliwość odwzorowania ruchów w grze 1:1, a już Sony i Microsoft wytaczają cięzkie działa w postaci magicznej różdżki i Natala. I bardzo dobrze, Nintendo po raz kolejny wytycza horyzonty, a pozostali się na tym wzorują. Wszystkim nam wyjdzie to, mam nadzieję, na dobre. Dlatego nie mówię, że to źle, bo motion control to moim zdaniem krok w słusznym kierunku. Rzecz w tym, żeby idea ta była ciekawie rozwinięta, chcę dużego kroku naprzód, a nie zaledwie imitacji. Jak na razie prototyp PS3 motion controllera niczym mnie nie zaskoczył. Czas pokaże, czy będzie to jedynie gimmick ("po co kupować Wii, skoro PS3 ma swojego wiilota") czy coś więcej. Po tym co pokazano do tej pory pozostaję na razie zdecydowanie sceptyczny.
Przed padami też tak mówili :P
W sensie w dobie joysticków? ;)
Tylko, że ma joystickach nie wyobrażam sobie jako zwykły użytkownik grania w strategie, strzelanki, bijatyki, samochodówki i rpgi a na padzie i owszem.
Chyba zupełnie nie załapałeś tych wypowiedzi. Zanim poznaliśmy d-pady nie wyobrażaliśmy sobie nic innego niż joy'e, teraz nie chcemy uznać alternatywy dla krzyżaków.
http://www.gametrail...com/video/gc-09 ... on-3/54363
Zapowiada się fajna i lajtowa zabawa. Niektóre z tych gierek robią mocno pozytywne wrażenie.
8,5 minutowa prezentacja kontrolera:
http://www.ps3site.p...-w-akcji/20981/
Wyjdzie nowa edycja RE5, gdzie będziemy sterować i dualem i "różdżkami".
Będą również patche do takich gier jak LBP, Pain, Flower, Eye Pet, High Velocity Bowling.
Więcej info z konfy:
http://news.vgchartz...ews.php?id=5297
Nowe informacje.
http://community.eu....&message.id=807
Zaprezentowany Motion Controller ma być ponoć wyposażony w dwa czujniki ruchu, żyroskop oraz akcelerometr obydwa działające w trzech osiach co pozwoli odczytać kąt nachylenia kontrolera i podążać za ruchem ręki z kontrolerem. W połączeniu z PS3 Eye które to będzie mogło precyzyjnie śledzić kontroler i przesłać idealne dane o położeniu do przetworzenia na konsoli co w rezultacie przekłada się na intuicyjne i naturalne sterowanie nowym kontrolerem w grach go obsługujących. Świecąca kulka u góry kontrolera ma nie tylko odpowiadać za śledzenie położenia kamerą, ale również ma możliwość wizualnie informować użytkownika o poszczególnych zdarzeniach. Najprościej to sobie wyobrazić porównójąc możliwość "pulsowania" lub zmiany natężenia światła kuli z wibracjami w Dulashocku. Żeby tego było mało nowy kontroler ma posiadać również wibracje przez co ilość doznań i integracji z grą może się w znacznym stopniu zwiększyć. Połączenie z konsolą będzie się odbywać poprzez protokół Bluetooth 2.0 a wszystko będzie zasilane akumulatorem litowo jonowym. Cena dla nowego kontrolera nie została jeszcze ustalona.
Gry w produkcji, które ukażą się w 2010 roku i które będą korzystały z kontrolera.
Ape Escape (Working Title)
Echochrome 2 (Working Title)
Eccentric Slider (Working Title)
Sing and Draw (Working Title)
Champions of Time (Working Title)
Motion Party (Working Title)
The Shoot (Working Title)
Tower (Working Title)
Prawdopodobny wygląd kontrolera, który będzie sprzedawany razem z kamerą.
http://playstationlifestyle.net/wp-content/uploads/2009/09/tgs-09-hirai-0196-rm-eng.jpg
ciekawe czy gałka będzie wibrowała :oops:
Będzie :oops:
preorder złożony ... dante liczę że kiedyś po multi powibrujemy ;)
Zobaczymy co z tego wyjdzie, osobiście jako posiadacz Wii prezentacje tego "ustrojstwa" nie robią namnie większego wrażenia. Ot technologia wzięta od Nintendo, i przerobiona na swoją modłe, którą zapewne będą doskonalić przez kilka lat. Ale biorąc pod uwagę, że tego typu kontrola już spodobała mi się dzięki Wii, to zapewne i te urządzenie kiedyś zakupie. Boje się tylko patrząc na marnowanie potencjału jaki daje technologia ruchowa w obozie Big N przez większość developerów piszących gry na tę konsole. To ja jednak ostrożnie podchodze do tematu...
IMO ten Motion Party będzie zbiorem mini gier dla casuali i dorzucany za free do kontrolera.
Typek z EA się chyba wygadał, jaką nazwę będzie miała "różdżka".
http://www.ps3site.p...nimowosc/26995/
âźW nadchodzącym, roku zarówno Sony jak i Microsoft zapowiedziały premiery swoich nowych kontrolerów. Natal i Gem mają duże szanse dostarczyć naszemu rynkowi nowych konsumentów.â
Kontroler zalicza opóźnienie i pojawi się na jesieni. Będzie walka z Natalem. Kaz Hirai powiedział, że opóźnienie spowodowane jest tym, że chcą aby wraz z premierą kontrolera było dużo różnorodnych i ciekawych gier.
http://news.vgchartz...ews.php?id=6657
Od dawna się to zapowiadało, na różdżki jest zero hype'u, nie podano żadnych nowych informacji od dłuższego czasu
a myślałem że pogram w marcu w dodatki do RE5 przy pomocy różdżki :/
oficjalna nazwa (podobno) - arc
Tja to już raczej na 100% pewna informacja.
http://www.[url="http://www.ps3site.pl/rozdzka-definitywnie-ochrzczona/33316/"]http://www.ps3site.p...hrzczona/33316/
Wyszło na jaw, że Sony Computer Entertainment zarejestrowało 6 października 2009 domenę playstationarc.com - co potwierdza nasze wcześniejsza przypuszczenia w kwestii nazwy kontrolera ruchu przeznaczego dla PS3.
Dziś zatem możemy powiedzieć, że to co dotychczas nazywaliśmy "różdżką", oficjalnie nazywać będzie się Arc (podejrzewam, że jak Sony by tego nie nazwało, to w Polsce i tak obowiązywać będzie pierwsze określenie). Nowy kontroler promowany jest hasłem: "Arc You Ready?" - co stanowi małą grę słów sugerującą czy jesteśmy gotowi na tzw. "przyszłościowy gaming". Na plakacie małym drukiem możemy też doczytać, że Arc pojawi się jesienią razem z Expansion Packiem o tajemniczej nazwie Kownage (?).
http://www.ps3site.pl/files/2010/01/arc.jpg
Nom, to teraz już wiadomo, że będziemy machać Arkiem, Areczkiem, Araskiem http://forum.neogo.pl/public/style_emoticons/default/icon_wink.gif
Dokładnie, będziecie się bawić moją stopą. ;)
Trzeba wreszcie zmienić nazwę tematu. :) THQ publikowało dzisiaj swoje wyniki finansowe. I Brianowi Farrellowi wymsknęło się słówko: ARC. Jako że do trzech razy sztuka a to już trzeci taki przypadek - sądzę, że można opluć i przyklepać nowy temat, "PlayStation ARC".
http://www.vg247.com...controller-arc/
Zmieniłem
Nom, to teraz już wiadomo, że będziemy machać Arkiem, Areczkiem, Araskiem
Czyżby odpowiedż Sony na chłopca Milo, a tym samym zachęta ludzi by się przywiązali do tego "ustrojstwa":?.
Sony pokaże Motion Controller 11 marca na GDC
https://www.cmpevent...11&SessID=10534
Pojawiła się plota, że kontroler będzie miał również drugą część, czyli coś w stylu nunchucka z Wii.
http://www.ps3site.p...nunchuck/36788/
Jeden z userow Neogafa napisał:
Zasłyszane od kolegi pracującego w developingu, który ma to w pracy. Początkowo dostali różdżkę z duża różową kulką, wyglądającą jak zabawka erotyczna. Kilka tygodni temu dotarł także bezprzewodowy nunchuck! Ma analoga, kwadrat i kółko, a chyba nawet L1 i R1. Muszę sprawdzić dokładne szczegóły ale wygląda na to, że będzie nunchuck. Bezprzewodowy, słodko.
Taka tam ciekawostka:
Disney Interactive boss calls PlayStation Motion Controler âśGemâ at DICE
http://www.vg247.com...er-gem-at-dice/
na PlayStation Arc:
http://www.siliconer...what-thats-for/
Nie znaczy to koniecznie, że tak się będzie nazywał kontroler, ale mimo wszystko. :)
Jutro Sony poda datę premiery Arc i ujawni listę firm pracujących nad grami.
http://news.vgchartz...ews.php?id=7322
Wywiad Gamespotu z projektantami Arca.
http://www.ps3site.p...-rozdzek/38969/
Konkrety:
⢠Przy pracy nad różdżkami wykorzystano doświadczenie zdobyte w ramach projektów EyeToy i PlayStation Eye. Nie bez znaczenia pozostał również komercyjny sukces Wii.
⢠Wsród zadań "lampki" znalazły się m.in. sygnalizacja zmiany stanów w grze i rozróżnianie graczy podczas gry wieloosobowej.
⢠Głównymi bodźcami do rozpoczęcia prac nad projektem były, oprócz wcześniejszych doświadczeń, badania rynku: oczekiwania kosumentów i obecność podobnych produktów.
⢠Motion controller kierowany jest zarówno do graczy typu casual jak i hardcore, a dzięki swoim funkcjonalnościom znaleźć może zastosowanie w każdym gatunku gier.
⢠Kluczem do sukcesu jest oprogramowanie, dlatego zajęto się developingiem odpowiednich produkcji nie tylko w wewnętrznych studiach Sony, ale również u partnerów korporacji.
⢠Największym atutem różdżek jest ich precyzja, która umożliwi developerom tworzenie doświadczeń na nieosiągalnym dotychczas poziomie realizmu.
⢠Więcej informacji o projekcie zostanie ujawnionych podczas GDC 2010 oraz zbliżająch się targów E3.
Stare newsy, Czychu. :^^: Coś nowego:
- LBP2 będzie wspierało ARC, pojawi się w 4. kwartale
- ARC będzie miał nunczako analogicznie do wiilota
http://www.mcvuk.com...etails-incoming
http://www.develop-o...of-PS3-nunchuck
Przecież Media Molecule skreslilo LBP2 w listopadzie ubieglego roku.
Skreśliło?
Mieli zaczac tworzyc sequel ale zorientowali sie, ze lepiej wydawac DLC OLO. Takze wykreslili ta gre z planow.
http://www.qj.net/qj...ebigplanet.html
Najwyraźniej znów jest na tapecie. :)
temat -> nazwa -> zmiana na Playstation "Move"
OLO.
Obejrzeliśmy konfę i pokazali sprzęt na żywca w grach. Było sporo gier dla casuali, LBP i Eye Pet sterowane Move, ale nie tylko. Były też 3 gry dla hardkorowców. Dwie bijatyki, jedna na miecze, a druga taka wyjebana graficznie ala Fight Club. Trzecią grą był pokazany na żywca Socom 4 sterowany Move.
Masakra jakie to precyzyjne urządzenie jest, Wiilot i Natal się chowa.
Druga końcówa ala nunchak też jest. Cena poniżej 100$, w tym kontroler, kamera i jakieś gry.
Moja profesjonalna opinnia jest taka: w RPGach pokroju Obka to moze sie sprawdzic. W calej reszcie bedzie ssac.
ogolnie w grach nie-casualowych bedzie ssac... :rolleyes:
Bo Wiilot w takim Madworld, RE:Chronicles, Zelda, Super Mario Galaxy, Resident Evil 4 ssie ;) Nie, nie ssie, idealnie wpasowuje się nawet w bardziej skomplikowaną rozgrywkę.
Sprawa podstawowa, czy ta paueczka będzie mieć wibracje?
Tutaj jest nagranie z konferencji: http://gdc.gamespot....g=topslot;img;1
Hellmans z tego co pamietam, to nikt wprost nie powiedzial, że beda wibracje. Stwierdzili jednak że Move jest połączeniem sixaxisa z DS3 oraz (przy grze bokserskiej) że w koncu poczujemy sie jak piesciarz.
Wiec chyba ta wibra bedzie OLO.
No to kobiety to kupią.
a niby dlaczego? ja kupie z przyjemnoscia, ale jako ciekawostke...
Przez wibrę...
Fajnie, że grucha ma lepsze spusty.
Fajnie, że grucha ma lepsze spusty.
Tylko tak właściwie co to daje? Z tego co wiem zarzut co do spustów tyczył się głównie strzelanin i wyścigów (nie sądzę by w grach gdzie przycisk ten jest wciskany sporadycznie było to aż takim problemem. A takowe, sterowane Move'em, i tak będą korzystać z tego spustu co jest w różdżce. I tam je spust wklęsły z tego co pamiętam, czyli ok. Chciałem tylko zapolemizować z twierdzeniem że lepsze spusty w gruszce są fajne ;p fajny jest lepszy spust w różdżce jak już :D
Tylko tak właściwie co to daje? Z tego co wiem zarzut co do spustów tyczył się głównie strzelanin i wyścigów
Głównie shooterów i racerów, fakt, ale w jakiejkolwiek innej grze, w której trzeba spuścik wcisnąć, jego kształt jest irytujący - chociażby zmienianie broni w Ratchecie i BioShocku.
Czas reakcji poniżej 1 klatki.
http://www.ps3site.p...j-klatki/39238/
Scott Rohde, wiceprezes ds. rozwoju produktu w SCEA:
Opóźnienia w PlayStation Move są porównywalne jak w bezprzewodowych kontrolerach, DualShock'u 3 i Sixaxis'ie - poniżej jednej klatki.
http://www.ps3site.pl/files/2010/03/ps-move-cntrl.jpg
Wiadomo z czego są te kulki i czy najważniejsze, czy są puste w środku? Pies pogryzie bo przypomina piłeczkę do zabawy, lol.
wyglada na plastik
No chyba nie na azbest.
To pewnie jakiś dozownik na żele nawilżające.
Sports Champions is the PS3 Move's Wii Sports Resort. [...] it is unfortunately a mixed bag.
The first of the two games [...] is a table tennis game. [...] if you're looking for completely 1:1 controls you will not find them here. [...] That said, these are issues that motion controlled Table Tennis already had on Wii, but it's disappointing that this isn't the simulator people may have been looking for.
The second of the two games [...] was the Gladiator game. [...] The game cannot keep up if you start swinging rapidly, and also has a maximum velocity to your blows. [...] That said, those looking for a similar experience to the (closer to) 1:1 sword fighting of Wii Sports Resort will be disappointed.
dla nieczytających:
Pierwsza z gierek to tenis stołowy. Jeśli oczekujesz pełnej 1:1 kontroli, to tu jej nie ma. Opisane problemy występują również w tenisie stołowym na Wii, ale rozczarowujące jest to, że nie jest to symulator, którego możnaby oczekiwać.
Druga z gierek to Gladiator. Gra nie nadąża jeśli machasz gwałtownie, ma też ograniczenie na prędkość uderzeń. Jeśli szukasz wrażeń zbliżonych do walki na miecze z Wii Sports Resort, z pewnością się rozczarujesz.
a więc
Ps3 Move : Wii Motion Plus:
tenis stołowy - 1 : 1
walka na miecze - 0 : 1
pełne hands-on tu:
http://news.vgchartz...ews.php?id=7388
Gdzieś czytałem (pewnie na GAFie ale teraz nie znajdę), że w tej bijatyce gladiatorów też nie było sterowanie 1:1.
wiiboje atakują lepsze rozwiązania :rolleyes:
słabo wygląda tryb pointera, w którymś momencie na tym filmiku jak są te party games, kobita próbuje trafić kursorem w przycisk i to nie teges.
obawiam się, że bez precyzyjnego pozycjonowania, jakie Wiilotowi zapewnia kamera na podczerwień i sensorbar, Move będzie miał tryb pointera właśnie słaby.
generalne wrażenie - filmik mocno sprowadza całość na ziemię. rzucanie mantr "precyzyjny, dokładny" przez każdego z kolei marketingowca nie pomaga, bo kłóci się z tym co widać.
Yay, Plejka prawdopodobnie obsłuży na raz tylko dwa zestawy dildos + 'grucha'.
http://polygamia.pl/...noczesnie_.html
Czyli nie pogramy sobie w 2 osoby w ta bijatyke? OLO.
W 2 tak, ale w 4 już nie. Czytanie ze zrozumieniem: mogą być 4 kontrolery. Jeśli jeden gracz korzysta z dwóch (jakichkolwiek) to maksymalnie 2 graczy zagra.
W 2 tak, ale w 4 już nie. Czytanie ze zrozumieniem: mogą być 4 kontrolery. Jeśli jeden gracz korzysta z dwóch (jakichkolwiek) to maksymalnie 2 graczy zagra.
Czytanie ze zrozumieniem: "Yay, Plejka prawdopodobnie obsłuży na raz tylko dwa zestawy dildos + 'grucha'.ę
2x(dildos+grucha) = 2x dildos+2x grucha
2xdildos+2x grucha nie jest tożsame z 4xdildos.
burn nie pisał o dowolnym zestawie 2 kontrolerów tylko o zestawie dildos+grucha.
ale dał link do pełnego newsa. po polsku.
Jestem Apostołem Gamespotu. Nie przystoi mi odwiedzanie polygamii. Moge tam jedynie stracic kurz z stop swoich.
Druga część kontrolera została nazwana Navigation Controller.
http://www.ps3site.p...-ps-move/43184/
http://www.ps3site.pl/files/2010/04/navcon.jpg
Wiadomo już ile jeden zestaw będzie kosztować i kiedy wyjdzie do sklepów? Nie jestem na bieżąco, a ostatnio mnie to zaiteresowało.Â
Na jesieni, dokładną datę podadzą na E3.
Jak będzie kosztować poniżej 300zł to chyba wezmę, tylko muszę jeszcze PS eye kupić. Chyba, że zrobią zestawik PS move+PS eye.
Zestaw kontroler + kamera + jakieś tam proste gry będzie pchany poniżej 100$.
Znamy polskie ceny. Dla SCEP było priorytetem, aby ustalić je na jak możliwe niskim poziomie. Większosć gier dla Move będzie po polsku.
http://polygamia.pl/..._Move.html?bo=1
Naszym wysłannikom na E3 udało się poznać sugerowane przez Sony ceny zestawów z kontrolerami Move.
Ceny kształtują się następująco:
Podstawowy kontroler Move - 149 zł
Subkontroler wymagany do części gier - 99 zł
Kontroler, kamera i płyta z demami - 219 zł
Amerykańskie ceny zestawów to odpowiednio 50, 30 i 100 dolarów, z tą różnicą, że w Stanach zamiast wersji demonstracyjnej oferuje się pakiet gier sportowych Sports Champions - stąd też i nieco niższa cena polskiej wersji oferty.
Przypominam, że ten subkontroler można olać, bo siedząc można z powodzeniem jedną ręką obsługiwać analog w dualu. Poza tym są to ceny sugerowane. Bankowo w promocjach sklepy będą oferowały sprzęt taniej.
No i nie wygląda to tak źle. Wczoraj przeglądałem ceny kontrolerów do Wii w Empiku i są podobne.
 Ja chyba kupie Move w bundle packu z Heavy Rain, bo pewnie będzie za ok. 300-350zł (jeśli nie taniej)
Użytkownik pumba132 edytował ten post 18 czerwiec 2010 - 15:55
Pewnie, że będzie można sterować padem, ale wątpię aby to było wygodne.
Czyli 310 za komplecik... no, zobaczymy, jak z tym będzie. A i jakąś gierę (Sorcery!) wypadałoby na start dokupić...
Czyli 310 za komplecik... no, zobaczymy, jak z tym będzie. A i jakąś gierę (Sorcery!) wypadałoby na start dokupić...
Lepiej zainwestuj w 3 rail shootery :^^:
Myślę nad zestawem z grą i kamerą, pewnie na Allegro szybko będzie poniżej 200zł, a to już jest całkiem przyjemna cena za tyle rzeczy