GEIST!
Katalog znalezionych frazOdchudzanie brzucha
jak zapatrujecie się na tą grę? Chociaż developer Kate&Ashley nie brzmi dumnie, to cały czas mam wrażenie, że geist może się okazać bardzo, ale to bardzo dobrą grą. Ja jestem mega pozytywnie nastawiony i mam nadzieję, na dużo przygodowych elementów. Pachnie mi tutaj rewolucyjnymi rozwiązaniami. Chociaż podobne patenty były już w Messiah, to pomysł opanowywania ciał i przedmiotów nadal jest świeżutki.
Według mnie pomysł jest fajny ale już teraz wykonanie wydaje mi się nieco kiepskie, archaiczne. Poza tym podobnie jak w MP będzie pewnie dużo zagadek (jak się dostać tam i tam) a ja chciałbym jakąś ostrą wyżynkę z Barem w roli głównej :D . A propo twóców grał ktoś w ogóle w Kate&Ashley? Może to jakiś zapomniany killer ? ( 8) )
Według mnie pomysł jest fajny ale już teraz wykonanie wydaje mi się nieco kiepskie, archaiczne. Poza tym podobnie jak w MP będzie pewnie dużo zagadek (jak się dostać tam i tam) a ja chciałbym jakąś ostrą wyżynkę z Barem w roli głównej :D . A propo twóców grał ktoś w ogóle w Kate&Ashley? Może to jakiś zapomniany killer ? ( 8) )
Jak potrzebujesz czegoś z Barem to polecam MOH: Frontline ;D. Wyżyjesz się :lol: .
Geist jest reklamowany jako gra od Nintendo, więc ono na pewno nad tym czuwa i kieruje ludzikami od MaryKate itd :D.
M także pomysł wydaje się świezy i odpowiednio wykorzystany i dopracowany przez podciągniecie grafiki i wprowadzenie ostrego klimatu może okazać się naprawdę sporym hitem.
Na filimiku, któy widziałem wnętrza prezentowały się ciekawie, tylko dwie rzeczy nie przypadły mi do gustu.
- strażnik poruszał się jakby był częściowo sparaliżowany. Kok po kroczku, nigdzie się nie śpiesząc...
- czymkolwiek się kierowało, to nie było się chyba przez nikogo widzianym. Być może takie są założenia, ale jak tu się ekscytować grą jak wystarczy opuścić ciało, zeby byc nietykalnym?
Geist jest reklamowany jako gra od Nintendo, więc ono na pewno nad tym czuwa i kieruje ludzikami od MaryKate itd Very Happy.
Oby nie okazało, się fabuła gry obraca się wokół korpolacji Cony pragnącej wypuścić nowy model urządzenia przenośnego, na któym dotyczas panowała niepodzielnie firma Win - tendo. Z którą związany jest główny bohater, a w któej zaczynał jako hydraulik :twisted: .
Po prostu nie mogłem się powstrzymać :twisted:
Z tego co wiem, to gdy jesteś poza ciałem, nie jesteś nietykalny. Poza tym, nie możesz być poza ciałem długo. Potrzebujesz pozywki :D Ja uważam, że przełożenie premiery tej gry na 2005 to doskonały pomysł. I rok 2005 w ogóle będzie pokazem innowacji od Tendo: GEIST, ODAMA, JUNGLE BEAT, NDS, ReVolUTION. To wszystko produkty w jakiś tam sposób nowatorskie. Jeżeli GEIST będzie miał oprawę na poziomie (na wybitnym poziomie), to będzie hit. IMO ofkoz. :D I nie wiem czemu, ale klimatem jakos mi Riddicka przypomina. Chopciaż nie sądzę, żeby Geist był w stanie tak jak Riddick wyglądać...
od samego poczatku, kiedy tylko N zapowiedziało Geista byłem ta gra niezwykle zaciekawiony. Obawy ciagle mam- ze względu na developera :lol: , ale zobaczymy, nie ma sie co stresowac za wczasu.
Gra jest juz bardzo długo w produkcji, data wydania była juz przekładana kilka razy, więc nie wiem co to znaczy. Mam 2 opcje:
a)ra po takim długim czasie developingu może okazać się dopieszczona pod każdym względem
b)gra okaże się niewypałem- tonący brzytwy się chwyta, stąd te ciągłe opóźnienia, które w rezultacie nic nie dadzą. Kilka gier juz tak skończyło( Galleon)
Czekamy, zobaczymy 8)
.
a czemu nie to jedna z oryginalniejszych gierek fps :D
Geist i innowacja? :lol: :lol: :lol:
Wybacz ale wskażesz mi choć jedną osobą w tym topicu który nazywa tę grę innowacją ? Czychu, mówimy tylko że Geist ma kilka świeżych pomysłów i może okazać się naprawde dobrą grą :)
Jakoś tak się już na naszym rynku konsolowym porobiło, że FPS to wizytówka konsoli i jej popis technologiczny: Killzone, Halo, Metroid Prime (poprzednia generacja miała platformówki: Sonic, Crash, Mario).
Wracając do Geista to dawno nie było z niego żadnej filmiku w przyzwoitej rozdzielczości. Dlatego ciężko stwierdzić, jak się prezentuje. Mimo wszystko graficznie zapowiada się naprawdę dobrze, ale nic poza tym. Bedzie mu bliżej stylem do Timesplittersów niż do fotorealistycznych Riddicka czy Killzone (nie ukrywam - chodzi mi o twarze).
.
Geist moze innowacyjny nie bedzie bo to za duze slowo ale oryginalny na pewno.Bo w jakim innym FPP mozna jako duch "wejsc" w psa i tak ominac po cichu patrol?Gdzie mozna (tez jako tytulowy duch) dostac sie do komputera i popsuc w nim co sie da?Kilka z tych rozwiazan bylo juz co prawda w (moim zdaniem) nieudanym Messiahu oraz w m.in Second sight (udanym) ale mimo wszystko zastosowane w grze FPP wydaja mi sie oryginalne.Ja licze na cichy hit.
No i mam jeszcze pytanie - co to jest to Odama???????????????????????
nie zapatruje się na Geista bardzo optymistycznie, a to właśnie z powodu developera... no nie wiem, jakoś nie mogę. drugi PD albo chociażby Turok to na pewno nie będzie... ale jeśli uszczęśliwy Gejmkjubowców, to fajnie :wink:
jak dla mnie to taka gra na 6+, ale to się jeszcze zobaczy.
Czychu ale tam jest napisane "od Tendo" :wink:
Ney Odama to taki Pinball jak dla mnie taka zapchajdziura zobacz tutaj
Czytałem ostatnio o Geiscie na imprezie Nintendo w Japonii oraz troche starszych newsów. W sumie może być nieźle, gra na półrocznych screenach wygląda przynajmniej dobrze, a według najnowszych informacj n-Space wyrzucił oczojebne ikonki z ekranu. Nie wiadomo tylko czy poprawiono sterowanie względem tego z E3 - narzekano na nie mocno.
Podsumuwując przydałby się jakiś nowy i dobrej jakości filmik lub ew. duże screeny by stwierdzić jak idą prace.
Poza tym na http://www.n-space.com w dziale in production oprócz Geista znajduje się jeszcze Hope. Nie ma o nim żadnego infa, ale kiedyś czytałem w wywiadzie ze to również exclusive na GaCka (czyli można spokojnie założyć że N macza w nim palce). Ja patrząc na logo pzewiduję albo przygodówkę TPP w takich śródziemnomorskich lub tropikalnych tematach albo jakąś zręcznościowo-logiczną popierdółkę dla dzieci (ble)
Czytałem ostatnio o Geiscie na imprezie Nintendo w Japonii oraz troche starszych newsów. W sumie może być nieźle, gra na półrocznych screenach wygląda przynajmniej dobrze, a według najnowszych informacj n-Space wyrzucił oczojebne ikonki z ekranu. Nie wiadomo tylko czy poprawiono sterowanie względem tego z E3 - narzekano na nie mocno.
Podsumuwując przydałby się jakiś nowy i dobrej jakości filmik lub ew. duże screeny by stwierdzić jak idą prace.
Poza tym na http://www.n-space.com w dziale in production oprócz Geista znajduje się jeszcze Hope. Nie ma o nim żadnego infa, ale kiedyś czytałem w wywiadzie ze to również exclusive na GaCka (czyli można spokojnie założyć że N macza w nim palce). Ja patrząc na logo pzewiduję albo przygodówkę TPP w takich śródziemnomorskich lub tropikalnych tematach albo jakąś zręcznościowo-logiczną popierdółkę dla dzieci (ble)
Po pierwsze, ja nie osądzałbym GEISTA od razu przez pryzmat developera. Siliconi na poczatku robili badziewne turówki na Pieca, a dopiero duzo później wyszedł im LoK:BO... Nic się nie bierze znikąd, a Nintendo raczej nie szarga swojego imienia współtworząc jakieś kaszany.
Co do Hope- to pamiętam ten tytułowy screen i był fatalny. Zgadzam się z Kaxim- przygodówka dla najmłodszych jak nic (obowiązkowo super-deformed) :D Ale chyba exclusive.
no właśnie pamiętajcie że ci goście zrobili też duka na psx
he hem ciekawa ta stronka n-space. Poprostu moja wiara w Geista wróciła kiedy popatrzyłem na inne dzieło N-space: "Danger Girl" -it looks hot :lol: :lol: :lol:
Babka rozwala kolesi pejczykiem, no nie moge poprostu. chociaż może nie powinienem się śmiać- być może wtedy gra była niezła 8)
Natomiast nie jest tak źle. N space stworzyli Duke Nukem: Time to kill i gra nie była taka zła- zwłaszcza z expansion pakiem na N64.
Teraz to już jest wyzwanie życiowe dla N-space. Powodzenia chłopaki! 8)
Wydaje mi się, że Geist jest jakby testem, czy zadaniem wpisowym na wejście do obozu Nintendo dla N space. I jeśli im się uda, zostaną 2nd party developerem. Niech im się powiedzie :D.
Hm, prosze sie nie czepiac n-Space za Danger Girl i jego konwencje. To gra na podstawie komiksu, wiec wiele inwencji nie dalo sie do niej wsadzic - musi trzymac sie konwencji oryginalu.
już bardziej się boje o advence wars na gc developerem jest kuju który niczym szczególnym się nie popisał do tej pory
O ile dobrze pamiętam, to Kuju słynie ze strategii na PC. Stworzyli chyba jakiegoś Warhammera lub Warcrafta (nie siedzę w grach na PC, nie bijcie za pomyłki).
Sprostowanie: Warcrafta stworzył Blizzard. Takie rzeczy trzeba wiedziec 8) :wink:
.
wiadomo, że Nintendo też popełnia błędy i nie każda ich gra jest tak świetna jak byśmy sobie tego życzyli. Dla mnie Super mario Sunshine był np. takim wypadkiem przy pracy. W Kirby cośtam nie grałem i od początku wiedziałem, że to bedzie jakiś kwas dla Japończyków albo 5-latków( nie żebym miał coś do Japonczyków 8) ).
Z Geistem powinno byc trochę inaczej, bo jest to gra, na której N chyba zależy,więc skoro już zdobyli się na taki pomysł to powinny go zrealizowac jak najlepiej potrafią.
mała analiza:
http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/513/513503/geist-200405110136805.jpg
beznadziejny projekt tego całego niebieskiego okienka"security sentry system". Kompletny brak spójności- różowy znak Z, zielone odblaskowe wskaźniki, zółte napisy. Nie wiem kto miał taką wizję.
Natomiast widze pewien potencjał w teksturach-wydają się w miarę ostre, ale to tylko słabe zdjęcie.
http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/513/513503/geist-200405110136617.jpg
projekt "głównego bohatera"( o ile on nim bedzie), też jest dla mnie nieco festyniarski. Było by spoko gdyby nie latały wogół niego te kolorowe światełka- kompletnie mi nie pasują.
http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/513/513503/geist-200405110136367.jpg
to zdjęcie to już kompletna porazka. jak dla mnie wyglada jak jakaś słaba gra z N64.No i te piękne ikonki :twisted:
http://cubemedia.ign.com/cube/image/nintendoconf_051403_088.jpg
a to fotka z przed 2 lat czyli teoretycznie powinno być słabiej a IMO wygląda to znacznie lepiej- jest bardziej klimatycznie i nie ma ikonek 8)
Co sadzicie???
no no mamy na forum kolesia który przepowiada przyszłość czychu powiedz jak ty to robisz? :lol:
Na całe szczęście gdzieś czytałem że w wersji pokazywanej na Nintendo World w Japonii, te oczojebne ikonki wyleciały. Ten niebieski security system jest dlatego, że geist wcielił się w wieżyczkę strzelniczą czy jak to nazwać.
Co do Warcrafta - wiedziałem, że coś się będzie nie zgadzać.
.
WOW czychu3 jest dla mnie półbogiem może redakcja zatrudni ciebie, aby twoje zdolności były wykorzystane w celu dominacji neo na rynku gazet komputerowych
Gesit w bliżej nieokreslonej formie zostanie pokazany podczas Game Developer's Conference , która to bedzie miała miejsce w przyszłym tygodniu. Liczę na conajmniej jeden grywalny level, zważywszy, że za niecałe 3 miechy premiera w USA. No idużo screen'ów 8)
Sam już nie wiem co o tym szpilu myśleć jakiś czas temu prasa rozpisywała sie że jest nowatorski ze świetną grafiką, a potem wszystko ucichło. Zastanawiam sie co z tego powstanie - crap czy świetna gra.....optuje za pomysłem nr 2.
Moim zdaniem to jest wielka niewiadoma. Ale patronat nad tym ma Nintendo, więc, crap z tego nie będzie. Ale czekajmy do Electronic Entertainment Expo. Ale żem zaszpanował 8)
Dobrych gier FPP nigdy za dużo, a tym bardziej z tak fajnie zapowiadającymi się oryginalnymi patentami...Naprawde chciałbym żeby coś z tego wyszło.
Moim zdaniem to jest wielka niewiadoma.
no co ty ? :P
Ja tam mialem ochote na Geist poki mialem tylko GC, teraz specjalnie sie nie napalam na niego i watpie zebym go kupil.
Mnie gra interesuje bardzo z jednego powodu- to bedzie FPS, a ja te gry uwielbiam. I dlatego mocno trzymam kciuki, aby jednak gra sie udała. Gdyby N miało nieco rozumu to zaangażowałoby do tego projektu Retro,a nie takich słabeuszy jak N-space. Chociaż może pod okiem N wyjda na ludzi i zaczną nam sypac hitami jak z rękawa :lol: 8)
Oni nie sa tacy słabi, przeciez zrobili duke nuka ma psx.
Gra zapowiada się bardzo sympatycznie, mam nadzięję, że nie zmarnują dobrego pomysłu. I że będzie tam więcej skradania się, kombinowania, etc niż czystej akcji.
Oni nie sa tacy słabi, przeciez zrobili duke nuka ma psx.
od tamtego czasu to oni się 2 razy mogli nauczyć programowania :P
IGN potwierdził za słowami Nintendo, że pdoczas GDC zostanie przedstawiony Geist w GRYWALNEj formie. Hohoho. Wypowiedż Iwaty nt netu, grywlany Geist i może nowy filmik z Zeldy :twisted: I can't wait :!: Skoro już teraz pokażą takie zdawałoby się topowe tytuły, to nasuwa się myśl, że na E3 szykują coś większego niż nowy Kirby.
http://www.g-freaks....ewsGamecube/sca ... _news=4587
NOWE SCREENY Z GEISTA!!!!!!! Kurka no, wygląda to całkiem całkiem. Niezłe filtry, textury i architektura. Żaden cud świata, ale teraz to wygląda jak gra nowej generacji :!: W multi widać słabszą grafę, ale chyba nie gorzej od TimeSPlittersów (patrzać po tych screenach kilku).
EDIT: na jednym ze screenów, widać, że gracz prowadzi psa na smyczy!! :lol:
that's the way aha, aha i like it! Wygląda bardzo dobrze! A klimat screenowy mi tak jakoś Perfect Dark przypomina... Ogólnie jestem mile zaskoczony!
no wiecie co, ja nie podzielam waszego entuzjazmu. Mam nadzieję, że to screeny słabej jakości, bo wyglada do dla mnie bardzo średnio. Fakt, klimat jak w Perfect dark, ale miejscówki puste i kompletnie bez polotu zaprojektowane. No i jeszcze ten projekt broni- co ta ma być? Ja po roku spodziewałem się znacznie wiecej :? . No trudno, zobaczymy co jutro na ign napiszą...
Miejscówki, może i są puste, ale na statycznych screenach często nie widać bogactwa. Na screenach z Halo2 też lokacje nie porażąły (przynajmniej mnie), a w grze okazały się spoko. Zresztą, po co szukać tak daleko. W takich timesplittersach 2 lokacje nie szokowały bogactwem detali, a jednak to nie wpływało na odbiór gry i grało się git.
Nawet niezle, ale te bronie takie beznadziejne. A klimat, jak to Greg ujal, "half-life'owaty".
rzecz wyglada fachowo, fajne kolory, ze screenow bije taki maly klimacik :twisted: oby okazalo sie dobra gra
Gruby-tak, tylko, ze Timesplitters2 ma już 2 lata a wielkimi krokami nadchodzi Timesplitters3- które graficznie zjada Geista na śniadanie-oczywiście jeśli osądzać po screenach. A nie zapominaj Gruby, że Geist jest już ze 3(jeśli nie wiecej) lata w developingu i choćby z tego względu spodziewałem się czegoś wiecej. Wiadomo- GCN to nie X i a N-space to nie Retro Studios, wiec niczego na poziomie Halo/Riddick'a czy Metroida sie nie spodziewałem, ale jednak gdzieś tam miałem nadzieję, że będzie lepiej niż średnio.
http://www.cube-europe.com/games/geist/15.jpg
Nie wiem jak dla was, ale dla mnie to wyglada jak screen z N64- szczególnie teksturki podłoża sa bardzo......blurry :wink:
Gruby-tak, tylko, ze Timesplitters2 ma już 2 lata a wielkimi krokami nadchodzi Timesplitters3- które graficznie zjada Geista na śniadanie-oczywiście jeśli osądzać po screenach. A nie zapominaj Gruby, że Geist jest już ze 3(jeśli nie wiecej) lata w developingu i choćby z tego względu spodziewałem się czegoś wiecej. Wiadomo- GCN to nie X i a N-space to nie Retro Studios, wiec niczego na poziomie Halo/Riddick'a czy Metroida sie nie spodziewałem, ale jednak gdzieś tam miałem nadzieję, że będzie lepiej niż średnio.
nie mam zamiaru mówić, że to siódmy cud świata. Ale jest lepiej niż widziałem to oczyma wyobraźni. I zaczekam chwilę aż pokażą tę grę w ruchu. Kto wie, może jakieżś fachowe efekty tam będą, czy lśniące tekstury... Tak czy siak, jestem optymistą, bo z tego co widze źle nie jest.
EDIT: na Boga napisałem "siódmy" przez "u"!!!!!!!!!!!!!!! Aż mnie oczy zakłuły...
dokladnie gruby, nie jest zle :) oby gra miala powazny, wojenny klimat a nie jak Project Snowblind :twisted:
jak ja wam zazdroszcze optymizmu 8) W sumie ważna grywalnośc, ale ja tak mam, że jak jest brzydko(to nie o Geiście), to radocha z gry jest mniejsza. Ale w tym wypadku grafika to pół biedy- lepiej módlmy sie, zeby wogóle gra była dobra, bo w końcu N-Space są odpowiedzialni za..... Danger-Girl 8) :lol:
No niewiem.... po screenach raczej w kwesti graficznej nie był bym takim optymistą....mam nadzieje ze gra n- space nadrobi te zaległości dobrym dizajnem , klimatem , ciekawymi patentami oraz dobrze pomyślanymi misjami.Swietnie ze jest multi na splicie!. Projekt ten coraz bardziej mnie interesuje ,jestem strasznie ciekaw jak wypadnie w praniu. Licze że będzie przynajmniej B.dobry szpil.
Nie przesadzaj 1qaz1q że to wygląda jak na n64. Wystarczy spojrzeć na screeny sprzed roku - postęp jest spory. No i wyleciały oczojebne ikonki. Co do efektów, na jendym ze screenów widać fajny blur, kiedy jest się myszą. Jak dla mnie te lepsze screeny wyglądają miej więcej na poziomie TS3. Zobaczymy jeszcze jak bedzie z fizyką oraz frameratem, ale szanse na hit sa o wiele wieksze niz powiedzmy ... wczoraj :D No i mają jeszcze 3 miechy do premiery.
Popieram przedmówce w 110% procentach. Szczególnie z tą myszą :D
IMO do TS3 to bardzo daleko Geistowi. Nawet do TS2. Zresztą, to tylko screeny, wiec nie można tak dokońca stwierdzić jak to wyglada na żywo. Ale jak dla mnie design nadal taki sam- kompletnie bez polotu. I naprawdę- przez tyle czasu mogli bardziej sie postarać- nie będę pisał, że mi się podoba, bo tak nie jest. Ale może przez ten rok pracowali nad rozbudowaniem gry-może Geist okaże się gigantyczną, 30-godzinną strzelanką z elementami przygodowymi :wink: 8)
na Gamespocie są pierwsze wrażenia z gry w Geista. Grywalny był cały pierwszy level. Ogólnie jak to przeczytałem to wydało mi się to bardzo intrygujące, ale oczywiście nadal redaktorzy mają małe zastrzeżenia. Zreszta, przeczytajcie sami tutaj
A wiec, nie bedzie kicha ^^ ;DDD
czyżby nikt sie nie ekscytował nowmi filmikami z ign-u :mrgreen: 8) ?How so? Dla mnie nieco to dziwne bo wyglądają strasznie staro- nie dośc że przedstawiają stare miejscówki z wersji E3 2004 bodajże, to jeszcze boskie ikonki zrobiły come back. To ma być jakiś spóźniony kawał na prima aprilis 8) :?:
Bo to nie są nowe filmiki. Nie wiem co IGN wymyślił, ale ja te filmiki już kiedyś widziałem. Ofkoz też dostrzegłem kultowe ikonki, ale po prostu pamiętam, że je miałem na dysku miesiące temu. Dlatergo też się nimi nie skcytuję 8)
Jeśli ktoś tu już to wklejał to sorx, ale wydaje mi się, że o tym nie mówiliśmy:
As a ghostly Spectral Operative, players must search for their physical body, which is mysteriously being kept alive somewhere in the enormous complex. Players won't always be alone though--as they explore, they must collect the energies of indigenous spirits to help unravel a mystery and build their own power. Some will help ... but beware, for not all the spirits are friendly. Prepare for a first-person adventure with a spectral twist!
Features:
Explore the compound as a ghost, then possess more than a dozen unique character types using their weapons, equipment, skills, and even memories, to complete your goals.
Possessions range from soldiers with guns to dog- and mouse-like creatures that can perform specialized physical tasks. Choose different characters and see the world in different ways.
Travel through the human world virtually unseen, using your abilities to slip through cracks, interfere with electronics, move objects and more.
Face challenges from two unique angles--as a possessed human or a lurking spirit hunting its prey.
Prepare for death matches with the dead in all-new multiplayer modes that combine first-person combat with unique ghost and possession mechanics.
You are John Raimi, a disease-control agent with the federal government, on loan to an elite counterterrorism unit. Your team is sent to investigate the shadowy Volks Corporation. When the operation goes horribly wrong, you are captured and subjected to a ghastly experiment that rips your spirit from your physical body. You now roam the halls of the Volks Corporation compound as a spectral phantom, using your powers to scare and possess any human or animal that crosses your path. If you’re going to have any hope of finding your own body, you must employ your hair-raising power of possession to control humans, animals and objects, using the unique abilities of each to explore the compound, solve puzzles and strike at your enemies. Along the way, you must discover the secret of the Volks Corporation to unravel the mystery of your condition and find a way to recover your human form.
Check back for more information on this thriller from Nintendo!
Wszytko fajnie na papierze, ale zobaczymy jak bedzie w praniu, mam tu na mysli oprawe etc. I sterowanie, rzecz jasna. :roll:
Geist jets dla mnie kolejną po Zeldzie rzeczą, która podczas konferencji wypadła dobrze. Dopchajcie się do 9 nowych screenów. Są dość mocne!
PS. Przyjrzałem się im dokładniej i zmieniam zdanie: SĄ MOCARNE! Ładne efekty, dużo polygonów, ciekawe lokacji, BUMP-MAPPING! Być może nie docenialismy n-Space. Popatrzecie na dłonie kolesia na jednym ze screenów - pysznie chropowata powierzchnia. A pamiętajcie, że wedle Nintendo będzie można się wcielić w niemal każdego. Gra u nas w sieprniu (Nintendo podrzuciło daty premier na Europę - Zelda jeszcze w tym roku, to samo Batalion Wars i Fire Emblem).
Dokładnie. bardzo to fajine zaczyna wygladać. Ciekawe jak bedzie ze sterowaniem bo pamietam, ze było trochę narzekania we wczesnych hand-onach. Ogólnia klimat mi sie jakoś tak kojarzy z Metroidem... Nie pytajcie... :| bardzo ciekawy tytuł.
Hmmm. Na pewno sa to najlepsze screeny z geista do tej pory, ale sama gra wtdaje mi się nadal wyprana z jakiegokolwiek stylu. Czekam na konkretne filmiki z leveli, bo nawet ten niby trailer z E3 jakis taki średni mi się wydał.
Może co mi sie nie podoba:
-design leveli na screenach- jak z jakiegoś Rogue Agen
-design broni jest nadal katastrofalny IMO
-geist jest za bardzo festyniarski- po kiego grzyba te światełka???
Natomiast to co jest fajne:
-faktycznie niektóre teksturki sa bardzo ostre. Już rok temu na filmikach z E3 to zauwazyłem, potem na GDC a teraz to moge potwierdzić. Co nie znaczy, że wszystko jest takie cacy, ale nie jest przynajmniej tak źle jak na screenach z GDC
http://www.cube-europe.com/games/geist/34.jpg
ten screen jest niczego sobie
http://www.cube-europe.com/games/geist/35.jpg
i ten- coś z Chozo ruins ma w sobie 8)
Mi się Bardzo podoba klimat Geist ,Graficzka Bardzo Ładna -widac ze wyciągają z Game Cube'a- CZEKAM NA TĄ GRE ! :D
http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/3034320050517_225711_5_big.jpg
http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/3034320050517_225712_6_big.jpg
http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/3034320050517_225707_1_big.jpg
Niby pare osob od perfect darka czy time splitters przy tym robi :D fajowo sie zapowiada
http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/3034320050517_225708_2_big.jpg
http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/3034320050517_225710_3_big.jpg
Przyznam, że po obejrzeniu filmików z E3 naprawde spodobała mi sie ta gra. W sumie nie wiem o co chodzi, ale na screenach wyglada to 3 razy słabiej. Fajnie to wszystko w ruchu wyglada, fajna muzyka, nawet filmiki są nawet nawet. Gra definitywnie ma coś w sobie. Nie wiem, może to dobrze, że znowu przesunęli premierę i jak w sierpniu gra sie ukaże to bedzie już w 100% dopracowana. Bardzo mnie ten tytuł pociaga i w tej chwili nawet gdyby wyszła z tego gra na 7 to i tak bym kupił :wink:
Wszystko jest fajne, ale jak powiedzial 1qaz1q, khsdfsyfs, jak zwal tak zwal, ta gra nie ma swojego stylu. Po prostu jest taka... bezplciowa, kolejna naparzanka w obcych i mutanty na konsole. Nic specjalnego. Bronie sa zrobione beznadziejnie... zero poweru w nich i pomyslu... zas sama grafika nie jest zla.
dla mnie ta gra ma swoj styl jest tylko klopot z wykorzystaniem jego potencjalu!
50 nowych screenshotów na cube.ign.com .
Zdecydowanie warto obejrzeć wszystkie, bo zielona łączka z króliczkiem powala, a potem widok z oczu owego króliczka robi jeszcze wieksze wrazenie.
Special for 1qaz1q: ikonki teraz sa mocne, jesli jestes poza ciałem - jakies wijacew sie zyly!
Jesli te shoty nie sa retuszowane ani troche to Geist bedzie sliczny. Nie bez slabszych miejsc, ale jednak sliczny i nadspodziewanie ładny jak na n-Space. Oby jeszcze fabuła i gameplay były na wysokim poziom (boję się zwłaszcza o sterowanie).
Mnie tam w Geiście jedynie motyw z wchodzeniem w ciała podoba. Reszta jest słaba. Grafika też mi się nie podoba. Nawet jeśliby gra dostała 10 i tak bym jej nie kupił.
hmmm, trudno cos powiedzieć. Faktycznie niektóre screeny są ładne, ale imo to za sprawą filtrów- po ich wyłaczeniu mogły by wyjśc kfiatki i to całe polanki kfiatków :]. Nie wiem czemu, ale moge sie załozyć, że gra dostanie średnie noty...poprostu tak czuje i już. Ale niektóre teksturki fajne, design momentami spoko, ale ogólnie nie powala niczym. Bronie nadal te same a ikonki są nudne i bez polotu......bedzie gra na 7 :/
KAXI
coś mówiłes o ikonkach 8) ci ludzie nie maja gustu, niestety :/
http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/639/639294/geist-20050804064425950.jpg
EDIT
na ign sa filmiki i na filmikach wyglada to bardzo zachecajaco- ja bym w to z chęcia zagrał- a filmik z polanka ROX :] intro tez niczego sobie. Mam nadzieje, że sie myle i gra bedzie przynajmniej na 8 :/
bedzie gra na 7 :/
Dokładnie to samo przeczuwam, tylko, że mi się wydaje, że Geist będzie max na 7 :(
Mi się wydaje, że to będzie mocna ósemka. Jak mocna zależy od tego, na ile udało się im poprawić sterowanie.
ja powiem, że gra mnie naprawde bardzo intryguje. I chyba nawet jak wyjdzie z tego sredniak to i tak ja sprawdze, bo inaczej nie będe miał spokoju. Ta gra jest już tak długo w produkcji i tyle sie o niej mówiło, że poprostu musze sam ja wypróbować. Tak jak pisałem, filmiki z ign-u naprawde zachecajaco wyglądaja a sadze, że na zywo powinno być jeszcze lepiej. gra jest szalenie oryginalna, wiele ciekawych patentów w niej zawarto a to mnie własnie interesuje.I jest przy tym totalnie anty-nintendowa. No cóż, trzeba czekac na pierwsze recenzje :]
ps-na filmikach, ktokolwiek grał, nie bardzo mu to wychodziło :/ szczególnie strzelanie i chodzenie na boki i obracanie się.....mam nadzieje, że to tylko jakiś leszzcz grał :]
Filmik na polanie jest konkretny. Fajne kolorki, niezłe rozmycie, czadowe drzewka i woda w fontannie.
Zwróćcie uwagę w innym filmiku, że gdy jest się w psie, to oddalone obiekty sa bardziej rozmyte niz ma to miejsace w przypadku człowieka. Po obejrzeniu kilku filmów stwierdzam, że na nich razi tylko miejscami sztuczność ruchów, ale to nie u wszystkich. Reszta wypada całkiem dobrze, zwłaszcza ze pomysly na straszenie są konkretne. NIgdy w mojej karierze gracza nie byłem jeszcze drabiną 8)
no i mamy pierwsza ocene, EGM wystawil 5.3, czyli jest slabiutko, ja jednak nie bardzo sie tym przejmuje, zwlaszczas, ze EGM czasto wystawia slabsze noty od wszystkich, chociaz nie mowie, ze teraz jest tak samo :roll:
hahaha, no to jest nieźle :] jesli faktyxznie gra dostanie takie notki to Nintendo dostanie niezłego kopa. niech lepiej nie biorą się za zbytnie 'niecukierkowe' gry, bo słabo im idzie. Ja jednak obstawiam, że ign wystawi tak 6.5-7.5
Juz po pierwszych screenach i filmach wiedziałem ze nic konkretnego z tego nie wyjdzie...
Wasz entuzjazm był spowodowany tym iż po prostu mało gier FPP jst na gacku, a szkoda :cry:
Wasz entuzjazm był spowodowany tym iż po prostu mało gier FPP jst na gacku, a szkoda
po części masz rację marioo. Oprócz multiplatform, GCN dostaje malutko FPSów- nawet taki Snowblind czy Darkwatch nie pojawiły sie na GCN ;/. Ale Geist oprócz tego, że jest FPSem, oferuje coś wiecej, bo przejmowania kontroli nad innymi istotami i przedmiotami w FPSie chyba jeszcze nie było. Ja mimo wszystko ciagle wierze, że gra nie jest az tak skopana :/ w przyszłym tygodniu na ign bedzie recenzja.....
EDIT:
przyznam, że lekko mi ulzyło po przeczytaniu dzisiejszego 'hands-on Geist" na ign. Co prawda piszą, ze gra robi słabe pierwsze wrażenie, ale potem jest ponoć o niebo lepiej. niestety tak jak myślałem, sterowanie nadal nie jest takie jak być powinno, choć też twierdzą, że da sie przyzwyczaić. Grafika ponoć prosta, ale ostre tekstury. Tak coś czuję, że nawet jak to 7 dostanie (a po artykule sadze, ze bedzie tak z 7.5) to i tak sprawdze Geista...i sam ocenię :D
Mam podobne odczucia co 1qaz1q. Ocena EGM jest miażdżąca, ale preview w IGN i GameSpot dają nadzieję na grę przynajmniej dobrą. Podohno pomysły są naprawdę świetne. A kiepskiego sterowania się spodziewałem, więc to żadna niespodzianka i w przypadku tej gry, gdzie mało się strzela to może aż tak nie drażnić. Gorzej z multiplayerem, o którym nawet twórcy nic nie mówią, więc może być bardzi kiepsko. Szkoda, ze nie bedzie hitu, ale moja zainteresowaniem Geistem ciągle jest wysokie.
z multiplayerem, o którym nawet twórcy nic nie mówią, więc może być bardzi kiepsko
Kaxi, zaskocze Cie. Wbijaj sie cz http://www.gamespy.com i czytaj preview Geista. Tam z kolei napisali, że multi jest świetny i nawet lepszy niz single :shock: co dziwne, porównują multi do legendarnych trubów multiplayer z GE i PD :shock: no cóz, aż wierzyć sie nie chce :]
Co do samej gry....na ign piszą, że trzeba dać grze szansę. Na gamespocie też nie zjechali jej, wrecz przeciwnie, przewazały pozytywne opinie. Gamespy z kolei napisał, że grafika jest świetna...ign, że nic nadzwyczajnego....jak widac opinie są różne...
Mimo wszystko ja ciągle jestem cholernie zainteresowany. Obejrzałem wszystkie filmy z ign-za każdym razem byłem pod wrażeniem...grafa wygląda swietnie, pomysły też.....no nie wiem, dziwna sytuacja :D
Albo ja jestem do tyłu, albo wcześniej nikt nie mówił, że będzie LAN w Geiście.
tez mnie to zdziwiło....choć wiesz, o Geiście wogóle niewiele sie mówiło :]
mam nadzieje, że jutro dadza ta recenzje, bo wytrzymac nie moge :]
http://www.geist-the-game,com
Uaktualniona strona Geista. Nowe screeny i filmiki. No i przede wszystkim spore info o multiplayerze. Wprawdzie cyba z tym LANem to pomylka, bo gracyz może być 4, ale za to można włączyć do 8 osób. Poczytajcie o dostępnym trybach - brzmią super ciekawie. Zwłaszcza Hunt.
Cóż z tego co słyszę i widzę, to Geist jest dość kontrowersyjny... Zaczekam do ocen na Cube-Europe i w gazetach, a po pierwsze na IGN. Bo coś mi się nie chce wierzyć, żeby wyszła z tego gra na 5... :/
Jest już recka na IGN! Ocena: 7.8 czyli jest dobrze, prawie bardzo dobrze. Tak jak sie spodziewałem: wszystko co wiąże się z duchem, czyli straszenie zagadki itp jets świetne. Strzelanie za to jest kiepskie. Ogólnie gra jest podobno ładna, ale czasem zwalnia. Na plus zaliczają to, że można przejac roznych ludzi, zwierzeta i przemdioty i kazdemu rodzajowi opracowano inny widok. Podobno nad tą grą czuwał Miyamoto.
Nie ma LANu - to potwierdzone. Jets za to świetny multiplayer. Trzy, ale za to bardzo ciekawe tryby, i bardzo innowacyjny Hunt, o którym już pisałem. Fajne bronie, podobno wzorowane na tych z Goldeneye i Perfect Dark. Mozna grac samemu kontra 8 botów lub 4 gracyz i 4 botów, ale na tym ostatnim rozwiązaniu podobno animacja szarpie. Ogólnie jednak multi wypada bardzo dobrze, a story mode okazal sie srednia strzelanina ale za to siwetna przygodówką.
EDIT: Warto zauważyć, że Geist nie dostał gorszej noty, a nawet minimalnie lepszą od również świeżej recenzji Darkwatch.
dopiero teraz poczytalem troche o tej grze..zerknalem na recke i naprawde jest bardzo ale to bardzo ciekawe..duzy plus za swgo rodzaju oryginalnosc..jak gra pokaze sie w PALu to sprawdze ją z wielka przyjemnoscią..bo ciekwych patentow w Geist'ie nie brakuje...a 7.8 od IGNu to naprawde wysoka nota..
EDIT: Warto zauważyć, że Geist nie dostał gorszej noty, a nawet minimalnie lepszą od również świeżej recenzji Darkwatch
hmmm z tego co widze to jest Kax odwrotnie..Darkwatch'a wypunktowano o 0.1 punkcika wiecej od Geista..ale 7.8 czy 7.9 to przeciez zadna roznica..
Jednak nie jest tak zle jak niekterzy myskeli.To dobrze bo na GC po opuszczeniu rare ma deficyt w dobrych fpp.
hmmm z tego co widze to jest Kax odwrotnie..Darkwatch'a wypunktowano o 0.1 punkcika wiecej od Geista..ale 7.8 czy 7.9 to przeciez zadna roznica..
Czytam i myślę sobie: No tak, keidyś to się musiało stać. Oślepłem. Ale nie, sprawdzam IGN i patrzę, i widzę, i zerkam, i jak byk widnieje przy Darkwatch ocena 7,6.
hmmm z tego co widze to jest Kax odwrotnie..Darkwatch'a wypunktowano o 0.1 punkcika wiecej od Geista..ale 7.8 czy 7.9 to przeciez zadna roznica..
Czytam i myślę sobie: No tak, keidyś to się musiało stać. Oślepłem. Ale nie, sprawdzam IGN i patrzę, i widzę, i zerkam, i jak byk widnieje przy Darkwatch ocena 7,6.
no wlasnie ja tez myslalem ze cos ze mna nie tak..ale juz to rozgryzlem ; )
poprostu ty patrzyles na ocene wersji na PS2 a ja zerknalem na ocene X wersji..stad te nieznaczne roznice..
Jest na gamerankings tzrecia ocena. Jakis Play Magazine. Niestety tylko 55%. Na razie optymistyczna wersja IGNu jest w mniejszosci :|
Po 3 recenzjach nie można niczego oceniac, poza tym na razie IGN jest najlepszym źródłem - EGM dało tak niskie oceny innym grom, które były świetnie przyjęte w innej prasie i recenzjach, np. Mario Kart DD!! też dostał tam chyba 5 :|
Po 3 recenzjach nie można niczego oceniac, poza tym na razie IGN jest najlepszym źródłem - EGM dało tak niskie oceny innym grom, które były świetnie przyjęte w innej prasie i recenzjach, np. Mario Kart DD!! też dostał tam chyba 5 :|
gwoli sprostowania Mario Kart:DD od EGM'u dostal 99%
akurat jesli chodzi o EGM to jest to najpopularniejsze pismo konsolowe w USA wiec nie moga odwalac fuszerki z ocenami..ale niestety czasami nawet najlepszym cos potrafi odjebac(vide 4/10 dla Conkera od eurogamera SKANDAL!!)
Pozatym narazie sa 3 oceny na krzyz wiec ja nie martwmy sie na zapas..zreszta dzisiaj wieczorkiem Gamespot wrzuci swoja recke, wiec sie zobaczy
Game Informer - 6/10
dobra juz z lekka odkrecilem sie od Geista..bo noty faktycznie wyglądaja nieciekawie..poczekam jeszcze na recke GS i to wszystko..a teraz od recek bardziej interesują mnie opinie graczy...
Poczekajmy na recke w N+ dopiero po niej mozna sie zdecydowac czy kupic czy tez nie :wink: .Przeciez N+ jest Biblią dla graczy. :wink:
Planet Gamecube dalo 8/10 wiec jest jeszcze nadzieja :wink:
Ale to jest stricte GaCkowy portal, wiec nie mozna dawac im do konca wiary. Czekajmy na kolejne oceny.
http://www.gamespot....gamecube/action ... eview.html No i jest 7.8
Czyli nie jest najgorzej, ale...czy warto kupic? to juz zalezy od was.
Gamerz Edge - 7.9/10
Ja mimo wszystko jak trafi się okazja (czyt.zobacze tanio gdzieś tą gre) kupie Geista.Z tego co czytam gra została skopana przez techniczne aspekty (głównie framerate - aż dziw że tego Nintendo nie dopilnowało), ale pomysł jest ciekawy i gra ma podobno swoje momenty.Posiadacze GCN i tak nie mają zbyt dużego wyboru...
Jesli mam byc szczery, to sadzilem, ze u mnie GaCek bedzie trzymal klase i rzadzil wraz ze swoja Zelda:TP na Swieta, ale w zwiazku z ta obsuwa jest lipa. Zakupie PES5 i Black, czy Darkwatch, a Kostka bedzie lezala odlogiem i sie kurzyla. A szkoda. Bo podczas roku nie bede mial zbyt wiele czasu na wymasterowanie i wylizanie wszystkich scian w "Legendzie...". Zostaja wakacje;)
http://gry.wp.pl/core.html?filtr=7,0&x= ... &src=start Zapowiedz na Wp.gry.
Jesli mam byc szczery, to sadzilem, ze u mnie GaCek bedzie trzymal klase i rzadzil wraz ze swoja Zelda:TP na Swieta, ale w zwiazku z ta obsuwa jest lipa. Zakupie PES5 i Black, czy Darkwatch, a Kostka bedzie lezala odlogiem i sie kurzyla. A szkoda. Bo podczas roku nie bede mial zbyt wiele czasu na wymasterowanie i wylizanie wszystkich scian w "Legendzie...". Zostaja wakacje;)
A co to ma do tematu? :P
Yahoo! Games - 8/10
eToychest - 80/100
Gamespy - 3/5
1UP - 5/10
Lawrence - 80/100
Maxim Online - 3.5/5
Dość rózne są te oceny :?
Pomylilo mi sie z topiciem o Zeldzie :wink:
dla mnie najważniejsze były oceny z GS i ign-7.8 to...jakby nie było prawie 8 :] czyli nie tak xle. Pewnie gdybym miał tylko GCN to bym brał, bo gra nie jest tak zwalona jak przypuszczałem...widac wszystkie 5 ocenki wynikają z tego, ze recenzenci nie bardzo przyłozyli sie do gry....a, że mam jeszcze Xkloca, to Geist bedzie czekał....aż znajde go w atrakcyjnej cenie. Bo w dalszym ciagu jestem bardzo tą grą zainteresowany :)
Nintendo Spin - 9/10
Radzę nie brać tej oceny pod uwagę, ta gazeta/portal/c*uj wie co jest tylko o Nintendo, więc w większości fanboye...
Gametrailers opublikowało video recenzje Geista. Ocena 7.4.
dla mnie najważniejsze były oceny z GS i ign-7.8 to...jakby nie było prawie 8 :] czyli nie tak xle. Pewnie gdybym miał tylko GCN to bym brał, bo gra nie jest tak zwalona jak przypuszczałem...widac wszystkie 5 ocenki wynikają z tego, ze recenzenci nie bardzo przyłozyli sie do gry....a, że mam jeszcze Xkloca, to Geist bedzie czekał....aż znajde go w atrakcyjnej cenie. Bo w dalszym ciagu jestem bardzo tą grą zainteresowany :)
Ja tam bym nie brał tego poważnie, niektóre firmy te portale przekupiają. Przykłady są w którymś tam numerze PE i każdym Poradniku Extreme w Lidze.
Ale nie Nintendo :)
Ale nie Nintendo :)
Co ty mówisz? A średnia w Game Rankings dla Super Smash Bros. Melle ponad 90%? Przecież ta gra w singlu jest ledwo na 7. I w sumie nic dziwnego, że to samo zrobiliby dla Gesita, bo pewnie się słabo sprzeda. Do tego zauważcie, że dostaje najwyższe oceny w najbardziej znanych portalach (nie licząc EGM, ale oni tam zawsze dają słabe oceny).
Co ty mówisz? A średnia w Game Rankings dla Super Smash Bros. Melle ponad 90%? Przecież ta gra w singlu jest ledwo na 7. I w sumie nic dziwnego, że to samo zrobiliby dla Gesita, bo pewnie się słabo sprzeda. Do tego zauważcie, że dostaje najwyższe oceny w najbardziej znanych portalach (nie licząc EGM, ale oni tam zawsze dają słabe oceny).
W singlu tak ale gre oceniaja za całosc a wiec takze za multi ktory jest IMO bardzo dobry do tego jest do odkrycia bonusy itd.
dla mnie najważniejsze były oceny z GS i ign-7.8 to...jakby nie było prawie 8 :] czyli nie tak xle. Pewnie gdybym miał tylko GCN to bym brał, bo gra nie jest tak zwalona jak przypuszczałem...widac wszystkie 5 ocenki wynikają z tego, ze recenzenci nie bardzo przyłozyli sie do gry....a, że mam jeszcze Xkloca, to Geist bedzie czekał....aż znajde go w atrakcyjnej cenie. Bo w dalszym ciagu jestem bardzo tą grą zainteresowany :)
Ja tam bym nie brał tego poważnie, niektóre firmy te portale przekupiają. Przykłady są w którymś tam numerze PE i każdym Poradniku Extreme w Lidze.
Hahahaha.. przekupują gs, ign, itd? Co z tego, że single w jakiejś grze jest słaby? Przecież recka dotyczy wszystkich aspektów gry.. multi też..
A co do Geista.. z ocen wyłania się obraz średniaka.. a, że niektóre półfachowe serwisy dają wyższe oceny to inna sprawa..
Co ty mówisz? A średnia w Game Rankings dla Super Smash Bros. Melle ponad 90%? Przecież ta gra w singlu jest ledwo na 7. I w sumie nic dziwnego, że to samo zrobiliby dla Gesita, bo pewnie się słabo sprzeda. Do tego zauważcie, że dostaje najwyższe oceny w najbardziej znanych portalach (nie licząc EGM, ale oni tam zawsze dają słabe oceny).
W singlu tak ale gre oceniaja za całosc a wiec takze za multi ktory jest IMO bardzo dobry do tego jest do odkrycia bonusy itd.
Gdyby wyliczyć całość to wyjdzie 7+/8-, a nie 9! A samego multi oceniać nie można, gdyby tak było to Mario Party cały czas miałoby 9.
zdemen napisał/a:
Faustus napisał/a:
Co ty mówisz? A średnia w Game Rankings dla Super Smash Bros. Melle ponad 90%? Przecież ta gra w singlu jest ledwo na 7. I w sumie nic dziwnego, że to samo zrobiliby dla Gesita, bo pewnie się słabo sprzeda. Do tego zauważcie, że dostaje najwyższe oceny w najbardziej znanych portalach (nie licząc EGM, ale oni tam zawsze dają słabe oceny).
W singlu tak ale gre oceniaja za całosc a wiec takze za multi ktory jest IMO bardzo dobry do tego jest do odkrycia bonusy itd.
Gdyby wyliczyć całość to wyjdzie 7+/8-, a nie 9! A samego multi oceniać nie można, gdyby tak było to Mario Party cały czas miałoby 9.
A co ja napisalem to samo tylko ze inaczej :wink: :roll:
Faustus - ależ oczywiście, że można oceniać samo multi i tak też się dzieje w grach, które są głównie multi. Tak samo jak nikt nie bierze zbytnio pod uwagę multi w grach które są głównie single (czy nawet wyłącznie single). W przeciwnym wypadku żadna gra bez multi nie miałaby oceny powyżej 5.0. A Mario Party nie ma 9.0 nie za słabego singla, tylko za to, że w multi też w końcu się nudzi i że kolejne odsłony nie wnoszą wiele nowego.
A co do podkupywania, to nie rozśmieszajcie mnie. Nintendo zapłaciło pięćdziesięciu serwisom, serwiskom i serwisikom (a także pismom, pisemkom i pisemczenkom), żeby dali oceny dla Smash Bros Melee w okolicach dziewiątki, ale na Geista i Starfoxa już zabrakło? Cha cha cha. A może pożałowali kapuchy i zapłacili za mało, dlatego oceny tylko w okolicach 7.0? Gdyby już Nintendo miało płacić za recenzję, to w ich interesie byłoby przede wszystkim postarać się o odpowiednio wyśrubowane oceny takiego właśnie Starfoxa czy tez Geista w co poczytniejszych sewisach czy magazynach.
I o czym wy mówicie, że EGM daje słabe oceny? Smash Bros oocenili na 95, a Starfoxa na bodaj 75 (czyli podobnie, jak przeważająca większość).
Faustus - ależ oczywiście, że można oceniać samo multi i tak też się dzieje w grach, które są głównie multi. Tak samo jak nikt nie bierze zbytnio pod uwagę multi w grach które są głównie single (czy nawet wyłącznie single). W przeciwnym wypadku żadna gra bez multi nie miałaby oceny powyżej 5.0. A Mario Party nie ma 9.0 nie za słabego singla, tylko za to, że w multi też w końcu się nudzi i że kolejne odsłony nie wnoszą wiele nowego.
A co do podkupywania, to nie rozśmieszajcie mnie. Nintendo zapłaciło pięćdziesięciu serwisom, serwiskom i serwisikom (a także pismom, pisemkom i pisemczenkom), żeby dali oceny dla Smash Bros Melee w okolicach dziewiątki, ale na Geista i Starfoxa już zabrakło? Cha cha cha. A może pożałowali kapuchy i zapłacili za mało, dlatego oceny tylko w okolicach 7.0? Gdyby już Nintendo miało płacić za recenzję, to w ich interesie byłoby przede wszystkim postarać się o odpowiednio wyśrubowane oceny takiego właśnie Starfoxa czy tez Geista w co poczytniejszych sewisach czy magazynach.
I o czym wy mówicie, że EGM daje słabe oceny? Smash Bros oocenili na 95, a Starfoxa na bodaj 75 (czyli podobnie, jak przeważająca większość).
Dla mnie single też się liczy, bo co to za programiści co słabego single zrobili. A jeśli chodzi o Geista to od razu było wiadomo, że gra nie sprzeda się, więc po cholerę za niego płacić? Jeśli chodzi o płacenie serwisom to prym wiedzie EA. Na IGN chyba każda seria sportowa (nawet FIFA!) dostaje 9. Zresztą, skoro w muzyce płaci się za dobre oceny (pozdrowienia dla Roadrunner Rec. i redakcji Metal Hammer i Kerrang!) to czemu inaczej miałoby być w grach?
Faustus- daj spokój :lol: Miło, że starasz się powiedzieć coś oryginalnego, ale tym razem ci nie wyszło.. średnia Super Smash Bros: Melee na gamerankings.com to 89.9%(jak nie wierzysz to sprawdź), więc oceny w granicach 9/10 mnie nie dziwią.. zresztą nie mam siły i chęci do kłótni z tobą.. ign, gamespot i gamespy to nie polskie szmatławce o muzyce i nie muszą brać kasy pod stołem od dystrybutora/wydawcy, żeby coś dostać w zamian.. bo te serwisy mają taką renomę, że wydawca/dystrybutor/producent zwyczajnie musi im dać swój produkt do testów, bo to niezwykle opiniotwórcze serwisy.. a z reklam i różnych usług(jak insider ignu, complete gamespotu, itd, itp) zarabiają tyle pieniędzy, że zwyczajnie nie muszą się martwić o swoje istnienie..
Faustus: to nie programiści "robią słabego multi", bo to nie oni decydują jak ma on wyglądać, tylko projektant gry. A niektóre gry po prostu to mają z założenia, że są do grania w multi, a jeśli nawet mają jakąś możliwość grania w single to jest ona faktycznie takim "multi dla ubogich" (czy może "multi dla tych, którzy nie maja przyjaciół"). Coś podobnego masz np. w Quake3, czy licznych MMORPG, z tym, że "przyjaciół" zamień na "internetu".
Zaś co do Geista - skoro "od razu" było wiadomo, że gra się nie sprzeda, to po co było ją w ogóle robić? :lol: :lol:
Gdybe Gej się udał - czyli był pozbawiony tych wad, które wymienia większośc nie-fanbojowskich site'ów - to gra mogłaby naprawde być czyms...ale nintendo nie dało kasy i recki są słabe /a raczej jak uważa faustus - dało kase tylko największym serwisom.....tylko kasy zabrakło, stąd te oceny oscylujące w granicach 8 :lol: /
co do reszty wypowiedzi typu:
Dla mnie single też się liczy, bo co to za programiści co słabego single zrobili
A jeśli chodzi o Geista to od razu było wiadomo, że gra nie sprzeda się, więc po cholerę za niego płacić
chodzi o płacenie serwisom to prym wiedzie EA. Na IGN chyba każda seria sportowa (nawet FIFA!) dostaje 9*.
to powiem tylko LOL ;]
*to też nie jest prawda, sprawdź oceny np. na ign ;]
Dobra, koniec kłótni, przegrałem :) A co do tego, że się nie sprzeda: nie mam pojęcia po co robili, ale to samo pytanie można zadać jeśli się pomyśli o jakichś crapach których tytułu nikt nie zna przed wydaniem gry, bo nie dali kasę na promocję. Nikt tych gier nie kupuje, oprócz 9-latków, które nie są na tyle sprytne, aby wejść na internet lub kupić gazetę, by sprawdzić ocenę. A widziałeś gdzieś jakieś reklamy Geista lub jakąkolwiek prmocję (oprócz stron Nintendo)? Bo ja nie bardzo. Chociaż taki Metroid 2 miał słabą promocję, a sprzedał się (chociaż słyszałem, że gorzej niż pierwsza część).
1qaz1q: jeśli dobrze pamiętam to Fifa 2002 dostała na IGN dosyć wysoką ocenę, ale nie jestem teraz w stanie powiedzieć, bo nie chce mi się sprawdzać 8)
.
Jak donosi serwis G-Freaks (zazwyczaj bardzo dobrze poinformowany), Geist podobnie jak Metroid Prime 2 Echoes będzie obsługiwał jedynie 60Hz.
Ot taki średniak po prostu. Znowu kosmici podobne do Halo Nie ma to jak poważna wojna w Killzone, a nie jakieś sterylne pokraki skaczące na ekranie do których się strzela
że średniak to mogłbym sie zgodzic, ale czesiek, klimat w Geist jest zupełnie inny niż w Halo :]
Jak donosi serwis G-Freaks (zazwyczaj bardzo dobrze poinformowany), Geist podobnie jak Metroid Prime 2 Echoes będzie obsługiwał jedynie 60Hz.
Hmmm, w sumie dla mnie wiadomość spoko....i myślę, że w tym przypadku nie posypie się krytyka ze strony fanbojów N, bo Geista kupi na pewno mniej osób niż Metroida...
BTW - mam ochotę na sredniaka i nic mnie nie powstrzyma :) muszę sprawdzić geista i tyle :D To tak odnośnie artykułu Kaxiego z ostatniego N+ ;)
na GCN wychodzi tak malo exclusivow ze nawet sredniak urasta do roli must have
na GCN wychodzi tak malo exclusivow ze nawet sredniak urasta do roli must have
i dlatego nabyłem geista
czas odnowić temat ;) Choć zapewne tylko ja ją kupiłem :lol: :)
Jak sądze, jestem już na samym końcu gry, bo zaraz bedzie potyczka z głównym bossem, więc jako taki pogląd na grę już mam.
Sterowanie, bo to było bardzo krytykowne przez zachodnie serwisy - imo nie jest źle, nie jest to co prawda płynność i precyzja Timesplittersów (o PD nie wspomnę :)), ale po godzince, dwóch gry gra się naprawdę spoko.
Generalnie gra jest mocno nierówna - momentami jest niezwykle klimatyczna i wciagająca a za chwilę trafiamy na jakąś denną misję od której trąci wtórnością i wieje nudą :] Tyle, że tych słabszych momentów imo jest znacznie mniej.
Gra ma specyficzny klimat, większość czasu spedzamy w jakis podziemnych laboratoriach i zniszczonych posiadłościach...w sumie odniosłem wrażenie, że autorzy sami się nie mogli zdecydować w jakim kierunku miał pójśc design Geista....niektóre miejscówki sa naprawde klimatyczne i /naprawdę o_O/ przypominały mi te z Metroida /chociaż nigdy nie dorastały mu do piet :) jedynie przypominały ;))/ a inne wygladały tak jakby programiści zrobili je na odwal się. Jedyne co im wyszło /i to jak o_O/ to ostre tekstury - 80% z nich po obejrzeniu z bliska wyglada fantastycznie i znacznie lepiej niż z daleka - bo wtedy juz nie prezentują sie tak dobrze, dziwna sprawa ;)
Ogólnie gra jest dobra, wlepiłbym jej tak z 7.9, momentami czuć w niej reke Miyamoto, ale niestety stanowczo za rzadko :] Gdyby N-Space bardziej popracowało nad elementami strzelankowymi, bardziej przemyśleli design niektórych miejscówek, poprawili grafike (design potworów jest tragiczny, znacznie lepiej z designem żołnierzy) i zmienili soundtrack to gra byłaby naprawdę świetna - mam nadzieję, że licencja się nie zmarnuje i powstanie geist 2, ale niech robi go oddział Nintendo....:]
Ale N-space ma potencjał ;) Myślę, że przy N wyjda na ludzi ;]
Ja do Geista przymierzam się po skończeniu Battalionów. Sam nie wiem co mnie ciągnie do tej gry... W obie X360 i w ogóle wygląda kiepsko. gameoplay nierówny. A ja mam ochotę i już. O_o
Grę skończyłem :)
W sumie, na przekór temu co czytałem np na ign, mi bardziej do gustu przypadły poczatkowe misje :) Co nie znaczy, że im dalej tym gorzej :wink: Generalnie podtrzymuję wszystko to co napisałem wczesniej - grę warto mimo wszystko zaliczyć, bo jest naprawdę czyms nietuzinkowym i momentami jest bardzo przyjemna ;] No i te tekstury o_O szczerze mówiąc nie sądziłem, że na GCN jest to możliwe...takie tekstury widziałem /na konsoli/ jedynie w....Halo :lol: :lol: :lol:
A ja mam ochotę i już. O_o
stary, jak bedziesz chciał sprawdzić Geista to daj znac na PM ;)
Po cichu miałem nadzieje, że z tej gry wyjdzie cos więcej niż "dobra" gra. Niestety, ale poczekajmy co na to N+.
Jestem zadowolony z zakupu, nie jest to oczywiście zaden killer ktory mógłby zastąpić fppepy rare z N64 (IMO to bardziej przygodowka ferst person niz klasyczny fpp), ale napewno warta uwagi pozycja. Sam pomysł na gre jest bardzo orginalny, pare ciekawych patentów jednak wykonanie pozostawia troche do zyczenia. Grfika w sensie technicznym jest mocno przecietna, designe lokacji podziemnego kompleksu przez wiekszosć gry jest nudnawy i dośc monotonny, ale ma tez i mocniesze momenty, ktore dosc wyraznie wybijaja sie ponad przecietniaka reszte. Walki z bosami sa fajnie pomyslone i zaprojektowane (sami bosowie juz mniej) czasem troche irytuje sterowanie, ktore jest dosc nieprecyzyjne, ale idzie sie jakos przyzwyczaić. Niezła gra, concept na 9, wykonanie na 6 w sumie IMO gra na jakies 7, niektore patenty naprawde ciekawe, ogolnie gra bardzo wciąga. Nspace napewno ma potencjal.